• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

sklepy ktore powinni omijac rodzice z dziecmi

  • 29.08.09, 11:05
    Dziecko zrobilo kupke(lal deszcz i nie mozna bylo zalatwic problemu
    na zewnatrz)-zapytalismy pracownika, czy mozna skorzystac z toalety
    dla pracownikow-pozwolil. W polowie zalatwiania sprawy pampersowej
    przybiegla mloda gniewna pani ekspedientka i zaczela nas rugac
    podniesionym glosem (tak ze dziecko sie przestraszylo), ze
    bezprawnie wtargnelismy w miejsce zakazane dla klientow. Nawet
    informacje, ze pozwolil inny z pracownikow, nie zatrzymala potoko
    jej slow. Pani szefowa natomiast "delikatnie" dodala, ze przecie tam
    jest towar (tak olbrzymie kartony z pieluchami). Pokazalam jej wiec
    torebkę, na dowod, że jednak nie mam tam jej kartonow.
    Duzy sklep dla dzieci-bez intymnego miejsca do przewijania dziecka-
    nie licze przwijaka w dziale z butelkami do karmienia dzieci, bo nie
    chcialabym jako klientka wachac kupek innych dzieci, ani jako matka
    rozbic pokazowki ze zmiany pampersa. Zwlaszcza, ze poltoraroczne
    dziecko nie latwo polozyc na przewijaku dla noworodka i utrzymac go
    bez ruchu. A co na to sanepid?
    2 pietra powierzchni, ale prozno szukac tam kacika dla dziecka-
    chociazby stolik+ krzeselka.
    Obsluga: liczna, ale nie panujaca nad sytuacja. Przez bez mala
    tydzien nie udalo sie ustalic ceny materaca, ktory zamowilismy dla
    dziecka, a miesiac po odbiorze wózka, mailują z przypomnieniem, żeby
    odebrać zamówiony towar.

    Czy znalazlyście się w podobnych sytuacja?-napiszcie gdzie, zeby
    przypadkiem tam nie trafic.
    Edytor zaawansowany
    • 29.08.09, 13:22
      No, ale który to sklep? Bo nie wiem, który mam omijać wink
    • 29.08.09, 13:22
      Nie napisałaś w jakim się to sklepie wydarzyło.
    • 29.08.09, 17:08
      Ja omijam szerokim łukiem sklepy, w których wiem, ze nie ma przewijaka.
      Ale omijam też tesco przy Górczewskiej, raz tylko musiałam zmienic pieluchę akurat tam. Przewijak jest wprawdzie w toalecie dla niepełnosprawnych, na klucz pobierany w punkcie obsługi, toaleta jest jednak tak zapuszczona, ze żałowałam, że tam weszłam.
      • 29.08.09, 21:58
        zdarzenie mialo miejsce w sklepie Swiat Dziecka "Paulina" Warszawa-
        Falenica
    • 29.08.09, 22:00
      • 06.09.09, 23:51
        Już z opisu wnioskowałam, że to Świat Dziecka...
      • 15.10.14, 15:53
        Zgadza się ja go też będę omijać szerokim łukiem od teraz. Zakupiłam rajstopy dla dziecka w sumie za ponad 200 zł i okazały się za małe. Pojechałam chciałam wymienić na większe ale nie ma. Wspaniałomyślna ekspedientka zaproponował żeby wymieniła na te co są czyli takie na za 5 lat! To powiedziałam żeby zwrócili mi pieniądze. Ależ u nas zwrotów nie ma usłyszałam. To niech Pani wymieni sobie na coś innego - dorzuciłam handlara. Nie i jeszcze raz nie!!!! Nie wymienię na cokolwiek bo potrzebuję dziecku kupić rajstopy. Finał jest taki, że mam czekać 3 tygodnie, choć pod koniec rozmowy zrobiło się już 4 tygodnie na zamówienie. Chyba z Chin bo skąd tak długo wink To już nie zostawię u Was ani centa więcej.
        • 10.11.14, 13:07
          Witam, mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że po dokonaniu zakupu, bez dobrowolnej zgody sprzedawcy, nie będziemy mogli rzeczy zwrócić ani wymienić na inną. Ta zasada dotyczy naturalnie towarów, z którymi „nic się nie dzieje”, po prostu okazało się, że nam nie pasują, przestały się podobać po przyniesieniu do domu. W Pani przypadku okazało się że rajstopki są za małe.
          Robię dość często zakupy w tym sklepie, gdyż mieszkam po sąsiedzku i nigdy nie spotkałam się aby czegoś mi nie wymienili. Mam dwójkę małych smerfów i niestety z nimi nie idzie robić zakupów, więc dość często dokonuję u nich wymian.
          Osobiście też pracuje w sklepie tylko że w innej branży bo obuwniczej i powiem szczerze Pani opis "handlara, wspaniałomyślna ekspedientka" świadczy tylko o tym jakie Pani miała podejście do pracujących tam osób. Możliwe że to zaważyło na tej wymianie.
          Nie napisała Pani czy udało się Pani dokonać w końcu wymiany czy też nie?




        • 20.11.14, 12:14
          Miałam dokładanie taką samą sytuację, tyle że mi udało się wymienić rajstopy na inne - z tego co piszesz to musiałam mieć mega farta, że nie musiałam czekać 4 tygodnie!! smile Ale obsługa tam rzeczywiście jest fatalna! Miałam wrażenie, że swoim pytaniem przeszkadzam ekspedientce w liczeniu much na suficie!
          • 12.12.14, 09:11
            Zazwyczaj robię w tym sklepie zakupy przez internet. W sierpniu musiałam przyjechać osobiście wymienić zamówiony fotelik, bo razem z mężem zmieniliśmy zdanie odnośnie koloru. Podczas prawie godzinnej wizyty w tym sklepie nie zauważyłam, by obsługa była fatalna. Nasza wymiana została załatwiona bardzo sprawnie. Musieliśmy tylko trochę poczekać, bo kolor który wybraliśmy był na magazynie. Obsługa mila i rzeczowa. Bardzo dziwią mnie te komentarze. Sama jestem pracownikiem banku i wiem, ze w swojej pracy mam lepsze i gorsze dni. Wystarczy, ze jedno z naszych dzieci zachoruje i moja koncentracja się osłabia. Byc możne w tym sklepie tez pracownik miał gorszy dzień, złe się czul, lub coś innego miało wpływ na jego zachowanie. Wszędzie tam, gdzie pracują ludzie są tez ludzkie problemy. Tak jak napisałam na przykładzie swojej pracy - nie jestem maszyna i nie zawsze zachowuje się idealnie. Klienci tez są rożni i maja rożne wymagania. Czasem warto się zastanowić czy przypadkiem wina nie leży po naszej stronie i nie wydawać pochopnych opinii. A już na pewno nie generalizować, ze obsługa jest zła, bo ktoś nas nie obsłużył w wymagany przez nas sposób. Gdyby nie fakt, ze mieszkamy daleko, to częściej robilibyśmy zakupy w tym sklepie osobiście. Ja przynajmniej z obsługi byłam zadowolona i polecam ten sklep. Zakupy online przede wszystkim, bo z nimi miałam najwięcej do czynienia.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.