Dodaj do ulubionych

Egipt w październiku / październik na 10 dni?

27.05.12, 11:22
Witam
urlop niestety wypada mi dopiero w październiku i Egipt wydaje mi się jedynym rozwiązaniem jako miejsce gdzie można jeszcze wypocząć w cieple - i tu właśnie moja obawa? czy aby na pewno? jestem nowicjuszem jeśli chodzi o ten kraj, czy o tej porze temperatura powietrza/wody pozwala na "leżakowanie" i nurkowanie?

drugie moje pytanie - to czy ktoś słyszał o wczasach organizowanych na 10-11 dni? w sezonie owszem są dostępne, ale za chiny nie znalazłam nic takiego na okres jesieni - jesli ktoś był / słyszał - proszę o kontakt
Edytor zaawansowany
  • saderan0 27.05.12, 17:21
    byłem kiedyś w listopadzie - bylo bardzo cieplo w ciagu dnia, wieczorem trzeba bylo zakladac koszule lub bluze z dlugim rekawem bo wial chlodny wiatr
    moi rodzice spedzali w zeszlym roku urlop w Hurghadzie w pazdzierniku - bylo bardzo gorąco
    pozdrawiam
  • jessica222 27.05.12, 20:53
    Hej ja tez sie wypieram w pażdzierniku lecę pierwszy raz ale czytam duzo na forach i pogoda jest super masz tu linka tu jest wszystko www.abcegipt.pl/ Pozdrawiam
  • a1563340 28.05.12, 08:52
    Byłam kilka razy w Egipcie i październik to moj ulubiony miesiąc. W dzień pełne słońce, bardzo ciepło, morze również ciepłe a wieczorem chłodniej - przyda się lekki długi rękaw. No i noce są już na tyle przyjemne, że można nie używać klimy. O godz.18-stej już jest ciemno, ale..pięknie, bo Egipt ma super oświetlone hotele. Ale sie rozmarzyłam :+) Na 10 dni kiedyś TUI miało ofertę, ale nie byla ona widoczna w necie, tylko trzeba było sie kontaktować z biurem
  • flyr 28.05.12, 10:03
    byłem w Październiku i jest bosko . W dzień około 33-35 st , noc 25-28 st , woda w morzu około 28-30 st . Polecam . Rewelacja !!!!!
  • miriam_73 28.05.12, 17:42
    Październik jest super, woda ciepła, na powietrzu też. U nas na safari nawet niektórzy spali na łodzi na pokładzie, bo w kajutach duszno było ;-)
    --
    Moje Podróże