Dodaj do ulubionych

Będzie gigantyczna kara za opłaty na A 4?

17.10.07, 11:20
ciekawe co się stanie jak nie będa mogli pobierać opłat? zmkną
autostradę?

mundurki szkolne ala giertych
Edytor zaawansowany
  • Gość: stan IP: *.in-addr.btopenworld.com 17.10.07, 11:45
    Firma padnie. Ale to nie nasza sprawa. Jezeli mozna zarznac
    pojedynczego czzlowieka, to dlaczego instytucja ma byc traktowana
    inaczej? Jest rownosc podmiotow wobec prawa.
  • 1marek1959 17.10.07, 23:36
    człowieku!!!!!!!!!!!!!Tu nie chodzi o pienądze.Jest kampania
    wyborcza,nie rozumiesz tego?????????????????????
  • Gość: Stefan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.07, 12:13
    Wreszcie coś konkretne dzieje się w tej sprawie. Ale czy to
    naprawdę pomoże?
  • Gość: bbb IP: 194.151.249.* 17.10.07, 12:24
    przy bramce wyjazdowej poprosić o okazanie podstawy prawnej pobierania opłat,
    czyli koncesji, i odmówic zapłaty jeżeli obsługa jej nie udostępni. A nie
    udostępni na pewno. Wtedy obsługa wzywa policję, tej oświadczamy jw., tzn. że
    zapłacimy, ale najpierw aby mieć pewność że Staleksport ma takie prawo chcemy
    zobaczyć koncesję; policja spisuje protokół... Z takim protokołem w sądzie
    wygrywamy..:))
  • Gość: Tomek IP: 212.38.200.* 17.10.07, 12:29
    Bardzo dobrze - wykończyć Stalexport który ukradł autostradę
    społeczeństwu - niech tym zarządza GDDKiA i tyle - z korzyścią dla
    społeczeństwa i gospodarki (obecnie Państwo płaci gigantyczne
    pieniądze za przejazdy ciężarówek!!)
  • Gość: Ciężarówki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.07, 12:34
    Za ciężarówki dopłacamy bo ich kierowcy płaca już opłaty na drogi poprzez wykup winiet. Nie ich wina, ze polski parlament i rząd nie umieją uchwalić spójnych przepisów.
  • Gość: Tomek IP: 212.38.200.* 17.10.07, 15:22
    Gość portalu: Ciężarówki napisał(a):

    > Za ciężarówki dopłacamy bo ich kierowcy płaca już opłaty na drogi
    poprzez wykup
    > winiet. Nie ich wina, ze polski parlament i rząd nie umieją
    uchwalić spójnych
    > przepisów

    Tego, nie powiedziałem.
  • al_paga 17.10.07, 12:40
    Na polskich "autostradach" odbywają się w biały dzień gigantyczne kradzieże. Pod
    Chicago jadę sobie 20 mil autostradą I-284 i płacę za to 80 centów, jadę I-355
    to płacę dolarka, a jak korzystam z automatycznego systemu opłat czyli I-Passa
    to połowę tego.
  • Gość: zajac IP: *.chello.pl 09.11.07, 16:41
    zgadzam sie z kolega bo tak jest bylem i widzialem
    a jak jechalem z nowego jorku autostrada w strone waszyngtonu to za 100 mil
    zaplacilismy 6.5$ razem z przejazdem przez tunel ktory mial ok 3 km dlugosci a
    za przejazd mostem ktory jest dlugi na ok 5 km zaplacilismy 3$ u nas za to bysmy
    zaplacili ponad 100 zl a tam po przeliczeniu na zlotowki ok 26 zl na szczescuie
    mamy problem z jedna pseudo autostrada
  • Gość: tolek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.07, 13:02
    Zobaczycie :-))))
  • Gość: Andre IP: 80.54.122.* 17.10.07, 13:04
    To pewnie zemsta Pis-u za Wąsacza. Nie udało się go zgnoić to
    zniszczy się firmę z którą jest związany. Jak można remontować drogi
    bez utrudnień pokazuje Państwo np. pod Gdańskiem. Bez opłat nie ma
    remontów bo stalexport nie przesunie z korytarza sejmowego 500
    miljonów zł w jedną noc. Kierowcę trzeba poinformować o remoncie i
    basta, jeżeli nie pasują mu utrudnienia niech jedzie inną drogą.
  • Gość: drew IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.07, 13:07
    Mozę w końcu UOKiK zainteresował się w ogóle wielkością opłat
    dlaczego kierowcy samochodów ciężarowych płacą znacznie mniej za
    płatne Autostrady w Polsce niż kierowcy ciężarówek w tym również
    wszyscy kierowcy tranzytowi. Winieta jednodniowa kosztuje dla
    samochodów od 3,5 do 12 t 8 zł, i jeżdżą cały dzień, a osobowym
    płacimy na A4 6,5 za każdą bramkę. PIS i SLD pierwsi okradają,
    drudzy okradali Polskich Kierowców.
    www.netpolska.com/nnp/?art18
  • Gość: qe IP: *.adsl.inetia.pl 17.10.07, 13:25
    chyba że dodatkową karą byłaby zwrot pobranych opłat
  • Gość: wania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.07, 13:35
    dobre dobre, a stalexport to złodzieje i tyle...
  • Gość: maciek IP: *.lubin.dialog.net.pl 17.10.07, 13:52
    nawet w uważanych za drogie włoszech opłaty za autostrady, które
    dodatkowo dają możliwość zjazdu niemal w każdym momencie i co za tym
    idzie "precyzyjniejsze" dotarcie do celu są proporcjonalnie dużo
    mniejsze. pozatym ta autostrada w końcu została wybudowana za nasze
    podatki!!!! to jakim chorym prawem dodatkowo płacimy za przejazd
    tymi dziurami..?
  • Gość: giles IP: 149.249.158.* 17.10.07, 14:38
    koncesjonariusz autostrady z natury rzeczy jest monopolista. nie ma
    w tym nic zlego, bo jego rente monopolistyczna mozna obciac
    przeprowadzajac przetarg, co przeciez mialo miejsce. sek w tym, ze
    to panstwo w umowie koncesyjnej NIENALEZYCIE zadbalo o interes
    kierowcow. gdyby w koncesji byly odowiednio zdefiniwane warunki, na
    jakich koncesjonariusz moze przeprowadzac remonty (np. zapewnienie
    droznosci na dwoch pasach w kazda strone. to absolutny standard),
    kocesjonariusz nie odwazylby sie ich zignorowac. przypuszczam
    jednak, ze oferta sstalexportu, na podstawie ktorej przyznano
    koncesje, opierala sie na zalozeniu, ze remonty odbywaja sie przy
    wykluczeniu remonotwanego pasa z ruchu (bo taniej!!!). jesli tak
    bylo, stalexport bedzie mial najprawdopodobniej prawo domagac sie od
    ministerstwa transportu odszkodowania, gdyby urzad antymonopolowy
    zdecydowal sie wymierzyc mu kare.

    moim zdaniem sprawa skonczy sie tak, ze gddkia bedzie musiala
    renegocjowac umowe koncesyjna w punkcie dt. remontow, przyznajac
    staexportowi w zamian np. przedluzenie koncesji albo podniesienie
    myta (raczej pewnie z politycznych wzgledow nie wchodzi w rachube:-
    ))) )

  • Gość: zbibi IP: 217.98.20.* 17.10.07, 15:34
    Z tym zapewnieniem drożności na dwóch pasach w każdą stronę jako
    absolutny standard to przesadzasz, parę razy zdarzyło mi się stać
    ponad godzinę w gigantycznym korku na M-6, gdyż ruch odbywał się na
    jakimś odcinku tylko jednym pasem. Różnica jednak jest taka, że
    utrudnienia były czasowe, no i za wjazd na M-6 się nie płaci...
  • Gość: użytkownik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.07, 14:37
    Ciekawe czy będzie można ubiegać się o zwrot. Ja im "dałem" ze 300.-
  • Gość: Atomek IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.10.07, 15:05
    Taak, jak słyszę UOKIK to mi się przypomina sprawa TPSA i pobierania
    opłat za blokowanie 0700. Czy tamta została już zakończona, czy TPSA
    poniosła jakiekolwiek konsekwencje ?
    A inne sprawy dot. TPSA.
    Wszystko utknęło w sądach.

    Na tej sprawie też zarobią tylko prawnicy.
    A teraz ktoś strzelił newsa do kampanii.

  • Gość: ofiara IP: *.bazapartner.pl 17.10.07, 15:19
    Płaczecie, że za każdą bramkę po 6,50? A co mają powiedzieć ludzie jeżdżący A2?
    Za każdą bramkę po 11 złotych, na przestrzeni niecałych 100 km są trzy bramki. I
    oczywiście remont, a jakże, żadna tam dwu- czy trzypasmówka, jedzie się w obie
    strony jedną nitką. I jeszcze cyniczne transparenty, doprowadzające kierowców do
    wściekłości: 'odcinek autostrady w remoncie, opłata bez zmian'. W dodatku często
    gęsto nie dają paragonu - ciekawe, prawda?...
  • Gość: Vasco IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.07, 15:32
    Jak nie dają paragonu?! Mnie prawie wciskają!
  • Gość: pytacz IP: *.bazapartner.pl 17.10.07, 15:21
    A co z A2? Tam płaci się jeszcze więcej, a też jest w remoncie...
  • Gość: Użytkownik A4 IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.10.07, 15:44
    Od 3 lat jeżdżę autostradą A4, płacę i nigdy jeszcze nie była w pełni
    udostępniona. Tam remont trwa non stop i rzeczywiście powinna być zniesiona opłata.
  • Gość: Gerti IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.07, 16:08
    I słusznie: w Austrii można jeździć za 30 zł przez 10 dni bez
    ograniczeń po autostradach, a nas się tu robi w chamski sposób w
    bambuko!
  • Gość: regg IP: *.as.kn.pl 17.10.07, 16:32
    dobiorą się do dupy tym złodziejom.
  • estees 17.10.07, 17:11
    To nie jest autostrada, to tylko ogrodzona droga szybkiego ruchu w
    budowie. Znieść te idiotyczne bramki i opłaty. I niech sie ktoś
    weźmie wrrszcie za tą firme.
    --
    W pewnym mieście
  • grochemosciane 17.10.07, 19:35
    Wreszcie się chcą pokazać, ze cokolwiek robią: co się wyśle do nich info, że
    gdzieś super działa np. duopol, to odpisują: "to normalnie działająca gospodarka
    rynkowa w Polsce": czyżby zeszli z księżyca?
  • Gość: nietutejszy IP: *.chello.pl 17.10.07, 20:21
    to jest ta 50 kilometrowa "autostrada", którą tak na Śląsku się
    chełpią ?
  • Gość: jan IP: *.se 17.10.07, 22:23
    Bardzo wazny proces mogacy byc grozna przestroga dla nastepcow
    Stalexportu. A4 to nic innego tylko wadliwy produkt sprzedawany za
    wygorowana cene. Dla mnie w ogole nie powinno sie placic. Czy trudno
    wyobrazic sobie sytuacje, ze kiedy wreszcie bedziemy miec wiecej
    autostrad zarzadzanych przez tego typu firmy nie mogace zapewnic
    plynnego ruchu, to wtedy podroze stana sie znowu czasochlonne i
    stresujace. Na marginesie - dziwnym trafem na krajowej 1 i na innych
    pobliskich szosach pelno znakow kierujacych na A4, a bardzo trudno
    znalezc dojazd np do szosy 94 na Olkusz. Czy ktos tym stronniczo
    kieruje?
  • Gość: H56 IP: *.chello.pl 18.10.07, 06:41
    te wszystkie oszczędności przy budowie, pozwalają nabić kabzy
    cwaniaków.Lepiej zapłacić drożej ale mieć gwarancję na doskonałą
    jakość wykonanych prac.
  • Gość: as IP: *.wil.pk.edu.pl 18.10.07, 08:48
    ciekawa interpretacja Stalexportu: nie moga znieść opłat, bo mają
    kredyt.
    Jak mi szef będzie chciał obnizyć płacę za to że teraz się obijam w
    internecie, to powiem mu, że mam kredyt hipoteczny i moja pensja
    jest jego zabezpieczeniem. nic nie może zrobić :))
    pozdr
  • Gość: XYZ IP: 195.116.23.* 18.10.07, 09:49
    Fajnie, że UOKIK w końcu zainteresował się tą sprawą szkoda tylko,
    że tak późno. Poza tym uważam, że system stosowany w Polsce jest
    nieefektywny i korupcjogenny. Czemu upadł pomysł tzw. winiet ważnych
    jeden rok na wszystkie drogi w Polsce. Obyłoby się bez potężnej
    biurokracji.Każdy kupowałby winietę np. na stacji benzynowej. Pewnie
    komuś badzo zależało na tym aby to szystko tak funkcjonowało jak
    teraz.
  • yougurth 18.10.07, 11:46
    Oczywiste jest, ze oplaty sa pobierane bezprawnie. Placac za przejazd, place za pewna usluge za towar ktorym jest droga spelniajaca standardy drogi ekspresowej, autostrady ktore jasno i wyraznie sa okreslone w przepsach co do szerokosci pasow, lukow pozziomych i pionowych, predkosci gwarantowanj. To wszystko okreslaja przepisy, a jadac autostrada na ktorej znaki zmuszaja mnie to zmniejszenia predkosci nie z powodu sytuacji wyjatkowej tylko zaplanowanego remontu firma bezdyskusyjnie lamie umowe ktora ze mna zawiera podczas pobrania oplaty. tak samo jest w autobusach, placac za bilet zawieram umowe z MPK ze zostane bezpiecznie przewieziony gdy kieroca spowoduje wypadek lamie ta umowe przez co moge zaskarzyc spolke do sadu o nie ywiazanie sie z umowy.
    --
    Yougurth
  • Gość: kasek IP: *.autocom.pl 19.10.07, 00:34
    A próbowałeś domagać się odszkodowania za stanie w korku w autobusie miejskim,
    albo za tłok w tramwaju?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka