• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Napiwek u fryzjera- dajecie?

• IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11 lat temu
    Kiedyś był taki zwyczaj ale czy teraz funkcjonuje? Ceny usług są teraz takie
    wysokie, że chyba się takowych nie daje. chciałabym poznać Wasze zdanie?
    pozdr.
    Edytor zaawansowany
    • 11 lat temu

dajecie...
      • 11 lat temu
        Nie, nie daję bo po poprostu mnie nie stać.Jestem studentką i liczę się z
        każdym groszem, z resztą wyjście do fryzjera bywa luksusem, albo-pewnym
        odreagowaniem, panaceum na chandrę..ale jakbym miała mnóstwo kasy, to czemu nie?
    • 11 lat temu
      Nie daję. Za baleyage(nie jestem pewna pisowni), ścięcie i ułożenie fryzury
      płacę 190,00, samo ścięcie i ułożenie 90,00. Wydaje mi się, że wystarczająco
      dużo płacę, a jeśli miałabym dać to ile przecież nie wyskoczę z 5,00, 10,00 też
      może być trochę mało, dlatego nie daję wogóle. Mi za moją pracę nie dają
      napiwków.
      • Gość: anka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11 lat temu
        też tak robię, uważam że fryzjer(ka) wycenia swoją pracę więc wie co robi, a
        premią dla niej jest jeżeli idę do niej kolejny raz a nie szukam innego salonu
    • Gość: Kate1972 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11 lat temu
      Nie daję, choć przynajmniej ostatnio jestem zadowolona z efektów. Patrząc
      jednak na panią fryzjerkę wydaje mi się, że ona wsparcia nie potrzebuje :) Mam
      dziwne wrażenie, że zarabia więcej ode mnie - ciuchy,zapach perfum i ogólny
      wygląd. Ale tak całkiem serio, to nie stać mnie na taki gest - cóż takie są
      realia - kiepsko zarabiam i jestem zdana finansowo jedynie na siebie. W innej
      sytuacji - kto wie...
      • 11 lat temu
        Wody toaletowe i w ogóle kosmetyki ma "załatwione" po znajomosci. Jesli chodzi o
        wygląd to pewnie też sie nie przemęcza, w końcu koleżanki to fryzjerki i pewnie
        również kosmetyczki. A wszystko po znajomości, tak więc i tanio.