• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Będzie wjazd na autostradę. Tylko w jednym kier... Dodaj do ulubionych

  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 10:11
    Ciekawe kto czy co za tym stoi?
    Pieniądze czy tylko lensitwo i brak wyobraźni.
    A odpowiedzi Pana Grabarczyka jak zwykle są rewelacyjne.
    Zaawansowany formularz
    • Gość: Elvis IP: 212.160.172.* 02.06.10, 10:27
      Jak zwykle obywatele są dymani bez wazeliny a i tak wybierają tych samych.
      Autostrada która będzie "przerabiana" z drogi a nie budowana od podstaw będzie
      płatna (oczywiście zarobią znajomi którzy są właścicielem spółki która buduje
      drogę). Miasta takie jak Tuszyn, Radomsko czy Częstochowa cofają się z rozwojem
      żadna firma nie będzie budować/rozwijać się w miejscach gdzie za przejazd
      infrastrukturą trzeba będzie słono płacić a alternatywnej drogi nie ma (co chyba
      wg. przepisów UE jest sprzeczne ponieważ do drogi płatnej powinna być równoległa
      droga bezpłatna). Druga sprawą jest że zwykli ludzie nie będą jeździć na zakupy
      (Tuszyn, Rzgów chyba straci najwięcej)

      No ale trudno jak się ludzie dają to dlaczego ich nie wykorzystywać
      • Gość: Włodek z Poznania IP: *.icpnet.pl 02.06.10, 10:38
        Są niestety lepsze i gorsze, a ta łódzka zafundowała nam już przedłużenie
        autostrady do Strykowa bez modyfikacji drogi Stryków-Brzeziny, do której doszło
        cztery lata po otwarciu autostrady.
      • Gość: Ciężki przypadek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 12:06
        > Autostrada która będzie "przerabiana" z drogi a nie budowana od podstaw będzie
        > płatna (oczywiście zarobią znajomi którzy są właścicielem spółki która buduje
        > drogę).

        Akurat odcinek przez Tuszyn to właśnie będzie budowany od podstaw.

        Miasta takie jak Tuszyn, Radomsko czy Częstochowa cofają się z rozwojem
        > żadna firma nie będzie budować/rozwijać się w miejscach gdzie za przejazd
        > infrastrukturą trzeba będzie słono płacić a alternatywnej drogi nie ma

        Chłopie, co Ty bierzesz? Przez Tuszyn i Częstochowę prowadzi droga 2*3 pasy i
        nie będzie ona przerabiana na autostradę bo nie ma jak. Z resztą w wielu krajach
        firmy lokują się przy płatnych autostradach i jakoś żyją.

        > wg. przepisów UE

        Jasne. Według II Konwencji Antarktycznej.

        > jest sprzeczne ponieważ do drogi płatnej powinna być równoległa
        > droga bezpłatna)

        I będzie.

        Dobra rada na życie: myśl co piszesz, zamiast pisać co myślisz.
        • Gość: ja IP: 212.160.172.* 02.06.10, 13:37

          www.autocentrum.pl/inne-publikacje/gierkowka-bedzie-platna-autostrada-a1/
        • Gość: mik IP: *.adsl.inetia.pl 02.06.10, 13:38
          W okolicach Czestochowy w kieunku do Katowic, stara Gierkowka bedzie przerabiana na autostrade. Czestochowa zyska jedynie obwodnice. A jadac z Katowic na Warszawe bedziemy zmuszeni jechac A1, bo "gierkowki" juz nie bedzie.
          • 02.06.10, 13:43
            Gość portalu: mik napisał(a):

            > W okolicach Czestochowy w kieunku do Katowic, stara Gierkowka
            > bedzie przerabiana na autostrade.

            Nieprawda.
            Od Czwy na południe gierkówka zostaje, A1 będzie nowym śladem (wcale
            nie do Katowic zresztą tylko raczej do Gliwic)

            > Czestochowa zyska jedynie obwodnice. A jadac z Katowic na Wars
            > zawe bedziemy zmuszeni jechac A1, bo "gierkowki" juz nie bedzie.

            Będzie gierkówka jak jest do Częstochowy, dalej na północ jest DK91
            równoległa do gierkówki.
            DK1 jest przygotowywana do remontu i modernizacji
        • Gość: Zibi IP: *.munitus.3s.pl 03.06.10, 12:42
          Gość pisze szybciej niż myśli, albo tylko pisze
      • 02.06.10, 14:51
        I tyle. Poza tym co cię to obchodzi? I tak z nich nie będziesz korzystać
      • Gość: Japas IP: *.scansafe.net 03.06.10, 11:13
        Masz racje, tylko problem polega na tym ze kogokolwiek bysmy nie
        wybrali bedzie tak samo. Smutne, ale prawdziwe.
        • 03.06.10, 11:31
          w życiu, oni rozwalają a nie budują, polityk to du_pek którego mózg jest
          zakodowany na okradanie narodu i zarabianie maksymalnie na utrzymanie swojej
          rodzinki wartej tyle samo co on
          • 03.06.10, 11:39
            znaczy mam kochać polityków całować ich w tyłki pomimo że mnie okradają taki to
            zwyczaj i obyczaj w "PRL Solidarność"
            • 03.06.10, 12:09
              nikt Ci nie karze ich kochać, lecz wybierać z głową.
              • 03.06.10, 13:24
                w tym kraju nie wybiera się ludzi lecz styropian albo komunistów co na jedno
                wychodzi
          • 03.06.10, 12:08
            czyli co?

            rządy bez polityków, sami specjaliści??
            kto i jak będzie ich wybierał?
            jak dotrą do społeczeństwa nie przeprowadzając kampanii???
            A jak ja przeprowadzą, to będzie juz polityka, czyż nie?

            Niestety, demokratyczne rządy=polityka.
            Ważne kogo się wybiera...
            • 03.06.10, 13:23
              tylko na listy na których znajdują się mierny bierny ale wierny jak kundel
              prowadzony na smyczy.
              • 03.06.10, 23:56
                no widzisz... a jak chce się wprowadzić jednomandatowe okręgi, to PiS krzyczy...
                czemu???
    • 02.06.10, 10:30
      Krótko powiem - ręce opadają - przymierzają się kilkadziesiąt lat a jak
      zwykle wychodzi bubel ! GDDKiA to twór istniejący dla siebie - dla
      ciepłych posadek partyjnego zaplecza - dopóki tak będzie nie będziemy
      mieć dróg bez względu kto rządzi ( choć miałem nadzieję że się to
      zmieni za PO - ale się oszukałem ! )
    • Gość: jenot z bedlna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 10:57
      zawsze jadąc tamtędy się zastanawiałem, jak się te dwie drogi
      połaczą, skoro na razie nie widać, jak by to miało być... ale
      myślałem sobie naiwnie ... OK jeszcze nie budują, ale połaczenie we
      wszystkich kierunkach jest na pewno planowane - bo na logikę rzezcz
      biorąc - musi być. A tu niespodzianka - nie ma planu na połączenie.
      Więc jak się połączą, skoro się nie połaczą.
    • 02.06.10, 11:02
      A a niby czemu miał być tam węzeł. jest zjazd i wjazd, żeby socjalistyczna
      autostrada w polu się nie kończyła. Nie przesadzajmy, jak ktoś będzie chciał
      na autostradę to dojedzie 20km do Piotrkowa lub Łodzi DK1 praktycznie nie
      nadrabiając drogi.
      • Gość: złodzi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 14:31
        Chyba ocipiałeś!
    • Gość: franek IP: *.ssp.dialog.net.pl 02.06.10, 11:21
      nie ruszył żeby zmienić idiotyczne rozwiązanie
      • 02.06.10, 14:53
        Co w nim idiotycznego? Że się łagodnie wjeżdża na autostradę, bez zwalniania?
        Idiotyczne to są ronda takie jak koło Emilii czy Strykowa. Tu wjazd jest
        idealny. A do Tuszyna i tak nikt prawie nie zjeżdża, a jeśli będzie musiał, to
        to zrobi bądź przez Piotrków, bądź przez Rzgów.
    • Gość: t-k IP: *.toya.net.pl 02.06.10, 11:31
      No tak... bo po co puścić transit autostradą jak można przez centrum Łodzi aż
      do Strykowa :D
      • 02.06.10, 11:58
        Nieprawda:
        Lista węzłów do wyboru:
        - węzeł Brzeziny - kierunek Nowosolna / Brzeziny
        - węzeł Andrespol - kierunek Widzew / Śródmieście / Andrespol / Tomaszów Mazowiecki
        - węzeł Romanów - kierunek Wiskitno / Pabianice / Rzgów / Tomaszów Mazowiecki
        - węzeł Stryków - kierunek Pn. obwodnica Łodzi A2 (Świecko - Warszawa)
        - węzeł Wrocław - kierunek Pd.obwodnica Łodzi S8 (Wrocław-Budzisko)
    • Gość: zenek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 11:44
      w galaktyczną budowlaną przyszłość. Jak widać inżynier Karwowski i Maliniak
      dalej w formie - będzie wjazd ale nie będzie wyjazdu, póki co wszystko pod
      kontrolą. Chlubne tradycje naszego budownictwa będą kontynuowane
      • 03.06.10, 11:56
        Gość portalu: zenek napisał(a):

        > w galaktyczną budowlaną przyszłość. Jak widać inżynier Karwowski i Maliniak
        > dalej w formie - będzie wjazd ale nie będzie wyjazdu, póki co wszystko pod
        > kontrolą. Chlubne tradycje naszego budownictwa będą kontynuowane
        GALAKTYCZNE TO ONI MAJA ALE DLUGI I BRAK PRZEMYSLI I BANKOW
        www.zegardlugu.pl
    • 02.06.10, 11:49
      A po co w ogóle jakieś wjazdy, zjazdy? Żadnych węzłów! Albo ktoś będzie na
      autostradzie jeżdiił do śmierci, albo nigdy nie wjedzie. I btramki będą
      zbędne. Same korzyści.
    • 02.06.10, 12:07
      Wprowadzi się luch lewostronny i dojedzie się w drugą strone:):):).
    • Gość: gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 12:22
      Panie redaktorze. Zróbcie sobie tam w redakcji zrzutę na:
      1. Plan miasta
      2. Mapę województwa, bo słabo się robi, jak się czyta te Wasze brednie:

      "W Tuszynie mają krzyżować się dwie ważne trasy przebiegające przez Polskę -
      droga krajowa nr 1 i autostrada A1. "

      Drogi równoległe mają to do siebie, że niezbyt często się krzyżują. Tak czy
      inaczej w Tuszynie się one przecinać nie będą - przecięcie jest pod Głuchowem,
      tymczasem węzeł "Tuszyn" to zupełnie inna para kaloszy.

      " Chodzi o wjazdy i zjazdy z autostrady. Urzędnicy tak zaprojektowali
      połączenie dróg, że auta jadące krajową "jedynką" od Łodzi będą mogły wjechać
      na autostradę tylko w kierunku Katowic."

      Zacznijmy od tego, że:
      1. To nie jest wjazd dla jadących od Łodzi, tylko dla obsługi Tuszyna - z
      północnej obwodnicy miasta i z drogi Tuszyn - Żeromin.
      2. Wjazd z Łodzi na autostradę to się będzie odbywał przez Rokicińską,
      Brzezińską, względnie przez Rzgowską, S8 i węzeł "Romanów"

      > W stronę Gdańska już nie.

      Panie Wasiak. jak już pan pojedzie z Łodzi do Gdańska przez Tuszyn, to niech
      pan przy okazji zaśpiewa pole magnetyczne.

      > Nie skręcimy również z Katowic na Piotrków Trybunalski,
      z Gdańska na Łódź ani z Piotrkowa na Katowice.

      Niech pan będzie tak łaskaw, aby na mapie Polski zaznaczyć sobie punkty:
      Katowice, Piotrków Trybunalski, Tuszyn, Łódź, Gdańsk i wyciągnąć wnioski.

      A teraz - o co chodziło? Chodziło oczywiście o to, by nie robić zbyt wielu
      bramek do zbierania opłat. Dlatego w węźle Tuszyn są tylko te kierunki, które
      nie stymulowałyby omijania bramek biegnącą równolegle DK1. Natomiast zdaje się
      że sytuacja się dość radykalnie zmieniła, bo odcinek od węzła "Romanów" do
      węzła "Piotrków" stał fragmentem S8. A tym samym - chyba ma być bezpłatny,
      stąd może minister bardziej skłonny do przeprojektowania węzła.
      • 02.06.10, 14:55
        Bo reszta to dzieci neostrady w pełnej krasie.
        • 02.06.10, 23:41
          Rozsądny głos bo troszczy się o bramki a nie o ludzi?
    • Gość: konik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 12:23
      BYLEJAKOŚĆ górą!

      kogo to obchodzi ze kierowcy najpierw 'zwiedza' nasze miasto a dopiero za nim
      wjadą na autostradę. korki i smród? urzednika to nie obchodzi.

    • Gość: Sołtys z Łodzi IP: *.Kuso.osi.pl 02.06.10, 13:11
      Panie Grabarczyk spytaj pan Sołtysa z Tuszyna jak należy tam
      zbudować porządny węzeł drogowy . On na tym się zna bo tam mieszka
      60 lat. Rozwiąże panu dylemat w 5 minut a nie w dwa miesiące tak jak
      to pan przewiduje . Prosty chłop najlepiej to rozumie i spędzi panu
      kłopot z dyńki.
    • Gość: Łoj IP: *.axelspringer.pl 02.06.10, 13:34
      I to jest najsłabsze w naszym systemie urzędniczo decyzyjnym. Cała
      europa ropycha do 3, pasów, robi od razu koniczynki lub pełne węzły,
      a tu ktoś musi wykonać analizę? Analizę czego? że tą drogą lub w tym
      miejscu będzie wieżdzać kilkaset ciężarówek dziennie czy kilka
      tysięcy jak powstanie hala. Czy tak trudno zrozumieć, że jak jest
      infrastruktura to jest ruch???????????????????????????????? Przecież
      to wiedzą studenci na pierwszym roku wydziałów drogowych i każdej
      polibudy. PANIE MINISTRZE PODPOWIEM, zawsze tam gdzie jest więcej
      niż 2 pasy, zawsze tam natężenie ruchu rośnie progresywnie do
      momentu zapchania się węzła i po..j analiza!!!!! i to jeszcze nie
      w "dupie dolnej" tylko w TUSZYNIE, miejscowościach o największej
      liczbie hal sprzedażowych, o jednym z najlepszych położeń w okolicy
      łodzi. Ah jak się czyta takie argumenty przeciw to się słabo robi.
    • 02.06.10, 13:49
      Gdzie decyzje i projekty trwają miesiące jeśli nie lata. O budowie już nie
      wspominając.
      --
      www.upr.org.pl/main/index.php zapraszam
    • Gość: outlaw pete IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 13:51
      Metropolia Tuszyn z węzłem autostradowym!!!!!!!!Czasy Pana Ptaka
      minęły bezpowrotnie.
      • Gość: złodzi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.10, 14:33

        metropolia Łódź, prosze pana.
    • Gość: Olej IP: *.toya.net.pl 02.06.10, 14:10
      Problem autostrad ciągnie się tak długo, że już zaczyna nudzić!!! Czytając
      podobne teksty zawsze odnoszę wrażenie, że w instytucjach, które projektują
      drogi zasiadają panowie z piątej kolumny. Trzeba mieć naprawdę złe intencje,
      żeby posługiwać się starymi planami i założeniami w ich rozbudowie, albo być
      strasznie leniwym!!! A proponowane badania ruchu dla sprawdzenia zasadności
      budowy tego czy innego zjazdu, rozjazdu ośmieszają panów z tych instytucji.
      Panowie kompromitacja!
      Może znajdzie się wreszcie ktoś komu zależy na tym Kraju!
      • Gość: grr IP: *.25.106.2.unregistered.k.pl 03.06.10, 00:46
        bo tam zasiadaja spece piatego sortu niestety, place w gddkia to
        piaty sort jak na warszawe a wiec z natury rzeczy nastepuje selekcja
        negatywna... co wiecej, jak w kazdej instytucji panstwowej
        obowiazuja tam zasady "polityki prorodzinnej", czyli zatrudnienie
        znajduja glownie pociotki i "znajomi krolika" z "kompetencjami"
        zdobywanymi na uniwersytetach wieczorowych prywatnych. wiec nie ma
        sie co dziwic, ze jest jak jest i od lat sie nic nie zmienia
    • 02.06.10, 14:52
      grabarczyka wpuścić w kanał, żeby odjechał i do ministerstwa już nie
      wrócił! Idiotyczne tłumaczenia!
    • Gość: ciekawski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 15:26
      czyzby ktos umoczyl majatek w terenach w okolcach tuszyna ? a mialo
      byc tak pieknie.
    • 02.06.10, 15:53
      i dlatego zuch Tusk ich trzyma, ku chwale republiki buraczanej!
      • 03.06.10, 13:07
        tak.... z pewnością to oni projektowali... przez te dwa lata...
    • Gość: majsel IP: 193.33.124.* 02.06.10, 17:00
      prawda jest taka, że budimex zobaczywszy, że nie zmieści się w kwocie 5 czy 6 miliardów na wybudowanie po prostu udał że nie znalazł finansowania bo nie zmieściłby się w kwocie. a przecież dopłacać nie będzie.
    • Gość: trafalgar skłer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 17:12
      bo krzyrzują się te trasy - jeśli już - to w Głuchowie (właściwie za
      Głuchowem, patrząc od strony łodzi). Faktem jest, że nikt tam jadąc
      od Katowic nie będzie skręcał do Piotrkowa (jeśli już to najwyżej do
      Srocka)
    • 02.06.10, 17:15
    • Gość: dziadek IP: *.xdsl.centertel.pl 02.06.10, 18:34
      E tam Rycho, Zbycho, Grzecho muszą zarobić n na dom na Florydzie, a glupi
      plebs tylko się podnieca.
    • 02.06.10, 18:36
      Zjazdy i wjazdy na autostrady sa przereklamowane. Nie budowac, to kasa
      wyrzucona w bloto. Zamiast tego proponuje jakies bramki to zbierania
      oplat. To sie chociaz kalkuluje.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.