Dodaj do ulubionych

Nestle kaszka ryżowo - kukurydziana Bifidus

17.01.09, 21:19
Nie mogę znaleźć ww. kaszki. Byłam w kilku sklepach i niestety, bez
powodzenia. Mam pytanie do mam z Warszawy: czy wiecie gdzie mogę dostać tę
kaszkę? A może Nestle wycofało ją z polskiego rynku? Proszę o informację!
Edytor zaawansowany
  • mart.a.m 17.01.09, 21:25
    z tego co ja się dowiedziałam, to kaszki są w trakcie zmiany
    opakowania. Stąd narazie braki na półkach.
  • glu-sia 17.01.09, 21:31
    Bardzo dziękuję za odpowiedź. Będę wypatrywać kaszki w sklepach, a póki co -
    kupiłam kleik kukurydziany i kaszkę ryżową i robię mix smile
  • beajot2 17.01.09, 21:55
    Dla mnie ta kaszka jest beznadziejna i dziecku nie smakuje. Kupiłam
    jedno jedyne opakowanie na wypróbowanie i na tym koniec. Wcale nie
    udaje się jej rozmieszać powstają ohydne grudki i jeszcze ten aromat
    wanilii... ble... Inaczej ma się to do kleików tzn, ryżowego i
    kukurydzianego - są świetne i smakowite dla mojej dzidzi ...
  • glu-sia 17.01.09, 22:01
    Ja tej kaszki nigdy nie miałam. A może po prostu mieszać oba kleiki? I będzie
    lepiej. Niemniej, kaszki zawierają wiele witamin, a kleiki niestety nie sad
  • mart.a.m 17.01.09, 23:05
    dzieciom raczej smakuje, mojemu synowi też. Można dodac do niej
    owoce, przecierki owocowe,mleko. Na grudki jest sposób- po dodaniu
    kaszki np do wody, rozmieszać ją mieszakiem ręcznym. Ja akurat
    używam takiego jak do rozbijania mąki w wodą, czy jajek do panierki.
  • dg2604 18.01.09, 11:13
    A mam pytanie co do tej kaszki...
    zakupilam ja juz jakis czas temu,ale jeszczenie podalam corci,bo wyczytalam na
    opakowaniu,zeby nie podawac dzieciom uczulonym na bialka mleka krowiego.
    A moja mala ma akurat skaze bialkowa.
    Czy ktoras podawala ta kaszke dzidzi ze skaza?
  • glu-sia 18.01.09, 16:06
    A może kup kaszkę ryżową - bez mleka, albo ew. kleik ryżowy lub kukurydziany. Ja
    takie podaję córce, rozrobione z mlekiem nan ha.
  • loretta_pl 18.01.09, 16:31
    moja też uwielbia tę kaszkę i też nie mogę jej kupić ostatnio, nawet
    w supermarketach. Dla mnie ta kaszka jest rewelacyjna i nie zawiera
    cukru jak bobovity, a grudki, nawet jeśli sie pojawią , nam nie
    przeszkadzają. Wymieszanie kleików niestety nie daje takiego samego
    efektu. Czekam z niecierpliwością aż zmienią opakowanie i znów
    będzie dostępna
  • aaa2006 18.01.09, 20:27
    moja też bardzo ja lubi i nie chce innej, był wielki placz jak się
    nam skończyła i nigdzie nie znależliśmy. Przeszukaliśmy kilka
    sklepów w W-wie nie było. Zadzwoniłam do producenta - mówią że był
    jakis problem ze sprowadzeniem kaszki ale już w maja i w tym
    tygodniu powinna bbyć już w sklepach. uffff....
  • m.barcinska 20.01.09, 15:06
    Ja podawałam. Małej nic nie byłosmile Uwielbiała tą kaszkę i z wielkim smutkiem
    przyjęła informacje, że przez jakiś czas jej nie będziesmileTeraz czekam, aż
    pojawią się w nowych opakowaniach, bo była cudownasmile i ta po 4 miesiącu i ta po
    9 (którą to poprostu wprowadziłam gluten- bo nie miałam cierpliwości do
    gotowania manny na wodzie)
  • 0-jus-tyna 18.01.09, 20:33
    Ja wlasnie dzisiaj kupilam ta kaszke w hipermarkecie w Auchan(Białystok) ale
    pewnie jest w sklepach tej sieci w calej Polsce. Pozdrawiam
  • glu-sia 18.01.09, 21:40
    dobra informacja smile
  • loretta_pl 19.01.09, 09:31
    niestety w auchan-modlińska w wawie wczoraj jej nie było sad
  • glu-sia 19.01.09, 10:33
    Dziewczyny, jeśli znajdziecie tę kaszkę w Wawie, to dajcie znać. Ja też będę
    szukała smile
  • ma.malina 19.01.09, 17:22
    taką samą odpowiedź dostałam już jakiś miesiąc temu sad
    we Wrocławiu też nigdzie nie ma
  • pyza77 19.01.09, 21:32
    Ja kupiłam w Auchan przy Puławskiej (już Piaseczno), ale było to ponad miesiąc
    temu, więc nie wiem czy jeszcze mają. Pozdrawiam smile
  • azzurrina 20.01.09, 21:50
    W Arkadii i w Leclercu na Bielanach też brak tej kaszki.
    To już kolejny raz Nestle nic sobie robi z ludzi i co najgorsze z diety
    niemowląt i ich przyzwyczajeń... Kilka miesięcy temu wszędzie brakowało mleka
    Nan 2 Active. A jak wiecie zmiana mleka to też poważna sprawa, szczególnie jeśli
    dziecko ma skłonność do alergii... uncertain
    Dzwoniłam na ich infolinię to udawali wtedy wielkie zdziwienie, że brak mleka
    (jak wymieniłam kilka sklepów gdzie nie ma tego mleka - to kazali mi iść do Bomi
    - tyle, że tam też byłam dzień wcześniej, wiec wiedziałam, ze nie ma i tam...).
    A potem pojawiło się w nowych opakowaniach uncertain
    Więc z tymi kaszkami pewno będzie tak samo...

    --
    Jaś 14.02.2008
  • glu-sia 20.01.09, 22:01
    Rzeczywiście ta firma jest trochę niepoważna, bo zmiana opakowania nie powinna
    przyczyniać się do braków w sklepie. Przecież zmienia się samo opakowania, a nie
    skład. Więc, o co chodzi?! Dziecko żyje zawartością, a nie pudełkiem (wszystko
    jedno, czy będzie na nim miś, czy kotek)!
  • krecikus 23.01.09, 15:13
    hej, mozna ja kupic w carrefour i tesco. Jesli masz problem -
    zadzwon na infolinie Nestle - powiedza Ci dokladnie. Ja tak zawsze
    robie.
    Pozdrawiam
  • m.barcinska 24.01.09, 11:26
    Nieeesmile

    W Gdańsku ani w Tesco ani w Carefourze nie ma kaszek... i to już od kilku
    tygodni. Niestety.
    Ja przerzuciłam się na coś innego... i tak już chyba pozostanę, nie będę po raz
    kolejny robić dziecku rewolucji tylko dlatego, że zachciało im się zmienić
    pudełka...
    Marketig mają do d.... Bo takie rzeczy można załatwiać w tzw "międzyczasie" bez
    szkody dla dzieci...
  • asiunia555 25.01.09, 15:45
    moj synek uwielbia i ryz-kukur. i 8 zboz
    w poznaniu tej pierwszej nigdzie nie masad
    dziwne natomiast ze na stronie www nestle jest tylkow katalogu
    produktow 8 zboz a ryz-kuk nie ma wcale...
    --
    Będzie to, co musi być. Wsłuchaj się w pierwotny rytm
    Zsynchronizuj z ziemią puls. Zdarzeń nie przyspieszy nic
  • aga-1w 30.01.09, 11:37
    Ja w dniu dzisiejsyzm zadzwoniłam na infolinie nestle i uzyskalam informacje, iz kaszka nie bedzie juz sprowadzana do Polski!!!!! Czy ktos z was znalazł w jaki inny sposób (moze przez internet) mozna ja kupic? Mój synek je TYLKO ta kaszkę!!!!! Za każda cene jestem ja w stanie kupić!!!!!
  • 0-jus-tyna 01.02.09, 20:32
    Poszukaj na allegro , widzialam jeszcze wczoraj, czesto sprzedaja "nadwyzke" po
    swoich dzieciachsmile
  • glu-sia 02.02.09, 09:34
    A może coś nie tak jest z tą kaszką, bo skoro rynek był dość chłonny (wiele
    dzieci jadło tę kaszkę), to dlaczego wycofano ją ze sprzedaży w Polsce??? To
    trochę niedorzeczne. Nie prawda?
  • milenka78 02.02.09, 23:18
    No to ładnie... zostalismy bez kaszki. Dziewczyny podpowiedzcie, czym
    zagęszczać mleko? Zawsze dodawałam łyżeczkę lub dwie kaszki, fajnie
    się mieszala z mlekiem. Mały jest alergikiem wiec wszystkie mleczne
    odpadają, a ryżowe jakos cięzko się mieszają i zawsze w mleku zostają
    na spodzie butelki.
  • milanka77 05.02.09, 20:30
    parę sztuk widziałam w Hali Wola na Powstańców Sląskich. Jeśli chcesz to jutro
    sprawdzę i dam ci znać czy jeszcze jest
  • azzurrina 05.02.09, 20:52
    no to pięknie....
    my co prawda powoli wyrastamy z kaszek ale ta była Jasia ulubioną....
    A ja ją lubię bo nie jest tak słodka jak inne, bez tych cudownych aromatów
    owocowych, kolorów...

    Mogę polecić jako zamiennik kaszkę kukurydzianą - nie zatwardza jak ryżowa

    --
    Jaś 14.02.2008
  • black_08 13.03.09, 18:11
    Podbijam wątek, wiecie może dziewczyny co z tą kaszkąindifferent? W 3mieście juz nigdzie
    nie można jej dostać...
  • glu-sia 13.03.09, 20:21
    black_08 powyżej aga-1w 30.01.09 napiała:
    "Ja w dniu dzisiejsyzm zadzwoniłam na infolinie nestle i uzyskalam informacje,
    iz kaszka nie bedzie juz sprowadzana do Polski!!!!! Czy ktos z was znalazł w
    jaki inny sposób (moze przez internet) mozna ja kupic? Mój synek je TYLKO ta
    kaszkę!!!!! Za każda cene jestem ja w stanie kupić!!!!!" - chyba, że coś się
    zmieniło...
  • ger_berek 13.03.09, 23:22
    Kaszka ryżowo-kukurydziana z tapioką sprzedawana jest we Włoszech. Jeśli któraś
    z Was potrzebuje i ma możliwość sobie ściągnąć lub kupić przez internet to:
    1. Nestle Mio "Crema di Riso e Mais con Tapioca"
    www.nestlebaby.com/it/baby_nutrition/products/product_detail.htm?stage=1&pci=11
    2. Milupa "Crema di Riso Mais Tapioca"
    www.milupa.it/interna_prodotti.aspx?idA=114&idAP=67
    Obie są bezmleczne, a tapioka (nie zawiera glutenu) i w Polsce polecana jest dla
    niemowląt.
  • monmarb 16.03.09, 09:17
    moim zdanie to Nestle po prostu nie liczy sie ze zdaniem małych
    dzieciaczków, które uwielbiały kaszkę kukurydzianą!!!!
    Dziś dzwoniłam również na infolinę i uzyskałam podobną
    wiadomość....że kaszki wogóle nie będą już produkowane...pytam
    dlaczego????...bo taka jest strategia firmy..IMBECYLE!!!!
    Dlaczego przez nich mają cierpieć niemowlaki?? Są okropni!!
    Dziewczyny napewno każda z Was zna jakies mamy które też kupowały tę
    kaszkę....skrzyknijmy się, to może wznowią produkcję????
    Tak apropo...to jest aż dziwne, że przy takiej ilości producentó na
    rynku ŻADEN nie produkuje kaszki ryżowo-kukurydzuanej
    bezsmakowej!!!!
    Może uda Nam się coś zdziałać.....czekam na Wasze zdaniasmile)
    Pozdrawiam...
  • mantha 16.03.09, 10:14
    A ta 8 zbóż nie jest podobna?? ja raz kupilam te kaszke, potem
    ćwiczylysmy kleiki bezsmakowe a teraz te 8 zbóz i jest ok. (a ta
    jest juz dostepna np w hali wola).
    --
    "Moja noga nie postanie tam, gdzie nie ma tego o co chodzi" Witkacy
  • monmarb 16.03.09, 10:32
    tylko kaszka 8 zbóż jest po 9 mies...a moja Niunia ma dopiero 7 mies:
    (( także jej nie może...
    Fajnie, że masz starszą Dzidzięsmile)
  • 0-jus-tyna 06.05.09, 22:24
    Polecam strone wszystkim ktorzy zaplaca kazda cenesmile
    aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=626241928 Kaszka za 8zl .
    Mam nadzieje ze cena nie wziela sie z naszego forumsmilePowiem szczerze
    ze ja tez po tym temacie zrobilam zapas i to dosc spory ale byloby
    mi wstyd tak zarabiacsad
  • mad98 07.05.09, 12:55
    Napisałam w tej sprawie do Nestle i uzyskałam odpowiedź, że kaszka wycofana
    została z produkcji. W jej miejsce pojawiły się 4 nowe - owszem są jako nowości
    na stronie. Napisano mi, że będą dostępne od początku maja.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka