Dodaj do ulubionych

jak rozepchać buty??

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14 lat temu
Witam!

Kupiłam buty na górskie wycieczki. Wydawały mi się jak najbardziej w porządku
ale w górach okazało się, że są o jakieś pół numeru za małe i potwornie gniotą
mi duże palce u stóp. Są jakieś sposoby, żeby je lekko rozepchać?

Z góry dzięki:)
Edytor zaawansowany
  • tebaska 14 lat temu
    Sposoby są ale na buty skórzane:
    - należy nasączyć buty od środka wódką i założyć grube skarpety a najlepiej 2
    pary skarpet i chodzić w butach aż do wyschnięcia
    - zanieść do szewca żeby rozbił na kopycie.
    Jeżeli masz obuwie z innego materiału też możesz spróbować.
  • Gość: dratewka IP: *.modlin.pl / 81.210.87.* 14 lat temu
    rozsiągałam pantofle:
    .wlać b. gorącą wodę i poruszać butem tak by zmoczyć przede wszystkim boki
    buta, a nie środek-wkładkę.Stosować ruchy okrężne.
    .raczej szybko wodę wylać, by nie trzymać tej wody niczym we wiaderku i
    powtórzyć moczenie boków.
    .wytrzeć wnętrze buta, tak by było dość suche i..
    .włożyć stopy do środka i tak chodzić do wysuszenia buta.
    .czasami wyciągać stopy i osuszać i stopy i buty ręcznikiem.
    .najpierw wkładać buty na bose stopy, potem na skarpetę
    .wazne by buty schły na stopach
    .można włożyć prawidła,te są bardzo pomocne przy rozciąganiu ponieważ można
    wtedy uwolnić wlasne stopy od "bucianych imadełek"
    przepis dotyczy SKÓRZANYCH BUTÓW. Butom skóropodobnym raczej nic nie pomoże.
  • Gość: Ja IP: *.pl 14 lat temu
    A jak rozciagnć paski w sandałkach Scholla. Pomocy bardzo piją.Bardzo prosze o
    o porade.
  • byhanya 14 lat temu
    buty do biegania i na wedrowki kupuje sie zawsze numer wieksze, poniewaz
    noga "rozciaga sie" podczas wedrowki. na lugosc butow nie rozciagniesz niestety.

    co do paskow - ktos tu wzesniej pisl, ze kupil specjalna pianke w
    dreichmann'ie - chyba tak ten sklep sie nazywa. podobno jest rewelacyjna i nie
    pozostawia sladow

    --
    To kobieta wybiera mężczyznę, który ją wybierze.
  • irishgirl 14 lat temu
    a ja nadal mam za ciasne buty. kupiłam pantofeli-śliczne-ale o pół numeru za małe?
    co ja mam zrobić ;(
    one są skórzane , a wódki boję sie do nich nalać-czy ten zapach niezostaje
    później w bucie??
  • Gość: dorkas4 IP: *.idk.com.pl 14 lat temu
    a ja kupiłam adidasy, które obciarają skórę pod kostkami.
    Czy macie jakieś doświadczenie czy da się rozchodzić czy już je "zapisaćna
    straty" a szkoda by było bo ładne są
  • tebaska 14 lat temu
    Do irishgirl
    Wódkę w butach przetestowała już moja córka, jest ok.
  • cruella 14 lat temu
    W zeszłym roku kupiłam sobie cudne czółenka:)) Rozmiar niby był ok, w domu
    jednak okazało się, że buty trochę uciskają. Oddałam je do szewca (prosiłam o
    delikatne obchodzenie się z nimi, sporo kosztowały i były nowiutkie, zaniosłam
    je nawet w firmowym worku:, żeby nie było zabrudzeń na zewnątrz). Poszłam
    odebrać je od szewca i myślałam, że się rozpłaczę. Nie dość, że w cale ich nie
    rozciągnął, worek szlag trafił, buty leżały na stercie z innymi (rzucone w kąt),
    to zdejmując na siłę z kopyta (jakoś przykleiły mu się do tego kopyta), szewc
    mało ich nie porozrywał.
    Ogólnie mówiąc, nie wyglądały jak nowe, po raz drugi nie oddam butów do rozciągania.


    --
    "Jeśli porównujesz się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały, bowiem
    zawsze będą lepsi i gorsi od ciebie"
  • byhanya 14 lat temu
    czy to przypadkiem nie bylo we wroclawiu na hali targowej - oni tam
    zdewastowali mi NOWIUTKIE buty bata mieli przykleic delikatnie "jajeczko" zeby
    skorzane podeszwy sie nie slizgaly - przykleili - zelowe - wstretna !!!!!!????

    --
    To kobieta wybiera mężczyznę, który ją wybierze.
  • cruella 14 lat temu
    Niestety, u mnie na osiedlu, taki "swój" szewc.

    --
    "Jeśli porównujesz się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały, bowiem
    zawsze będą lepsi i gorsi od ciebie"
  • irishgirl 14 lat temu
    ok, dzieki
    spróbuje dzis-bo troche niebardzo chodzoć w zamałych butach-a niestety od
    chodzenia się wcale neirozciągają-chodze tydzien i nic :((

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka