Dodaj do ulubionych

Wymiary pasa

IP: *.range81-153.btcentralplus.com 03.10.05, 13:55
Czy ktos mi moze wyjasnic, jak wymiary pasa na Lublinku maja sie do tego
rozporzadzenia (szczegolnie do par. 6)?
www.lpr.com.pl/navig/ladowiska.htm
Edytor zaawansowany
  • Gość: mat29 IP: *.range81-153.btcentralplus.com 03.10.05, 14:04
    I jeszcze to - par. 26:
    www.ulc.gov.pl/index_1.php?dzial=rejestry&plik=rlotrozp
    Mam wrazenie, ze 30m a nawet 45m jest niezgodne z przepisami.
    Oczywiscie wiem, ze sciagne tym postem na siebie burze, ale chyba dla nikogo
    nie ulega watpliwosci, ze najwazniejsze jest bezpieczenstwo pasazerow. Ambicje
    miasta czy regionu sa na drugim miejscu.

    No i jeszcze jedno - co z tymi fruwajacymi torebkami z wysypiska?
  • Gość: Albert IP: 212.51.199.* 03.10.05, 14:30
    Żeby umieć zinterpretować przepisy, trzeba posiadac co najmniej minimalną
    wiedzę w tym zakresie, a więc umieć np. rozróżnić pojęcia: pas startowy i droga
    startowa. Przepisy w Polsce mówią, że droga startowa max. 2100 m. może posiadać
    30 m szerokości, powyżej tej długości musi być co najmniej 45 m.
  • Gość: mat30 IP: *.ppp.onetel.net.uk 20.10.05, 14:44
    Czy kolega Albert siedzi w zarzadzie lotniska? ;)
  • protz 20.10.05, 15:10
    W przepisach jak byk stoi 1800, a nie 2100.

    --
    Protz
    Skargi i wnioski składać na: GG - 2186383
  • Gość: MarcinK IP: *.eranet.pl 20.10.05, 21:44
    Drogi Protzu. Nie popadajmy w przesadę - pas został dopuszczony przez ULC więc
    normy spełnia. Inną sprwą jest, czy odpowiada minimom kompanijnym - i o tym tu
    mowa.

    Odnośnie 45m szerokosci to proponuję sprawdzić Gdańsk.

    Pozdrawiam, MK
  • Gość: mat30 IP: *.range81-153.btcentralplus.com 21.10.05, 14:11
    Co do spelniania norm to poglady sa tutaj rozne. A zreszta co z tego, ze
    spelnia normy jesli nikt nie bedzie chcial z niego latac? Przeciez lotnisko
    buduje sie po to, zeby z niego korzystac a nie zeby spelnialo normy na styk.
  • Gość: MarcinK IP: *.profiline.com.pl 21.10.05, 15:26
    Znam linie którym nawet 2100x30 odpowiada. I nie o to tu chodzi tylko o to, że
    z linią FR się nie dogadano. Nie myl róznych porządków walutowych ;-)

    MK
  • Gość: futuro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.05, 16:52
    mat30!
    Cechą tych którzy mało wiedzą jest to że dużo mówią (tu: piszą).

    Jesteś folklorem tego forum.

    Dobrze, że jesteś, dzięki Ci.

    Bez Ciebie ostatnia przygoda władz łódzkiego portu byłaby dla nas zbyt nerwowa,
    a tak jest nam wesoło!
  • Gość: S&F IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.05, 14:07
    Tu chodzi o to że pas, to nie to samo co droga startowa.(Mówimy pas tak
    ogólnikowo - z tego co się orientuję).Na lublinku jest 300m szerokości pasa,
    tzn wyrównanego terenu wokół drogi startowej.
    Pozdrawiam
  • Gość: matej IP: *.lodz.sdi.tpnet.pl 03.10.05, 21:52
    niezapomnijmy UWAGA o całej szerokosci drogi uzytkowej i nieuzytkowej
    z tego co pisze w prawie niema "pojecia"- uzytkowany teren drogi startowej czy nieuzywany
    droga ma normalnie 45 m szerokosci + pobocza szerokie
    Dajmy to specjalistą oni wiedza lepiej Ryan to nie linia z podwurka
    Ludzie kturzy sa na lotnisku maja odpowiednie wykształcenie i wiedza jak pracuja i gdzie . do naszej wiadomosci niewpływa 100 % danych z lotniska to nierealne nawet samo stowarzyszenie pewnie nie jest w 100% informowane.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.