Dodaj do ulubionych

Doda i Rodowicz - kosmiczny duet?

IP: *.retsat1.com.pl 04.12.09, 21:00
nie mamy już na co pieniedzy wydawać tylko pseudogwiazdy?
Edytor zaawansowany
  • Gość: dd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.12.09, 21:12
    Ręce opadają.
  • Gość: uki IP: *.xdsl.centertel.pl 04.12.09, 21:25
    LIPA TOTALNA
  • Gość: kama IP: *.toya.net.pl 04.12.09, 21:33
    Zapowiada się nieźle :) Nurtuje mnie jednak pytanie - czy będzie
    Tadeusz?
  • Gość: Gość IP: *.toya.net.pl 04.12.09, 21:40
    Ludzie, co wy p.i.e.p.r.z.y,c,i.e? Zastanawialiście się co piszecie?
    Skąd u was tyle malkontenctwa, kundlizmu i kompleksu niższości? Jak
    nie było w Łodzi fajnego koncertu z muzyką do zabawy to
    marudziliście. Teraz będzie z transmisją i też wam nie pasuje!!!!
    Ludzie, zastanówcie się trochę. Poza tym nikt nikogo nie zmusza,
    żeby iść na sylwestra na plac Wolności. Niemniej rada główna i
    generala - zanim coś napiszeci to pomyślcie trochę o waszej Łodzi.
    Niech choć raz do roku zabłyśnie. Nie myślicie perspektywicznie -
    jak zabłyśnie raz, potem drugi, może wreszcie i trzeci i zacznie
    błyszczeć i świecić. Popatrzcie na wychwalany Wrocław czy Kraków i
    wzbudźcie w sobie trochę refleksji.
  • Gość: KasiaKoz IP: *.retsat1.com.pl 04.12.09, 21:57
    worcław jest wychwalany bo ma dobry pr, nic wiecej; gó... mnie obhcodzi
    transmisja telewizyjna; obchodzi mnie natomiast to ze a. kupa forsy pojdzie to
    kieszeni pseudo gwaizd i to ze jeszcze to tego zasloniety zostanie jeden z
    symboli lodzi.. w warszwie by palac kultury zasłonili? juz niemowiac ze mdli
    mnie od tych pseudo zabaw i smiesznych "konferansjerów"..
  • Gość: Jacek S IP: *.toya.net.pl 04.12.09, 22:06
    Chrzanisz bracie niemozebnie. Ze niby dioda i rodowicz maja sprawic, ze lodz
    rozblysnie?? Malo ci, bracie, do szczescia potrzeba. Ot, bezmyslna wspolczesnosc.
  • Gość: seba IP: *.lodz.mm.pl 05.12.09, 16:43
    Nie wkurzaj się - to są dyzurni SŁUŻALCY ORGANIZATORÓW REFERENDUM.
    Nic nie może być w Łodzi dobre przed Referendum i wszystko, co
    zaproponują władze miasta musi być z zasady ZŁE! Nawet gdyby
    postawili OBOK KOŚCIUSZKI POMNIK STALINA I LENINA I POWIESILI
    CZERWONĄ FLAGĘ - też byłoby źle, przynajmniej przed 17 stycznia -
    później byłoby wspaniałe.
    Więc nie wkurzaj się - PO PROSTU OLEJ REFERENDUM !!!!!!!!!!!!
  • Gość: normalny IP: *.piotrkow.pilicka.pl 04.12.09, 22:32
    a co wy idioci byscie chcieli na tym koncercie?metalice?madonne?U2?pomysl
    jeden z drugim,nie bylo koncertow-zle,sa tez-zle Jakos w zeszlym roku w
    warszawie byl BOYS i wszystkim sie podobalo,nikt z warszawiakow nie plakal
    tylko wam kretyni ciagle cos nie pasuje. To bedzie najleprzy sylwester od lat
    dla kazdego cos milego,dla starszych kombi i rodowicz dla mlodych doda i
    afromental.Oby tylko wiecej takich imprez ,a cale miast na tym skorzysta,LODZ
    przestanie byc nudna
  • Gość: Acid IP: *.adsl.inetia.pl 04.12.09, 23:20
    Popieram. Sami malkontenci... tak źle i tak niedobrze. Nic tylko narzekać,
    narzekać, narzekać...
    Ja tam się cieszę.
  • Gość: autor IP: 188.33.100.* 04.12.09, 23:19
    ...a może by tak poezje śpiewaną.......?
  • Gość: f16 IP: *.toya.net.pl 05.12.09, 07:36
    jak tam wlezie 1000 osob to maks
    4,5 mln za 1000 osob? ratunku fajny cpc:)
    za to powinno sie posadzic a nie wychwalac
    obejrze w tv dode:) i pojde spac
  • Gość: Obiektywny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.09, 11:05
    Gorzej już być nie może!Tragedia!Rodowicz jeszcze można przetrzymać ale Dodę
    którą słuchają 10 latki która "kusi"sztucznym biustem, już nie.To żenada dla
    Łodzi i tyle.Biedne miasto w opłakanym stanie a wydaje pieniądze na pseudo
    piosenkarkę.Ręce opadają...sylwester nam potrzebny...chyba żeby doda sobie
    nowe majtki kupiła.Przykro to napisać bo mieszkam w tym mieście jednak
    ograniczonych ludzi tutaj nie brakuje...
  • Gość: whee78 IP: *.retsat1.com.pl 06.12.09, 12:28
    w końcu Łódź to miasto włókiennicze więc to kupno nowych majt dla Dody jakoś się
    w wizerunek wpisuje ;]
  • mr.bing 05.12.09, 17:45
    buahahaha.. jak to mówią money well spent rotfl
    W całym "wywiadzie" nawet jednej wzmianki o Łodzi... spoko :/
    Z drugiej strony patrząc na jego poziom to może to i lepiej?...
    --
    MTV is to music as KFC is to chicken! ~Lewis Black.
  • Gość: Bamshe IP: *.lodz.dialog.net.pl 05.12.09, 19:04
    lol
  • Gość: jaszka IP: 89.25.150.* 05.12.09, 23:53
    Przecież to nie pierwszy raz "ta osoba", chcąc zwróćić na siebie
    uwagę opowiada dziennikarzom bzdury, dając świadectwo swojej kom-
    pletnej ignorancji. Zasób jej wiedzy nie sięga nawet przyspieszonego
    kursu zasadniczej szkoły zawodowej! Ludzie, ale mace "idolkę"
    Pogratulować! A Pani Maryla niestety ryzykuje... Nie wiem czy nawet
    za taką kasę tworzył bym ten duet...
  • Gość: dagmara IP: 195.117.116.* 06.12.09, 13:56
    Jak TVP pokazywała imprezy sylwestrowe z Wrocławia, a o Łodzi nikt
    się nawet nie zająknął, narzekalismy, że nasze miasto to zapomniany
    przez wszystkich zaścianek. Teraz kiedy miliony ludzi zobaczą na
    żywo imprezę z Łodzi, płaczemy gorzko nad wydaną kasą. Chcemy, żeby
    zaczęto mówić o Łodzi, to niestety, za darmo to kojarzą nas z
    dziećmi w beczkach i pavulonem w karetkach pogotowia. Trzeba coś
    zrobić żeby Łodź nie była tylko symbolem robotniczych slumsów, afer
    i padającego przemysłu włókienniczego. No i nie zapominajmy o
    Prezydencie Miasta, który na trwałe wpisał się w nasz miejski pr
    legendarnym już "Gdzie masz... czapkę?"
  • Gość: KasiaKoz IP: *.retsat1.com.pl 06.12.09, 16:23
    tak pokaza łódź bez KOsciuszki.. tak napewno ludzie beda wiedzili ze to lodz...
    ja tam wole zeby lodz byla znana dzieki Camerimage, a nie dodzie i pseudo zabawie
  • czarnajama 06.12.09, 20:33
    Ciekawszy byl by duet Maryli Rodowicz i Ewy Farnej, bo przeciez one juz dawno
    razem spiewaly :-)
  • Gość: PO))EB IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.12.09, 18:38
    Aż czkawki dostałem,,,jaka Łódź takie gwiazdy,,bawta się dobrze
    robole łódzcy !!! nie ma pracy mata majtki Dody w czapce na
    pociechę,,,ale macie prezydenta,,sami go wybraliście hi hi hi hi hi
  • Gość: hłanita zygielko IP: 94.230.17.* 30.05.10, 12:48
    maryla rodowicz jest głupia a doda zajefajna. doda odpisz mi

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka