Dodaj do ulubionych

jak podziekowac rodzicom na weselu???

06.05.03, 07:59
Witam wszystkich serdecznie,

Czy wiecie jak fajnie mozna podziekowac rodzicom na weselu???
Prosze o jakies ciekawe pomysly.

pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • paw8 06.05.03, 17:01
    Są różne wiersze na ten temat kiedyś zasłyszane na jakimść weselu świetnie to
    brzmiało tylko gotowca chyba dobrego się nie znajdzie najlepiej ułożyć mowe
    samemu.
  • slubnik 09.05.03, 00:15
    Podziękowanie dla rodziców to bardzo ważny dla nich moment podczas całego
    przyjęcia weselnego. Warto wybrać czas np. po oczepinach. Trzeba uzgodnić to
    wcześniej z orkiestrą, żeby była przygotowana na mające nastąpić wydarzenie. Po
    zaproszeniu rodziców do siebie, na środek sali, wypadałoby wygłosić
    podziękowanie – za ich miłość, za to że jesteście (przecież dzięki nim smile), za
    pomoc w przygotowaniach oraz za wszystko za co jesteście im wdzięczni.
    Koniecznie zadedykujcie im ich ulubioną piosenkę – tylko dla nich! Możecie
    również wręczyć kwiaty i drobne prezenty (np. książkę z dedykacją lub jakiś
    drobiazg własnoręcznie wykonany z myślą o nich).

    Bardziej „estradowym” podziękowaniem może być utworzenie zespołu
    muzycznego „teściu band”, czyli zaproszenie rodziców do wspólnego i
    samodzielnego wykonania wybranej piosenki dla zebranych gości, np. tatusiowie
    grają na gitarach, a mamusie śpiewają – rodzice poczują się wyróżnieni i będą
    się świetnie bawili – pod warunkiem, że takie występy ich nie krępują.

    Przy okazji warto również zorientować się, czy ktoś z rodziny nie ma w dniu
    ślubu (lub tuż po) urodzin lub imienin i też zadedykować mu utwór muzyczny.

    Pozdrawiam

    Magda Wlazło
    Ślubnik – Przewodnik Ślubny
  • bbastek13 16.05.03, 21:51
    Moja zona na naszym weselu zamowila u orkiestry piosenke "Cudownych rodzicow
    mam", a my przy mikrofonie podziekowalismy im i dalismy im bukiety kwiatow.
    Niezle to wyszlo
  • delfinek0 21.06.03, 13:57
    Moze sami zaspiewacie jakas piosenke dla Rodzicow(tak planujemy z moim
    Mezczyzna,tylko tutaj obawiam sie rozkleic i to oczywiscie nie tylk jasmile),my
    zrobimy ksiazeczki z zamieszczonymi wierszami dla Rodzicow i naszymi zdjeciami
    z chrztu i z wazniejszych dni w zyciu(i moze zostawimy miejsce na nasze
    zdjecie slubne),wydrukujemy i damy do oprawy do introligatora i takie albumy-
    ksiazeczki wreczymy jednym i drugim Rodzicom a do tego albo cos skoldkiego
    albo kwiaty.Mysle ze ten prezent bardzo sie spodobasmile
    p.s.mysle ze podziekujemy rodzicom raczej dlugo przed oczepinami(bo po 24.00
    goscie juz sa w niezlych humorkach smile))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.