Dodaj do ulubionych

UWAGA na SELECTOURS

IP: *.easycomm.pl / 212.191.169.* 17.07.04, 21:06
uważajcie na nich są niekompetentni, zerwali umowę na tydzień przed
wylotem!!!!!
opcjonalnie zaproponowali dopłatę do TEGO SAMEGO HOTELU!ale inny
pokój.zrezygnowałam nie ze względu na fundusze, bo za te same pieniądze
wyjeżdzam właśnie z innego biura! ale za brak profesjonalizmu!
wiem też że ich rezydent jest niekompetentny, np. nie pokazał się ani razu w
ciągu 2 tygodniu w hotelu nie mówiąc o jakiejkolwiek pomocy.
Edytor zaawansowany
  • Gość: KOala IP: *.poczta.poznan.pl 17.07.04, 21:12
    Polska to dziwny kraj!
  • Gość: PIOTR IP: *.chello.pl 17.07.04, 21:24
    ... i jacy dziwni ludzie ...
  • Gość: KOala IP: *.poczta.poznan.pl 17.07.04, 21:39
    Ludzie są wygłupieni przez system, który panował niepodzielnie kilkadziesiąt
    lat, ale na szczęście to powoli się zmienia.
  • Gość: PIOTR IP: *.chello.pl 17.07.04, 21:59
    . ale jeszcze kilka osob z darmowych wczasow pracowniczych zostalo :(
  • Gość: olo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.04, 22:54
    zgadzam się to oszuści sprzedajhotel Pyramisa 5***** mimo że niezasługuje on
    nawet na 4 .wszystkie bióra włoskie niemieckie francuskie klasyfikują go na
    4****. nawet egipskie ministerstwo turystyki odebrało mu 1*w lutym tego roku,
    to o czymś świadczy.Rezydent wzrusza ramionami a turyści płacą bakszysz aby
    załatwić pokój w budynku głównym gdzie jest w miare znośnie .bungalowy i wille
    są tragiczne a odlełości koszmarne małe miasteczko 800m do baru,na posiłki
    i.t.d.
  • madzia112 20.07.04, 00:05
    Gość portalu: olo napisał(a):

    > zgadzam się to oszuści sprzedajhotel Pyramisa 5***** mimo że niezasługuje on
    > nawet na 4 .wszystkie bióra włoskie niemieckie francuskie klasyfikują go na
    > 4****. nawet egipskie ministerstwo turystyki odebrało mu 1*w lutym tego roku,
    > to o czymś świadczy.Rezydent wzrusza ramionami a turyści płacą bakszysz aby
    > załatwić pokój w budynku głównym gdzie jest w miare znośnie .bungalowy i
    wille
    > są tragiczne a odlełości koszmarne małe miasteczko 800m do baru,na posiłki
    > i.t.d.
    Tak się składa, że nie wszystkie biura ( pisze się przez 'u' ) zagraniczne dają
    Pyramisie 4* ( wiele brytyjskich daje 5* ). Skąd masz info o odebraniu 1* ?
    Sama jestem ciekawa. A w willach są b.dobre warunki. To, że musiałeś się
    nachodzić- no cóż, chyba przed wyjazdem czytałeś, ze hotel jest bardzo duży...
    I taka moja uwaga ogólna - ludzie , przestańcie wkońcu tak dramatycznie
    narzekać. Naprawdę szkoda na to życia. A jeśli szukacie 5* hotelu w Egipcie ,
    all-inclusive klasy de-luxe - za 3000 PLN to jest to nieporozumienie...
  • Gość: Miśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.04, 23:21
    Właśnie wróciłam z Pyramisy.W naszej grupie znalazły się zarówno osoby
    zadowolone jak i takie ,które Pyramisę kojarzyć będą z egipskim
    koszmarkiem.Mnie akurat trafiły się pokoje w willi,którą zamieszkiwały wspólnie
    ze mną jaszczurki( wcale nie małe bo ok 15-20 cm)Resztę opiszę jutro jak tylko
    trochę odpocznę.
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.04, 12:55
    Ocena jest kwestią biura. Selectours Cie nie okłamał, ten hotel ma 5* lokalnych
    gwiazdek, nijak to się przekłada na międzynarodowe pięć, ale lokalnie tyle ma.

    Ja tak samo jak leciałem do Grand Azur, Selectours dał 5*, bo lokalnie tyle
    jest, ale już inne polskie biuro TUI daje mu 4*. Stąd wynikają różne
    rozbieżności.
  • aksamitka1111 20.07.04, 20:28
    Chciałabym dołożyć swoje trzy grosze na temat rezydentki B.P.Selectours. To
    prawda, że rezydenci wogóle się nami nie interesują. Na pytanie "po co nam
    rezydenci?" odpowiadam,że są nam potrzebni wtedy kiedy tej opieki potrzebujemy.
    Po co tam są? Tylko po to by nam sprzedać wycieczki? Bo w moim przypadku na to
    wygląda. Ja byłam w potrzebie i rezydentka nie wywiązała się ze swoich
    obowiązków. Musiałam skorzystać z pomocy lekarza który stacjonował w moim
    hotelu. Moje dziecko uzyskało natychmiastową pomoc, opiekę i lekarstwa. Często
    mdlała. I tutejszy lekarz egipski skutecznie zareagował oferując nam skuteczną
    pomoc. Schody się zaczeły gdy zażądał odemnie karty ubezpieczeniowej. Do tej
    pory wyjeżdżając co roku z różnych biur podróży i do różnych krajów na wstępie
    wczasów otrzymywaliśmy albo karty , albo dyskietki lub ksera ubezp. Tym razem
    nie byliśmy w posiadaniu niczego. Po skontaktowaniu się z rezydentką z mojej
    komórki (zostałam narażona na koszt!} odpowiedziała, że zadzwoni do lekarza.
    Nie zrobiła tego. Po ponownym staraniu skontaktowania się z nią przez sms
    odpisała, podając nam nr polisy. Lekarzowi nadal to nie odpowiadało i nie
    chciał nas wypuścić. Nie miałam zamiaru nic płacić skoro mam opłacone
    ubezpiecz. Znów wysłałam sms z prośbą o interwencję i pomoc. W końcu zadzwoniła
    do niego i obiecała załatwienie sprawy następnego dnia. Po tym telefonie
    przeprosił nas i wypuścił. Zmarnowałam całe przedpołudnie zamiast na plaży to
    na korenspondencji z moją rezydentką która nie kwapiła się do szybkiej i
    pozytywnej reakcji załatwienia sprawy. I jak myślicie, załatwiła to? Nie!
    Następnego wieczoru znalazłam wetknięte w drzwi kartkę od p.dr o pilne
    skontaktowanie. Prosił nadal o kartę ubezp. bo nie miał pokrycia na swoją
    usługę a p.rezydent sprawę olała.Następnego dnia sytuacja się powtórzyła a ja
    marnowałam czas i nerwy na wieczne wyjaśnienia.Miałam możliwość komunikowania
    się z nim w jęz. angielskim, a co gdy go ktoś dobrze nie zna?
    A teraz trochę pozytywizmu. Hotel Mirette OK. Nic nam nie zginęło. Pieniądze,
    biżuteria leżała na wierzchu i nikt po nią nie sięgnął.Obsługa i personel w
    całym kompleksie przesympatyczna!(nawet bez bakszyszu).


  • Gość: Ania^^ IP: *.wlanet.wla.pl 20.07.04, 21:05
    rezydentka ? p.Magda? Taka osobka z dlugimi wlosami?
  • aksamitka1111 20.07.04, 23:11
    Narazie nie chcę operować nazwiskami.
  • Gość: inka IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.08.04, 18:08
    W ubiegłym roku byliśmy z Selectours w Egipcie. I gdyby nie cudowny hotel
    Movenpick w ElGounie, wakacje te należałyby do zmarnowanych. Niekompetencja
    rezydentów rzuca się w oczy! Kilka cytatów:"Po co leziecie do piramid? Tam i
    tak nic nie ma!", komentarz do muzeum w Kairze:"Na prawo sarkofagi, na lewo
    maski pośmiertne, a tam dalej łoże do mumifikacji.Idziemy dalej!". Wszystkich
    rezydentów przebija pani Majda!
  • Gość: nika IP: *.autocom.pl 01.08.04, 19:40
    witam,bylam z Selectours w zeszłym roku w Hurghadzie / Hotel Empire i na prawdę
    nie mogę miec zastrzeżeń do tego biura i rezydenta - był nim Mohamed, wszystko
    było doskonale zorganizowane i dopięte na ostatni guzik bez zadnych
    niespodzianek, dlatego jestem trochę zaskoczona tymi opiniami. Byłam z nimi
    także na fakultetach w Kairze i Luxorze i też bez niespodzianek wszystko było
    zgodnie z planem autokary prawie nowe z działającą klimatyzacją i w.c. czysto i
    przyzwoicie.W drodze powrotnejdo Polski dosiadali się w Sharmie do samolotu
    inni turyści którzy byli z tym biurem na pobycie z nurkowaniem i też byli super
    zadowoleni, dlatego w porównaniu z innymi biurami to jest na prawdę OK.
    Zjeździłam już trochę swiata i wiem czego się można spodziewać w różnych
    miejscach i wiadomomo że nie ma doskonałych biur podróży ani rezydentów,ale
    mimo wszystko warto podróżować a szczególnie w Egipcie jest wiele miejsc
    wartych zobaczenia.
    pozdrawiam
  • Gość: inka IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.08.04, 21:19
    Oczywiście,że Egipt jest cudowny i to bez dwóch zdań!Mając jednak do dyspozycji
    jedynie dwa tygodnie urlopu, chcieliśmy wszystko zwiedzić, zobaczyć, dotknąć,
    wejść, wręcz polizać. Rozumiem, że rezydenci są nieco zmęczeni tym, iż jeżdżą
    na te wszelkie atrakcje kilka razy w tygodniu,miesiącu itd. Ale my mieliśmy
    tylko dwa tygodnie! Wybraliśmy rewelacyjny hotel Movenpick w jeszcze chyba
    piękniejszej El Gounie(tam wszystkie domy mają dachy a na ulicy nie ma
    papierków)właśnie po to, by odpocząć. Kontakt z rezydentami ograniczył się do
    powotania nas na lotnisku i wsadzeniu do jeepa z egipskim kierowcą, który nie
    mówił w żadnym cywilizowznym języku. Ciemna noc,zmęczenie i jacyś obcy faceci.
    Wszelkie formalności w hotelu załatwialiśmy sami(a gdybyśmy nie znali
    angielskiego, to mamy siedzieć w domu?)Po zgłoszeniu zastrzeżeń, jedna z
    rezydentek obraziła się na nas, druga była zmęczona, Mohameda nie widzieliśmy
    na oczy, została nam Majda, ktra nie potrafiła nic powiedzieć na temat Egiptu
    (czytała w zasie podróży przez 15 minut jakieś głupoty z nienajlepszego
    przewodnika (a podobno urodziła się w Tunezji).Razi mnie standard hotelu w
    zestawieniu ze standardem świadczonych usług.
  • Gość: emma IP: *.europolgaz.com.pl 23.09.04, 14:33
    Ja również byłam w zeszłym roku w Empire.Mam trochę inne zdanie o rezydencie
    Mohamedzie z Empire.Miły to on był, ale celem nadrzędnym dla niego była
    sprzedaż wycieczek ( to jeszcze rozumiem, pracuje dla biura)i wymiana waluty.
    Na pierwszym spotkaniu oznajmił, że ten oto portfel (leżący na stole)
    to "najlepszy kantor". W 99 % byłyśmy samodzielne i skorzystałyśmy z tego
    kantoru raz.
  • Gość: robwawa IP: *.poczta / *.poczta-polska.pl 26.09.04, 19:59
    Ja wróciłem 22.09 z Sharmu! Było super.Mieszkaliśmy w hotelu Tropicana Garden
    Palms. Selectours wywiązał się z umowy w 100 %
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.04, 13:04
    Z tego co wiem, karty ubezpieczeniowe dostaje się wraz z biletami. Zawsze
    dostawałem, czemu Ty nie dostałaś? Nie wiem.

    Leczenie za granicą z tego co wiem polega nieco inaczej niż Ty to opisujesz. Do
    czego Ci rezydentka? Mnie poinformowano, że jak potrzebny lekarz, to trzeba
    wezwać w recepcji, za leczenie zapłacić z własnej kieszeni, lekarz da
    pokwitowanie leczenia, które następnie rezydentka podpisuje, a na miejscu w
    kraju ubezpieczyciel oddaje pieniądze.
  • aksamitka1111 23.07.04, 08:46
    I właśnie na tym polega problem, do czego mi była potrzebna rezydentka. Skoro
    mnie lekarz nie chce wypuścić a odemnie żąda karty ubezp. to do kogo miałam się
    zwrócić jak nie do niej.
    A odnośnie płacenia. To był właśnie jej prikaz smsowy. "Proszę nic mu nie
    płacić!". Ja nic z tego nie rozumiałam, a Wy?
  • Gość: olo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.04, 11:25
    droga Madziu dlaczego tak bronisz ten Selekturs ,przecież jeśli piszą luksusowy
    hotel,to coś znaczy .Ja nie szukam w 3*luksusu tylkow 5,na marginesie w
    sierpniu możesz jechać do tego "luksusu"już za 4tys napewno będzie "lepiej".
  • madzia112 22.07.04, 22:52
    Gość portalu: olo napisał(a):

    > droga Madziu dlaczego tak bronisz ten Selekturs ,przecież jeśli piszą
    luksusowy
    >
    > hotel,to coś znaczy .Ja nie szukam w 3*luksusu tylkow 5,na marginesie w
    > sierpniu możesz jechać do tego "luksusu"już za 4tys napewno będzie "lepiej".

    Drogi Olo,
    Poprostu dzielę się swoimi doświadczeniami i chyba nie ma w tym nic złego, że o
    dobrych rzeczach też trzeba mówić. A w ofertach hoteli 5* były i takie za 6000
    PLN za dwa tygodnie. Sam widzisz , że i cena coś tu mówi, a wkońcu wiadomo, że
    to kraj arabski i standard nie ten sam co na Majorce, a co za tym idzie nizsze
    ceny.
  • Gość: Agaaaa IP: *.bartoszyce.com.pl / 213.184.31.* 30.07.04, 18:54
    Selectours jest do niczego!!! Najbardziej zdenerwowała mnie rezydentka z Sun
    Rise Palacio w Hurghadzie. Kiedy nie pasował nam pokój i chcieliśmy, żeby
    załatwiła to z recepcjonistą, skwitowała to mówiąc: przecież macie gdzie
    mieszkać. Uważajcie na panią EWĘ!!!!
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.07.04, 12:52
    Osobiście chciałbym, żeby każde biuro takie było "niekompetentne". Przynajmniej
    jak nie mogli zakwaterować w wybranym hotelu, to zadzwonili i zaoferowali
    szereg innych, bym się na miejscu nie rozczarował.

    W Exim Tours ludzie dopiero po przylocie się dowiadują, że nie ma dla nich
    miejsca w wybranym hotelu.
  • mwm 26.07.04, 18:20
    Wlasnie wrocilam z Sharm z Selectoursem. Nie moge nic zlego powiedziec na temat
    tego biura, mimo, ze przed wyjazdem nasluchalam sie o niekompetencji tego
    operatora. Nam jakos sie udalo. Obsluga swietna, rezydent (Ramzi) bardzo
    sympatyczny i pomocny. Oprocz tego, ze sprzedawal wycieczki (taka w koncu jego
    praca) potrafil swietnie doradzic - co, gdzie, kiedy i za ile. Polacy potrafia
    byc okropnie roszczeniowi i ciagle na wszystko narzekac. Oczywiscie nie kazdy
    ma tyle szczescia, co my i nie wszystkim uklada sie gladko, ale czasami nasi
    rodacy przesadzaja. Rezydenci maja ciezka prace, ale naszym kochanym Polakom
    wydaje sie, ze rezydenci sa na swietnych wakacjach w zwiazku z tym trzeba im
    doladowac i wkopac w ziemie. Odrobina empatii! Pozdrawiam zadowolonych i
    zadowolonych inaczej ;-) Malgosia
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.04, 18:41
    Małgosiu,
    w jakim hotelu byłaś?
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.04, 18:44
    Małgosiu,
    w jakim hotelu byłaś?
    Czy byłaś z Selectoursem na jakis fakultetach?
    Ja z nimi jadę 5.08, a niekóre opinie są przerażające.
    Kasia
  • beti22 26.07.04, 19:05
    Ja bylam z nimi w czerwcu i bylo ok . Bylam w hotelu Hostmark w Hughadzie
  • mwm 26.07.04, 21:27
    Kasiu! Bylam w Sharm el Sheik w Holiday Inn Resort. Wszystko gralo! Bylam na
    kilku wycieczkach fakultatywnych: w klasztorze sw. Katarzyny, na jeep safarii
    (Barwny kanion, Blue Hole, Dahab). Maz jeszcze dodatkowo wykupil wycieczke
    statkiem do rezerwatu Ras Mohamed - ze snurkowaniem na rafach koralowych - byl
    b. zadowolony. Nie przejmuj sie przerazajacymi opiniami. Tak jak pisalam
    wczesniej - Polacy sa zawsze ze wszystkiego niezadowoleni. A to za goraco, a to
    za duzo Arabow itd. Jesli nie bedziesz miala jakiegos wyjatkowego pecha, to
    powinnas byc zadowolona. A Ty dokad jedziesz? Ja bylam rok temu w Hurghadzie i
    tez bylo SUPER! A bylam z Big Blue, ktore niestety padlo... szkoda, bo biuro
    bylo fajne i organizacyjnie wszystko bylo zapiete na ostatni guzik. Pozdrawiam -
    malgosia
  • Gość: Agniesza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.04, 22:04
    Wczoraj wróciłam z objazdówki z Selectours i uważam, że lepiej nie mogłam
    trafić!!!!!! Pomimo wykupienia standardu, gdzie żadne biuro nie gwarantuje
    konkretnego hotelu zostałam potraktowana niesamowicie, ponieważ na zgłoszeniu
    poprosiłam o Sultan Beach i mieszkałam w nim!!! Jestem pełna uznania dla całej
    organizacji imprezy i będę polecać każdemu to biuro. Wcześniej byłam w Egipcie
    z innym biurem i niestety nie byliśmy potraktowani tak dobrze. Pozdrawiam.
  • Gość: Aksamitka1111 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.04, 22:30
    Ja też byłam zadowolona z samego biura i hotelu, nie byłam jedynie zadowolona z
    mojej rezydentki (a znam ich wiele z innych biur podróży) bo tylko raz
    potrzebowałam pomocy i nie wywiązała się. Sam kompleks hoteli Sun Rice był dla
    nas wystarczający. W sprawach organizacyjnych B.P. Selectours było OK. Można z
    nim jechać!
  • Gość: kasia IP: 217.153.180.* 27.07.04, 10:56
    Małgosiu,
    lecę do Coral Beach Montazah 5.08.
    Czy mogłabyś podać aktualne ceny fakultetów - może są jakieś pakiety? tańsze
    niż pojedyncze.
    Którą wyprawę polecasz ? Jak z zimnem na Górze Mojżesza?
    Kasia
  • mwm 27.07.04, 17:16
    Czesc Kasiu!
    Jesli chodzi o ceny z Selectours to Gora Mojzesza (wyjazd z hotelu o 23.00,
    nocna wspinaczka i podziwianie wschodu slonca na gorze, potem zwiedzanie
    klasztoru sw.Katarzyny) kosztuje - 40 $
    Klasztor sw. Katarzyny - 40 $ (w tym obiad i deptak w Dahab)
    Kolorowy Kanion - jeep safari - 55 $ (w tym oprocz przejscia kanionu - zakupy w
    Dahab, snurkowanie w Blue Hole, obiad).
    Moto Quad safari - 50 $Delfinarium (plywanie z delfinami) - 90 $
    Podroz statkiem do Ras Mohamed + snurkowanie w rezerwacie - 30 $
    Kair - (piramidy, Sfinks, muzeum) - 70 $
    Kair 2 dni -140 $
    Kair - 1 dzien - samolot
    em - 245 $
    Luksor - 1 dzien - samolotem - 245 $
    W pakietach oczywiscie taniej i tak np. gora Mojzesza+jeep safari+Ras Mohamed -
    115 $
    oprocz tego przy zakupie 3 roznych wycieczek - 10% rabatu.

    Mnie sie najbardziej podobal barwny kanion. Oprocz niesamowitych widokow dobre
    jest polaczenie roznych atrakcji - dla milosnikow jazdy jeepem jest kawalek
    pustyni, dla fanow snurkowania - kultowa Blue Hole, no i jeszcze czas na zakupy
    w Dahab.
    Kair lepiej zwiedzic bedac w Hurghadzie. Z Sharm jest dalej i drozej.
    Za to z Sharm mozna pokusic sie o inna rzecz, ktorej nie ma z Hurghady. To
    Petra w Jordanii.
    Nasi rezydenci nie maja jej niestety w ofercie. Inne biura (zagraniczne) maja
    Petre w sprzedazy - jedniodniowa wycieczka samolotem za ok. 280 $. Troche
    drogo, ale to super okazja, zeby zobaczyc to cudo.

    Jesli chodzi o Gore Mojzesza, to niestety nie zdobylam sie na ten wyczyn. To
    podobno wyczerpujaca wyprawa, a wchodzenie pod gore nie jest moja pasja :-)
    Teraz (latem) nie jest tam az tak strasznie zimno. Zimnica panuje w lutym -
    wtedy sa nawet minusowe temp. (tak mowili ci, ktorzy tam byli zima). Ludzie
    szli w zimowych kurtkach, w rekawicach, ktore specjalnie kupowali na te okazje
    w Egipcie! Teraz, mysle wystarcza dlugie spodnie, jakis sweterek.

    Jesli jestes ciekawa, gdzie jest Twoj hotel to popatrz na mapke:
    www.sinaidivers.com/sd//english/infos/hotels/index_hotels.htm
    To troche daleko od centrum, ale jezdza taksowki (ok. 20 LE w jedna strone).
    10 LE=6 zlTo tyle na razie, jesli masz jakies pytania to smialo! :-)
    Pozdrawiam - Malgosia
  • madzia112 27.07.04, 20:26
    Super strona z lokalizacją hoteli ! Dzięki, mnie też się przyda.
  • mwm 27.07.04, 21:49
    Jesli potrzebujesz map, to pc_maniak wrzucil kiedys super linki:

    www.egipt.republika.pl/mapa.html
    Mnie tez byly te mapy bardzo pomocne.
    :-) Malgosia
  • madzia112 27.07.04, 21:57
    Super ! Tylko dlaczego niektóre strony ( np. Sharm ) nie chca się wyświetlic ?
  • mwm 27.07.04, 22:04
    Szczerze mowiac nie wiem... Moze to chwilowe? :-)
    Pozdrawiam - malgosia
  • Gość: kasia IP: 217.153.180.* 28.07.04, 09:14
    Małgosiu,
    ogromne dziękuję za odpowiedź.
    Kair zaliczyłam dwa lata temu - właśnie z Hutrhady. Interesują mnie właśnie
    typowe fakultety z Sharm. Jak ogólne wrażenia - porównując do Hurhady?
    Kasia
  • mwm 28.07.04, 13:35
    Czesc Kasiu! Balam sie, ze po Hurghadzie nie bedzie juz tak fajnie. Ale Egipt
    chyba wszedzie jest swietny. W Sharm jest zupelnie inaczej niz w Hurghadzie.
    Naama Bay to cywilizowane sklepy, knajpy, dyskoteki. W supermarketach mozna
    nawet kupic alkohol! (w Hurghadzie bylo tylko piwo). Mozna wypozyczyc auto
    (calkiem sporo wypozyczalni). W Hurghadzie chyba nie bylo takich mozliwosci?
    Synaj to juz Azja, klimaty wiec troche inne. Mniej faraonowo, bardziej
    biblijnie (bliskosc gory Mojzesza i Izraela robi swoje). Zazdroszcze Ci, ze
    wkrotce tam bedziesz... Pozdroofki - Malgosia
  • Gość: kasia IP: 217.153.180.* 29.07.04, 09:04
    Jeszcze raz bardzo dziękuję Małgosiu. A może jakieś praktyczne rady - coś o
    czym wcześniej nie myślałaś, nie przewidziałaś a okazało się istotne? A mogę
    bardzo prywatne pytanie - ile wydałaś ( oprócz fakultetów ). Ja lecę z córką (
    16 lat )i usiłuję sie przymierzyć do finansów ( a nie mam ich zbyt dużo ).
    Kasia
  • mwm 29.07.04, 15:55
    Czesc Kasiu,
    Wlasciwie skoro bylas juz w Hurghadzie, to Synaj nie powinien Cie niczym
    zaskoczyc. Choc jednej rzeczy nie przewidzialam. Dopadla mnie tym razem zemsta
    faraona. Nie kupilam wczesniej streptoquinu (nasze nifuroksazydy nie pomagaja)
    i bylam skazana na pomoc lekarza hotelowego. A on za streptoquin zaspiewal
    sobie 12 Euro! Lepiej wiec od razu w Naama Bay kupic sobie ten swietny lek w
    aptece za jedyne 10 Funtow (okolo 6 zl). To niewielka kwota, a lepiej miec ten
    specyfik pod reka, bo nie znasz dnia ani godziny...
    Na Egipt (dwie dosc oszczedne osoby - tzn. ja i maz) wydalismy:
    36 $ na wizy egipskie,
    210 $ na wycieczki fakultatywne
    120 $ na inne przyjemnosci (wode przy kolacji, taksowki do Naama Bay,
    kawiarnie, soki, podarunki, buty, itp.) W tych 120$ jest tez 12 Euro za ten
    nieszczesny streptoquin!
    Razem 366 $.
    W naszej grupie byl facet z dwiema corkami (ok. 15-17 lat), ktore kazda noc
    spedzaly na jakichs ekstra-dyskotekach. Jesli Twoja corka gustuje w takich
    imprezach, to wydatki beda duzo wyzsze ;-)
    Jak sobie jeszcze cos przypomne, to napisze pozniej. Na razie pozdawiam
    serdecznie - Malgosia

  • Gość: kasia IP: 217.153.180.* 29.07.04, 16:17
    Małgosiu, jeszcze raz ogromnie dziękuję i czekam na ewentualne uwagi.
    Kasia
  • Gość: ewa IP: *.crowley.pl 03.08.04, 13:14
    Cześć Małgosiu, Wybieram sie 25.08 do Sharmu, czy możesz powiedzieć w jakim
    hotelu byłaś?Pozdrawiam Ewa
  • mwm 03.08.04, 14:02
    Czesc Ewa,
    bylam w Holiday Inn Resort. A Ty do ktorego jedziesz? PoZdroofki - malgosia
  • Gość: Ewa IP: *.crowley.pl 03.08.04, 14:30
    Gosiu, Jadę do Dream Beach,nigdy nie jechałam z Selectours,ale jestem zdania że
    jak ma coś się stać to i tak sie stanie. Mam nadzieję że będzie ok.
  • mwm 03.08.04, 14:37
    Na pewno bedzie ok. Ja jestem super zadowolona, a glosy na tym forum nadajace
    na Selectours sieja niepotrzebna panike. My mielismy swietnego rezydenta i
    wszystko gralo. Dream Beach to podobno bardzo dobry hotel. Powodzenia i
    wspanialego wypoczynku!
    Pa - malgosia
  • Gość: Ewa IP: *.crowley.pl 03.08.04, 14:52
    Dzięki Małgosiu,też jestem zdania że będzie ok.
    Pozdrawiam
  • Gość: Asia IP: *.protonet.pl 06.08.04, 19:07
    Bylismy z Selectours w Hurghadzie Sunrise Palacio) w lipcu i bylo ok, bylo
    troche zamieszania PRZED wyjazdem bo zmienili hotel ale jak sie juz wyjasnilo z
    hotelem to nic sie nie zmienialo i bylo tak jak mialo byc. Rezydentka byla ok.
    A ludzie narzekaja na wszystko i na wszystkich. Sama slyszalam jak jeden
    wyraznie niezadowolony pan psioczył ze ma taaaaaaaaaaaaki kawal na plaze bo
    mieszka w glownym budynku... ( wyjasnienie: roznica ok. 2 minut drogi).
    Bleah.Pozdrawiam.
  • Gość: NIEZADOWOLONY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.08.04, 11:59
    BYLIŚMY W LIPCU W SZARM WSZYSTKO BYŁO DO DUPY SZKODA WAKACJI. DODAM ,ŻE TO NASZ
    KOLEJNY WYJAZD I DO TEJ PORY BYŁO ZAWSZE REWELACYJNIE. NAWET EGIPT JEST
    WSPANIAŁY ALE W HOTELU "PALM BEACH" W HURGADZIE NIE Z SELEKTURSEM (MIMO ŻE
    SZARM JEST PIĘKNY Z CUDOWNĄ RAFĄ).jEŚLI BIURO SOBIE NIE RADZI TO WAKACJE DO
    DUPY. NIE WYBIERAJMY SELEKTURS.DOBRA RADA.
  • justynas2 10.08.04, 13:09
    wlasnie wrocilam z sarm i uwazam ze biuro Selectours jest beznadziejne
    kupilam w polsce hotel Sarm Holiday ktory mi potwierdzili i zapewnializ e to
    bedzie napewno ten hotel na lotnisku w Sarm okazalo sie ze wioza nas do Coral
    beach oddalonego od nama bay gdzie byl tamten hotel o 20 km z rezydentem
    niejakim Ramzi nie bylo zadnej dyskusji on poprostu jest beznadziejny nic dla
    nas nie zalatwil jesli chodzi o zmiane pokoju to obecywal prze dwa tygodnie ze
    jutro mial nam napisac oficjalne pismo ze wbrew naszej woi zostal zmieniony
    hotel i przez dwa tygodnie nie zdazyl nawet nie pofatygowal sie po nas na
    lotnisko a i wycieczek specjalnie nie sprzedawal bo nikt by u niego nie kupil w
    Nama Bay jest biuro Luna rosa gdzie wycieczki te same co z selectors sa tansze
    o 10 dolarow i tez sa z plskim przewonikiem. pozdrawiam
  • alex77 10.08.04, 13:19
    Też wyjeżdżam z Selectoursem 19.08 do Sharm Holiday i trochę zaczęłam się
    obawiać zmian, które u ciebie miały miejsce. Czy możesz napisać coś więcej o
    tych dwóch hotelach, wydawało mi się, że Coral Beach Montazah jest lepszym
    hotelem - zresztą jest droższy !!! Czy jechałaś może z Luna Rossa do Kairu, bo
    tej wycieczki się z nimi obawiam najbardziej, że dadzą stary autobus i
    przewodnika, który nie będzie mówił po polsku, a Selectours ma bardzo drogie
    fakultety. Za wszystkie informacje z góry dziękuję.
  • mwm 10.08.04, 19:30
    Znow narzekanie na Selectours... A wg. mnie Ramzi jest fajny, a zamiana hotelu
    na Coral Beach Montazah to tylko wygrana klienta. Coral Beach to swietny hotel,
    wiec po co to kolejne psioczenie... Straszycie niepotrzebnie ludzi, ktorzy tam
    dopiero jada. Mnie tez tak straszono Selectoursem przed wyjazdem, malo zawalu
    serca nie dostalam z tych nerwow! A potem wszystko gralo, bylo cudownie,
    Selectours w niczym nie nawalil. Niepotrzebne byly te nerwy przed wyjazdem...
    Dlatego uspokajam wszystkich jadacych z Selectoursem - powinno byc ok. Czasami
    ma sie pecha i trudno - wtedy rzeczywiscie wakacje moga byc nieudane. Ale chyba
    we wszystkim trzeba znalezc chocby odrobine plusow! A nie ciagle narzekac. I na
    co? Na zamiane hotelu z gorszego na lepszy... Kpina!!!!
  • justynas2 11.08.04, 08:39
    Chyba jestes pracownikiem tego biura . Coral beach moze jest i fajny ale nie
    dla mnie ja potrezbowalam aktywnych wakacji a tam po zmroku nie bylo co robic
    nawet animacje byly kiepskie albo wcale dlatego wybralm sarm Holiday ktory byl
    w miescie i wcale nie uwazam ze byl gorszy bylam tam sprawdzic warunki bardziej
    mi sie podobal a jesli chodzi o rezydenta Ramzi to poprostu beznadzeijny to nie
    byl moj pierwszy wyjazd zagraniczny ani pierwszy do Egiptu takze mam pewne
    porownanie poprostu on nic dla naszej drupy nie zalatwil nic na wszystko mial
    czas mowil poprostu jutro albo tego sie nie da zrobic a potem wogole sie nie
    pojawial i to ma byc fajny rezydent wkoncu on jest tam poto zeby nam pomagac
    naszczescie nic zlego nas nie spotkalo nawet faraon tym razem nam podarowal
    takze mielismy Ramziego gdzies sami sobie wszystko organizowalismy on poprostu
    nie nadaje sie do takiej pracy....to nie jest tylko moja opinia ale takze
    innych osob ktore razem ze mna przebywaly w Coral beach. Zmiane na Coral
    uwazasz za wygrana stracone 50 dolarow na taxi to ma byc ta wygrana wedlug mnie
    hotel jest przecietny i nadal upieram sie ze Sarm Holiday jest ladniejszy ma
    ladniejsze otoczenie i basen za coralem przemawia tylko bezposredni dostep do
    morza i bliskosc rafy ale ja nie nurkuje i wcale mnie to nie interesowala lubie
    ludzi i chcialam przebywac w miescie w coralu i w jego otoczeniu po zmroku nic
    sie nie dzialo wypozyczylismy kiedys skuter na godzine to nawet nie bylo gdzie
    tam pojezdzic przez godzine takie tam pustkowie coral plus 3 inne hotele i nic
    wiecej i co to ma byc ta wygrana bzdury ja nie narzekam wakacje uwazam i tak
    za udane bo sama jes sobie zorganizowalam ale biuro Selecturs i ich reydent
    ramzi pozostawia wiele do zyczenia nikogo nie chce straszyc tylko ostrzec co
    moze ich spotakac rozumie ze jest szczyt sezonu i moga wystapic jakies
    nieprzewidziane zmiany ale jesli kupilam hotel w miescie to czyms sie
    sugerowalm to zmiana powinna byc na hotel w miescie albo powinnam miec prawo
    wyboru nawet na gorszy hotel w miescie albo na lepszy na zadupiu tak wlasnie
    polozony jest coral. W zeszym roku bylam z Exzimem i niemam im nic do zazucenia
    a terz zaluje ze znow z nimi nie pojechalam
  • Gość: tadek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.08.04, 12:22
    POPIERAM CIĘ UMOWA TO UMOWA.GDYBY NIE ZALEŻAŁO NAM NA KONKRETNYM HOTELU TO
    WYBIERALIBYŚMY OFERTĘ "FORTUNA" GDZIE JEST GWARANCJA KATEGORI ALE O TYM W
    KTÓRYM HOTELU BĘDZIEMY MIESZKAĆ DOWIADUJEMY SIĘ NA MIEJSCU.NIEKTÓRZY TAK
    LUBIĄ .TE OFERTY SĄ POPROSTU TAŃSZE .ALE JEŚLI WYBIERAMY HOTEL TO MAMY JAKIEŚ
    POWODY ,BLISKO MIASTA ,BLISKO MORZA,BO JADĄ TAM ZNAJOMI I.T.D..NIESTETY
    SELEKTURS MA TO W DUPIE, NIESTETY.NIECH NOWI PRZYNAJMNIEJ BĘDĄ TEGO ŚWIADOMI ŻE
    TO OSZUŚCI .POZDRAWIAM
  • mwm 12.08.04, 16:17
    Justyna,
    po takim beznadziejnym slowotoku odechciewa sie dyskusji. Czy wiesz co to sa
    znaki przestankowe? Czy slyszalas o duzej literze? Sorry, ale Twoja wypowiedz
    to belkot! Poczynajac od zarzutow, ze jestem pracownikiem tego biura (przy
    okazji zawiadamiam Cie, ze nie jestem pracownikiem tylko zadowolona klientka
    Selectoursu). O roszczeniowosci Polakow pisalam na tym forum niejeden raz.
    Widze, ze to niekonczacy sie temat i wlasciwie szkoda slow, bo takich
    nawiedzonych jak Ty ciagle bedzie multum - to gatunek niewymieralny, wiec
    trzeba sie pogodzic, ze w grupie zadowolonych zawsze znajda sie malkontenci.
    Bez odbioru, zegnaj...
  • Gość: Aśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.04, 00:28
    Jestem po koszmarze z Selectours, nigdy więcej.
  • justm 14.08.04, 10:59
    odpocznij a potem konkrety poprosimy :)
  • Gość: Aśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.04, 22:30
    Chcę szybko zapomnieć.Szkoda ,że nie czytałam tych ostrzeżeń przed wyjazdem .
  • Gość: marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.04, 21:40
    Ja też chcę zapomnieć !!!!
  • Gość: Aga IP: *.chello.pl 19.08.04, 16:03
    Zmiana hotelu OK!, na wyzszy standard OK!, ale jeśli wykupujesz hotel w
    centrum, a dostajesz 20 km od centrum to ja rozumiem złosc tych ludzi. Własnie
    wrocilam z Sharm i wybierając hotel kierowalam się bliskością do centrum i do
    nocnego zycia. Jesli trafilabym do hotelu 20 km od centrum, a wokol hotelu
    pustynia tez bym byla wsciekla. Pozdro.
  • Gość: zadowolona IP: *.walbrzych.cvx.ppp.tpnet.pl 16.01.05, 15:55
    Ja mam całkiem odmienne zdanie o Ramzim. Dla nas był szalenie miły, przyjechał
    do naszego hotelu zaraz po naszym przyjeździe (nie ma wcale obowiązku odbierać
    nas z lotniska!), ciekawie opowiadał, zawsze chętny do pomocy, uśmiechnięty,
    miły a do tego przyjechał o 3 w nocy na lotnisko aby się z nami pożegnać (choć
    również nie miał takiego obowiązku). Przemile go wspominam i serdecznie
    pozdrawiam! ;) Szkoda, że miałaś takiego pecha, na pewno następnym razem będzie
    lepiej :) Pozdro!
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.08.04, 23:23
    Jeszcze nigdy na szczęście nie przydarzyła mi się zmiana hotelu. Jednak nie
    rozumiem ludzi, którzy ciągle psioczą i marudzą na zmianę hoteli. Jeśli na
    miejscu chcą Wam wcisnąć inny hotel, wypnijcie się, wsiądźcie w taksówkę i
    jedźcie do hotelu do którego macie wystawiony voucher. Jeżeli vouchery są
    wystawione, to znaczy, że rezerwacja musiała być potwierdzona, może ktoś ją
    podkupił, a może rezydent chce sobie zarobić na prowizji lokując Was w innym
    hotelu. Jak ktoś jest nieporadny, to jedyne co może zrobić, to wrócić do kraju
    i na forum gazety psioczyć na biuro.

    Mnie osobiście ciekawiłoby co ma do powiedzenia hotel, w którym mam rezerwacje
    i do którego mam voucher wystawiony.
  • Gość: Bardzo zły IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 00:45
    Selectours jest do dupy .Niestety sprawdziłem i nigdy więcej,mimo ,że Egipt
    jest piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!.
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 03:47
    Jeśli to ma być odpowiedź na moje rady/sugestie, lub jakakolwiek próba
    nawiązania rozmowy ze mną, to gratuluje poziomu wypowiedzi. Przed następnym
    wyjazdem proponuje wziąć kilka lekcji języka polskiego, a kalectwo będzie mniej
    bolesne dla grupy po ewentualnym kolejnym rozczarowaniu. Jednak życzę jak
    najlepiej.
  • Gość: mary IP: *.crowley.pl 18.08.04, 06:58
    Miałeś pecha Gościu bylismy z tym biurem w Egipcie 2 tyg. i było supeeeeer -
    rezydent nie przychodził codziennie do hotelu, ale nie było potrzeby.
    Pozdrawiam!
  • Gość: Max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 13:26
    A łyżka na to niemożliwe .
  • Gość: slaveM IP: 193.111.166.* 18.08.04, 17:16
    Tydzień temu wróciliśmy z Hurghady. Zależało nam na bliskości morza i ładnej
    plaży więc wykupiliśmy 2 tyg. w Palm Beach. Następnego dnia po spisaniu umowy
    zadzwoniono do nas z Selectoursu, że hotel ten nie potwierdził rezerwacji. Z 2
    innych zaproponowanych przez biuro wybraliśmy Albatros Beach. Na lotnisku po
    przylocie okazało się jednak, że bedziemy mieszkać w Club Golden 5: ok. 1 km do
    plaży i 300 m do budynku głównego. Wokół remonty i budowy, żadnej
    infrastruktury na miejscu (nie było nawet recepcji), brudne pokoje (w naszym
    nie działała początkowo klima). Ze strony rezydentki p. Magdy nie uzyskaliśmy
    żadnej pomocy a jej kwalifikacje oceniamy jako zerowe. Czekamy na wynik naszej
    reklamacji w Selectours.
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 17:25
    Golden Five to bardzo ładny, choć trochę stary hotel, byłem tam. Faktycznie, że
    w okolicy same budowy, no ale taki tam jest teren niestety, zauważ, że poza
    centrum Hurghada to jeden wielki plac budowy gdzie byś nie był. Byłem tam w
    dwóch hotelach, właśnie w Golden Five i w Grand Azur (2km od centrum) i w obu z
    nich dookoła plac budowy. Taki urok tego miejsca i niemal wszystkie hotele
    znajdują się na placu budowy, bo obok niech powstają nowe.

    I bez przesady, że jest 1km do morza gdziekolwiek byś nie mieszkał w Golden
    Five, czy w Diamond czy w budynku głównym, to do morza na 100% nie jest 1km.
    Duża zaletą tego hotelu jest duży ogród, w Grand Azur mi tego brakowało. W
    takim hotelu daleko od centrum bierze się All Inklusiv i tyle (Palm Beach też
    jest oddalony o 10km od centrum).
  • Gość: Jan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 21:57
    Dziwi mnie wyjątkowa tolerancja ze strony Stiwa (chyba ,że pracuje dla
    Selectoursa).Hotel Palm ...,to super obiekt, polecam ,byłem tam dwa lata temu,i
    nie dziwie się ,że można być złym,kiedy dostaje się w zamian jakiś stary
    moloch,przecież to nie ruletka ,po coś się wybiera konkretny hotel,a jeśli się
    mylę to po co te katalogi ,kupujmy tylko określoną liczbę gwiazdek i sru do
    Egiptu,ładna perspektywa,tymbardziej, że ja w tym roku wybrałem hotel 5*,
    (luksusowy według Selectoursa ),o standarcie dobre 3*,gorszy od Palm
    Beach4*.Moim nieszczęściem było to że wybrałem Selectours. Odradzam.....
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.04, 22:28
    Pracownikiem nie jestem, najczęściej wyjeżdżałem z tym biurem i nigdy mnie nie
    rozczarowało. Może inaczej, nigdy nie mogłem mieć pretensji za ceny jaki
    płaciłem za wyjazdy.

    Golden Five to nie jest stary moloch, po hotelu, pokojach nie widać, że jest
    stary, po prostu nie jest to tak nowy hotel jak zapewne Palm Beach. Selectours
    daje mu 4*, a nie 5* z tego co zauważyłem. Golden Five jest 5*. Na terenie
    hotelu jest naprawdę pięknie, pokoje w Diamondach były super duże i komfortowe.
    Jedynie AI oceniam słabo.

    Też nie jestem zwolennikiem zamian, ale to tak jak pisałem, co za problem
    uprzeć się, jechać do hotelu do którego ma się wystawiony voucher i walczyć o
    swoje, wbrew temu co sugeruje rezydent...
  • Gość: Miśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.04, 18:08
    Czy mieliście potwierdzenie tych warunków przez rezydenta?
  • Gość: slaveM IP: 193.111.166.* 19.08.04, 12:01
    do Stiwiego:
    Muszę dołożyć trochę szczegółów uzasadniających moją wczorajszą wypowiedź. Club
    Golden 5 to kompleks 1-piętrowych budynków tworzących 3 wydzielone dziedzińce.
    Jest on położony tuż przy drodze/ogrodzeniu kompleksu Golden 5 City. Zaraz za
    piramidą, która pełni funkcję bramy wjazdowej skręca się w prawo. Upieram się
    więc, że do budynku głównego Golden 5 Hotel mieliśmy ok. 300m po odkrytym,
    rozgrzanym do białości placu. Natomiast dystans z budynku głównego na plażę
    zależy od wybranej drogi bo nie można tam iść prosto, trzeba kluczyć pomiędzy
    tzw. atrakcjami i z pewością nie jest krótszy niż 700 m.
    Miałem All Inclusive ale co z tego, kiedy w Club Golden 5 był tylko skromny
    drink bar przy basenie (bez alkoholi) i żeby cokolwiek zjeść trzeba było
    drałować do budynku głównego.
    Upieram się także, że Club Golden 5 nie jest typowy dla Egiptu jeśli idzie o
    otoczenie budowami. Ten kompleks po prostu był jeszcze w budowie i wykończeniu.
    Tzn. główne budynki stały ale pomiędzy nimi były dobudowywane lub remontowane
    plomby i całe piętra. Np. w trakcie naszego pobytu kładziono dopiero niektóre
    krawężniki, adaptowano pomieszczenia na recepcję, budowano restaurację. To
    wszystko było widać i słychać z okien lub antresoli po wyściu z pokoju.
    Zdaje się Stiwi, że mieszkałeś w którymś z Diamondów na terenie Golden 5 City -
    też chciałbym tam mieszkać. My mieliśmy znacznie mniej szczęścia a to co nas
    szczególnie wkurza, to że nie wybraliśmy sobie Clubu Golden 5 tylko zostaliśmy
    tam wrzuceni i jeszcze Selectours nam wmawia, że ma on lepszy standard niż nasz
    pierwotny hotel. Nazwa Golden 5 wprowadza w błąd. Na terenie Golden 5 City są
    obiekty od 3 do 5 gwiazdek. Na nasze pytania o Club Golden 5 udzielano nam
    różnych odpowiedzi ale nikt nie twierdził jak rezydentki Selectours, że ma on
    5*. My oceniamy go na egipskie 3 gwiazdki.
    Polecam mój trochę obszerniejszy opis hotelu, który zamieśiłem na forum strony
    www.hurghada.pl.
  • Gość: Stiwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.04, 12:31
    Tak, masz rację. Ja byłem we wrześniu ub. roku tam też było część rzeczy w
    budowie. Faktem jest też, że Golden Five to jeden wielki kompleks, na którego
    terenie są też pokoje ze standardami 3*, 4*, 5*.

    Ja jak kupowałem wyjazd z Selectours, w ofercie miałem wyraźnie zaznaczone:
    Golden Five Diamond. Co do AI w tym hotelu udzieliłem wypowiedzi w oddzielnym
    wątku o Diamondzie, faktem jest, że jest mizerny ten AI.
  • Gość: taramara IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.04, 00:14
    Powtarzam wątek,ale myślę że wszyscy wybierający się gdziekolwiek z
    Selectoursem powinni to wiedzieć!
    Wycieczka do Egiptu należy do jednej z najlepszych moich dotychczasowych
    podróży! Od razu jednak zaznaczam,że jest to zasługa ŚWIETNEGO HOTELU I
    PRZEPIĘKNEJ RAFY!!!
    Niestety biuro Selectors nie popisało się zupełnie!
    Tym, którzy dopiero wybierają ofertę od razu proponuję zrezygnowanie z jego
    usług, aby później oszczędzić sobie niepotrzebnych nerwów, przecież na
    wakacjach nie o to chodzi:-)
    Ci, którzy już wykupili, no trudno... Może nie będzie tak źle...
    Na co zwrócić uwagę:
    1. Zamiana hotelu.
    To chyba standard,jak wyczytałam już na forum. Na lotnisku dowiedzieliśmy się,
    że zamieniono nam hotel, więc przeżyliśmy pierwszy stres. Na szczęscie
    wykupiliśmy ofertę all inclusive, więc Selectours nie miał dużej możliwości
    manewru, bo w ofercie ma niewiele hoteli z tą formułą. Dostaliśmy piękny hotel-
    Iberotel Club Fanara zamiast Royal Paradise. Z rezydentką zero dyskusji, po
    prostu trzeba się było zgodzic, była druga w nocy. Gorzej mieli ci,którzy
    wykupili HB- hotele były gorsze i daleko od plaży. Wybierając lepsze biura,
    które zapłaciły więcej za nasz pokój w hotelu, takich niespodzianek nie będzie.
    2. Rezydentka- Aneta Osman i jej mąż.
    Ona przemiła: bez mrugnięcia okiem, z pięknym uśmiechem tłumaczy dlaczego w
    autokarze w 45 stopniowym upale nie działa klimatyzacja- to był koszmar! I
    tylko nasuwa się myśl: a co mnie obchodzi, że kierowca za późno ją uruchomił!
    Jeśli macie jakieś zastrzeżenia do czegokolwiek po prostu nie liczcie,że
    zareaguje w jakikolwiek sposób!
    3. Wycieczka do Kairu:
    Jeśli do Waszego autokaru wsiądzie Egipcjanin o imieniu Hany, nie zgadzajcie
    się, aby był Waszym przewodnikiem!!! Stracone 70 dolarów, niczego nie dowiecie
    się o Egipcie, o piramidach ,o Kairze. Specjalnie nie pojechaliśmy do Kairu z
    lokalnego biura(za 45 dolarów), bo chcieliśmy mieć polskojęzycznego
    przewodnika, a dostaliśmy niewyraźnie mówiącego po polsku Egipcjanina, który w
    dodatku niewiele wiedział o swoim kraju. Kiedy podzieliliśmy się uwagami z
    panią Anetą, wytłumaczyła z anielskim spokojem,że przewodniczka nie mogła
    znaleźć opiekunki do dziecka i przysłała Hanyego. Nie wiem czy mówi to
    wszystkim rozczarowanym klientom…
    4. Biuro Selectours tak naprawdę oferuje wycieczkę 6 dniową zamiast tygodniowej
    i 13 dniową zamiast dwutygodniowej, ponieważ trzeba zdać pokój o 12tej. To
    wydaje się być oczywiste, ale jeśli porównamy ofertę innych biur (Exim,
    Alfastar) to okaże się,że oni mają pełne tygodnie, wyjeżdżają właściwie ponad
    pół dnia później. Przy 1 tygodniu pobytu to naprawdę jest dużo!
    5. Nurkowanie.
    Jeśli jeszcze tego nie robiliście, to najwyższy czas aby zacząć!!! Rafy są
    przepiękne, trudno to opisać, to trzeba zobaczyć! I warto przekonać się do
    schodzenia w pełnym akwalungu, oczywiście z instruktorem. To także niesamowite
    przeżycie!
  • Gość: Roy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.04, 01:48
    dlaczego tak się dzieje
  • Gość: Tom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.04, 12:48
    Dlatego ,że w każdej chwili można ogłosić upadłość i zacząć nabierać znów
    turysyów tylko pod innym szyldem.
  • Gość: atena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.04, 21:50
    masz rację !
  • izzaa 23.08.04, 22:56
    Nigdy nie myslalam, ze podpisze sie pod tym watkiem ale niestety widocznie tak
    musialo sie stac...Rok temu bylam znimi w Egipcie bylam nimi zachwycona i
    niejednokrotnie chwalilam i bronilam ich na tym forum.Wszytsko bylo super,
    zadnych zmian hoteli, rezydenci super...
    Minal rok wybralam sie z nimi do Tunezji i jestem straszliwie nimi
    rozczarowana, straszliwe. Nigdy nie spotkalam sie z taka bezczelnoscia
    rezydenta w momencie kiedy naprawe potrzebowlam jego pomocy, ( wizyta na
    policji ) a takze ich podejcia do klienta w momencie zdzrzen losowych
    jedno wiem nigdy z nimi nie pojade a teraz wlasnie koncze pisac na nich skarge:)
    Pozdrawiam
    Izzaa
    --
    images.optin.com.au/optusxmas/flash/penguin_tebe.swf?msg=a%20mialem%20wyladowac%20w%20egipcie!!!!!!!%20Pozdrowienia%20od%20Izy%20;)
  • Gość: Miśa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.04, 20:27
    Iza naprawde ?
  • Gość: wamp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.04, 22:49
    ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.