• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Buty całkiem płaskie czy na obcasie? Dodaj do ulubionych

  • 12.05.08, 02:38
    Cześć!
    Zwracam się do Was z prośbą o opinię. Jestem o 2 cm wyższa od mojego
    narzeczonego. Tej różnicy nie zniweluje, ale pozostaje kwestia
    butów. Mieszkam za granicą i rodzina młodego namawia mnie na
    złożenie obcasów (takich 5 - 6 cm). Osobiście obcasy lubię i dobrze
    się w nich czuje (na codzień nieraz noszę), ale wydaje mi się, że w
    Polsce będzie to dziwnie odebrane.
    Ja, w strojnej sukni, chyba z welonem (upięcie też chyba doda
    optycznie centymetrów) i nawet na 6 cm obcasach będę prawie o pół
    głowy wyższa od narzeczonego.
    Teściowa namawia żebym to olała, ale w sumie też nie chcę żeby na
    zdjęciach to głupio wyszło. Z kolei znośnych (o ładne nawet nie
    proszę) butów na płaskim w sklepach jak na lekarstwo. No i co
    robić, zamawiać przez internet (boję się, choć czas mam - ślub w
    sierpniu), brać płaskie brzydkie, poszukać w Polsce czy kupić na
    obcasie i olać?

    Straciłam chyba "polski osąd" - wydaje Wam się, że to będzie głupio
    wygladało? Kojarzę, że kiedyś tak uważałam. Moja mama też raczej na
    balerinki mnie namawia. Sama już nie wiem...
    Edytor zaawansowany
    • 12.05.08, 02:52
      Czesc, a moze pomysl o tzw. kaczuszkach. Wydaje ni sie, ze nawet 2
      centymetry obcasu ladniej wyglada niz calkiem plaski but. A poza tym
      pan mlody moze sprawic sobie buty na 2-3 cm obcasie - wiem, bo moj
      takie ma. Welonem na Twoim miejscu bym sie nie przejmowala, ja tez w
      welonie bede wyzsza od mojego ale po pierwsze- welon jest
      przezroczysty, a po drugie i tak o polnocy go zdejmiesz.
    • 12.05.08, 06:44
      Radziłabym bardziej 2 – 3 cm obcas. Ja mam taki i naprawdę fajnie
      wygląda. Myślę, że 6 cm + welon to trochę za duża różnica wzrostu. A
      na samo przyjęcie może płaskie buty? Ja kupiłam na wesele płaskie,
      bo po prostu źle się czuję w obcasach i przebiorę je na weselu.
      Myślę, że i tak nikt nie zwróci uwagi smile
      --
      historiapewnejnarzeczonej.blox.pl/html - Ja
      przedślubnie

      gotowaniecieszy.blox.pl/html - Ja kulinarnie
    • 12.05.08, 08:11
      Ja z moim P. jestesmy praktycznie rowni. Do tej pory upieralam sie na plaskie balerinki ale kobieta z salonu slubnego namowila mnie na zmierzenie butow na malutkim obcasiku i o dziwo wyglada to lepiej niz na plaskiej podeszwie. noga w bucie na 2-3 cm obcasie wyglada lzej i delikatniej.
      Takie wlasnie buty kupilam siebie w tamtym tygodniu smile ubralam buty i stanelam obok mojego P. i wyglada ze bedzie dobrze smilewelonu nie bede miec ale mam troche krecone wlosy wiec fryzura mnie troche "podnosi" optycznie. Nawet jesli bede o 3-4 cm wyzsza to chyba swiat sie nie zalamie smile

      --
      mój suwaczek
      • 12.05.08, 09:21
        my praktycznie rowni jestesmy,mialam 2cm plaski obcas,poza tym na codzien nie
        nosze obcasow i gdybym nawet zalozyla,to bym sie wywalila pewnie przy jakichs
        szybszych ruchach smile,buty byly bardzo wygodne.
        • 12.05.08, 12:28
          Dziekuję Dziewczyny za odpowiedzi. Tutaj gdzie mieszkam widziałam
          tylko jedne buty na takim małym, 2 cm obcasie. Szczerze to brzydkie
          były - bo bardzo spiczasty czub i poza tym kolor niepodobny do
          koloru sukienki.
          Wy Wasze buty kupowałyscie w salonie ślubnym czy w "zwyczajnych"
          sklepach? A może któraś ryzykowała zakup przez internet? Jeśli tak
          to jak wyszło i jakie polecacie sklepy internetowe?
          Kurcze, nie sądziłam, że będą takie problemy z butami, eh.
          • 12.05.08, 12:50
            Ja tez jestem ciekawa gdzie kupujecie swoje buty na malusim obcasie.
            Rozgladalam sie za takimi ale niestety sa albo bardzo brzydkie albo
            nie ma ich wogole smile
            Jakby co bede wdzieczna na jakies namiary
            Chcialam zamowic przez neta ale sie boje ze beda nie takie jak na
            stornce sad
            • 12.05.08, 17:56
              zamowilam tam swoje atlasowe,plaskie,bez tych zakichanych czubow. Firma
              solidna,buty wygodne i porzadnie wykonane.Wlasnie dzis odebralam je z
              farbowania, ktore robilam w Wawie sa niebiesko-stalowe,bardzo fajnie to
              wyszlo,wiec je pouzywam jeszcze smile.
              Aha firma Growikar z tej stronki.
              • 20.05.08, 14:00
                Czy może wiecie gdzie w P-ń znajde na bardzo niskim ( 2 cm) buty Growikar???
                • 20.05.08, 14:53
                  Ja kupiłam zupełnie płaskie (też mam niższego N.), letnie buty (ślub z końcem
                  lipca). deezee.pl/shop,show,403
                  Butki od dawna mi się podobały, cena jest przystępna, więc zaryzykowałam kupno w
                  ciemno. Ale zakup idealny - bardzo pomocna tabela rozmiarów.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.