zapraszam jeśli są pytania do florystki :) Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
    • Droga Pani Florystko.
      Pobieramy się w kwietniu, 24.04.2011. Moim kolorem przewodnim jest chabrowy i właśnie w takim kolorze szukam kwiatów, na dekoracje, na bukiet na wszystko smile Nie znam się na kwiatach w ogóle. Co prawda szukam w internecie wpisując różne hasła, natomiast nie wiem czy właśnie te odmiany będą dostępne w kwietniu, czy w ogóle się nadają itd. ? Proszę o pomoc smile
      Dziękuję i pozdrawiam
      --
      arletkarafal.pobieramysie.pl

http://slub-wesele.com/liczniki/4581,plik12.png
      • Uuuu w tym wypadku bardziej postawiłabym na chabrowe dodatki do białych kwiatów. Nie ma zbyt wielu kwiatów w niebieskich odcieniach, nie mówiąc już o chabrowych . By uniknąc rozczarowania rozważtę propozycję. Jest to lepsze rozwiązanie niż na przykład farbowane kwiaty.
      • Jeśli nasza florystka jeszcze tu zagląda, mam pytanie o róże. Dostałam bukiet z czegoś strasznie dziwnego, zachwyciło mnie, z powodów różnych nie mogę się niczego bliższego dowiedzieć, a jest to tak ładne, że zdecydowanie do zapamiętania na przyszłość.

Kolor mają normalny, ciemnoczerwony, rozmiar kwiatu średni. Natomiast pokrój kwiatu taki, że na pierwszy rzut oka nie byłam pewna, czy to w ogóle róża: krótki, zbity kwiat, trochę w formie ściętej od góry kulki, wręcz przypominającej nierozwinięty kwiat piwonii. Płatków jest dużo, są ciasno zbite i dość mocno pofałdowane.

W miarę rozwijania się, niestety, zaczynają coraz bardziej przypominać normalne róże, ale świeżo po nabyciu, w sporym, gęstym, zbitym bukiecie łebek w łebek wyglądały przedziwnie i naprawdę obłędnie.
    • Nie chcę typowego bukietu, nie podobają mi się te wszystkie kupki kwiatowe, ani te wielkie wiszące. Chciałabym coś innego, ciekawego, oryginalnego. Raczej jakąś ozdobę z kwiatami, nie stricte bukiet. Mogłoby to być wiszące, dyndające, długie nawet do ziemi.