Dodaj do ulubionych

Przebudują newralgiczne rondo przed wjazdem na A2

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.12, 08:37
Oczywiście nikt wcześniej o tym nie pomyślał. Tak samo, jak o tym, że cały tranzyt do autostrad pójdzie przez centrum Łodzi. Wszystko w Polsce zaczynamy "od dupy strony", prawda panowie Grabarczyk i Stępień?
Edytor zaawansowany
  • Gość: gm IP: *.xdsl.centertel.pl 15.12.12, 08:47
    Procedury trwaja tak długo ,że pewnie te prace zostana ukończone równoczesnie z A1 od Strykowa do Tuszyna. I wtedy problem sam zniknie bo wjazdów i zjazdów bedzie duzo wiecej a ruch tranzytowy ominie Łódź i większość pojazdów z tego ronda zniknie. Niebezpieczeństwo jest takie ,ze obwodnicy jeszcze nie bedzie , roboty na rondzie sie juz rozpoczna i ogólnie w tym miejscu bedzie jeszcze gorzej.
  • Gość: kierowca IP: *.stormmedia.pl 15.12.12, 08:48
    Takich rond, skrzyżowań, które skutecznie korkują drogi jest w Polsce wiele. We Włoszech np. większość rond jet tak uprofilowanych aby przy zerowym ruchu (i 100% widoczności) można było je przekroczyć bez zwalniania,
  • Gość: kierowca IP: *.stormmedia.pl 15.12.12, 08:50
    Tytuł "Trzeba myśleć wcześniej" miał oznaczać, że trzeba było pomyśleć na etapie projektowania
  • Gość: gość IP: *.ip.netia.com.pl 15.12.12, 09:01
    umić trza cuś, muzgu urzywać, no i tego, tyn muzg trza mieć
  • kot789 15.12.12, 16:43
    no wlasnie chodzi o to, by konstrukcja ronda wymusila zmniejszenie predkosci i powodowala samoorganizacje ruchu samochodowego. Po co mam zwalniac i przepuszczac tych na rondzie, skoro jade 80 km/h, ten przede mna tez jedzie 80 km/h, a ten za mna tez 80 km/h. Zostaja tylko swiatla, jak na "rondzie" Broniewskiego
  • Gość: Pogromca Ekspertów IP: *.205.114.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.12.12, 09:45
    Poziom debilizmu przekracza ludzką wyobraźnię, (Zatorska -Sytyk; wybudujemy estakadę nad rondem z której będzie można wjechać na autostradę) nie nie będzie można wjechać 100 m za rondem jest punkt poboru opłat!!! no chyba że estakada będzie także nad punktem poboru opłat(tymczasowo nie płacimy) - to już by było coś -wielu by się ucieszyło.
  • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.12.12, 21:55
    > Poziom debilizmu przekracza ludzką wyobraźnię, (Zatorska -Sytyk;

    Co się dziwisz. Ta pani to przecież spad ze ZDiTu.
  • Gość: łodzianin IP: *.246.130.0.rev.vline.pl 15.12.12, 10:36
    Jedyne co można zrobić szybko to ponownie uruchomić stary odcinek drogi 14 koło stacji benzynowej aby przynajmniej auta jadące z Łodzi do Strykowa i Łowicza omijały rondo. Wymaga minimalnych prac i jako 100m odcinek drogi jednokierunkowej, skrót do Strykowa odciąży ruch na rondzie. Inne inwestycje będą o kilka lat spóźnione i gdy ruszy A1 już niepotrzebne. Podobny skrót można zrobić przy zjeździe z autostrady na Zgierz dk 71
  • jonaszewski 15.12.12, 12:02
    Pomysły z artykułu są typowe dla Polski. Zbudowano rondo, uwzględniając autostradę A1. Jej jeszcze nie ma, więc rondo jest za małe. Co zrobić? Ano, przebudować rondo za kupę kasy. Potem okaże się, że wcale nie było to potrzebne, bo już jest A1. I tak to się kręci.

    Albo trzeba było myśleć wcześniej, albo teraz zacisnąć zęby i przeczekać, aż będzie obwodnica A1.

    Boże, dlaczego władza tak bardzo ogłupia...
  • terleo 15.12.12, 11:47
    Skutek braku wyobraźni technicznej. Koszty transformacji infrastrukturalnej w Polsce. W Łodzi do dziś nie wiedzą, co to jest RONDO. Nazwa "Rondo Solidarności" jest myląca. Tam nie ma ronda!
  • Gość: ŁODZIANIN IP: *.toya.net.pl 15.12.12, 12:17
    W POLSCE DROGI A RACZEJ DRÓŻKI BUDUJE SIĘ BEZ ŁADU I SKŁADU SĄ ZA WĄSKIE ŹLE WYPROFILOWANE I JAK BY NIE BYŁO MIEJSCA TO BY JAKOŚ TŁUMACZYŁO ALE ZAZWYCZAJ MIEJSCA JEST DOSYĆ TYLKO "INŻYNIER PROJEKTANT Z POD CIEMNEJ GWIAZD JEST" AŻ KOMENTOWAĆ SIĘ NIE CHCE TEJ GŁUPOTY, W CAŁEJ EUROPIE JEST NORMALNIE TYLKO W TYM KRAJU JAK ZWYKLE KRÓLUJE GŁUPOTA ŻE HEJ...
  • Gość: tom IP: *.uni.lodz.pl 16.12.12, 12:08
    CAPS Ci się zaciął czy jak ?
    Patrz jak piszesz :(
  • Gość: Tirinti IP: 31.178.63.* 15.12.12, 12:50
    Pewnie I tak nie zrobi tego przed oddaniem A1 Tuszyn-Strykow a wowczas I tak korki na rondzie sie zmniejsza.
  • Gość: ? IP: *.adsl.inetia.pl 15.12.12, 14:48
    Gdzie jest winien ZANIEDBANIA?
    Przecież od początku było wiadomo, że ruch tam będzie większy i że to mini-rondo nijak się nie nadaje.
  • Gość: kuń IP: *.toya.net.pl 15.12.12, 21:26
    masz rację, ale jak masz zamiar robić krucjatę przeciwko winnym zaniedbań, to w kraju na wolności pozostaną tylko bezrobotni
    miłego wieczoru w karainie cwanych bystrzaków
    trzeba jeszcze częściej rotować kadry aż kompletnie zgłupieją wszyscy i będziemy mieli homogeniczne społeczeństwo w którym wszyscy zanają się na wszystkim na poziomie zarozumiałego prymusa z technikum muzycznego
  • Gość: Tirinti IP: 31.178.63.* 15.12.12, 19:06
    Na etapie projektowania było założenie, że w tym samym czasie będzie otwarta A2 Stryków-Konotopa i A1 Tuszyn - Toruń.
    Korki na tym rondzie są z powodu braku A1 Tuszyn-Stryków i 3 wjazdów z Łodzi na A1 co powoduje, że ruch na rondzie w Strykowie jest 5 krotnie większy.
  • Gość: rwt IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 15.12.12, 23:04
    Pierwszy rozsądny wpis w wątku.
    Dziękuję.
  • Gość: aaa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.12.12, 14:40
    Powinien być jeszcze zjazd z A1 i A2 na drugą stronę Strykowa (tzn w kierunku Bratoszewic i Głowna) do obwodnicy strykowa na Ozorków i Brzeziny. A tak to Wszyscy którzy jadą czy to do Brzezin czy do Ozorkowa czy do Głowna muszą jechać tam gdzie Ci do Łodzi
  • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.12.12, 22:02
    I w ten sposób bohatersko zlikwidujemy problem, który sami niedawno stworzyliśmy.

    Trzeba było zrobić sensowny węzeł z A2, to nie byłoby problemu. A tak zrobiono rondko, które ma obsłużyć:
    - zjazd z DK14 na autostradę
    - przejazd DK14 do Łowicza
    - włączenie DK71 ze strony Zgierza. No to nic dziwnego, że się zatyka
  • Gość: Bruno IP: *.toya.net.pl 16.12.12, 12:11
    "Przebudują newralgiczne rondo przed wjazdem na A2"
    Przebudowa pewnie potrwa ze 2 lata, korki będą jeszcze dłuższe. O tym, że rozwiązanie z mikrorondkiem jest do d... było wiadomo od otwarcia odcinka A2 Stryków - Konin, czyli od lipca 2006. I co? I nic. Prace projektowe będą zapewne trwały tak długo, aż otworzą odcinek A1 Stryków - Tuszyn i problem się "rozwiąże". Ewentualnie powstanie jakaś tania proteza w stylu tej proponowanej przez Łodzianina.
  • Gość: kierowca IP: *.multimo.pl 16.12.12, 15:00
    "gratulacje" dla projektanta ronda na węźle "Łowicz". Trzeba było naprawdę dużej wiedzy aby skomplikować ruch na prostym rondzie.
    Dodatkowo "gratulacje" dla państwa z GDDKiA. za wyznaczenie kierunku na Jamno (przy pełni szacunku dla Jamna) zamiast do Łowicza. Chyba tylko po to aby błądzić.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka