Dodaj do ulubionych

Egipt - jaki przewodnik (ksiazka)?

IP: 217.153.47.* 06.08.04, 11:12
jaki przewodnik (ksiazke) polecacie, moi drodzy egiptolodzy? Interesuja mnie
zarowno informacje praktyczne jak i zabytki.
Edytor zaawansowany
  • Gość: perrito IP: 217.153.47.* 06.08.04, 11:48
    dzieki. pc maniak jest obecny wszedzie:) chetnie zapoznam sie rowniez z innymi
    opiniami. Moze ktos z Was korzystal z Lonely Planet?
  • corrina_f1 06.08.04, 11:51
    Ja korzystałam z LP Egypt i Cairo - wg mnie super. Szczególnie przydał mi się
    Cairo kiedy zwiedzalismy miasto na własną rękę. Mnóstwo praktycznych rad,
    szczególnie nt transportu. Podobnie Aleksandria. Polecam, tylko najnowszą
    wersję.

    Kasia
    --
    www.pbase.com/corrina
    Egipt 2004
  • pc_maniac 06.08.04, 14:20
    Hehe, wywołany do tablicy - melduje się.
    Lonely Planet jest najlepszym przewodnikiem (tu zgadzam się z Corriną_f1 oraz z
    wieloma wcześniejszymi opiniami o tej pozycji).
    Jednak nie spotkałem się z wersją polską tego przewodnika. Kolejnym dla mnie
    osobiście dobrym przewodnikiem jest "Egipt"-National Geographic. Na trzecim
    miejscu plasuję grube wydanie Egiptu-Pascala. Jednak wersja książki klejonej,
    nie zaś na spirali. Ta na spirali jest okrojona i zawiera co nieco błędów.


    --
    EGIPT-HOTELE (opinie turystów)
  • inguna1 06.08.04, 14:46
    Przewodnik "National Geographic" jest okey. Jedyny jego brak - moim zdaniem -
    brak mapy Hurghady z rozkładem hoteli i najważniejszych obiektów. To samo
    dotyczy Sharmu.
    Ale te mapy mozna sobie spokojnie wydrukować z netu, jak ktos ma kolorowa
    drukarkę.
  • Gość: perrito IP: 217.153.47.* 06.08.04, 20:11
    Dzieki wszystkim. Ssprobuje kupic Lonely Planet. Moze wiecie, gdzie mozna kupic
    od reki w Wawie, albo przez internet, ale tak, zeby doszedl w ciagu tygodnia?
    Jak sie nie uda, kupie National Geographic.
  • gerber77pl 09.08.04, 22:31
    Gość portalu: perrito napisał(a):

    > Dzieki wszystkim. Ssprobuje kupic Lonely Planet. Moze wiecie, gdzie mozna kupic
    >
    > od reki w Wawie, albo przez internet, ale tak, zeby doszedl w ciagu tygodnia?

    ze dwa tygodnie temu widziałam w empiku na marszałkowskiej


    --
    ucauowAnia
  • corrina_f1 10.08.04, 14:56
    Gość portalu: perrito napisał(a):

    > Dzieki wszystkim. Ssprobuje kupic Lonely Planet. Moze wiecie, gdzie mozna
    kupic
    >
    > od reki w Wawie, albo przez internet, ale tak, zeby doszedl w ciagu tygodnia?
    > Jak sie nie uda, kupie National Geographic.

    Sklep podróżnika - ul. Kaliska 8/10
    www.traveller.com.pl

    Radzę przejrzeć sobie także Egypt Michelina z serii The Green Guide. To także
    jest bardzo dobry i sensowny przewodnik. Trochę tańszy niż LP, ale chyba mają
    tylko z 2002. Zasadniczo, Sklep Podróżnika to moje ukochane miejsce. Pozycje,
    które mają, zawsze są najnowsze, jeśli coś jest starsze niż z bierzącego roku,
    to znaczy, ze nowszego nie ma wydanego.
    Wczoraj sobie kupiłam Tunezję z kwietnia 2004 :)

    pozdrawiam
    Kasia


    --
    www.pbase.com/corrina
    Egipt 2004
  • luka64 10.08.04, 13:11
    Tylko Lonely Planet 2004, zwlaszcza ze wzledu na inf. praktyczne, z nim
    czulismy sie jakby nas ktos niemalze prowadzil po Egipcie za raczke !!
    Powaznie. : ) pzdr asia
  • Gość: tery IP: 62.139.156.* 10.08.04, 14:18
    jak Ci sie uda gdzies zdobyc, kup koniecznie przewodnik z serii Footprints,
    jest zdecydowanie najlepszy! www.footprintbooks.com
  • Gość: perrito IP: 217.153.47.* 10.08.04, 17:23
    Dzieki. Wybieralam caly dzien latajac pomiedzy empikiem i american bookstore.
    Zarowno LP, NG jak i Pascal maja swoje plusy. NG - fajna narracja, Pascal -
    informacje praktyczne dostosowane do polskiej mentalnosci. Na footprintsa
    niestety nie trafilam. Ostatecznie postawilam na klasyke i zostalam
    wlascicielka niebiesciutkiego LP z wielbladkiem:) z 2004r. Moze przy okazji
    przyklei sie do mnie kilka nowych slowek.
  • corrina_f1 10.08.04, 19:02
    Brawo, gratuluję zakupu :) Na pewno nie będziesz żałować :)


    --
    www.pbase.com/corrina
    Egipt 2004

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka