Dodaj do ulubionych

Sala weselna - okolice Pruszkowa, Raszyna, Ursusa

17.05.07, 16:46
Szukam sali na ok 70 osob w okolicach pruszkowa, raszyna, ursusa. z gory
dziekuje za wszystkie wskazowki. Wesele planujemy w czerwcu 2008, ale juz
podobno trzeba rezerwowac. Moze znacie jakas ciekawa?
Edytor zaawansowany
  • 17.05.07, 18:20
    Jestem trochę obeznana, bo sama szukam od listopada zeszłego roku. Może zacznę
    od tych, które znam i polecam:
    * Hotel LORD al.Krakowska
    * Baccara - Karczma na Piwnej (na 100% mają wolne terminy bo sama pytałam o
    czerwiec, wszystko wolne wink i to miejsce szczerze polecam, juz pisałam tam
    miała wesele moja siostra, było super, świetny klimat.
    * Hotel Gaja na połczyńskiej - nie znam, ale robią wesele do 80 osób ponoć;
    * Rest Hotel - nie polecam osobiście - cenniki im sie mylą ostatnio, jak już
    wstępnie zaklepałam sobie datę (bo nowa sala robi wrażenie, nawet - nawet) - to
    nagle zaczęli zmieniać ceny, mają pokręcone równo !
    ***
    A teraz tak, jest kilka miejsc, gdzie byłam, ale nie wiem, jak tam jest:
    * PRUSZKÓW - Żbików, ul. Miodowa "Zajazd pod Jaworem" - nowa ładna duża sala;
    * Dom Zalewskich w Parzniewie,
    * Sala weselna w Raszynie, al.Krakowska 22a
    Jak mi się jescze coś przypomni dam Ci znać, pozdrawiam
    --
    mój suwaczek
    "Małżeństwo to most, który trzeba budować codziennie na nowo - najlepiej z
    obydwu stron" <U.Beer>
  • 17.05.07, 19:47
    dzieki!!! warszawka raczej odpada, ale zobacze w tych co napisalas. Widzialam
    tez sale w Komorowie (a raczej w Pecicach) i tez sie nad nia zastanawiamy.
    Slyszalam ze jest OK na dzialkach w Komorowie, ale jeszcze tam nie bylismy.
    Moze ktos to zna?
  • 17.05.07, 22:26
    Wiesz tez coś słyszałam,,,, ale żadnego adresu, ani kontaktu zdobyć nie mogę wink
    a może chodzi o salę "Przy lesie" bo jest reklama ten sali niedaleko mnie. A
    Baccara jest w Jawczycach, za Konotopą wink już za wawą wink i jest fajny klimat ,
    polecam
    --
    mój suwaczek
    "Małżeństwo to most, który trzeba budować codziennie na nowo - najlepiej z
    obydwu stron" <U.Beer>
  • 18.05.07, 00:47
    A czy ktoś może słyszał o sali mało rozreklamowanej,nie jako np. restauracja
    tylko ktos prywatnie wynajmuje sale?
  • 18.05.07, 20:21
    o sali nie słyszałam, ale podnoszę wątek, bo interesuje to moją siostrę smile)
  • 22.05.07, 18:01
    restauracja Elita w Otrębusach na Pszczelińskiej - polecam! Fachowa obsługa,
    bardzo ładna sala (przynajmniej naszym gościom się podobało) całe wesele bez
    zarzutów.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.