Dodaj do ulubionych

Odważne opalanie!

07.06.09, 20:51
Lecimy w sierpniu do Sharm. Żona kupiła mi kąpielówki stringi. Mam
duże opory czy je zabrać. Czy faceci opalają się w takich
kąpielówkach?
Edytor zaawansowany
  • 07.06.09, 21:44
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=21193&w=96054331&a=96054331
    tu masz linka na ten temat,co prawda to forum tunezja ale temat i
    region podobny,wg mnie to obciach straszny dla faceta stringi,ja
    raczej nie widzialem i ogolnie panuja szorty ale jak chcesz,poczytaj
    wypowiedzi innych.
  • 07.06.09, 22:10
    hihiihi masz fajna żone, ale przypomnij jej ze lecisz tylko na wczasy, gdzie panuja jakies zasady-normy :)
  • 07.06.09, 22:25
    może więcej luzu i toleracji?! niech każdy ubierze się w czym mu
    wygodniej i do "twarzy". Najogólniej rzecz biorąc tzw. szorty
    urzywane są w większości przez anglosaskich turystów, typowe
    elastyczne slipki to raczej strój z naszych rejonów europy..... a co
    do panujących tam jakichś zasad-norm do widziałem w Hurghadzie na
    plaży Rosjanki topless i Czechów w elastycznych stringach!!! Jeżeli
    żona kupiła Ci takie kąpielówki to widocznie w takich się jej
    podobasz i to z nią spędzisz wakacje a nie z jakimiś dewotami, które
    zapomniały w Polsce zostawic moherowe berety!!! Wybór należy do
    Ciebie.
  • 07.06.09, 23:37
    Zapewne zostanę zaraz zlinczowana ale moim zdaniem jadąc na urlop należy zapoznać się chociaż w niewielkim stopniu z kulturą, historią i obyczajami danego kraju. Szczególnie w krajach muzułmańskich powinniśmy zwrócić uwagę na strój(a raczej jego brak). I nie jest to kwestia moherowego beretu czy dewocji ale kultury.
    Stringi na plażach zachodniej Europy nikogo nie obrażą i będą często noszone.
    Tak samo ma się kwestia opalania toples - w Egipcie bardzo nie na miejscu.
    W Titanicu jeden z panów (bleeeee)miał na sobie tego typu kąpielówki i przyznam szczerze, że widok był to obrzydliwy. Córka zrobiła zdjęcie jegomościowi bez kompleksów.
    Wrażliwi niech sobie oszczędzą oglądania.
    fotoforum.gazeta.pl/u/agama1971.html
  • 08.06.09, 10:26
    masz racje straszne zdjecie jak dla faceta w stringach,dla mnie
    obciach i zalatuje geyem..
  • 08.06.09, 10:32
    Widziałam na plazy w Bułgarii facetaw stringach. Miał cały tyłek
    owłosiony. Włosy jak na klacie. Wygladał to tragicznie. Fuj! Poza
    tym od 2-3 lat stringi w stroju kąpielowym są niemodne. Do tego
    Egipt to kraj o innej kulturze, więc należy to uszanować. Chcemy aby
    inni nas szanowali, sznujmy innych.
  • 04.07.09, 21:58
    widzialam zdjecie-fuuuuuj ale dupsko obrzydliwe
  • 08.06.09, 23:43
    He, he facet wyglada jakby zapomniał zabrać matę do zjeżdżania i majtasy wlazły
    mu w tyłek! Ochyda....
  • 08.04.10, 20:09
    wes takie jak mial BORAT sa owiele ladniejsze i zrobisz wrazenie
  • 08.06.09, 11:17
    To jak to wygląda, czy się komuś podoba i czy jest na miejscu to
    inna dyskusja.
    W kwestii odpowiedzi na pytanie - tak, opalają się. Niewielu, ale
    tak.
  • 08.06.09, 11:20
    daruj sobie te stringi.. a fuj
  • 08.06.09, 11:51
    Wrzuć na forum zdjęcia swoich pośladków, wtedy łatwiej będzie nam
    coś doradzić;)
    --
    Mała księżniczka
  • 08.06.09, 11:57
    dobre dawaj zdejcia...
  • 08.06.09, 15:35
    Chyba z 2 lata temu jakis dziadek na basenie w strginach..
    No raczej nei był to fajny widok.
    Bleee..
    NO ale jak tam chcesz
    To wkuncu wakacje ..
    trzeba szalec :)
  • 09.06.09, 00:04
    Hej, pod tym linkiem jest ciut o nieodpowiednim ubiorze:
    egipt.tripek.pl/egipt/tradycje-obyczaje
    Czego należy unikać ?
    - wypoczywania w strojach bikini.


    - faceci też nie powinni przesadzać... Jedziesz do kraju, gdzie ludzie są
    bardziej religijni a wiara ich bardziej rygorystyczna. Nie siej obrazy wśród
    Egipcjan. Poza tym tak na zdrowy umysł - chyba nie wyobrażam sobie paradować w
    stringach męskich. Dla mnie to zbyt metro... ;]

    Pzdr.
  • 09.06.09, 11:07
    Czasami to co (zgrabnie) ukryte, jest jeszcze bardziej
    kuszace,uruchamia wyobraznie...:)))

    Milego urlopowania!
  • 10.06.09, 10:35
    No wiesz, ale to jak z kobiecym opalaniem topless. Trzeba mieć co
    pokazać i dobrze sie obejrzeć w lustrze, czy naprawdę nie należałoby
    jednak przykrywać, a nie odkrywać...
  • 06.07.09, 14:52
    U mojej Jadźki to lepiej żeby wyobraźni nie uruchamiało. Z resztą
    chyba nikt nie ma takiej wyobraźni ... ehhh.
    --
    Chuck Norris jest tak Hardcorowy że potrafi skoczyć na bandzi z
    krawężnika.
  • 04.07.09, 21:49
    Jak masz opory to ich nie zabieraj, proste. I miej swoje zdanie, a
    nie ślepo słuchaj żony... W mojej skromnej opinii zbłaźnisz się.
    Chyba, że lubisz być wytykany palcami, bo plaże Francji, Hiszpanii,
    Włoch i Chorwacji zniosą taki widok - ale Egipt już nie:)
  • 06.07.09, 14:57
    Podobno teraz królują szorty .. ????

    a brzucha za dużego do tych stringów to ty aby nie masz - a zreszta
    sznurek w d... to dobre dla kobiet a nie dla faceta

    ale zrobisz co zechcesz
  • 06.07.09, 15:08
    Ojojoj ojojoj deoand, a co próbowałeś, że stwierdzasz, że to nie dla
    faceta?

    --
    Chuck Norris jest tak Hardcorowy że potrafi skoczyć na bandzi z
    krawężnika.
  • 06.07.09, 15:42
    Na temat stringów wypowiadać się nie będę... uważam jednak że niezależnie czy
    Egipt czy Europa odrobina dobrego smaku powinna bmieć miejsce.
    Dwa miesiące temu na Fuertaventurze nie mogłam wyjść w podziwu że panowie i
    panie czym starsi tym bardziej rozebrani. Tam po prostu była masakra... starsze
    babeczki w piersiami obijającymi się o brzuch bez zupełnej jędrności itp..
    No i panowie z mega lustrzycą... i nawet nie wiedzący że organ pod brzuchem
    skurczył im się do mini rozmiarów. odechciewa się wtedy chodzić na plażę ;-(
    --
    Konrad 10.12.2007
    Kasia 16.10.1998
  • 06.07.09, 17:31
    Alzheimer blisko ale jeszcze nie zgłupiałem do reszty .. nie ten wiek na te
    sznurki ..a zresztą wolę popatrzeć na kobiety / młode /w tych sznurkach w pupci
    a jeszcze toplesik mały to znaczy raczej większy niż mniejszy to palce
    lizać ....

    Wczoraj byłem na termalnych basenach w Uniejowie / środek Polski / i niestety
    mimo , że na forum każda Polka o niczym nie marzy jak tylko o toplesiku to na
    rzeczywistym basenie nawet chyba stringów nie było , o toplesiku nie
    wspominając .. a parę kandydatek by się naprawdę znalazło ...

    ano tak to jest - papier wszystko zniesie

    pzdr deoand
  • 06.11.09, 10:20
    Tak! Wnerwia mnie pisanie głupich tekstów o obyczajach, religijności
    czy zależy jak wyglądasz. Jeśli żona uważa, że wyglada w nich dobrze
    (jeśli je kupiła!) to w d..e mialbym ich tradycje czy religijność.
    Przecież gdyby nie turyści to przymieraliby głodem. Zresztą wielu
    arabów "pcha" się do Europy i co? szanują naszą religię, kulturę,
    tradycje? Zainteresujcie się co arabowie wyprawiają w Holandii,
    Francji czy Wielkiej Brytranii.
    Ważne aby podczas wypoczynku czuć się komfortowo i dobrze bawić.
    Najlepiej topless i w stringach! Szarości na pohybel!
  • 06.11.09, 12:45
    jak zobaczylam temat, pomyslalam, nastepna pann a cyckami na wirzchu przy
    basenie...a ty sie okazalo ze tym razem facet z posladnkami na wierzchu :)

    jedno i drugie to kwestia gustu i samokrytki :)

    Ale po przeczytaniu wypowiedzi machatma, trudno mi sie juz jezyc na takie
    zachowania...tO jest urlop, wiec jesli sie czujecie dobrze, nikog tym nie
    rkrzywdzicie, to czemu nie??W razei czego wez tez drugie na zmiane :D

    I powaznie, mysliscie ze jak on ubierze bokserki/szorty, to beda na niego
    patrzec z wiekszym szacunkiem??
    Nic bardziej mylnego...

    MACHATMA masz racje!
  • 06.11.09, 12:46
    JEJU, przepraszam za te literowki...


    toosiak napisała:

    > jak zobaczylam temat, pomyslalam, nastepna pann a cyckami na wirzchu przy
    > basenie...a ty sie okazalo ze tym razem facet z posladnkami na wierzchu :)
    >
    > jedno i drugie to kwestia gustu i samokrytki :)
    >
    > Ale po przeczytaniu wypowiedzi machatma, trudno mi sie juz jezyc na takie
    > zachowania...tO jest urlop, wiec jesli sie czujecie dobrze, nikog tym nie
    > rkrzywdzicie, to czemu nie??W razei czego wez tez drugie na zmiane :D
    >
    > I powaznie, mysliscie ze jak on ubierze bokserki/szorty, to beda na niego
    > patrzec z wiekszym szacunkiem??
    > Nic bardziej mylnego...
    >
    > MACHATMA masz racje!
  • 06.11.09, 20:06
    toosiak napisała:

    > jak zobaczylam temat, pomyslalam, nastepna pann a cyckami na
    wirzchu przy
    > basenie...a ty sie okazalo ze tym razem facet z posladnkami na
    wierzchu :)

    Poprzednik ma rację.To jednak urlop,za to płacimy więc muszą
    przywyknąć lub zrezygnować z dochodów.Zdecydowanie jestem jednak za
    piękniejszą połową populacji w stringach.Jest przynajmniej na czym
    oko zawiesić.W męskim wydaniu taki ubiór mi nie leży,zresztą to
    kwestia gustu.Z tego wniosek,że małżonka albo ma się kim lub czym
    pochwalić u partnera i wzbudzić zazdrość albo robi to złośliwie
    wystawiając na podziwowisko.W pierwszym przypadku to nawet miłe.Ale
    w drugim to raczej już nie.Coś jakby rewanż.Powiedzmy za traktowanie
    jej jako kobiety zawsze z importu obcej rodzinie męża lub jak
    nogi.Wszak żony i nogi się nie zauważa póki są.Za to jak nie ma lub
    noga zachorzeje to zwraca się na to natychmiast uwagę.Czegoś brak
    lub boli.Każdy musi sam ocenić który przypadek wchodzi w grę.A
    miejscowymi nie ma co się przejmować.Ośrodki turystyczne to nie
    Egipt.Sami tak mówią.A gdzie indziej tak paradnie się nie chodzi.
    > jedno i drugie to kwestia gustu i samokrytki :)
    >


    --
    Szanuj wroga swego bo możesz mieć gorszego.
  • 08.04.10, 17:31
    to jeszcze nic!! Moj facet zartuje (i mam nadzieje, ze pozostanie to w sferze zartow), ze na wyjazd do Egiptu kupi sobie... stroj Borata... :D
  • 08.04.10, 18:38
    Moim zdaniem, lecąc do krajku muzułmańskiego ze względu na szacunek
    dla tych ludzi niepowinno pokazywać się nadmiaru wdzięków ale
    wiadomo ile ludzi tyle opinii-coś co ja uważam za niestosowne dla
    kogoś może być noramlką i na odwrót-więc to wolny wybór każdego
    człowieka-pozdrawiam i życzę udanych wakacji
  • 09.04.10, 09:42
    bozzzzzzzzzzze.
    Tolerancja tolerancją ale facet w stringach to najbardziej obciachowa rzecz jaką
    można spotkać na plaży. Zapamiętaj! Mężczyzna nie chodzi w stringach!!!,
    przestajesz być facetem i stajesz się powoli kolejną koleżanką swojej żony!
  • 09.04.10, 10:26
    No i?
    Chcesz dyktowac innym jak maja sie ubierac?
  • 09.04.10, 11:27
    Się facet pyta o zdanie innych to inni to zdanie wyrażają.... czy to jest dyktat????

    --
    ------------
    Podróże małe i duże.
  • 09.04.10, 14:33
    Uwielbiam sie opalać.niestety powakacyjne białe ślady nie należą do
    atrakcyjnych (dla mnie) dlatego ja opalam sie z reguły toples i w
    stringach bo to wkoncu plaża i szczerze mówiąc nie zwracam uwagi na
    inne osoby.tak wiec facet w stringach też by mnie jakoś specjalnie
    nie zaskoczył.Życze udanego wyjazdu i oczywiście pięknej opalenizny
  • 09.04.10, 15:14
    Popieram :D

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.