Dodaj do ulubionych

narkotyki w PO!

15.11.08, 16:36
dwoch samorzadowcow z PO zatrzymanych za posiadanie narkotykow i
prowadzenie pojazdu pod wplywem narkotykow
przebywaja w areszcie
bledy mlodosci ja u Prrrrrrrremiera?
Edytor zaawansowany
  • 15.11.08, 17:53
    Normalna droga zeby zrobic kariera i moze pozniej PREMIEROSTWO
  • Gość: Ursus IP: *.111.245.210.static.crowley.pl 16.11.08, 19:00
    To chyba Ci słynni "młodzi, wykształceni z dużych miast" :)
    Pozdrawiam.
  • 16.11.08, 21:59
    Gość portalu: Ursus napisał(a):

    > To chyba Ci słynni "młodzi, wykształceni z dużych miast" :)
    > Pozdrawiam.

    Ci z miast mniejszych hołdują tradycji, stawiaja na promile.

    Swoją drogą, jak by Jarek palił skrety...albo przynajmniej matka Jadwiga by mu masełko wzbogacała zieleniną...

    Grzeszne myśli. Zbyt wesoło byc nie może, niestety:(
  • Gość: bas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.08, 21:25
    ty aaa zrób kupke i spać
  • Gość: a IP: *.resetnet.pl 30.12.08, 10:35
    jak się kradnie na potęge i nie ma się już na co wydawać tych
    kradzionych pieniądzy to się wydaje na narkotyki, agencje
    towarzyskie, itp.
  • 18.11.08, 21:31
    Free Dope New Hope!
    ...
    a wogóle to o czym my tu mówimy?
    jest tu ktos kto sie nie sztachnął i sie przyzna?
    ej głupa z nas robią...
    i tyle...
    a za prowadzenie pod wpływem jak najbardziej należało się...
    --
    Przemek Leniak
    leniak.blox.pl
    ppslublin.blox.pl
  • 18.11.08, 21:41
    Ja się moge przyznać.
    Popalałam ale nie kontynułuję, bo zioło mnie nie bawi tylko "betonuje", więc po co?

    Sypiam dobrze i tak.
  • 18.11.08, 22:13
    mnie nie betonuje tylko przysysa do sedesu - ale to na jedno
    wychodzi...
    tym nie mniej jestem stanowczo za legalizacją marihuany, podobnie
    jak za informowaniem o zabójczosci działania roslin takich jak
    śliczne konwalie czy nie mniej śliczny bieluń...
    jestem też za powrotem niebieskiego maku do makowców - bez tego
    bowiem du.a blada a nie makowiec jest...
    i wogóle jestem za propagowaniem myslenia a nie zakazywaniem byle
    czego i opowiadaniem wyssanych z palca bzdur...
    ...
    propos bzdur to co ostatnio się w naszym tv publicznym opowiada o
    marysce swiadczy dobitnie o niedorozwoju umysłowym stosownych
    decydentów...
    Leary twierdził że ponoć LSD pomaga na braki umysłowe - może by tak
    zatem... ;-)
    --
    Przemek Leniak
    leniak.blox.pl
    ppslublin.blox.pl
  • Gość: bnm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.08, 22:15
    z jakiego chlewa ten jezyk ?
  • 18.11.08, 22:37
    Leniaku, o roślinach, które trują jest w książkach, ale należy je czytać, co jak się okazuje wcale oczywiste nie jest:)

    (...do bielunia i konwalii dołożę rosnący w ilościach przemysłowych po polach i rowach szalej jadowity. Śliczna roślinka. Osobiście z niej bukiety robię, kiedy sezon nastaje...korowód roslin ogólnie dostępnych jest przeogromny - difenbahie, cisy, oleandry, grzybów trujących dostatek...a wszystko w zasięgu ręki. Cud, że naród nie wyginął.)

    A o legalizacji marihuany raczej nie ma co marzyć. Kto dobrowolnie odcina sie od kasy? Popatrz co robi Państwo. Trzyma monopol na alkoholu i fajkach...czyli zachowuje sie dokładnie tak, jak kartele narkotykowe:))))

    Notabene, czy alkohol i papierosy są mniej uzależniające niz marihuana czy kokaina?
  • 18.11.08, 22:58
    moze wciąz sporo osób czyta ksiazki (polecam zreszta ten proceder) a
    szczególnie atlas grzybów i nie myla kani z muchomorem...
    ...
    co do konopii to nie uzalezniaja podobnie jak zreszta LSD...
    argumenty w stylu że zaczyna się od maryski a kończy na heroinie sa
    tle warte co poniższy:
    zaczyna się od dłubania w nosie a kończy z reką w nocniku (autorstwa
    słońca mego ten argument)
    kokaina juz inaczej - to znaczy owszem uzaleznia a do tego jest
    niebezpieczna z powodu ryzyka zapaści (jak we filmie Pulp Fiction -
  • 18.11.08, 22:59
    moze wciąz sporo osób czyta ksiazki (polecam zreszta ten proceder) a
    szczególnie atlas grzybów i nie myla kani z muchomorem...
    ...
    co do konopii to nie uzalezniaja podobnie jak zreszta LSD...
    argumenty w stylu że zaczyna się od maryski a kończy na heroinie sa
    tle warte co poniższy:
    zaczyna się od dłubania w nosie a kończy z reką w nocniku (autorstwa
    słońca mego ten argument)
    kokaina juz inaczej - to znaczy owszem uzaleznia a do tego jest
    niebezpieczna z powodu ryzyka zapaści (jak we filmie Pulp Fiction -
    ogladanie filmów dobrych tez polecam... od seriali tez sie mozna
    uzaleznić - podobno , a zgłupiec chyba tem bardziej...)
    ...
    owszem jak sie bierze kasę od mafii to się utrzymuje mafie...
    lepiej przecie by marycha która "znika" z komisariatów miała jak
    najwyzszą cenę - nie prawdaż?
    ...
    w kwestii konopii to co ja będe gadał lieratura jest...
    i nawet takie przysłowie o Filipie...
    ...
    ech tymczasem faktycznie z narkotyków legalnie dostępne są etanol i
    rózne tabacosy cóz cieszmy sie i tym póki medrki nie wprowadza
    prohibicji...
    ...
    w końcu gdyby nawet i tak damy radę zgodnie z zasadą grunwaldzka -
    1410
    --
    Przemek Leniak
    leniak.blox.pl
    ppslublin.blox.pl
  • 18.11.08, 23:09
    No widzisz, i wszystko w temacie:)

    Och, przypomniałam sobie - gałka muszkatułowa wywołuje halucynacje...tak z kilogram by trzeba przyswoić.


    A tak wogóle, to wszystko przez ten postep. Dopuki nie wymyślono cholesterolu, aids, kalorii, bakterii, witamin, sanepidu i innych narkotyków, żyło się prosto i w zgodzie z naturą. Ludzie rodzili sie i umierali. Jedli i kochali się. Pili, palili, tamowali krew, czasem krew upuszczali by nadciśnienia nie mieć...sami sobie to życie komplikujemy:)
  • 18.11.08, 23:14
    zaburza funkcjonowanie min. błednika
    stad nie powinno sie prowadzic po toniku - choć to nie jest zakazane
    wcale...
    ....
    tak tak
    bardzo jestem za tym zeby sie kochać
    chyba nawet bardziej niz za legalizacja czegokolwiek ;-)
    --
    Przemek Leniak
    leniak.blox.pl
    ppslublin.blox.pl
  • 18.11.08, 23:22
    a naukowcy (ale to napewno jacyś ateiści byli) potwierdzają, że w czasach Chrystusa, marichuana była używana na codzień, jako ziele przyprawowe...sporo to wyjaśnia:))))...tak samo, jak potwierdzone przypadki spozywania żle przechowywanego ziarna zbórz. Sporysz robił swoje.
  • Gość: darek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.12.08, 23:29
    szkoda ze nie podales jakie funkcje pełnia w PO
  • Gość: darek II IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.08, 13:07
    poziom zerowy , jaki sens tu pisac, jaki to ma wpływ na
    rzeczywistość, żaden,
  • 30.12.08, 15:27
    A co Wam do tego, przecież oni byli z lubelskiej PO. Macie przecież na miarę
    Stańczyka?czy trefnisia swoją gwiazdeczkę
    --
    " Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.