Dodaj do ulubionych

Infolinia MPK

01.02.05, 17:46
Skoro MPK wprowadza odpłatne połączenia dla swoich pasażerów przez telefon
to należało by obniżyć cenę biletu dla pasażera.
No chyba że to jest rekompensata za zakupiony niedawno samochód osobowy dla
firmy za ponad 100 tys. złotych i teraz ich nie stać na utrzymanie
bezpłatnego telefonu bo muszą utrzymać samochód Prezesa.
Ciekawe co na to Miejski Rzecznik Praw Konsumenta przecież nikt do MPK nie
będzie dzwonił z pochwałami za należyte traktowanie pasażerów i punktualną
obsługę pasażerów przez spółkę MPK. To za te ich lekceważenie mieszkańców ,
którym mają służyć i dzięki nim mają co robić. To dodatkowo interesant nie
zadowolony z obsługi ma ponieść zapłatę za swoje uwagi względem
przewoźnika. Tłumaczenie o zabawie dzieci przez telefon to bajka przecież
teraz jest identyfikacja numeru i można ustalić dzwoniącego który zachowuje
się nieprawidłowo. Ponadto można uruchomić rejestrację rozmów
przeprowadzonych pod tym numerem, aby można wykorzystać treść nagrania w celu
służbowym. Ale najlepiej znależdż bajkę dla publiczności Łodzi.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka