Dodaj do ulubionych

15.56 do Chełma. Marszałek o absurdach kolejars...

26.05.11, 17:06
Czy w tym zakichanym kraju są jeszcze dziedziny życia, za które władza ponosi odpowiedzialność?
--
Ukulturalniam forum: Hómoreska
Edytor zaawansowany
  • Gość: 5 IP: *.play-internet.pl 26.05.11, 17:34
    do Pani Górki,proszę wskazać połączenie z linii rejowiec-chełm.Chyba można się przesiąść w kolejny z trasy lublin-chełm
  • Gość: ja IP: 62.244.139.* 26.05.11, 17:34
    Absurdów niech pan marszałek poszuka u siebie w urzędzie.
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 26.05.11, 17:55
    trzeba zlikwidować pociągi regionalne w woj. lubelskim ponieważ nie mają one sensu ekonomicznego. Korzysta z nich mniej niż 1% mieszkańców województwa a idą na nie ciężkie miliony. Lepiej za te pieniądze połatać dziury w drogach albo pomalować pasy.
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 26.05.11, 18:05
    ATSD to zobaczcie jak busy ludzi rozpieściły. Półtorej godziny nie chce im się czekać! A przecież jest taka piękna klimatyzowana poczekalnia na dworcu PKP he he he
  • sothink 26.05.11, 20:09
    to co zamiast pociągów? busy ciężarowe? buhahaha
  • Gość: pasażer IP: *.paradowski.pl 26.05.11, 21:09
    Zlikwidować busy,a nie kolej.Szynobus zużywa 25-30 litrów oleju napędowego na 100 km i zabiera 250 ludzi.Bus pali 15-18 litrów i wiezie dwudziestu.
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 16.06.11, 06:31
    a gdzie ty widziałeś 250 osób w pociągu w woj. lubelskim? Chyba w piątek przed długim weekendem.

    Obudź się to nie Koleje Mazowieckie.

    Gdyby bus palił 18 litrów to by sie nie opłacało w ogóle tego interesu prowadzić.
  • Gość: Kamil Oroń IP: *.ip.netia.com.pl 15.06.11, 22:21
    To nie jest prawdą że kolej tutaj nie ma sensu ekonomicznego. Po prostu rozkład jest niedostosowany do potrzeb pasażerów. Nikt w tym kraju nie pomyśli o zrobieniu konsultacji społecznych a nawet jak zrobi to i tak nie uwzględni życzeń pasażerów.

    Jeszcze jedno: Szanowni redaktorzy Gazety-pociąg którego zdjęcie wstawiliście do artykułu nie jest pociągiem spółki Przewozy Regionalne a PKP IC. A dla ścisłości dodam jeszcze że spółka Przewozy Regionalne nie jest w grupie PKP. Jest samodzielną spółką.
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 16.06.11, 06:32
    dlaczego kolej ma się dostosowywać do pasazerów, skoro marszałek i tak dotację da? To bez sensu. Pociągi pasażerskie w woj. lubelskim trzeba zlikwidować.
  • Gość: pasażer IP: *.paradowski.pl 16.06.11, 21:06
    wiesz co to jest ochrona środowiska?Wiesz,co to jest emisja dwutlenku węgla,sadzy,węglowodorów itp?To porównaj sobie teraz tą emisje na jednego pasażera lub na przejechany kilometr (jak wolisz) busa i szynobusa oraz zestawu elektrycznego-znikoma.Do tego dodaj ilość zatrzymań nie związanych z przystankami (korki,światła,skrzyżowania) i porównaj to z pociągiem.Do tego dodaj całkowity koszt eksploatacji drogi (drobinki ogumienia,które spływa razem z deszczówką do rzeki,zakup nowych opon,asfalt,który sie psuje z powodu nadmiernego ruchu przez małe busy-zamiast autobusów i tirów-zamiast wagonów oraz torów na 1 km w przeliczeniu na pasażera).Na koniec przeanalizuj koszt naprawy 1 km drogi raz do roku oraz torów-raz na trzydzieści lat.
    Potrafisz?Nie?Dlatego jesteś szoferem po zawodówce z kłopotami z liczeniem,analizą,przewidywaniem,kalkulowaniem i ekonomiką transportu.
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 17.06.11, 06:21
    bus pali 0,5 l paliwa na 100 km w przeliczeniu na 1 pasażera. BUs nie niszczy drogi - bo jest lekki Drogi są niszczone przez ciężarówki i w minimalnym stopniu przez duże autobusy

    Ale ciężarówki i tak muszą jeździć, jest to zło konieczne, bo to co ciężarówka przewiezie w 1 dzień to pociąg wiózłby tydzień.

    . Pociąg nie emituje węglowodorów bo jeździ na prąd zapewne produkowany w elektrowni atomowej, których pełno w Polsce he he he

    Pociąg nie stoi w korkach - ale i tak się spóźnia to raz, a dwa że pasażera z dworca PKP do centrum Lublina teleportujesz? he he he. Bo widzę że jak większości kolejarzy wydaje ci się ze bazarek na Pocztowej to centrum Lublina i wszyscy pasażerowie jeżdżą docelowo na Klin i do cukrowni której na szczęście już nie ma.



    Jak chcesz walczyć z węglowodorami to namów swojego brata sothinka z breslau żeby jeździł tramwajem wisząc na rurce. Będą większe oszczędności niż w przypadku busów.

    Koszt eksploatacji drogi i tak musimy ponosić, bo trudno sobie wyobrazić kraj bez dróg. no chyba że chcesz dowozić chorych do szpitala pociągiem tak jak to robią w Szwajcarii czy Czechach.

    Generalnie po twojej wypowiedzi wnioskuję że albo wypiłeś piasta albo byłeś we Wrocławiu, bo takich bzdur dawno nie czytałem.
  • Gość: pasażer IP: *.paradowski.pl 20.06.11, 12:39
    Gość portalu: aron napisał(a):

    > bus pali 0,5 l paliwa na 100 km w przeliczeniu na 1 pasażera. BUs nie niszczy d
    > rogi - bo jest lekki Drogi są niszczone przez ciężarówki i w minimalnym stopniu
    > przez duże autobusy

    Twoje kalkulacje są tak rzetelne jak drogi wybudowane przez min.Grabarczyka

    >
    > Ale ciężarówki i tak muszą jeździć, jest to zło konieczne, bo to co ciężarówka
    > przewiezie w 1 dzień to pociąg wiózłby tydzień.

    Szczególnie węgiel do elektrowni min. skład pociągu na dobę.40 wagonów razy 60 ton w każdym=2400 ton,co daje sto tirów.Rocznie to 36.500 tirów-drogi by już dawno nie było.Żadnej!
    Na całym świecie przewozi sie towar w kontenerach lub luzem lub wiezie naczepę.Zobacz sam:
    www.youtube.com/watch?v=YAXxQS1kA9M&feature=related
    >
    > . Pociąg nie emituje węglowodorów bo jeździ na prąd zapewne produkowany w elekt
    > rowni atomowej, których pełno w Polsce he he he

    Każda elektrownia wyposażona jest w system filtrów i elektrofiltrów.

    >
    > Pociąg nie stoi w korkach - ale i tak się spóźnia to raz, a dwa że pasażera z d
    > worca PKP do centrum Lublina teleportujesz? he he he. Bo widzę że jak większośc
    > i kolejarzy wydaje ci się ze bazarek na Pocztowej to centrum Lublina i wszyscy
    > pasażerowie jeżdżą docelowo na Klin i do cukrowni której na szczęście już nie m
    > a.

    Po przebudowie torów to się zmieni.Torów nie remontowano od trzydziestu lat.

    >
    > Jak chcesz walczyć z węglowodorami to namów swojego brata sothinka z breslau że
    > by jeździł tramwajem wisząc na rurce. Będą większe oszczędności niż w przypadku
    > busów.

    W Lublinie są trolejbusy,a nie tramwaje.Busami jeżdżą tylko takie wieśniaki jak ty.

    >
    > Koszt eksploatacji drogi i tak musimy ponosić, bo trudno sobie wyobrazić kraj b
    > ez dróg. no chyba że chcesz dowozić chorych do szpitala pociągiem tak jak to ro
    > bią w Szwajcarii czy Czechach.

    Nie mam nic przeciwko temu.W Szwajcarii do kurortów samochody dowożone są składem osobowym.

    >
    > Generalnie po twojej wypowiedzi wnioskuję że albo wypiłeś piasta albo byłeś we
    > Wrocławiu, bo takich bzdur dawno nie czytałem.

    Nic nie piłem.Przejechałem się tylko obleśnym busem przerobionym z dostawczaka.
  • Gość: pasażer IP: *.paradowski.pl 20.06.11, 12:49
    TIR jedzie tylko tam,gdzie nie dojeżdża pociąg.A przez cały kraj lub kontynent "podróżuje w pociągu" jako naczepa lub kontener na lawecie kolejowej.

    www.youtube.com/watch?v=FFP13iWp4yc&feature=related
  • Gość: aron IP: *.play-internet.pl 20.06.11, 14:16
    pociągi towarowe popieram. Idź na jakiś wiec wyborczy i powiedz ludziom - od dziś przestajemy remontować drogi, a jak ktoś zachoruje to będzie dowieziony do szpitala pociągiem. Zobaczymy jakie oklaski dostaniesz he he hee.
  • Gość: aron IP: *.play-internet.pl 20.06.11, 14:19
    co się zmieni po przebudowie torów? przeniosą dworzec PKP na plac Litewski? he he he dobre dawaj dalej

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka