Dodaj do ulubionych

EMB-170 a LCJ

IP: *.toya.net.pl 07.04.04, 15:43
Czy ktoś jest w stanie rozstrzygnąć tę kwestię, czy EMB-170 może operować z
Lublinka? Z jednej strony jest informacja, że LOT przysłał certyfikat
obsługi, a z drugiej zasłużony pracownik portu to neguje...
Edytor zaawansowany
  • Gość: FRT IP: 217.153.156.* 08.04.04, 10:42
    www.embraer.com/english/content/aeronaves/aviacao_comercial/erj170/especificacoes/especificacoes_performance.asp

    Tak się sprawy mają kurczaczku.Patrz na dane z MTOW bo kto będzie latał pustym
    samolotem no chyba że do Kolonii.To są minima operacyjne podane przez
    producenta.Każda linia ma swoje zazwyczaj dużo barzdziej restrykcyjne.
    Nie wiem o jakim certyfikacie mówisz nic takiego nie mogło przyjśc ponieważ
    żaden z nas nie jest przeszkolony do obsługi tych samolotów.
    Na pocieszenie dodam że w zeszłym tyg lot trenowal załogi i nowe samoloty na
    lotniskach krajowych. Każde polskie lotnisko komunikacyjne zostało oblatane za
    wyjątkiem Łodzi zgadnijcie dlaczego?
    Ja stawiam na to że u strażaków telewizor się popsuł.



    Otwieram gazetę-Albert, przychodzę do pracy a tam Albert, włączam TV Albert
    otwieram konserwę ....

    Stare ale po wtorkowej emisji chyba nabrało nowego sensu.
  • Gość: MarcinK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.04, 10:54
    a słyszałeś coś o kalaniu własnego gniazda?

    MK
  • Gość: FRT IP: *.lot.pl 08.04.04, 13:27
    A znasz Marcinie slowo "prawda" czasem bardzo boli ale nie jest wartoscia
    wzgledna.

    Pozdrawiam

    dkm

    PS Coraz bardziej Was podziwiam, kiedy powstanie bojowka ?
  • Gość: MarcinK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.04, 16:03
    Jak sam wiesz są 3 rodzaje prawdy:

    - prawda
    - tyz prawda
    - gówno prawda

    I tyle. Szczególnie, że w sprawie EMB mam info TAKŻE od pracownika LOTu, że
    jest nieco inaczej niż mówisz. Komu zatem ma wierzyć laik?

    A odnośnie PS to idź na forum warszawskie i pokrytukuj Okęcie np porównaj tego
    śmiesznego warszawskiego wypierdka z lotniskiem w znacznie mniejszej Kolonii. I
    wtedy zrozumiesz co to jest zacietrzewienie i bojówki.

    MK
  • Gość: buk IP: 195.143.166.* 08.04.04, 11:44
    Widze ze oblatany jestes w materii. Odpowiedz : dlaczego nie ma w Polsce
    polaczen bezposrednich z poludnia na polnoc : Krakow,Katowice,Rzeszow,Wroclaw
    do Szczecina i Gdanska albo z Lodzi do Gdanska i Szczecina .Chociaz jednego
    polaczenia dziennie . Jazda paciagami trwa za dlugo i mysle ze na male samoloty
    znalzlaby sie odpowiednia ilosc pasazerow na tych destynacjach .Aby doleciec do
    tych miast zawsze trzeba przez warszawe.
  • Gość: SSS IP: *.crowley.pl 08.04.04, 13:20
    A czy ktoś występował o koncesję na prowadzenie takiej działalności? Mamy
    kapitalizm. Śmiem twierdzić, że rentowność pomysłu ciągle jest problematyczna.
  • Gość: FRT IP: *.lot.pl 08.04.04, 13:36
    Juz pisze,
    W 1997 powstala koncepcja aby wszystkie polaczenia rozchodzily sie do i z WAW
    promieniscie.Mialo to na celu min umocnienie pozycji portu centralnegi i
    zrobienie z niego huba przesiadkowego. Na razie koncepcja sie nie zmienila wiec
    jest jak jest chociaz bylo polaczenie KRK GDA i zaintersowanie bylo male.Ale
    bylo rowniez polaczenie WAW LCJ SZZ i bylo calkiem calkiem ale sie skonczylo.
    Byly zbyt drogie bilety jak na rejs z miedzyladowaniem.

    POzder\
    dkm

    dfkm
  • Gość: buk IP: 195.143.166.* 08.04.04, 13:55
    Polaczenie KRK-GDN bylo chyba jakies 2 lata temu ale bylo to polczenie z
    miedzyladowaniem w WAW. Bezposrediego nie bylo bo wlasnie tak lacialem na tej
    trasie.
  • Gość: SSS IP: *.crowley.pl 08.04.04, 14:46
    Było również bezpośrednie, ale szybko się skończyło. Dodanie lądowania w WAW
    nieco poprawiło zapełnienie pokładu na całej trasie, ale nie zmieniło sytuacji
    całego przedsięwzięcia.
  • Gość: SSS IP: *.crowley.pl 08.04.04, 15:02
    Połączenie WAW-LCJ-SZZ nie tak do końca się skończyło. Funkcjonowało jeszcze
    przez sezon zimowy 1999/2000 jako połączenie WAW-BZG-SZZ, a potem rzeczywiście
    całkowicie zniknęło z rozkładu. Przyczyny wyprowadzenia tego rejsu z Łodzi
    jesienią 1999 r. były trochę inne.
  • krzykowal 08.04.04, 21:28
    Takie pytania lajkonika:
    - dlaczego bilety z Wrocka do Wawy (testowałem na 21.05) to ok 120 zł. z Wawy
    do Gdańska to 140 zł. A z Łodzi do Wawy to już 220 zł?
    - i DLACZEGO jeśli połącznie z Łodzi do Wawy to 220 zł, a z Wawy do Gdańska to
    140 zł - to DLACZEGO bilet z Łodzi do Gdańska przez Wawę to.. 740 zł!!! O co tu
    chodzi?????

    pzdr
    Krzysiek
  • beers 08.04.04, 13:28
    Gość portalu: FRT napisał(a):

    > www.embraer.com/english/content/aeronaves/aviacao_comercial/erj170/especificacoes/especificacoes_performance.asp
    >
    > Tak się sprawy mają kurczaczku.Patrz na dane z MTOW bo kto będzie latał
    pustym
    > samolotem no chyba że do Kolonii.To są minima operacyjne podane przez
    > producenta.Każda linia ma swoje zazwyczaj dużo barzdziej restrykcyjne.

    No właśnie, więc po rozbudowie pasa spokojnie będzie mógł latać z Lublinka.
    I żadne twoje złośliwości (nie zawsze świadczące o inteligencji...) nic tu nie
    zmienią!

    pzdr, Marcin
    --
    J A P O N I A
  • Gość: FRT IP: *.lot.pl 08.04.04, 13:41
    Dokladnie masz racje, i ja rowniez nie moge doczekac sie tej chwili kiedy
    zobacze cus wiekszego niz ATR w komunkiacji regularnej.
    A inteligentny nie jestem wcale, tez musze sie z Toba zgodzic.A zlosliwosci to
    chyba przesadziles po prostu takie mam poczucie humoru.

    a
  • Gość: beers IP: *.am.lodz.pl 08.04.04, 13:49
    >A inteligentny nie jestem wcale, tez musze sie z Toba zgodzic.

    Nie mówie, że wcale, tylko, że nie zawsze... ;-)

    A zlosliwosci to
    >chyba przesadziles po prostu takie mam poczucie humoru.

    Jeśli tak to ok, ja też mam specyficzne :)

    pzdr, MK

  • Gość: spott IP: 62.233.226.* 08.04.04, 17:37
    Take off field length (SL, ISA, 500nm)
    3,888 ft 1.185 m
    Jak widac ERJ-170 moze operowac z Lodzi z ograniczeniem zasiegu do 500nm jesli
    jakies miasto znajduje sie w tym zasiegu to nikt nie bedzie startowal z pelnymi
    bakami bo i po co. No ale jest jeszcze cos kat p.poz. i dlatego ERJ 170 nie
    bedzie na razie na LCJ.
  • default_user 08.04.04, 19:02
    Gość portalu: spott napisał(a):

    W zasadzie tak, ale:

    > Take off field length (SL

    Sea Level, a nie 185 metrów elewacji

    > ISA,
    International Standard Atmosphere, czyli:
    temperatura 15 stopni i ani celsjusza więcej,
    ciśnienie 1013,2 hPa

    > 500nm)
    to coć mało, czytaj "nie do kńca w zgodzie z ekonomią" jak na Jeta. Choć patrząc
    na przyklad E145 w Bydgoszczy można przymknąć na to powiekę.

    > 3,888 ft 1.185 m
    > Jak widac ERJ-170 moze operowac z Lodzi z ograniczeniem zasiegu do 500nm jesli
    > jakies miasto znajduje sie w tym zasiegu to nikt nie bedzie startowal z pelnymi
    > bakami bo i po co.

    Chociażby po to, by zapewnić sobie oczekiwanie nad lotniskiem docelowym (pogoda,
    względy ruchowe), dolot na lotnisko zapasowe i ewentualne ograniczenia po trasie
    zmuszające do lotu na innym niż zaplanowany poziomie lotu.

    > No ale jest jeszcze cos kat p.poz. i dlatego ERJ 170 nie
    > bedzie na razie na LCJ.

    ... na rzie, ale jak zdązymy (znaczy prezes zdązy0 z rozbudową do 26 sierpnia,
    to czemu nie. jak nie zdążymy, to poparcie z UMŁ może szybciutko stopnieć -
    patrz post Jasama na ogólnym.

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=63&w=11792821&a=11799400
    Pozdrawiam
    M..M

    --
    sygnaturka domyślna
  • Gość: MarcinK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.04, 19:12
    Witam

    Aleś mnie nastraszył. Czytam jednak post Jasama i nic niepokojącego nie widzę.
    Nie wiem czemu w Łodzi tyle czarnowidztwa, przecież jak ktoś nie wierzy, że się
    uda to się nie uda :-(

    A przypomnę tylko, że koniec sierpnia to sprawa późniejsza niż zaangażowanie
    nowego zarządu Lublinka, zatem nie obawiałbym się o poparcie UMŁ. No chyba, że
    SLD w Łodzi wygra ;-)

    MK
  • default_user 08.04.04, 19:21
    Ja jednak w poście Jasama dopatrzyłem się niepokojących nutek. Temat jenak do
    przedyskutowania, raczej przy bezalkoholowym niż tutaj. Spod palców nie spłyną
    mi tak delikatne niuanse, na jakie chcialbym zwrócić uwagę.
    Pozdrawiam
    M..M
    --
    sygnaturka domyślna
  • Gość: MarcinK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.04, 19:24
    Chyba masz rację. I chyba wiem co masz namyśli ;-)

    Ale Jasam to też ostatnio pesymista ;-)

    MK

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.