I znów przychodzi Groupon do fryzjera. I mówi..... Dodaj do ulubionych


Kiedy w Polsce zacznie traktować się kontrahentów biznesowych zgodnie z jakąkolwiek etyką i poczuciem przyzwoitości? Jak narazie to trzeba się ładnie usmiechać, wciskać kit o superlatywach sprzedawanego produktu, a po podpisaniu umowy nie ma zmiłuj, liczy się kasa.

Fryzjer zna się na fryzjerstwie, nie zna trików marketingowych stosowanych przez specjalistów więc oni powinni się wykazać profesjonalizmem w każdym calu. Skoro konsultant mówi, że jak będzie 300 osób to będzie dobra sytuacja to czemu fryzjer miałby mu nie zaufać? Teoretycznie powinno chodzić o korzyść dla dwóch stron żeby w przyszłości oba biznesy mogły się kręcić. Niestety na takie rzeczy, etyczne i uczciwe, trzeba poczekać.
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.