IP: 192.168.1.* / 217.97.190.* 09.07.01, 14:04
Z lotami do Lodzi jest tak samo jak w 1999 roku, lot wlasnie wycofal z rozkladu
(na stale) rejsy do Lodzi o 10:30 i 16:10, pozostawiajac tylko rejs o 13:20.
Jestem pewien, ze w zimowym rozkladzie lotow, Lodzi nie bedzie wcale.
Pozdrowienia
  • Gość: LODZILLA IP: 192.168.1.* / 217.97.190.* 09.07.01, 17:48
    Gość portalu: HackFinn napisał(a):

    > Z lotami do Lodzi jest tak samo jak w 1999 roku, lot wlasnie wycofal z rozkladu
    >
    > (na stale) rejsy do Lodzi o 10:30 i 16:10, pozostawiajac tylko rejs o 13:20.
    > Jestem pewien, ze w zimowym rozkladzie lotow, Lodzi nie bedzie wcale.
    > Pozdrowienia
    Pewnie tak bedzie, ale z drugiej strony te samoloty lataja prawie puste.Czy
    naprawde dziennie lata z warszawy kilku lodzian? Czemu wiec nie chca latac z
    lodzi?( inna sprawa ze roklad lotow jest delikatnie mowiac kiepski, ze nie
    wspomne o wielu odwolanych lotach).LODZIANIE LATAJCIE Z LUBLINKA!!!


  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 09.07.01, 19:07
    Witam

    No coż moje slowa powoli sie sprawdzają i dokladnie LOT dazy do celu jaki sobie postawil, czyli do
    likwidacji polaczenia z Lodzia. Nie wiem tylko czemu przy takich zalozeniach i mozliwosciach w ogole
    mydlono ludziom oczy, ze moze byc inaczej.

    Dlaczego lodzianie nie lataja mimo iz jakies tam rejsy sa:

    1) Rejsy sa w fatalnych godzinach. Nie ma mozliwosci poleciec rano do Warszawy cos zalatwic i
    wieczorem wrocic do Lodzi. tak wiec pasazerowie tylko do stolicy odpawdaja, bowiem jesli czlowiek w
    jedna strone pojedzie samochodem, to wrocic musi tak samo. Pytam sie w tym miejscu LOTu, czy
    robiono jakies badania marketingowe odnosnie potrzeb i preferencji lodzian w kwestii godzin odlotow
    i portow docelowych. Przypominam iz Polska na Warszawie sie nie konczy.
    2) Po drugie regularnosc rejsow. Ciagle anulowania w ostatniej chwili doskonale zniechecaly tych co
    mieli leciec gdzies dalej z Okecia bowiem bali sie utraty polaczenia. No a jak mieli sie nie bac patrzac
    co wyczynia LOT
    3) Promocja, a w zasadzie jej brak. Czy ktos gdzies widzial jakies plakaty, ulotki lub foldery? Gdy w
    koncu gmina wydala foldery wlasnym sumptem to okazuje sie, ze zawarty w nich rozklad jest
    nieaktualny praktycznie bez zadnego uprzedzenia. Po prostu LOT z dnia na dzien podja decyzje i juz.
    Brawo i oby tak dalej! Tak robia tylko wyjatkowo solidne firmy.
    4) Informacja o polaczeniach. Czy przecietny mieszkaniec Lodzi jesli juz slyszal o Lublinku mogl latwo
    dowiedziec sie o mozliwosciach rejsow do innych portow nawet via Warszawa? Np czy ktos gdzies
    reklamowal mozliwosc szybkiego dotarcia do Szczecina, za jedyne 107zl? Nikt nigdzie, bo widocznie
    LOTowi naprawde, mimo tego co twierdzi, nie zalezalo na klientach. No bo przeciez trudno oczekiwac
    wzmozonego ruchu turystycznego jesli ludzie wiedza tylko o mozliwosciach lotu do Warszawy. Z Lodzi
    do Warszawy raczej malo kto wybiera sie na wakacje.
    5) Pracownicy LOTu w Lodzi. Jak czytalismy na lamach GW i czego sam bylem swiadkiem zniechecali
    do latania z Lodzi. Nie informowali iz Lublinek w razie anulowania rejsu zapewnia dojazd na Okecie
    mikrobusem. A to by wiele osob znajacych realia odwolywania rejsow do Lodzi zachecilo aby
    zaryzykowali i zaczeli podroz od Lublinka, a nie od Okecia. A czy np biuro LOTu w Lodzi skontaktowalo
    sie we wlasnym zakresie z biurami turystycznymi w Lodzi, z ich dyrekcjami i zachecilo do
    organizowania wylotow juz z Lodzi, a nie dowozenia klientow na inne lotniska? Czekam na odpowiedz
    Pana Rosseta z lodzkiego LOTu.
    6) Czy moglo byc inaczej. Pewnie, ze moglo czego przykladem sa rejsy do Szczecina w 1999 roku.
    rejsy te mialy bardzo duze wziecie wiec LOT jako firma szanujaca swoich klientow niczego takiego
    Lodzi nie zaproponowal.
    7) Czy moze byc inaczej. Oczywiscie, ze moze i bedzie. Nalezy tylko nie zalamywac rak, a juz teraz
    wziac sie do pracy i przygotowac Lublinek jak nalezy: zalozyc ILS, dokonac pewnych zmian i umozliwic
    ladowanie samolotow do strony Pabianic/Laskowic, wydluzyc pas do 2000-2500metrow w kierunku
    Laskowic. I oczywiscie wymusic na ministerstwie zgode na rejsy innych przewoznikow do Lodzi.
    Mozna tez liczyc na upadek LOTu, co uwolniloby polskie niebo dla innych linii i byloby korzystne dla
    Lodzi. Ale niestety, zdaje sie, ze wiekszosc akcji LOT nadal nalezy do rzadu wiec byc moze za jakis
    czas nieswiadomi najwyzej doplacimy do ignorancji narodowego przewoznika z podatkow, a Lublinek
    bedzie dalej lotniskiem aeroklubowym, sanitarnym i dla samolotow praywatnych, a nie dla zwyklych
    pasazerow.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski

    PS Zapraszam na strone

    http://lotnisko.leto.com.pl

    MK
  • Gość: HackFinn IP: 217.96.5.* 09.07.01, 20:14
    Gość portalu: Marcin napisał(a):

    > Witam
    >
    > No coż moje slowa powoli sie sprawdzają i dokladnie LOT dazy do celu jaki sobie
    > postawil, czyli do
    > likwidacji polaczenia z Lodzia. Nie wiem tylko czemu przy takich zalozeniach i
    > mozliwosciach w ogole
    > mydlono ludziom oczy, ze moze byc inaczej.
    >
    > Dlaczego lodzianie nie lataja mimo iz jakies tam rejsy sa:
    >
    > 1) Rejsy sa w fatalnych godzinach. Nie ma mozliwosci poleciec rano do Warszawy
    > cos zalatwic i
    > wieczorem wrocic do Lodzi. tak wiec pasazerowie tylko do stolicy odpawdaja, bow
    > iem jesli czlowiek w
    > jedna strone pojedzie samochodem, to wrocic musi tak samo. Pytam sie w tym miej
    > scu LOTu, czy
    > robiono jakies badania marketingowe odnosnie potrzeb i preferencji lodzian w kw
    > estii godzin odlotow
    > i portow docelowych. Przypominam iz Polska na Warszawie sie nie konczy.
    > 2) Po drugie regularnosc rejsow. Ciagle anulowania w ostatniej chwili doskonale
    > zniechecaly tych co
    > mieli leciec gdzies dalej z Okecia bowiem bali sie utraty polaczenia. No a jak
    > mieli sie nie bac patrzac
    > co wyczynia LOT
    > 3) Promocja, a w zasadzie jej brak. Czy ktos gdzies widzial jakies plakaty, ulo
    > tki lub foldery? Gdy w
    > koncu gmina wydala foldery wlasnym sumptem to okazuje sie, ze zawarty w nich ro
    > zklad jest
    > nieaktualny praktycznie bez zadnego uprzedzenia. Po prostu LOT z dnia na dzien
    > podja decyzje i juz.
    > Brawo i oby tak dalej! Tak robia tylko wyjatkowo solidne firmy.
    > 4) Informacja o polaczeniach. Czy przecietny mieszkaniec Lodzi jesli juz slysza
    > l o Lublinku mogl latwo
    > dowiedziec sie o mozliwosciach rejsow do innych portow nawet via Warszawa? Np c
    > zy ktos gdzies
    > reklamowal mozliwosc szybkiego dotarcia do Szczecina, za jedyne 107zl? Nikt nig
    > dzie, bo widocznie
    > LOTowi naprawde, mimo tego co twierdzi, nie zalezalo na klientach. No bo przeci
    > ez trudno oczekiwac
    > wzmozonego ruchu turystycznego jesli ludzie wiedza tylko o mozliwosciach lotu d
    > o Warszawy. Z Lodzi
    > do Warszawy raczej malo kto wybiera sie na wakacje.
    > 5) Pracownicy LOTu w Lodzi. Jak czytalismy na lamach GW i czego sam bylem swiad
    > kiem zniechecali
    > do latania z Lodzi. Nie informowali iz Lublinek w razie anulowania rejsu zapewn
    > ia dojazd na Okecie
    > mikrobusem. A to by wiele osob znajacych realia odwolywania rejsow do Lodzi zac
    > hecilo aby
    > zaryzykowali i zaczeli podroz od Lublinka, a nie od Okecia. A czy np biuro LOTu
    > w Lodzi skontaktowalo
    > sie we wlasnym zakresie z biurami turystycznymi w Lodzi, z ich dyrekcjami i zac
    > hecilo do
    > organizowania wylotow juz z Lodzi, a nie dowozenia klientow na inne lotniska? C
    > zekam na odpowiedz
    > Pana Rosseta z lodzkiego LOTu.
    > 6) Czy moglo byc inaczej. Pewnie, ze moglo czego przykladem sa rejsy do Szczeci
    > na w 1999 roku.
    > rejsy te mialy bardzo duze wziecie wiec LOT jako firma szanujaca swoich kliento
    > w niczego takiego
    > Lodzi nie zaproponowal.
    > 7) Czy moze byc inaczej. Oczywiscie, ze moze i bedzie. Nalezy tylko nie zalamyw
    > ac rak, a juz teraz
    > wziac sie do pracy i przygotowac Lublinek jak nalezy: zalozyc ILS, dokonac pewn
    > ych zmian i umozliwic
    > ladowanie samolotow do strony Pabianic/Laskowic, wydluzyc pas do 2000-2500metro
    > w w kierunku
    > Laskowic. I oczywiscie wymusic na ministerstwie zgode na rejsy innych przewozni
    > kow do Lodzi.
    > Mozna tez liczyc na upadek LOTu, co uwolniloby polskie niebo dla innych linii i
    > byloby korzystne dla
    > Lodzi. Ale niestety, zdaje sie, ze wiekszosc akcji LOT nadal nalezy do rzadu wi
    > ec byc moze za jakis
    > czas nieswiadomi najwyzej doplacimy do ignorancji narodowego przewoznika z poda
    > tkow, a Lublinek
    > bedzie dalej lotniskiem aeroklubowym, sanitarnym i dla samolotow praywatnych, a
    > nie dla zwyklych
    > pasazerow.
    >
    > Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
    >
    > PS Zapraszam na strone
    >
    > http://lotnisko.leto.com.pl
    >
    > MK
    Promocja faktycznie nie istnieje.Co do bior podrozy to w biurze Bis lufthansa
    city cen choc kupowalem bilet do genevy via wieden to choc bede lecial Austrian
    Airlines poinformowano mnie ze za 85 pln moge dokupic bilet do warszawy, z czego
    oczywiscie skorzystalem .jesli cala podroz lecimy lotem dolot do i z warszawy
    jest za darmo,czyli faktycznie taniej niz z wa-wy bo dojazd kosztuje a parking na
    okeciu kosztuje 35pln za dobe, na lublinku gratis!
    Pozdrowienia dla Marcina!
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 12.07.01, 11:26
    Gość portalu: HackFinn napisał(a):
    > Promocja faktycznie nie istnieje.Co do bior podrozy to w biurze Bis lufthansa
    > city cen choc kupowalem bilet do genevy via wieden to choc bede lecial Austrian
    >
    > Airlines poinformowano mnie ze za 85 pln moge dokupic bilet do warszawy, z czeg
    > o
    > oczywiscie skorzystalem .jesli cala podroz lecimy lotem dolot do i z warszawy
    > jest za darmo,czyli faktycznie taniej niz z wa-wy bo dojazd kosztuje a parking
    > na
    > okeciu kosztuje 35pln za dobe, na lublinku gratis!


    Czyli bardzo dobrze spisalo sie biuro w ktorym kupowales bilet. Jednak mnie sie marzy, zeby np lodzki
    LOT zaproponowal biurom z Lodzi, ktore wysylaja gdzie grupy samolotem z Okecia, ze np przy zakupie
    conajmniej 20-30 biletow koszt biletu to 40, a nie 80zl. Czyli ekstra 50% znizki dla duzych grup. Chyba
    lepiej aby lecialo samolotem 30 osob po 40zl, niz 10 po 80zl. Ale to sie nazywa promocja i marketing, a w
    Lodzi LOTowi nie zalezy na zdobywaniu klientow tylko na likwidacji polaczen.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Olo IP: *.olsztyn.sdi.tpnet.pl 31.07.01, 14:19
    Czy ktoś robił bizness plan do tych wszystkich cudownych propozycji?
    Plany fajne tylko kto za to zapłaci?
    Panowie, apeluję o trzeźwość i zdrowy rozsądek.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 02.08.01, 16:12
    Witam

    Owszem byly w Lodzi robione badania dotyczace zainteresowania pasazerow z Lublinka, ale przy zalozeniu
    normalnych polaczen. Jesli oplaca sie inwestowac w takie lotniska jak Bydgoszcz, zielona Gora, czy Rzeszow i
    sa one zdolne wygenerowac ruch to brak ruchu w Lodzi jest ewidentnym bledem biznesowym LOT i tyle. Moze
    nawet nie bledem, a celowym dzialaniem.

    Ja tak to widze.

    Pamietaj amerykanskie powiedzenie: "zbuduj a przyjda". Chodzi o to, ze gdy klient dostanie dobra oferte to musi
    przyjsc i juz.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Olo IP: *.olsztyn.sdi.tpnet.pl 16.08.01, 12:53
    Mam poważne wątpliwości czy inwestycje w lotniska w Bydgoszczy, Zielonej Górze
    itp są opłacalne. Uparcie wteirdzę, że problem jest postawiony na głowie. W
    kraju trzeba stworzyć szybkie połączenia kolejowe. Jak pociąg do Warszawy
    będzie jechał 30 - 40 minut nikt nie będzie latał. Kolej jest bardziej
    ekonomiczna od samolotu. Panowie, nie walczcie z wiatrakami. Polska po
    przekątnej ma 700 km.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 16.08.01, 12:59
    A jak wyglada koszt budowy sensownej sieci kolejowej w prownaniu do sieci polaczen lotniczych?

    Poza tym pojedz sobie pociagiem np Lodz-Wa-wa, powachaj i zastanow, czy ktos z zachodu bedzie
    chcial tym jezdzic.

    MK
  • Gość: WOJTEK IP: 192.168.1.* / 217.97.190.* 09.07.01, 17:58
    DOPOKI Z LODZI BEDZIE LATAL TYLKO LOT BEDZIE ROBIL CO MU SIE PODOBA.NIE MA
    WYBORU. BRAK KONKURENCJI NIE SPRZYJA JAKOSCI!TRZEBA W KONCU ZAINSTALOWAC ILS
    PRZEDLUZYC PAS O CO NAJMNIEJ 200 METROW A MOZE ZACZNIE TU LATAC EUROWINGS CZY
    NP SAS KTORY LATA DO :GDANSKA, SZCZECINA, POZNANIA,WARSZAWY WROCLAWIA I
    KRAKOWA.BEZ TEGO LUBLINEK TO NAJLEPSZE W EUROPIE LOTNISKO DLA MOTOLOTNI.
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 09.07.01, 20:22
    Zapraszam Pana Jana Litwińskiego Prezesa LOT-u do Łodzii aby podziękować mu za
    wspaniałą współpracę a zwłaszcza za rozkład rejsów w porze obiadowej kiedy nikt
    nie lata i za niezwykle gorące przyjęcie w szeregi portów krajowych o bardzo
    regularnych i częstych rejsach.Serdeczne dzięki Panu i całemu ZARZĄDOWI LOT-u
    za najlepszą i najtańszą promocję MIASTA ŁODZII.Teraz z pewnością miasto nasze
    będzie się rowijać w szaloym tępie.
    Zwracam się do Pana ZBIGNIEWA NIEMCZYCKIEGO aby on zainteresował się łódzkim
    lotniskiem i stworzył LOT-owi konkurencję.ZAPRASZAM PANA SERDECZNIE.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 10.07.01, 10:48
    Witam

    A moze rzeczywiscie sprobowac zainteresowac p. Niemczyckiego? Choc on chyba raczej obsluguje czartery.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 10.07.01, 12:31
    Gość portalu: WOJTEK napisał(a):

    > DOPOKI Z LODZI BEDZIE LATAL TYLKO LOT BEDZIE ROBIL CO MU SIE PODOBA.NIE MA
    > WYBORU. BRAK KONKURENCJI NIE SPRZYJA JAKOSCI!TRZEBA W KONCU ZAINSTALOWAC ILS
    > PRZEDLUZYC PAS O CO NAJMNIEJ 200 METROW A MOZE ZACZNIE TU LATAC EUROWINGS CZY
    > NP SAS KTORY LATA DO :GDANSKA, SZCZECINA, POZNANIA,WARSZAWY WROCLAWIA I
    > KRAKOWA.BEZ TEGO LUBLINEK TO NAJLEPSZE W EUROPIE LOTNISKO DLA MOTOLOTNI.

    Mysle, ze bardziej krytyczny jest tu ILS. I tego musimy pilnowac, zeby nie trafil gdzie indziej tylko na Lublinek.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: HackFinn IP: 217.96.5.* 09.07.01, 20:31
    Wydluzenie pasa do 2500 metrow jest chyba malo prawdopodobne w tej chwili ma on
    zaledwie niecale 1400.trzeba by w to wrzucic sporo kasy,choc pewnie warto by to
    zrobic.Czy ktos wie jakiej dlugosci pas potrzebuje lotowski embraer? Sa nawet
    130 miejscowe odrzutowce Np. BAE ktore mogly by spokojnie ladowac na lublinku,
    przylecieli takimi pilkarze As monaco i Manchesteru gdy pas byl jeszcze
    krotszy,niestety lot kupil embraery.Lotnisko w Aoscie we wloszech ma pas
    dlugosci 1180m a lataja tam odrzutowe Dorniery ( www.airvallee.it) i lezy w
    gorach a mimo to calkiem niezle sie rozwija choc to miasto ma 70 000
    mieszkancow i100 km do lotniska w turynie a 170 do 2 w mediolanie.Lotnisko w
    dortmundzie ma pas tej samej dlugosci co w lodzi a rocznie ma 600 000 pasazerow
    i laduja tam 140 miejscowe Airbusy A319.Problemem w lodzi jest np brak
    oswietlenia drogi zejscia do ladowania i oczywiscie ILS ale to nie sa
    gigantyczne inwestycje.
    Trzymajmy sie.
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 09.07.01, 21:31
    Witam

    Wg informacji na stronach Lublinka to pas ma 1443m asfaltobetonu.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: mara IP: 217.96.5.* 09.07.01, 20:45
    skoro lot nie chce latac do lodzi po co wogole uruchamial to polaczenie?jakies
    pomysly? bo ja nie mam pojecia.
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 09.07.01, 21:00
    Tej sprawy zostawić tak nie można.A może założyć
    Społeczne Stowarzyszenie Rozwoju Łódzkiego Lotniska-
    Lublinek?
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 09.07.01, 21:26
    Witam

    Ja sie zglaszam na ochotnika do takiej inicjatywy.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 09.07.01, 21:38
    Witam

    Wg pewnych informacji byly naciski polityczne na LOT aby zaczal latac do Lodzi. LOT nie chce tego
    robic. Daletgo na poczatku wpisano w rozklad lipne rejsy okolu 6 rano z Lodzi i po 23 do Lodzi. Nikt
    rozsadny nie mogl wierzyc, ze te polaczenia wystartuja bowiem w tych godzina jest wiekszosc rejsow
    z innych miast i LOTowi po prostu brakowaloby na nie samolotow. Potem niejako w zastepstwie
    wprowadzono rejsy tuz przed poludniem i pomiedzy godzina 16-17. Jednak loty te byly nieregularne
    (rozkladowo tylko w niektore dni tygodnia) i bardzo czesto odwolywane bowiem wg mnie od razu z
    zlaozenia mialy byc skasowane. I to wlasnie teraz sie dzieje. Pozostaje jeden rejs pomiedzy godzina
    15-16. W zasadzie godzina nieciekawa ale wtedy LOT moze wygospodarowac samolot zajety w
    innych godzinach gdzie indziej. Poza tym kiepska godzina polaczen spowoduje malo pasazerow i
    spokojnie gdy naciski "polityczne" mina bedzie mozna taka linie latwo zlikwidowac z braku chetnych. I
    to jest wg mnie cala tajemnica.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: fajfer IP: 217.96.5.* 09.07.01, 20:59
    ludzie nie ma sily zeby w ponad milionowej aglomeracji nie moglo utrzymac sie
    lotnisko!!! to jakis dom wariatow
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 10.07.01, 13:45
    To docen sztuke specow z LOT, ze tak to poustawiali, ze loty rzeczywiscie sa deficytowe. To sie nazywa
    majstersztyk.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Roman IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 10.07.01, 11:10
    Jak to jest,jest póżna jesień,bardzo ciemny wieczór,na
    łódzkim lotnisku-Łublinek nie ma ILS-u a tu ląduje
    brytyjski samolot zabiera na pokład piłkarzy
    Manchesteru i około północy niczym niepokojony
    odlatuje na Wyspy Brytyjskie.Nasuwa mi się pytanie
    jeśli jesienią samoloty przylatują i odlatują bez ILS-
    u,to przecież w okresie letnim pogoda jest o wiele
    lepsza i śmiało można odbywać rejsy.Gdzie tkwi
    przyczyna,że nie ma wieczornych rejsów do
    Łodzii,poprostu LOT niepotrafi się zorganizować aby
    samolot nocował na lublinku,podaje wysokie koszty tej
    operacji i mówi NIET.
    O fatalnym rozkładzie rejsów mozna powiedzieć że z
    góry był ustawiony aby przynosił straty.Ja pokusiłem



    się i ustawiłem jako propozycję tą samą ilość rejsów
    jak LOT tylko w godzinach kiedy łodzianie naprawdę
    będą latać jeśli loty przebiegać będą zgodnie z
    rozkładem.

    Moja propozycja jest następująca:
    Warszawa odlot 7,30 - Łódż przylot 8,15
    Łódż odlot 9,00 - Warszawa przylot 9,45
    Warszawa odlot 16,30 - Łódż przylot 17,15
    Łódż odlot 18,00 - Warszawa przylot 18,45
    Warszawa odlot 22,30 - Łódż przylot 23,15
    Łódż odlot 6,00 - Warszawa przylot 6,45
    Uważam,że taki rozkład jest dogodny dla pasażerów i
    opłacalny dla LOT-u.






















































































  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 10.07.01, 11:40
    Gość portalu: Roman napisał(a):

    > Jak to jest,jest póżna jesień,bardzo ciemny wieczór,na
    > łódzkim lotnisku-Łublinek nie ma ILS-u a tu ląduje
    > brytyjski samolot zabiera na pokład piłkarzy
    > Manchesteru i około północy niczym niepokojony
    > odlatuje na Wyspy Brytyjskie.Nasuwa mi się pytanie
    > jeśli jesienią samoloty przylatują i odlatują bez ILS-
    > u,to przecież w okresie letnim pogoda jest o wiele
    > lepsza i śmiało można odbywać rejsy.

    Jesienia i zima moze sie zdarzyc, ze fatalna pogoda, a co za tym idzie brak widocznosci uniemozliwi obsluge
    regularnych polaczen. Chodzi o to, ze na razie na Lublinku pilot musi widziec pas aby na nim wyladowac. Przy starcie
    ILS nie jest do niczego potrzebny. Poza tym czartery i to puste (samolot po pilkarzy przylecial tylko z obsluga) rzadza
    sie troche innymi prawami i moga podchodzic do ladowania gdy rejsowe nie moga. Jeszcze trzeba tez dodac iz
    polscy piloci (tu akurat Eurolotu) sa bardzo wrazliwi na warunki podejscia do ladowania. W Polsce wiekszosc lotnisk
    jest na polach pod miastami stad i pewne "zepsucie" pilotow nienawyklych do latania w miastach. Na zachodzie,
    gdzie czesto lotniska sa w miastach piloci tych problemow nie moaja. Poza tym piloci sa tam od latania a prezesi od
    rzadzenia zas u nas bywa inaczej.

    > O fatalnym rozkładzie rejsów mozna powiedzieć że z
    > góry był ustawiony aby przynosił straty.Ja pokusiłem

    Dokladnie tak i to byl moim zdaniem jego glowny cel. Cel aby wykazac nierentownosc tego polaczenia i je zamknac.

    > Moja propozycja jest następująca:
    > Warszawa odlot 7,30 - Łódż przylot 8,15
    > Łódż odlot 9,00 - Warszawa przylot 9,45
    > Warszawa odlot 16,30 - Łódż przylot 17,15
    > Łódż odlot 18,00 - Warszawa przylot 18,45
    > Warszawa odlot 22,30 - Łódż przylot 23,15
    > Łódż odlot 6,00 - Warszawa przylot 6,45
    > Uważam,że taki rozkład jest dogodny dla pasażerów i
    > opłacalny dla LOT-u.

    I zauwaz, ze rejs poranny i wieczorny mozna by polaczyc z rejsem do/z Zielonej Gory. Tylko, ze wtedy zamiast
    Wa-wa-Poznan-Ziel. Gora musialo by byc Wa-wa-Lodz-Ziel. Gora. Poznan zas jako linia i tak bardzo obciazona
    powinien miac wlasny rejs. No ale zeby cos takiego zrobic to trzeba by myslec i chciec.


    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 19.05.02, 14:34
    Może EUROLOT wznowiłby regularne loty według zeszłorocznej propozycji aby do
    Lodzi przylatywać i odlatywać trzy razy dziennie 7 dni w tygodniu.Uważam, że
    wtedy jeśli loty nie będą odwoływane i odpowiednio zareklamowane to jest
    gwarancja, że frekwencja będzie duża.
  • Gość: MarcinK IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 19.05.02, 14:53
    Witam

    Ale Ci sie chcialo grzebac w tym watku ;-)

    A EuroLOT to pewnie, ze moglby... ale tego nie zrobi. I nie pytaj dlaczego nie zrobi
    - nie odpowiem, bo nie wiem, a chcialbym sie dowiedziec.

    Pozdrawiam, MarcinK
  • Gość: HackFinn IP: *.pl 19.05.02, 16:03
    Kurcze okazuje sie ze ten watek nie jest jeszcze calkiem martwy;)
    HackFinn;)
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 10.07.01, 15:44
    Witam

    No wlasnie. tak sobie mysle, ze opcja z likwidacja tych dwoch rejsow dziennie i zostawienie jednego nie musi byc
    wcale najgorsza. Dotad mielismy czasem 3 loty dziennie, czasem 2, a czasem 1. W praktyce znaczna czesc
    polaczen byla odwolywana. Odloty byly od siebie oddalone 2,5-3 godziny, a przez reszte doby cisza. Teraz gdy
    pozostal jeden rejs musimy dopilnowac aby kursowal regularnie. Na stronie http://lotnisko.leto.com.pl umieszcze
    statystyke poczawszy do dnia dzisiejszego i zapraszam do odwiedzin. Musimy tez wywalczyc rejs poranny w
    przyzwoitej godzinie (pomiedzy 6, a 10) i wieczorny do Lodzi pomiedzy 20, a 23. I nie zapominajmy o promocji
    Lublinka.

    Pozdrawiam, Marcin K.
  • Gość: HackFinn IP: 217.97.190.* 10.07.01, 16:02
    Gość portalu: Marcin napisał(a):

    > Witam
    >
    > No wlasnie. tak sobie mysle, ze opcja z likwidacja tych dwoch rejsow dziennie i
    > zostawienie jednego nie musi byc
    > wcale najgorsza. Dotad mielismy czasem 3 loty dziennie, czasem 2, a czasem 1. W
    > praktyce znaczna czesc
    > polaczen byla odwolywana. Odloty byly od siebie oddalone 2,5-3 godziny, a przez
    > reszte doby cisza. Teraz gdy
    > pozostal jeden rejs musimy dopilnowac aby kursowal regularnie. Na stronie http:
    > //lotnisko.leto.com.pl umieszcze
    > statystyke poczawszy do dnia dzisiejszego i zapraszam do odwiedzin. Musimy tez
    > wywalczyc rejs poranny w
    > przyzwoitej godzinie (pomiedzy 6, a 10) i wieczorny do Lodzi pomiedzy 20, a 23.
    > I nie zapominajmy o promocji
    > Lublinka.
    >
    > Pozdrawiam, Marcin K.
    Fakrycznie gdyby pozostawiony rejs o 13:20 z warszawy do lodzi latal regularnie,
    to moze wyjsc na dobre odwolanie pozostalych.Co z tego ze sa 3 loty dziennie
    skoro prawie zawsze ktorys jest odwolany i nigdy nie wiadomo ktory.Moze lepiej
    zeby latal jeden ale PUNKTUALNIE , REGULARNIE.Godzina tego rejsu rowniez nie jest
    najszczesliwsza!
    Pozdrawiwm i zachecam do latania z Lublinka,jesli leci sie Lotem cena jest taka
    sama a odpada dojazd i koszmarnie drogi parking no okeciu.
    ps.wczoraj i dzis samoloty przylecialy!
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 12.07.01, 11:45
    Na razie wyglada, ze lataja. Ciekawe na ile im wystarczy zapalu. A tak swoja droga to ciekawe czemu
    praktycznie wszystkie lodzkie media (poza krotka notka w GW) nabraly wody w usta w sprawie
    Lublinka.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Kuba IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 12.07.01, 20:39
    Stawiam publiczne pytanie kto zamknął usta łódzkim medią w sprawie
    zlikwidowanych dwóch połączeń lotniczych ŁODZI z WARSZAWĄ?

    Gdzie są łódzkie stacje radiowe i telewizyjne,gdzie są łódzkie gazety,władze
    miejskie i wojewózkie?

    STWIERDZAM WSZEM I WOBEC NIE MA TAKOWYCH.
    Panuje jedynie powiedzenie ,,RÓBTA CO CHCETA'' Dotyczy to PLL-LOT!
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 13.07.01, 14:36
    Witam

    No i co? No i nic! Media milcza, lodzianie tez milcza, bo mysla, ze w sumie co ich to wszystko
    obchodzi. No coz tylko niech nikt potem sie nie dziwi, ze w Lodzi jest jak jest: ze nie ma pracy, ze
    wladze miasta nie robia nic poza braniem lapowek. Niestety my lodzianie sami musimy tu zrobic
    porzadek, musimy miec takich przedstawicieli jak chocby radna Pitera w Warszawie. I nie mozna
    mowic, ze LOT i Lublinek w sumie mnie nie obchodzi. To jest sprawa wazna dla miasta, moze
    drobna ale wazna. A calosc spraw miejskich, ktore ida jak ida (czyt. fatalnie) to wlasnie duzo takich
    drobnych spraw. I trzeba tego pilnowac, a potem wybrac odpowiednich ludzi jak radnych i rozliczac ich
    z tego co robia, a co obiecywali. To samo tyczy sie poslow, choc ci bardziej dzialaja w skali kraju ale
    przynajmniej powinni pilnowac aby Lodz nie byla dyskryminowana w porownaniu z innymi regionami,
    a obecnie jak widac jest. Wnioski wyciagnijcie sami.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Kuba IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 12.07.01, 20:50
    Stawiam publiczne pytanie kto zamknął usta łódzkim medią w sprawie
    zlikwidowanych dwóch połączeń lotniczych ŁODZI z WARSZAWĄ?

    Gdzie są łódzkie stacje radiowe i telewizyjne,gdzie są łódzkie gazety,władze
    miejskie i wojewózkie?

    STWIERDZAM WSZEM I WOBEC NIE MA TAKOWYCH.
    Panuje jedynie powiedzenie ,,RÓBTA CO CHCETA'' Dotyczy to PLL-LOT!
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 12.07.01, 22:50
    Gość portalu: Kuba napisał(a):

    > Stawiam publiczne pytanie kto zamknął usta łódzkim medią w sprawie
    > zlikwidowanych dwóch połączeń lotniczych ŁODZI z WARSZAWĄ?
    >
    > Gdzie są łódzkie stacje radiowe i telewizyjne,gdzie są łódzkie gazety,władze
    > miejskie i wojewózkie?

    Telewizja Lodz twierdzi 9w e-mailu do mnie) ze pan Blazej Kronic przygotowuje o tym material (tzn o
    Lublinku). Tylko pytanie co to bedzie za material, kiedy wyemitowany i ile czasu mozna taki material robic?

    Piszcie do TVP do mediow, pytajcie. Jak dostana 20 maili to zareaguja na pewno inaczej niz na jeden
    moj.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: pilot IP: 217.97.190.* 10.07.01, 16:10
    proponuje sprawdzac na www.lot.com.pl czy lot danego dnia sie odbyl i jesli nie
    wysylac im maile, czemu odwolali, jesli pogoda jest bardzo zla to mozna
    zrozumiec.Jesli takich maili bedzie sporo to moze cos to zmieni, choc i tak
    ktos musi tymi samolotami latac.
  • Gość: KUBA IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 10.07.01, 19:44
    Ja natomiast podtrzymuję propozycję rozkładu rejsów,którą przedstawił ROMAN
    trzy razy dziennie o różnych porach.Naprawdę jest atrakcyjna.Pozdrawiam
    wszystkich serdecznie.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 11.07.01, 13:39
    Witam

    Propozycja dobra tylko jak ja przeforsowac?

    A tak BTW to slyszeliscie co Miller obiecywal na wiecu? Koleje, autostrady, Lublinke z polaczeniami
    miedzynarodowaymi. Ciekawe czy dotrzyma tak jak poprzednio? Ale widac robienie halasu
    przynajmniej dociera do decydentow.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: KUBA IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 11.07.01, 14:42
    Może jednak należy obstawić ten Lublinek Millerem a następnie rozliczyć go z
    tego co zrobił w tej sprawie.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 11.07.01, 20:11
    OK

    To piszemy cos do niego publicznie i na forum? Moze z wciagnieciem mediow? I upublicznimy odpowiedz lub jej
    brak.

    Marcin
  • Gość: Marst IP: *.pai.net.pl 08.08.01, 20:27
    Wydaje mi sie ze sprawa rozwoju Lublinka jest jedna z najwazniejszych spraw dla
    Łodzi. Wiadomo że istnienie lotniska przyciąga inwestorów itd.
    Sądze że cała sprawa rozbija się o brak systemu ILS. Podobno w tej chwili w
    Warszawie rozważane są oferty na jego montaż, mam nadzieję że zostanie to
    załatwione jak najszybciej. Dochodzą mnie jednak niepokojące głosy, podobno
    niektorzy politycy stwierdzili ze Łódź ma lotnisko w Warszawie a na marginesie
    ciekawy jestem co by powiedzieli Warszawiacy jak by było na odwrót.
    Wydaje mi się że sprawę mogło by załatwić wpuszczenie na Lublinek zachodniego
    przewożnika np.: Eurowings czy SAS. Np połaczenie do Frankfurtu, któru jest
    jednym z największych hubów w Europie. Jestemm pewien że Łodzianie woleli by
    lecieć do Frankfurtu, z którego można dotrzeć w niemal każde miejsce na świecie
    (Warszawa ma bezpośrednie połączenia z USA Chicago i New York). Myślę że wtedy,
    gdy LOT straciłby większośc klientów z regionu łódzkiego to ocknąłby się.
    Kolejną sprawą jest tragiczny rozkład lotów. Większość lotów z miast
    europejskich przylatuje na Okęcie między godzinami 20-22. A o tej porze do
    Łodzi można się dośtać pociągiem,taxi lub własnym samochodem.
    Kolejną sprawą jest brak nagłośnienia sprawy w łódzkich mediach (oprócz Gazety
    mam nadzieję, że starczy wam zapału).
    POZDROWIENIA dla Marcina.

  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 10.07.01, 20:43
    A wszystkie łódzkie media w sprawie odwołanych rejsów nabrały wody w usta i
    milczą.Przykro mi z tego powodu że oprócz zwykłych obywateli nikt już się nie
    troszczy o to biedne miasto,nawet politycy.
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 11.07.01, 23:00
    Witam

    To piszcie do tych mediow. Ja juz wyslalem pismo do TVP Lodz.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 14.07.01, 13:34
    Kraków ma dwa razy dziennie w czasie wekendu tj. sobota i niedziela
    bezpośrednie połaczenie z Gdańskiem i odwrotnie Gdańsk z Krakowem też dwa
    razy,może by tak zaproponować dla PLL LOT aby te rejsy odbywały się z
    międzylądowaniem w ŁODZI.Przecież w 1999 roku było połączenie Warszawa-Łódż-
    Szczecin i cieszyło się wzięciem?
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 14.07.01, 13:36
    Propozycja aby rejs Warszawa-Szczecin mial miedzyladowanie w Lodzi, jak w 1999 roku, zostala
    odrzucona bowiem kloci sie to z idea warszawskiego huba. To tyle o debilach z PLL LOT.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 14.07.01, 13:38
    Witam

    Wlasnie LOT zaczyna pogrywac dalej. Jedyny rejs dzisiaj (sobota) anulowany.

    SKURCZYBYKI!!!

    Marcin, zly
  • Gość: HackFinn IP: 192.168.1.* / 217.97.190.* 16.07.01, 13:46
    Polecam zajrzec na strone www.lot.com.pl i w rozkladzie rejsow sprawdzic
    czestotliwosc polaczen warszawa lodz panuje tam niezly chaos,przynajmniej dzis
    tj.16 lipca. Pod koniec czerwca leciala do krakowa przez warszawe rejsem do
    warszwawy o 11:45 i z nia bylo 3(slownie trzech) pasazerow.O podobnej godzinie
    co do lodzi lataja samoloty do szczecina i rzeszowa i ktos nimi lata, natomiast
    Lodzianie cierpia chyba na masowy lek przed podrozami powietrznymi!
    HackFinn
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 16.07.01, 15:56
    Obawiam sie, ze lodzianie cierpia na:

    1) niedoinformowanie

    2) obawy (uzasadnione), ze LOT ich oleje i rejs sie nie odbedzie.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: HackFinn IP: 192.168.1.* / 217.97.190.* 18.07.01, 13:39
    Wlasmie odlecial z warszawy samolot do Lodzi choc pogoda jest przeciez zla,
    zdarzalo sie ze w lepsza pogode ze wzgledu na zle warunki atmosferyczne.
    Ciezko to pojac, albo to delikatna zmiana na lepsze polityki Lotu,albo nic nie
    kumam z tego wszystkiego
    Pozdrowienia:)
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 18.07.01, 15:45
    Witam

    Jesli chodzi o pogode to wazny jest pulap dolu chmur. Jak jest 500m lub wyzej to OK. Bywalo juz, ze
    samolot przylatywal nad Lodz i wracal, bo pogoda sie popsula. Ale dzis przylecial i wyladowal. Coz wg
    Dziennika Lodzkiego wrasta liczba pasazerow w lodzkich lotach i teraz srednio jest 10 osob. Tu jest
    link:

    http://lodz.naszemiasto.pl/wiadomosci/?tt=40&ii=79208&nn=1


    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 27.07.01, 11:26
    No i stało się,,Dopóki będzie lało do ŁODZI nie będzie się latało''''.Ciekawe jak
    daleko zaangażowane są prace nad ILS-em,kiedy dokładnie zostanie zamontowany?
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 28.07.01, 10:52
    Witaj

    Jakies 2 tygodnie temu w Dzienniku Lodzkim byl wywiad z dyrektorem Lublinka p. Marcem i ponoc z ILS idzie
    wszystko planowo. Jednak nieoficjalnie mowi sie (np wsrod pilotow LOT), ze na jesieni rejsy do Lodzi beda
    zawieszone bowiem ILS nie bedzie zamontowany na czas. Nie wiem tylko, czy z powodu zbyt poznego zakupu
    (to nalezy do przedsiebiorstwa Porty Lotnicze), czy z powodu braku srodkow na instalacje (to nalezy do Gminy
    Lodz). Tak wiec moze sie zdarzyc, ze ILS bedzie na Lublinku na czas ale bedzie lezal w skrzyniach i zostanie
    zalozony dopiero na jesieni 2002.

    Probowalem zainteresowac tym TVN, ale nie chcieli. Gazeta Wyborcza tez nabarala wody w usta i Lunlinek juz
    ich nie obchodzi. Moze dlatego, ze polityka zaczyna sie bardziej bawic p. Rosset z Unii Wolnosci, ktory jest bratem
    szefa oddzialu LOT w Lodzi. A jakie ma poglady GW wszyscy wiemy, wiec i niepolitycznie teraz jest pisac co
    LOT wyczynia w Lodzi. A oto krotka statystyka podana przez pracownika lotniska Lublinek na grupie
    pl.regionalne.lodz:

    " Wpadla mi w rece broszurka pod tytulem "Kronika miasta Lodzi". Na jednej z
    ostatnich stron zobaczylem nazwisko pana Tomasza Rosseta - szefa lodzkiego
    oddzialu LOT odznaczonego cytuje: "Odznaka Za Zaslugi Dla Miasta Lodzi"
    Przypomne:
    w maju LOT wykonal 58 polaczen, odwolal 56 (dwa z powodu pogody)
    w czerwcu wykonal 94 odwolal 42
    w lipcu, do dnia 23 wykonal 56, odwolal 50 (dwa z powody pogody) i do konca
    miesiaca nie zanosi sie na poprawe.
    Widocznie walczyl jak ranna lwica, o to by odwolan nie bylo wiecej."

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 30.07.01, 00:52
    Uważam, że władze miasta powinny doprowadzić do pozbawienia dyrektora oddziału
    LOT-u w Łodzi p. Rosseta stanowiska przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki
    Lotnisko Lublinek. W swojej działalności kieruje się on wyłącznie interesem
    LOT-u - krajowego monopolisty i blokuje dalszy rozwój Lublinka. Nie rozlicza
    kasjerek z wydawania biletów na trasie Warszawa - Łódź, a mam wrażenie, że ta
    nieudolnie prowadzona linia służy tylko wytłumaczeniu, że skoro połączenie
    Łodzi z Warszawą nie wychodzi, to na połączenia międzynarodowe jest jeszcze za
    wcześnie.
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 30.07.01, 08:51
    Kochani, a może po prostu zacznijmy latać na tej trasie, nawet jeśli jest tylko
    jeden rejs dziennie. Przy cenie 85,60 zł w jedną stronę nie jest to wydatek
    prowadzący do bankructwa!

    Leciałem do Łodzi w sobotę i na pokładzie było 8 osób, w tym dwóch pilotów i
    dwie stewardessy, a za bilety de facto zapłaciłem tylko ja i moja squaw - dwoje
    pozostałych pasażerów przesiadało się w Warszawie i odcinek krajowy mieli free,
    więc czemu tu się dziwić że przy tak oszałamiającej frekwencji LOT traktuje te
    rejsy tak jak traktuje...

    Leci się 20 minut (!) i, jak wyliczyłem, nawet uwzględniając dojazdy, odprawę,
    itp. podróżując od miejsca gdzie mieszkam w W-wie do mojej mamy do Łodzi lecąc
    oszczędzam +- 30-40 minut, a ani ja nie mieszkam blisko Okęcia ani ona blisko
    Lublinka.

    Od soboty jestem pewien, że za każdym razem kiedy będę miał coś do załatwienia
    w Łodzi przynajmniej w jedną stronę skorzystam z LOT-u, co i Wam polecam.

    Pozdrawiam wszystkich z rodzinnego miasta - Perry.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 30.07.01, 10:32
    Witaj

    Dokladnie tak staram sie robic, ale 14:30 wylot z Lodzi to jest naprawde debilna godzina i nijak nie moge ani tym
    rejsem poleciec do Wa-wy, ani nim wrocic. Brakuje jak jasny gwint godziny porannej i/lub wieczornej. Zeby choc
    tak 9 rano i 17 po poludniu.

    Jak rodzinka chciala poleciec z Lodzi do Edmonton to tez okazalo sie, ze nie zdaza na Okecie. Jest to paranoja, ale
    zorganizowana przez LOT.

    Pozdrawiam, Marcin

    PS A jak LOTowi zalezy na lataniu z Lodzi widac na przykladzie rejsow do Szczecina. Lecisz z Lodzi do Wawy
    tam sie przesiadasz i lecisz do Szczecina...ponad Lodzia, bo tak ida korytarze lotnicze. A LOT nie chce sie
    zgodzic aby choc jeden rejs do Szczecina mial miedzyladowanie w Lodzi.

    Pozdrawiam, Marcin

    PS2 A o ktorej leciales w sobote, bo zdaje sie, ze w ramach stalego rozkladu jednorazowo zawieszono rejs o 14 i
    byl ten okolo 11?

    MK
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 30.07.01, 10:54
    Zgadza się, leciałem o 10.35 z WAW, na Lublinku wylądowałem tuż przed 11.05 :-)

    W pełni zgadzam się co do irracjonalnych godzin połączeń, zwłaszcza Z Łodzi,
    miałem na myśli jedynie to, że jeśli LOT zauważy sensowną frekwencję w tych
    samolotach, które zostawił w rozkładzie to może da to tam komuś wreszcie do
    myślenia i (pewnie z oporami) powoli zaczną odwieszać inne połączenia - oby!

    BTW, na loty z W-wy z międzylądowaniem w Łodzi za bardzo bym się nie napalał,
    może lepiej gdyby latały wszystkie rozkładowe rejsy WAW-LCJ-WAW a "powalczyć"
    można by np. o rejsy Gdańsk - Kraków i v/v które mają międzylądowanie w W-wie -
    sa takie 2 razy dziennie. Każde międzylądowanie to ok. 30-45 min. przerwy w
    podróży i nie sądzę, żeby wprowadzano międzylądowanie tam gdzie go na razie nie
    ma. Natomiast zmiana miejsca miedzylądowania z WAW na LCJ dla kogoś, kto leci
    całą trase i liczy się z postojem nie ma znaczenia i może właśnie to byłoby
    bardziej realne.

    Ja w każdym razie szykuje się już na następny lot - 10 godzin juz leciałem, ale
    20 minut to jest dopiero coś! :-)

    Pozdrawiam - Perry.
  • Gość: Marian IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 30.07.01, 21:06
    Stawiam pytanie,,CZY DWAJ PANOWIE O NAZWISKU ROSSET MAJĄ HAMOWAĆ DALSZY ROZWÓJ
    MIASTA ŁODZI POPRZEZ BLOKADĘ ŁÓDZKIEGO LOTNISKA.Niech się publicznie wypowiedzą
    w tej sprawie.
  • Gość: Albert IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 00:39
    Dzisiejszy jedyny rejs do Warszawy był opóźniony o prawie godzinę. Zresztą
    zdarza się to prawie codziennie. I jak potencjalni pasażerowie mają się nie
    zniechęcić do korzystania z usług LOT-u. Przecież dzisiejsi najprawdopodobniej
    nie zdążyli na połączenia tranzytowe z Okęcia.
  • Gość: Krzys IP: *.ny.us.prserv.net 31.07.01, 04:37
    Czesc, wlasnie jestem w Nowym Jorku. Bylem w tutejszym biurze LOT-u dowiedziec
    sie o mozliwosc dolotu z Warszawy do Lodzi. Czy wiecie ile powiedzieli ze chca
    za bilet?? 142 USD, czyli ponad 600 zl, za bilet w jedna strone!!!!!
    Zreszta (cytuje pania kasjerke)"Loty do Lodzi zostaly umieszczone w rozkladzie
    <<raczej>> tylko w celach marketingowo-promocyjnych"! To tlumaczy wszystko.
    Mozesz ''poleciec'' z Lodzi - polec wiec LOT-em (bo tylko nim mozesz, a LOT
    zawiezie Cie mikrobusem).
  • Gość: Adam IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 10:24
    Z tego co wiem, jeżeli przylatujesz z New York do Warszawy LOT-em, to dolot z
    Warszawy do Łodzi jest bezpłatny!
  • Gość: Krzys IP: *.ny.us.prserv.net 01.08.01, 17:52
    Niestety do Warszawy przylatuje Lufthansa, z prostego powodu: bilet na
    Lufthanse kosztowal mnie 375 USD a LOT chcial 1020 USD (dzieki czemu w LH moge
    sobie kupic 2 bilety powrotne plus trzecie w 50%).
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 01:06
    Czy przez uklady Lublinek jest skazany na zamknięcie? Wiadomo, że GW
    sympatyzuje z Unią Wolności. Dyrektor PLL LOT w Łodzi Tomasz Rosset szkodzi
    łódzkiemu lotnisku. Jego brat Witold Rosset działa w Unii Wolności. Czy jest to
    wystarczający powód, żeby GW przestała pisać o przeszkodach w rozwoju Lublinka?
    Pachnie tutaj komuną.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 31.07.01, 11:41
    Witam

    To co robic? Sam bylem zdziwiony, ze znajac tutejsze (lodzkie uklady) GW zdecydowala sie ruszyc ten temat ale
    jak widac juz sie wycofali. Kto z lodzkich mediow moze nam pomoc? Dziennik/Express nie bo one sa AWSowskie
    czyli preferuja lotniskow Lasku (na razie zupelnie nierealne), GW nie bo Rossety, TVP Lodz moze i tak, ale oni sa
    malo mobilni, TVN nie podjal tematu. Kto pozostal? Czekam na propozycje.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • hubar 31.07.01, 11:47
    Jednak chyba masz rację, ale nie można być totalnym zwolennikiem teori
    spiskowej.
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 11:59
    A wszystko to się dzieje przy totalnej bierności władz miasta. Prezydent Łodzi
    to kolejna osoba, która nic nie robi, a pięknie i dużo mówi. Wszędzie w
    Warszawie, Poznaniu czy Pcimiu są jacyś bracia Rosset, ale nikt tam nie
    odważyłby się powątpiewać w konieczność rozwoju komunikacji lotniczej.
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 31.07.01, 13:29
    Pozwolę sobie dorzucić pomysł, aby wzorem akcji wysyłania maili do Ministerstwa
    Transportu (gratulacje za udostępnienie strony z gotowym wzorem!) wysyłać
    podobne protesty do aliansu, który jest udziałowcem LOT-u. Adresy w necie to
    np. www.sairgroup.com i www.qualiflyergroup.com - więcej się nie doszukałem.
    Chyba jako akcjonariusze mają tam jakiś wpływ na siatkę połączeń przewoźników
    należących do ich grupy. Prezesem Zarządu SAirGroup jest Dr. Mario A. Corti, a
    na stronie: http://www.sairgroup.com/apps/contact/index.html jest gotowy
    formularz do wypełnienia i wysłania.

    Pozdrawiam i póki co ponownie zachęcam do latania tym co jest :-)

    Perry
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 13:31
    Super pomysł!
    Taką strone potrafi zrobić Marcin?
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 31.07.01, 13:43
    Jeszcze dziś postaram się przetłumaczyć na angielski list ze strony
    lotnisko.leto.com.pl na angielski tak aby to o co nam chodzi było zrozumiałe
    dla p. Corti a ktoś niech spróbuje znaleźć w necie namiary na niego, np. adres
    emailowy na stronie SAirGroup, jak już te dwie rzeczy będą zrobione to Kolega
    Marcin mógłby machnąć odpowiednią podstronkę :-)
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 13:46
    Super! Czy jest takie miasto na świecie, w którym sami mieszkańcy muszą
    pilnować spraw miasta a nie władze?
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 31.07.01, 13:54
    I to również ci z gatunku "renegatów"... :-)

    Właśnie tłumaczę tekst, trochę go dostosuje pod nowego adresata, miejcie
    wyrozumiałość bo jestem teraz w pracy więc może skończę w domu na laptopie.

    Pozdrowienia z W-wy!
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 31.07.01, 19:49
    Jak mi ktos podrzuci tekst angielski to pomysle jak to zrobic, choc tak naprawde w htmlu i stronach to jestem
    strasznie cienki. Ja sie zajmuje sieciami ;-)

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 02.08.01, 16:42
    Witam

    Niestety nie udlao mi znalezc nic innego jak tylko adres e-mail dla klientow customer-relations@swissair.com ,
    chyba sprobujemy ta droga.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 16:05
    Opóźnienia weszły LOT-owi w nawyk! W dniu dzisiejszym znowy samolot przyleciał
    z opóźnieniem. Czy ktoś jeszcze LOT-owi ufa i będzie ryzykował lot do Warszawy
    i utratę połączenia tranzytowego? Jakim cudem ma być więcej pasażerów?
  • Gość: Ryszard IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 31.07.01, 19:05
    Okęciu w Warszawie nadano imię Fryderyka Chopina i było to zrobione z wielką
    pompą,to może Lublinkowi w Łodzi nadać imię Artura Rubinsteina,tylko kto zrobi
    tę pompę.
  • Gość: HackFinn IP: *.WolNet.worldonline.es 31.07.01, 17:20
    Lecialem z do lodzi 21 lipca i bylo dwudziestu kilku pasazerow,a lot byl
    punktualny,5 sierpnia wracam i mam nadzieje ze tez sie uda.
    Pozdrowienia z hiszpanii.
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 31.07.01, 19:14
    Wątpie, czy Ci się to teraz uda. Przejrzałem rozkład LOT-u i jakby ciągłych
    anulacji było mało, samoloty do Łodzi będą latały w sierpniu o bardzo zmiennych
    godzinach np. wyloty 14.50, 15.10 - każdego dnia trochę inaczej. Sprawdź np.
    17, 18, 24, 25, 26 sierpień. Opóźnienia te powodują brak możliwości dogodnych
    przesiadek w Warszawie i dalsze zmniejszenie ilości pasażerów.
  • Gość: Perry IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 31.07.01, 21:32
    Mam już ten tekst po angielsku, wyślę Ci go jutro z pracy bo chcę go
    jeszcze "podszlifować" a tam mam lepszy słownik :-)

    Pozdrawiam!
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 31.07.01, 22:53
    Fajnie. To ja czekam.

    Moj e-mail to: mkaniew@systemgwarant.pl

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: shookee IP: *.pg.com 01.08.01, 11:26
    Probujcie, ale kiepsko to widze bo SwissAir ledwo wiaze koniec z koncem, Sabena
    nie dostala dotacji od rzadu belgijskiego i jest na skraju bankructwa... Maja
    wieksze problemy niz jeden nierentowny lot do miasta gdzie nie ma nawet
    porzadnego lotniska... Ale trzeba probowac!! :-)
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 01.08.01, 19:02
    Ale moze liczy sie dla nich image firmy ;-)

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Perry IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.08.01, 21:07
    A my liczymy między innymi na to :-) Doszło tłumaczenie? Pozdrawiam.
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 01.08.01, 21:56
    Doszlo. Dziekuje.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 04.08.01, 11:08
    Hej

    Sorki, ze tak dlugo to trwa ale najpozniej we wtorek postaram sie "podlaczyc" angielska tresc do naszego listu ze
    strony i bedziemy wysylac komplet. Na razie dzialam w lekkim niedoczasie.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 04.08.01, 14:17
    Witam

    Tak wlasnie zaczalem myslec o podpieciu angielskiego tlumaczenia do listu do prezesa LOT i wyszlo mi, ze przy
    zalozonej koncepcji iz kazdy z wysylajacych moze w tresci dokumentu wprowadzic dowolne zmiany (a to jest
    dla mnie bardzo wazne) aby pozostawic ten sam sens dzialania strony powinienem dodac tylko okno z wersja
    angielska rozniez otwarta na ewentualne sugestie wszystkich chetnych do wyslania. Co o tym sadzicie. No i
    oczywiscie adresatem nie bedzie juz prezez LOT tylko prazes Sairgroup.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 14.08.01, 16:01
    Witam

    Zapraszam zainteresowanych na strone:

    http://lotnisko.leto.com.pl/lublinek3.html

    aby wyslac list w sprawie Lublinka do szefa SAirGroup (wlasciciela akcji
    LOT). List w wersji angielskiej i tlumaczenie po polsku. Moze to cos da.
    Zapraszam tez generalnie na strony:

    http://lotnisko.leto.com.pl

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski

  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 01.08.01, 21:58
    Oto wiadomosc z pl.rec.lotnictwo.

    "
    Witam

    Pierwsza sprawa:
    Co na Rebiechowie robil samolot P.P. Porty Lotnicze SP-TPB (chyba
    Bryza?) w
    okolicach godziny 13.00 1lipca2001?
    TAkie samo pytanie dotyczace rzadowego (Jak-40?) nr. 042 w tych samych
    godzinach
    Oraz dziwnego (wielkiego transportowego,, dla mnie to wygladalo na
    Antonova)
    samolotu w barwach lini Kuweit Air Force...


    Nastepna sprawa jest to temat budowy nowego terminalu CARGO kolo
    metalowej
    konstrukcji z lat 90.
    Cytuje "Airport REVIEW" nr. 6-7/2001: "W zwiazku z przewidywanym na rok
    2004
    wyczerpaniem zdolnosci przeladunkowych istniejacego terminalu Cargo,
    zaistaniala koniecznosc uruchomienia nowego terminalu, ktory przejmie
    rosnacy
    z
    roku na rok strumien ladunkow. W tym celu zaadaptowany zostanie,
    wzniesiony
    na
    poczatku lat 90., stalowy szkielet konstrukcji zlokalizowany przy
    towarowej
    plycie postojowej dla samolotow, w poblizu bocznicy kolejowej.
    Sasiadujace z
    konstrukcja rezerwy terenowe beda w przyszlosci wykorzystane do
    rozbudowy
    bazy
    cargo. Budowa nowego terminalu powinna zostac zakonczona w koncu 2003
    roku..."

    I jeszcze jeden fragment wspomnianego pisma, tym razem cytujacy
    wypowiedz
    Pana
    Prezesa Wlodzimierza Machczynskiego: "... Pragniemy przygotowac budowe
    budowe
    terminalu cargo oraz zakupic rekaw pasazerski..."

    Po jasna cholere (przepraszam) rekaw trojmiejskiemu lotnisku?
    Dwa razy dziennie siada 737 i to gora !!! CZesto jest tak, ze leci w
    niecalej
    polowie obsadzony. CZy ATR-y beda podjezdzac pod rekaw?? A moze nie
    lataja do
    nas Jumbo, dlatego, ze nie mamy rekawa?

    Bardzo prosze osoby zaznajomione z tymi tematami o wypowiedz.
    Michal "Jarema" Kobielak

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    "

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski

  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 02.08.01, 09:01
    Widocznie ktoś tam jednak zajmuje sie planowaniem strategicznym :-)

    A tak na marginesie tematu: skoro na LCJ montaż ILS-u urasta do rangi problemu
    lotu na Marsa, może by na razie zadbać przynajmniej o taki specjalny traktorek
    do wypychania samolotu z pozycji postojowej i do holowania wózków z bagażem?
    Kiedy wylądowałem na Lublinku nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać
    widząc jak po bagaże podjeżdża sobie platforma holowana przez ... uwaga! ... to
    będzie mocne! ... ciągnik marki Ursus!!! Uprawianie sztuki żenującej lepiej
    zostawić na zawsze the best grupie Łódź Kaliska! Może mała zrzutka na potrzebny
    sprzęt? :-)

    Pozdrawiam - Perry.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 02.08.01, 11:12
    To gdy ja ladowalem to podjechal jakis wozek z zaloga skladajaca sie ze strazakow lotniskowych, traktor zas
    podciagnal agregat do chlodzenia silnikow. Przy czym w Szczecinie na lotnisku tez jezdza traktory. Tak wiec to
    przy dobrych polaczeniach lotniczych bylbym w stanie biednemu lotnisku wybaczyc.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Perry IP: *.umirm.gov.pl 02.08.01, 11:24
    Siur! :-)
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 02.08.01, 17:43
    Firmie LOT, jak to trafnie kiedyś określiła GW (wtedy jeszcze nie było
    cenzury), Łódż po prostu lata. Dzisiaj znowu pasażerowie dotarli do Warszawy z
    prawie godzinnym opóźnieniem. Napisałem list do biura Prezesa LOT w sprawie
    spóźnień dwa dni temu, ale nie raczyli udzielić odpowiedzi (chociaż piszą o 24
    godzinnym terminie).
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 02.08.01, 18:17
    Witaj

    Wydaje mi sie, ze oni tzn LOT, ma zwyczaj nieodpowiadania. Czy jest ktos kto wyslal do nich list (np ze stronki
    http://lotnisko.leto.com.pl) i dostaj jakas odpowiedz? Niech sie przyzna, bo ja nie znam.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: shookee IP: *.pg.com 03.08.01, 13:36
    ja dostalem co nastepuje, ale w odpowiedzi na mojego pierwszego maila i
    posta "Skrzydla dla Lodzi", ktory nawet ukazal sie w Lodzkiej... Drugiego z
    gotowca olali...

    lothqh@lot.com (Biuro Obslugi Klienta)
    04/05/2001 04:47 PM
    Szanowny Panie,
    Dziekuje za Pana list i zawarte w nim uwagi dotyczace rozkladu rejsów
    LOT-u. Przykro mi, ze w tym wzgledzie
    nie spelnilismy Pana oczekiwan.
    Pana list przekaze sluzbom handlowym odpowiedzialnym za tworzenie nowej
    siatki polaczen.
    Z powazaniem
    Krystyna Brodowicz
    Dzial Obslugi Pasazerów/MKP-1196/01


    PS> Moze zaczniemy nowy watek, bo tu sie juz powoli gubie, co?
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 03.08.01, 14:52
    No to sie specjalnie nie wysilili. A teraz nawet tego im sie nie chce zrobic, zeby wyslac grzeczna
    odpowiedz o niczym z automata.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • camelot 05.08.01, 13:12
    Może wreszcie ktoś w Łodzi zrozumie, że naszemu miastu nie potrzebne są loty do
    Warszawy (no może do innych miast Polski lub zagranice). Całe zamieszanie wokół
    lotniska Lublinek to wybujałe ambicje kierownictwa lotniska, łódzkiego oddziału
    LOT-u i paru łódzkich radnych i urzędników. Ale dlaczego te ambicje finansowane
    są z łódzkich pieniędzy. Czyż nie można załatać za nie dziur w jezdniach
    zamiast finasować wydłużenie pasa czy jakieś urządzenia nawigacyjne. Wpycha się
    ogromne pieniądze w lotnisko zaś lotów coraz mniej lub w ogóle. Za co biora
    pieniądze pracownicy lotniska za obsługę jednego lotu dziennie lub jak w zimę
    żadnego. Jesteśmy chyba bogatym miastem skoro płacimy za bezczynność personelu
    lotniska. I to tak od wielu lat.
  • Gość: mag IP: *.nv.iinet.net.au 05.08.01, 17:08
    camelot napisał(a):

    > Może wreszcie ktoś w Łodzi zrozumie, że naszemu miastu nie potrzebne są loty do
    >
    > Warszawy (no może do innych miast Polski lub zagranice). Całe zamieszanie wokół
    >
    > lotniska Lublinek to wybujałe ambicje kierownictwa lotniska, łódzkiego oddziału
    >
    > LOT-u i paru łódzkich radnych i urzędników. Ale dlaczego te ambicje finansowane
    >
    > są z łódzkich pieniędzy. Czyż nie można załatać za nie dziur w jezdniach
    > zamiast finasować wydłużenie pasa czy jakieś urządzenia nawigacyjne. Wpycha się
    >
    > ogromne pieniądze w lotnisko zaś lotów coraz mniej lub w ogóle. Za co biora
    > pieniądze pracownicy lotniska za obsługę jednego lotu dziennie lub jak w zimę
    > żadnego. Jesteśmy chyba bogatym miastem skoro płacimy za bezczynność personelu
    > lotniska. I to tak od wielu lat.

    camelot glooopek z ciebie i jush!!!
  • Gość: Perry IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 05.08.01, 17:12
    Trasa do Warszawy to rzeczywiście zaledwie 20 minut w powietrzu tylko że jest
    to wręcz idealne rozwiązanie dla przesiadających się w Warszawie na dalsze
    rejsy (zapytaj każdego, kto z tego korzystał i nie musiał dzięki temu telepać
    się przez pół Warszawy) tak więc pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Co do
    wybujałych ambicji - mam odmienne odczucia (nie jestem w żaden sposób związany
    z lokalnymi władzami ani z zarządem Lublinka) - po prostu nie mieści mi się w
    głowie żeby milionowa aglomeracja w środku Polski i Europy była pozbawiona
    portu lotniczego, no ale może to wina mojej wrodzonej tępoty i wybitnie
    ograniczonych horyzontów myślowych że tak myślę i że wydaje mi się, że miasto
    którego nie można znaleźć w siatce połączeń lotniczych na starcie ma mniejsze
    szanse, np. u inwestorów.

    Na inne rzeczy oczywiście też powinny być fundusze tyle że z funduszami
    publicznymi jest tak, że najczęściej i tak nie zaspokoją one wszystkich
    potrzeb - ani w Polsce ani w Szwajcarii.

    A co do lotów na większej ilości tras - tu zgadzam się z Tobą w 100%.

    Pozdrawiam - Perry
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 05.08.01, 21:57
    W pelni sie zgadzam z Perrym. A pas przedluzano wlasnie w nadziei na loty zagraniczne. I jesli
    dobijemy sie ILSu to takie loty moga byc, a inne nie.

    Poza tym polecam np przejazd pociagiem z Warszawy do Lodzi pierwsza klasa. Smierdzi tak samo
    jak w klasie drugiej, brudno tez tak samo. Brud to zasluga PKP, a smrod pasazerow wysiadajacych
    glownie w Zyrardowie, Skierniewicach i Koluszkach. Zadnego biznesmena w tym pociagu nie jestem
    sobie w stanie wyobrazic. Szkoda, ze nie ma ani jednego pociagu Lodz-Wawa wygladajacego jak
    chocby IC Wawa-Krakow lub Wawa-Wroclaw.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 06.08.01, 08:40
    Z tego co widzę nie można już liczyć na poparcie polityków, decydentów i medióm
    w sprawie łódzkiego lotniska.Ale jest jeszcze ktoś na kogo można zawsze
    liczyć,mianowicie ,,ARTYŚCI''''.Oglądałem w dniu 5-go sierpnia 2001 roku po 20-
    tej w programie drugim koncert łódkiego zespołu ,,ICH TROJE''''i usłyszałem od
    lidera zespołu słowa ,,pozdrowienia od wszystkich łodzian'''',które popłynęły na
    całą POLSKĘ.Należy chyba się zwrocić do tych ludzi w sprawie Lublinka i jego
    promocji przecież oni są obecnie na fali i wiele mogą pomóc.Pozdrawiam.
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 06.08.01, 20:29
    Swietny pomysl. Tylko jak do nich uderzyc.

    Pozdrawiam, Marcin
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 06.08.01, 21:02
    Ja też nie miem jak do nich dotrzeć,może mają własną stronę internetową,a może
    ktoś ich osobiście zna i pomoże nam się z nimi skontaktować.
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 06.08.01, 22:40
    No wlasnie prosba aby sie taka osoba przyznala. Trzeba szukac wszelkich pomyslow dla
    promowania Lublinka, gdy media olaly sprawe totalnie.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 07.08.01, 11:49
    Mają adres internetowy ,,www.ichtroje.pl''''i mają też e-mail:ichtroje@music-
    factory.pl
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 07.08.01, 12:04
    Z Ich Troje to bardzo dobry pomysł. Są rzeczywiście lokalnymi patriotami.
    Kilkakrotnie rozmawiałem z Michałem parę lat temu, ale obecnie nie mam kontaktu.
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 08.08.01, 15:37
    Dziś mi już zupełnie puściły nerwy w związku z tym całym kotłem lotniczym,który
    odbywa się wokół łódzkiego lotniska.Kiedy jestem zdenerowany to dobrze
    myślę.Tak jak mi przyszedł na myśl pomysł z zespołem Ich Troje to teraz uważam
    iż dorze byłoby zapoznać z całą tą sprawą Panią Elżbietę Jaworowicz z telewizji
    z programu sprawa dla reportera.
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 08.08.01, 23:57
    A masz na nia jakies namiary? Szukalem kiedys kontaktu do niej na internecie i nic nie znalazlem. Chetnie bym do
    niej napisal.

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 09.08.01, 11:57
    Cześć!Namiary to jedynie takie,że musisz zadzwonić do telewizji na Woronicza to
    oni ci podadzą.A przy okazji to jeszcze jeden pomysł,żeby może pozyskać
    sponsorów lub nawet jako udziałowców najbogatsze firmy z Łodzii i całego
    województwa łódzkiego to rozesłać listy z propozycją podjęcia
    współpracy.Rzeczpospolita co jakiś czas drukuje listę 500 najbogatszych firm w
    Polsce,wystarczy wybrać te z naszego regionu,zaproponować którą formę
    współpracy a pieniądze się znajdą.Pozdrawiam.
  • Gość: NIVEN IP: 213.134.137.* 09.08.01, 14:33
    Gość portalu: Marcin napisał(a):

    > No wlasnie prosba aby sie taka osoba przyznala. Trzeba szukac wszelkich pomyslo
    > w dla
    > promowania Lublinka, gdy media olaly sprawe totalnie.

    Ja znam osobiście Michała od 5-6 lat, niejest to może mój dobry kumpel ale zawsze
    kiedy się widzimy kurtuazyjnie wymieniamy uprzejmości i chwilkę rozmawiamy, mogę
    podpytać go czy zechciał by wspomóc łódź w dążeniu do posiadania połączeń
    lotniczych, jednak pamiętajcie że oni są teraz w biznesie który raczej nie
    pozwala na choćby chwilę dekoncentracji.... ale podpytam i dam Wam znać
  • Gość: Marcin IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 10.08.01, 00:43
    Czekamy z nadzieja.

    Marcin
  • Gość: Marek IP: *.piotrkow.cvx.ppp.tpnet.pl 22.08.01, 15:10
    W Łodzi aby zainstakować ILS musi być temperatura dodatnia powyżej 10 stopni
    celsjusza przez 10 dni.Mam takie pytanie do fachowców jak się motuje ILS np.na
    Alasce tam jest zawsze zimno a lotniska przecież mają i ILS też.
  • Gość: MarcinK IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 22.08.01, 15:26
    Witam

    Moze tam jest jakas drozsza wersja ILS dostosowana do niskich temperatur podczas montazu?

    Pozdr, MarcinK
  • Gość: Marcin IP: *.gwarant.lodz.tpnet.pl 07.08.01, 17:37
    No wlasnie dzis LOT anulowal jedyny rejs do Lodzi. Pewnie z powodu zlej pogody. Co na to GW? Co
    na to panowie Rosset?

    Pozdrawiam, Marcin Kaniewski
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 07.08.01, 23:11
    To już nie są LOT-y to są żarty. Loty w sierpniu w zasadzie można podzielić na
    4 kategorie: opóżnione planowo, opóżnione nie planowo oraz opóźnione planowo i
    dodatkowo nieplanowo oraz loty anulowane. Opóźnienia rejsu Łódź - Warszawa
    powodują, że jest on bezużyteczny, skoro pasażerowie nie zdążają na połączenia
    tranzytowe z Okęcia. Jakim cudem ma być więcej pasażerów? Jeżeli, jak podaje
    Express Ilustrowany, jest ich 8 - 10 na każdy rejs, to uważam, że jest ich
    bardzo dużo w takiej sytuacji.
  • Gość: Albert P IP: *.toya.net.pl 08.08.01, 01:40
    Kolejny dzień, w którym Łódź pozbawiona jest jakiejkolwiek komunikacji
    lotniczej. Czy to już KONIEC?
  • Gość: HackFinn IP: *.skydive.pl 08.08.01, 10:15
    5 sierpnia wracalem do lodzi samolotem i odziwo sie udalo! Mniej wiecej o tej
    samej godzinie co samolot do lodzi sa rejsy do szczecina i krakowa,poczekalnia
    na krajowym okeciu jest jedna,wiec zauzazylem ze do szczecina lecialo 37 osob
    do krakowa tyle ze nie chcialo mi sie liczyc do lodzi...7 co podobniez jest i
    tak niezlym wynikiem.LUDZIE JESLI NIE MA PASAZEROW TO NIE BEDZIE LOTOW,PROSTE!!!
    Jesli ktos sie boi ze straci lot tranzytowy, to niech chociaz wroci samolotem
    do lodzi!!!Jesli przylecial lotem to ma to ZA DARMO!!!
    Przy okazji proponuje ankiete kiedy odleci ostatni samolot rejsowy z lodzi, ja
    stawiam ze gdzies tak okolo 20 wrzesnia,a o ils mozemy chyba zapomniec na pare
    lat!
  • Gość: pepe IP: 213.25.90.* 08.08.01, 10:24
    problem jest w tym, że muszę się liczyć z pieniędzmi i nie zdarzyło mi się
    jeszcze, żebym nie znalazł tańszej ofert od oferty LOTu. Są to moim zdaniem
    linie najzwyklej za drogie (i za bardzo się czepiają za nadbagaż). Przykro mi,
    ale nie latam LOTem
  • Gość: . IP: 36.94.13.* 12.11.01, 09:52

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.