Dodaj do ulubionych

Szybciej z Teofilowa na Retkinię?

IP: *.toya.net.pl 24.07.09, 20:25
To ja poproszę o przedłużenie Popiełuszki w okolice skrzyżowania
Pabianicka/Rudzka. Teraz aby dojechać tam to trzeba nadkładać szmat drogi albo
przez Chocianowice, albo po wertepach na Obywatelskiej.

Ponoć gdzieś są takie plany. Wystarczyłoby od biedy przebić się Pienistą koło
płotu lotniska.

pozdrawiam
r.
Edytor zaawansowany
  • Gość: st IP: *.cust.tele2.pl 24.07.09, 20:54
    nie ma w planie bo są inne chore pomysły zdit np 2pasy na czerwonej 2 pasy na
    rudzkiej itd
  • Gość: zbig1113 IP: 89.228.3.* 24.07.09, 21:07
    Inicjatywa może i chwalebna. Jednak jej realizacja jest niemożliwa,
    bo za chwilę zawiąże sie komitet obrony przed przedłużeniem ulicy
    Kaczeńcowej.
  • Gość: Know-It-All IP: *.retsat1.com.pl 24.07.09, 21:54
    Akurat Kaczeńcowa ma to szczęście, że większa częśc jej ewentualnego nowego
    odcinka biegnie przez tereny mało zurbanizowane. Kwestia woli.
  • Gość: zbig1113 IP: 89.228.3.* 24.07.09, 22:03
    Obyś miał rację.
  • Gość: wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.09, 21:52
    Chcą z poligonu na Brusie robić jakieś safari, teraz to...
  • Gość: Know-It-All IP: *.retsat1.com.pl 24.07.09, 21:57
    Jeśli Kolega jest zwolennikiem stałego obcowania z dziką przyrodą to zapraszam
    do przeprowadzki w Bieszczady. Kaczeńcowa leży w kluczowym z punktu widzenia
    komunikacji miejscu w dużym MIEŚCIE!
  • Gość: Kacze Buki IP: 94.26.21.* 24.07.09, 22:31
    Kaczeńcowa leży w kluczowym z punktu widzenia
    > komunikacji miejscu w dużym MIEŚCIE!

    No z tym "kluczowym" to żeś popłynął. W tej chwili są ważniejsze inwestycje do
    przeprowadzenia niż autostrady przez pole na przedmieściu.
  • swiety_76 24.07.09, 23:44
    > W tej chwili są ważniejsze inwestycje do przeprowadzenia niż
    > autostrady przez pole na przedmieściu

    Autostrady najlepiej budować właśnie w polu i na przedmieściach.
    A idea przedłużenia Kaczeńcowej jest jak najbardziej wskazana gdyż w
    przeciwieństwie do pomysłów typu dwupasmowa Rudzka, Czerwona czy Dąbrowskiego
    odciąży spory ruch na Krakowskiej.

    Podobnie jak idea Konstytucyjnej ale to by kosztowało za kilometr dużo drożej
    niż Kaczeńcowa.
  • Gość: Kacze Buki IP: 94.26.21.* 25.07.09, 23:01
    > A idea przedłużenia Kaczeńcowej jest jak najbardziej wskazana

    Idea to może jest wskazana, ale na razie połączenie samochodowe Retkini i
    Teofilowa to nie jest kluczowy problem komunikacyjny miasta i jeszcze wiele
    ścieków w Nerze upłynie, zanim takowym się stanie.
  • Gość: wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.09, 22:35
    To może z Krakowskiej zróbmy czteropasmówkę albo w ogóle zlikwidujmy las na Zdrowiu i sąsiednie parki, są w jeszcze bardziej kluczowym miejscu. Jeśli się przegnie i w mieście nie da się żyć, to idea miasta weźmie w łeb. Niedługo z dala od spalin i po nieutwardzonym da się pobiegać albo pojeździć na rowerze tylko przed Zgierzem i w lesie Łagiewnickim. Ja jeszcze mam to szczęście, że mieszkam na północy miasta.

    Ale pewnie hodująca mięśnie piwne większość nawet nie zrozumie, o czym mówię.

    Tak, wiem, że Krakowską (i Zdrowie) jakoś trzeba odciążyć, ale pewnie efekt będzie głównie taki, że jeszcze więcej ludzi zrezygnuje z komunikacji miejskiej, więc korki nie znikną, przecież każdy wszędzie musi dojechać samochodem, prawda?

    Wiem, że tramwaje i autobusy do najprzyjemniejszych miejsc nie należą, ale jeśli ktoś woli stać w korku... Jego wybór. Niech tylko wybudują tę obwodnicę i wydzielą pas dla MPK na takich ulicach jak Kilińskiego - wystarczy.
  • swiety_76 24.07.09, 23:39
    O czym ty bredzisz ?
    Aktualnie Krakowska ma z jednej strony park a z drugiej osiedle domków. Ruch na
    nie jest spory. Skoro idea budowy ważnej odciążającej ulicy, która notabene
    będzie biegła przez teren mało zurbanizowany jest niedobra to ja się pytam gdzie
    ma się budować nowe ulice ? A może chodzi ci o postawienie na rogatkach miasta
    znaku zakaz wjazdu pojazdów silnikowych.

    Przedłużenie Kaczeńcowej - nikt nie musi wycinać parków ani wyburzać kamienic -
    to nie ma być autostrada w centrum tylko ważna arteria między osiedlowa.

    Pomysł na pewno lepszy niż dwupasmowa Czerwona, Dąbrowskiego czy Rudzka.

    W jaki sposób odciążenie Krakowskiej spowoduje że więcej ludzi zrezygnuje z
    komunikacji miejskiej, skoro aktualnie Retkinię z Teofilowem łączy tylko jedna
    linia 76, która razem z samochodami stoi w korkach na Krakowskiej ? Chyba że za
    połączenie potraktujemy 8-kę z przesiadką na Kaliskim.
  • Gość: wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 00:55
    > W jaki sposób odciążenie Krakowskiej spowoduje że więcej ludzi zrezygnuje z
    > komunikacji miejskiej, skoro aktualnie Retkinię z Teofilowem łączy tylko jedna
    > linia 76, która razem z samochodami stoi w korkach na Krakowskiej ? Chyba że za
    > połączenie potraktujemy 8-kę z przesiadką na Kaliskim.

    Masz rację, za duży skrót. Chodziło mi o to, że te samochody, których przybędzie dzięki większej przepustowości między Teofilowem a Retkinią, i tak się zakorkują gdzieś dalej. Co z tego, że dojedziesz samochodem do Centralu szybciej, skoro wracając, będziesz stał w korku od Politechniki a Włókniarzy? (Czasem już teraz jest tak długi). Ale przecież będziesz wolał dłużej rano pospać (choć wystarczyłoby wsiąść w szybką ósemkę) albo po prostu wyda Ci się, że jest lepiej... Niestety, ludzie nie myślą, na przykład wybierają skrót przez wertepy, choć objazdem byliby szybciej, co było widać choćby między Cieplarnianą a Kaczeńcową, kiedy jeszcze dało się między nimi przejechać.

    Ale może faktycznie bredzę, trochę już późno ;)
  • swiety_76 25.07.09, 01:05
    Gdyby istniała linia tramwajowa na Złotno to można by ją przy okazji budowy
    Kaczeńcowej dociągnąć do Teofilowa a przy okazji wjeżdżałaby w środek osiedla a
    nie biegła bokiem zmuszając mieszkańców do korzystania z autobusów.

    Linia na Złotno, i jej przedłużenie do Teofilowa - teraz to chyba ja bredzę :D
  • swiety_76 25.07.09, 01:15
    Poza tym nie przesadzajmy z tym zwiększeniem ruchu samochodowego między
    Teofilowem a Retkinią bo będzie nowa ulica.
    Co innego budowa autostrady w centrum zachęcająca do wjazdu do centrum
    samochodem (co powinno się ograniczać) a co innego ulica łącząca dwa duże
    osiedla na obrzeżach miasta.

    Problem jest w tym że Krakowska to powinna być senna osiedlowa uliczka z parkiem
    po jednej stronie i osiedlem domków po drugiej a tak nie jest.
    Na Krakowskiej jest niby ograniczenie prędkości do 40 km/h które oczywiście jest
    fikcją w sporej mierze egzekwowane przez fatalny stan nawierzchni
    Skoro Krakowska ma taka być to trzeba zaproponować alternatywę która nie będzie
    kolidować z ekologią i mieszkańcami a przedłużenie Kaczeńcowej przez ugory taką
    jest.
  • Gość: wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 09:23
    > Skoro Krakowska ma taka być to trzeba zaproponować alternatywę która nie będzie
    > kolidować z ekologią i mieszkańcami a przedłużenie Kaczeńcowej przez ugory taką
    > jest.

    Niezupełnie. Jeśli nawet pominąć te trzy długie bloki na przedłużeniu Kaczeńcowej i osiedla domków trochę dalej, jest to popularny teren spacerowy dla tysięcy ludzi (ja tam biegam).
  • nefnef 24.07.09, 22:04
    Zdecydowanie lepiej "idzie" w budżecie uwzględnianie koncertów. Inwestycje
    trwałe są dla władz miasta chyba mało warte. Dlaczego?
  • Gość: Bary IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 24.07.09, 23:49
    Kiedy zostanie zrealizowane -dawno zaplanowane- bezpośrednie
    połączenie Widzewa z Bałutami ?
  • Gość: IkkI IP: *.toya.net.pl 25.07.09, 00:16
    Trójkę zlikwidowali?
  • Gość: kierowca z Łodzi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 08:53
    To jest tak jak ze ścieżkami w parku. Zawsze znajdzie się grupa ludzi, którym
    nie wystarczą ścieżki istniejące lecz muszą wydeptać nowe - na skróty - bo
    szybciej. Można przeprowadzić się na Retkinię wtedy nie będą musieli
    dojeżdżać. Ja nie narzekam na czas przejazdu z Retkinii na Teofilów.
  • Gość: Gog IP: 188.33.65.* 27.07.09, 19:50
    to zamieszkaj w robocie tez
    żebyś nie musiał dojeżdżać
  • andrzejbak 25.07.09, 09:09
    Tam jest inne rozwjązanie-oczywiście zaraz je oprotestuje kilku
    właścicieli domków tak jak to już kiedyś było; Traktorowa-Krańcowa-
    AK-Maczka-Denna-Odrzańska-Rudzka
  • Gość: oldriver IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 15:21
    A co uwzględniono w wieloletnim planie inwestycyjnymna 2009-2011 ??
    Ktoś wie? Gdzie to można znaleźć?
  • Gość: tm IP: *.dialog.net.pl 25.07.09, 19:57
    Ja protestuję! Jeśli komuś nie pasuje Krakowska to niech sobie jedzie Włókniarzy! Może zamieńcie wszystkie polne drogi i puste miejsca w asfalt beton! Będzie spokój, zero korków, zero drzew itp...
    Teraz w tym miejscu np. ulicami Judyma, Cedry... można spokojnie przejechać rowerem, z dala od tirów i samochodowych smrodów. Jeśli będzie wydłużona Kaczeńcowa to pewnie spokój się skończy.
  • Gość: WW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.09, 00:22
    Sory ale ja widzę lepsze połączenie Retkini z Teofilowem: projektowana trasa S14 !

    Może ona nie przebiega przez sam środek tych osiedli ale za to będzie z nimi
    świetnie skomunikowana :) A przepustowość będzie miała świetną bo to w końcu
    trasa S.

    Więc nie trać my czasu na gadanie o kaczeńcowej czy innej kaczkowej tylko
    budujmy S14.

    A poza tym: czy uważacie że w dobie kryzysu i tak naprawdę kiepskiej naszej
    kondycji gospodarczej można liczyć w tym mieście na jakieś wielkie inwestycje
    drogowe? Lepiej więc poprzestańmy na S 14 bo to pójdzie za rządowe a nie
    samorządowe pieniądze.
  • Gość: Gog IP: 188.33.65.* 27.07.09, 21:27
    tak przeszkadza wam droga która faktycznie odciązy jedyna drogę koło
    parku? A jak się wam podoba plan DK72, dokładnie przez te piękne
    "spacerowe" tereny? Sorki ale miasto to nie wieś, chcecie biegac,
    spacerować? OK, są od tego w mieście parki, a nie pola pośrodku 2ch
    dużych osiedli! Za pare lat i tak to wszystko zostanie wypełnione
    domami lub blokami. Jakoś pieknego terenu nad Zimną wodą nikt nie
    bronił, a ja pamietam jaka tam byla dzicz, jak sie bawilismy i
    jeżdzilismy na rowerach, a teraz wszedzie domy sa. Proponuje obrońcom
    pol wycieczke do Londynu albo Paryza, odrazu Łodz nawet z nowa drogo
    wyda sie cicha i spokojna
  • Gość: WW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.09, 23:56
    Wypełnione domami i blokami? Zakładasz straszny rozwój tego miasta... no ale
    generalnie chodzi o to żeby jednak coś niecos z tych ,,dzikich ścieżek" zachować
    dla potomnych i dla tego lepiej się zastanowić czy rzeczywiście ta nowa trasa
    jest potrzebna kiedy niedaleko będzie przebiegała S 14
  • Gość: Gog IP: 188.33.65.* 28.07.09, 10:22
    ... ale tam i tak będzie szła nowa DK 72, Zamiast Aleksandrowska.
    Od Włókniarzy do S14 i omijając Aleksandrów do obecnej DK72 w kierunku
    Poddębic. To chyba zupełnie rozwali obecny układ tego miejsca i wyjaśnia czemu nadal są tam pola a nie domy jak wszędzie w okolicy!!!
    Więc czemu przy okazji tej gigantycznej inwestycji związanej z s14 nie
    połączyć 2ch dużych osiedli? Chociażby po to by sznur samochodów nie
    truł spacerujacych ludzi w parku.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka