Dodaj do ulubionych

Meble ABRA - macie? Proszę o opinie...

IP: *.cable-modem.tkk.net.pl 11 lat temu
Witam, planuję zakup kompletu wypoczynkowego. Dość sympatyczne ceny znalazłam
w sklepie Abra. Niestety w moim mieście jest od niecałego miesiąca i nikt ze
znajomych tu nie kupował. Nie mam kogo podpytać więc Was proszę o pomoc :
jeżeli ktoś ma meble z Abry będę wdzięczna za info jak się sprawują, jakie
jest ich wykonanie tak naprawdę
pozdrawiam
małgorzata
Edytor zaawansowany
  • Gość: Dominiczkowa IP: *.customers.d1-online.com 11 lat temu
    Komoda, biurko, jedna sofa z funkcja spania. Spisują się dobrze,
    jednak jakość materiałów adekwatna jest do ceny. Nie odradzam,
    jeżeli nie masz innego wyjście, ale musisz się liczyć z tym, że te
    meble jakościowo nie są doskonałe, więc za kilka lat pewnie trzeba
    je będzie wymienić.
  • f.l.y 11 lat temu
    miałam narożnik z abry - dość solidnie wykonany, dobra tapicerka,
    przy rozkładaniu ok, pewnie gdyby go kot nie zasikał stałby do
    dzisiaj

    mam jeszcze sypialnię z Abry - łóżko (stelaż) i szafki nocne - od 4
    lat spisują się dobrze, nie narzekam..
  • Gość: asia IP: *.static.espol.com.pl 6 lat temu
    www.bezposrednikow.pl/
  • Gość: Asia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 6 lat temu
    Nie polecam nawet wrogowi. Nie dość że materiał badziewny to jeszcze przywożą już połamane skrzynie i twierdzą że to nie ich wina. Później nie chcą uznać reklamacji i trzeba się sądzić.
  • koral181 10 lat temu
    Ja własnie próbuje z nimi walczyc w sprawie naroznika villa który
    okazal sie okropnym bublem
  • Gość: wwww IP: *.raciborz.vectranet.pl 10 lat temu
    ja tez mam ten naroznik i jestem zachwycona 2 rok z niego korzystam
  • Gość: aga IP: 212.160.172.* 10 lat temu
    pracowałam tam i nie polecam
  • nelamela 10 lat temu
    Czesc.Ja mam komplet wypoczynkowy z ekoskory.Spisuje sie niezle jak na te cene.Mam go jakie 3 lata.Kanapa z funkcja spania dosyc wygodna.Czasami cos sie zacina przy skladaniu.Ale za taka cene nie jest zle.
  • Gość: agnieszka IP: *.dynamic.chello.pl 4 lata temu
    Ja zamowilam szafe i przyslali nie te elementy do niej teraz czekam az przywioza odpowiednie... Nie zamierzam kupowac u nich niczego juz
  • Gość: jolus70 IP: 217.153.99.* 10 lat temu
    Rok temu kupiłam wypoczynek z ekoskóry,nie polecam!!!!Już po pół
    roku skóra popękała-reklamacji nie uznano gdyż pan który przyjechał
    opisać reklamację stwierdził że powinnam go czyścić szarym
    mydłem!!!!!!!!!!a nie wodą z płynem.Zadziwiający jest fakt że
    podczas zakupu nikt mnie o konserwacji nie poinformował,nie
    otrzymałam też od producenta żadnej informacji o sposobie
    czyszczenia materiału.Pękły sprężyny w kanapie przebijając
    materiał,materiał pęka na szwach.Czeka mnie walka z
    producentem.Odradzam każdemu!!!!!!!!!!
  • Gość: karta IP: *.dynamic.chello.pl 8 lat temu
    Bo jestes tłumokiem jesli skóra to rzecz jasna że trzeba impregnowac, materiał tez trzeba odpowiednio czyścic najlepiej wylej sobie na głowe detergent zobaczysz skutki. Telewizor kupujac tez czyscisz domestosem itd jak nie przeczysc bedzie super
  • Gość: Ela IP: *.181.20.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 7 lat temu
    Ja też mam wypoczynek z ekoskóry przez 4 lata sprawował się dobrze ale teraz tragedia popękał na szwach po prostu jestem załamana. Nie wiem jak mam go trochę połatać. jest to po prostu bubel. Strata pieniędzy ponieważ nie stać mnie na wymianę mebli co 4 lata. Może ktoś ma propozycję do połatania wersalki.
  • Gość: aga IP: 212.160.172.* 10 lat temu
    Witam.
    Jak wcześniej pisałam pracowałam tam i wiem ze jest pełno
    reklamacji, ceny są przystępne sklep jest nastawiony na przeciętną
    polską nie za bogatą i nie za biedną rodzinę. Kupując zestaw
    wypoczynkowy z ekoskóry należy patrzeć na jakość ekoskóry powinna
    być miękka, poddawać się pod ręką w przeciwnym razie po dwóch latach
    bądz szybciej utlenia sie: staje się twarda sztywna kruszy się pęka
    nie mówiąc o spaniu na takim. Przy odbiorze mebli proponuje rozwinąć
    wszystko i sprawdzić czy jest oka wszystko, producenci owszem
    rozważają reklamację jesli bedzie pozytywna potrwa to kawałek czasu.
    Polecam przejść do innych sklepów, sama się ostatnio meblowałam i do
    Abry nie posząłm i nie mam zamiaru napychać kieszeni im i tak
    wyskiej marzy.
    Pozdrwiam
  • Gość: gosc IP: *.toya.net.pl 10 lat temu
    Odradzam. mam szafę a z Abry i oprócz tego ze jest ładna to by było na tyle... Skręcona została bardzo porządnie ale i tak po pół roku zaczęła mi się rozłazić. Przy następnych zakupach obejdę Abre szerokim łukiem....
  • Gość: mielena IP: 91.192.146.* 10 lat temu
    Ja także odradzam zakupy w salonie ABRA . Zakupiłam tam zestaw ze
    sóry naturalnej DAKOTA i to nie za małe pieniądze i tak gdzieś po
    dwóch latach użytku zaczeła ścierać się farba z foteli oraz sofy
    tragedia!!!!!!!!!!. I zaznaczam skóra była pielęgnowana preparatami
    do skóry naturalnej zkupione w ABRZE , acha a gwarancja jest na dwa
    lata. Wiedzą jak to ma przetrzymać te dwa lata a potem to idż
    człowieku i kupuj nowe za 5000.00 zł a co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ww IP: *.ssp.dialog.net.pl 10 lat temu
    Mój syn z synową mięli kanapę tej firmy, ale po dwóch latach używania kanapa
    wyglądała,jak kilkunastoletni grat.
  • Gość: rufi IP: 212.59.248.* 10 lat temu
    A od kiedy to zestaw Dakota jest produkowany przez Abre? Może lepiej poczytać w
    karcie gwarancyjnej bo z tego co wiem to producentem jest firma Swalen.
  • Gość: Hermilion IP: 141.11.234.* 10 lat temu
    Kupiłem z 7 lat temu najtańszą meblościankę - stoi
    do dzisiaj nic jej nie jest .. ale myślę że meble
    tapicerowane to lepiej zamówić u meblarza - wyjdzie
    i taniej i lepiej.
  • Gość: nora IP: *.dynamic.chello.pl 8 lat temu
    kupilam scianke-zuzie z ABRY ,w salonie podaja wymiary glebokosci szafek53cm,,,nie wierzcie ,taka glebokosc ma tylko 2 drzwiowa szafa a cala reszta 25cm,,,,bubel i jawne wprowadzanie w blad......odradzam
  • Gość: gosc IP: 83.142.198.* 8 lat temu
    zawsze są podawane najbardziej wystające elementy mebi w wymiarach, co za brak fantazji, nie nie moge, pozdrawiam
  • Gość: Justa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    a co ty ślepa bylas aj ogladalas w sklepie meble?ze szafa ma taki wymiar a reszta nie? a teraz za swoja glupote obwiniasz sklep.wybierajac meble najpierw sie nim przygladasz,a nie pozniej bo szafa ma tyle a reszta tyle hahaha smieszni niektorzy tu piszacy sa...osoba ktora pisze ze pracowala w abrze i odradza....dziwne zeby byly pracownik chwalil pracodawce...ja kupilam wypoczeynek za 5tysi i rozwalil sie po 3 latach a teraz mam naroznik z abry za grosze i jestem bardzo zadowolona...nie wazne czy kupi sie taniej czy drozej bo dzis niestety tak robia meble zeby sie zniszczyly i zeby wydac znowu pieniadze a wy tylko nazekacie...żal.....
  • Gość: klientka IP: 84.38.22.* 10 lat temu
    Niestety, nie polecam. Zakupiłam tapczan, który okazał się tandetnie
    wykonany. Ponadto przy zamówieniu wprowadzono nas w błąd odnośnie
    kosztów transportu. Zapłaciłam zaliczkę, czekałam 5 tygodni i
    dopiero przy ostatecznej płatnosci okazało się ile muszę
    rzeczywiście zapłacić za transport. Przy tym obsługa była
    nieuprzejma. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • Gość: pixidixi IP: *.kalisz.mm.pl 9 lat temu
    Abra to Outlet meblowy więc po co to zdziwienie na temat jakości mebla
  • Gość: Anty abra IP: *.net.inotel.pl 9 lat temu
    Meble Abra to najgorszy syf jaki miałem okazję kupić ORADZAM TANDETA
  • Gość: dawid IP: 80.50.126.* 7 lat temu
    Zaczely sie wyprzedaże ok 50-100 zł
    byłem po rogówke sprzedali od reki dobra cena fajny kolor- wiadome tandeta ale mnie na długo nie trzeba,na drugi dzień pojechałem z ojcem po wersalke ,ale magazyniera nie było i nie sprzedali-jak za komuny bo nie wiem dlaczego nie potrafią wynieść za drzwi 4 metry bo byłem własnym transportem.
    Meble tragiczne kupiłem kilka lat temu szafe rozsuwaną to ją niedługo wyrzuce bo jak sie przewróci to dziecku sie jeszcze co stanie -odradzam zakupy w abra szczeerze jak macie alternatywe to lepszy chińczyk z allegro niż gó... z abry
  • Gość: ira IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Witam,
    lubię przeglądać i czytać fora o różnych firmach.
    Prześledziłem uwagi forumowiczów i wysnułem tylko jeden wniosek, czy każda z tych osób, które tu piszą nie zastanowiły się, że Abra jest tylko pośrednikiem, który sprzedaje meble?
    Mam w domu meble różnych firm i nie mogę mieć pretensji do sklepu, który je sprzedaje tylko powinienem mieć pretensje do producenta mebli, że je tak wykonał.
    Abra tylko je sprzedaje w swoich sklepach. Jeśli chodzi o reklamacje to mam odmienne zdanie, reklamowałem w jednym ze sklepów Abry łóżko i zostałem potraktowany profesjonalnie i w ciągu kilku dni miałem reklamacje załatwioną.
    To tak samo jak idzie się na zakupy po wędlinę, Pani Gienia zachwala, że wędlina jest super, a na drugi dzień jest już śliska i nie nadaje się do jedzenia.
    Czy w takiej sytuacji też mam mieć pretensje do Pani Gieni czy do producenta wędliny.
    Pani Gienia nie ma innego wyjścia, wie że towar jest nie bardzo ale i tak go musi sprzedać bo właściciel ją obciąży za zbyt duże straty. Więc jak ja kupuje meble i nie jestem z nich zadowolony to pisze do producenta lub opisuję go na forum tej firmy i wyrażam swoja opinię.
    Polecam takie wyjście z tych sytuacji, a nie wyżywanie się na pracownikach i firmie np. Abra bo oni tych mebli nie produkują tylko je sprzedają jak ta przysłowiowa Pani Gienia wędlinę.
    Pozdrawiam
  • Gość: gość IP: *.tktelekom.pl 5 lat temu
    Kupiłam tapczan o wymiarach 90x195 a przywieźli tapczan 90x190 niby 5 cm ale towar niezgodny z danymi podanymi w ofercie
  • Gość: grzegorz IP: *.kielce.vectranet.pl 9 lat temu
    Nie polacam. Sprzedają buble. Nie uznają reklamacji. Zakupiłem w
    Abrze w Kielach stolik kawowy szklany. Po dwóch miesiącach pękł bez
    niczyjego udziału. Pan kierownik nie pofatygował się aby obejrzec
    mebel a na reklamacje odpowiedział odmownie. Nie polecam-oszuści
  • Gość: mj IP: *.elblag.vectranet.pl 9 lat temu
    Mogę prosić użytkownika GRZEGORZA o kontakt do siebie na prywatny mail. Mam ten sam problem. Może ten sam typ. Ja zakupiłem stolik kawowy YT-7221. Mój pękł po niecałym tygodniu. Jak w poprzednim przypadku otrzymałem odpowiedź odmowną na reklamację. Może razem łatwiej będzie dochodzić swoich praw? moje gg 5431364
  • Gość: raf IP: 77.236.26.* 8 lat temu
    boże ludzie ale piszcie to do zarządu abry a nie wyżywajcie się na sprzedawcach którzy i tak robią jak w obozie żeby zarobić tą podstawę,wescie sie za tych co rządzą tą firmą
  • Gość: Snand IP: *.cdma.centertel.pl 9 lat temu
    Witam Chciałbym podzielić się tym jak traktuje sie kienta w Abra na głębockiej 13 Warszawa Problem: Kanapa o 13 cm za któtka, różnej twardości materace, krzywa. Hmm pan kierownik stwiedził w niegrzeczny sposób że co za różnica kilka cm no jest różnica bo ja mam 195 cm a kanapa 197cm (kanapa miała miec spania 210cm) i w czym ja problem widze. Zostałem poinformowany że nie mogę zwrócić towaru niezgodnego ze specyfikacja bo mi takie prawo nieprzysługuje!!!!!!! Pan kierownik stwierdza że rękojmia dotyczy tylko firma - firma a oni jako sprzedawca za nic nie odpowiadają tylko producent!!!! Dla mnie to jest tak: Zatajnie, ograniczenie kożytania z prawa rękojmi (k.c. art 556-557 oraz 560 i 561)
    kupować ? nie kupować? wybór należy do Was
    Pozdrawiam
  • Gość: Matek IP: *.tktelekom.pl 9 lat temu
    Pierwszy i OSTATNI ! Zakup w tym sklepie, Odradzam wszystkim, płaciłem 1500 zl
    za kanapę , Chciałem nie ze sklepu czekałem 2 tygodnie, przywieźli mi z wystawki
    , brudną ,zakurzoną ,poobdzieraną,z uszkodzoną płytą w pojemniku na pościel
    ODRADZAM ! !
  • ktoregos_dnia 9 lat temu
    Ja jestem bardzo zadowolona, kupiłam kanapę + dwa fotele za 1200zł
    jakieś 7 lat temu i wszystko nadal jest w stanie praktycznie
    idealnym:) Dodam, że kanapa używana jest na codzień do spania:)
    --
    Nie jestem najmądrzejsza, choć swoje mi wpojono :]
  • Gość: spec. ds mebli IP: *.teoc.pl 9 lat temu
    nie polecam sklepu w łodzi na pojezierskiej
    obsługa nie wykwalifikowana, ktorej nie zalezy na porozumieniu sie z klientem
    kupilem 3 meble i kazdy z wadami jak nie wlasciwy kolor to polamane szuflady,
    wypaczone frony, porysowane drzwiczki na zle nawierconych otworach konczoac
    sam pracuje w sklepie meblowym i wiem ze tak niemoze byc i zamisat dojsc zemna
    doporzumienia to sklep nastawiony negatywnie do klienta
  • f.l.y 9 lat temu
    po przeczytaniu całego wątku wysuwa się wniosek, ze kilka lat temu
    meble w abrze były lepsze, natomiast ostatnie zakupy jak i obsluga jest
    do czterech literek...

  • Gość: zniesmaczony IP: *.cable.smsnet.pl 9 lat temu
    Kupiłem naróznik skórzany w abrze, wykonany przez firmę helvetia.
    Skóra porozciągała się i powycierała, a producent wmawia mi że to
    moja wina, jedyne rozwiązanie to sąd by wywalczyć swoje od tych
    oszustów, lub poprostu nic nie kupować od tej firmy by oszczędzić
    sobie nerwów i kosztów. Dodam że mam jeszcze jeden komplet z abry i
    jestem z niego bardzo zadowolony.
  • Gość: Marta IP: *.ssp.dialog.net.pl 9 lat temu
    Witam,
    Zakupiliśmy kilka dni temu w sklepie ABRA meblościankę SOLANO.Jesteśmy w trakcie montażu ich. Jak do tej pory jest wszystko ok. Wyglądają ładnie i solidnie. W montażu proste.
    A to jak się sprawują to dopiero będę mogła napisać po jakimś czasie
    Plus tego sklepu to taki że nie trzeba czekać na meble 3 tygodnie.
    W innym sklepie juz bylismy zdecydowani na zakup ale przed samą zapłatą powiedziano nam że dostawa mebli do domu nastąpi za 3 tygodnie, a w ABRZE moglismy odebrac towar tego samego dnia.
    Pozdrawiam
  • cytil 9 lat temu
    Uwaga na Abra CH Poznań King Cross

    Zamówiłam w sklepie abra 2 łóżka I szafę wraz z transportem. Zapłaciłam od ręki
    za całość zamówienia.Pani uprzejmie poinformowała mnie, że transport będzie za
    tydzień. Umówionego dnia mąż wziął urlop żeby wnieść I złożyć meble, ja
    zadzwoniłam aby dowiedzieć się o której godzinie możemy się spodziewać dostawy,
    dowiedziałam się że zapomniano o moim zamówieniu. Po kolejnej interwencji
    telefonicznej zamówienie dotarło ale bez jednego łóżka. Na pytanie co z drugim
    pani poinformowała mnie, iż dostali 20 sztuk na całą Wielkopolskę i powinnam być
    wdzięczna, że dostałam jedno.Drugie otrzymam w bliżej niekreślonej przyszłości I
    muszę je odebrać sama lub ponownie zapłacić za transport. Minął kolejny tydzień
    syn śpi na materacu a łóżka jak nie było tak nie ma.
  • Gość: zosia IP: 188.33.33.* 9 lat temu
    Pracowałam kilka lat w innej sieci meblowej z tego co wiem takie fora są chętnie odwiedzane przez osoby, ktorym się nie udało akurat trafić na mebel bez usterki, sieciówki sprzedają dziennie w jednym punkcie meble na kwotę 10000 innego dnia 20 000, 30 000 i 40 000,w ciągu miesiąca jeden sklep sprzedaje mebli na kwotę(przy dobrej organizacji i zaangażowaniu pracowników) 400tys i więcej. Na forum wchodzą ludzie,ktorzy nie stosowali się do zaleceń producenta,ktore kazdy producent wrzuca do mebla(jeśli chodzi o tapicerkę).Tysiące klientów kupują meble w abrze, blecku,annie itd i są zadowoleni i wracaja bardzo czesto.Nie kupuje się mebla do spania na piance tylko na sprężynach. nie kupuje sie mebla za 1700zł na 100 lat, takie meble będą kosztowały 20 000 tys. Kupujemy to na co nas stać. Mnie nie byłoby stać na 20 000. Sieciówki rzadko kiedy sami są producentami swoich mebli, robia je fabryki. Abra zapewne tez pracuje z kilkunastoma conajmniej producentami, jeśli jakiś pacan, slepy włożył do paczki w fabryce to jedzie ta paczka aż do klienta.Reklamacje przeważnie są rozpatrywane. Tapicerkę ogląda się przy odbiorze. Stoliki szklane jak wszystkie inne meble nie mają gwarancji na uszkodzenia mechaniczne wiec jak ktoś sobie rozbije blat to niestety lipa.Tu ważna jest jakość szkła.Z tego co wiem to abra duży nacisk kładzie właśnie na sprzedawcę, ma być miły, kompetentny itd.
    Pozdrowienia dla klientów, ktorzy urządzali awantóry o brakujące srubki itp...
  • Gość: mała czarna IP: *.cdma.centertel.pl 8 lat temu
    Ja pracuję w Abrze meble jak wszędzie są różne lepsze i gorsze, a co do reklamacji ja zajmuję się nim w swoim sklepie i wierzcie mi że wykonuję to bardzo sumiennie, ale czasmi producenci sa niereformowalni, obiecują dostawę elementu i zapominają mprzesłać, a poza tym częć elementów jest najpierw dostarczana do magazynów a później trafia z dostawą do sklepów. Weryfikacja reklamacji przez Abrę jest to proces błyskawiczny 1-2 dni a pozostały czas to oczekiwanie na dostawę przez producentów. Są zakłady które wykonują to w błyskawicznym tempie np Intermeble Duo Dominech, ale są też takie że lepiej nie gadać i naprawdę mnie współpraca z producentami dużo kosztuje. Należy również pamiętać, że na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni (a nie na załatwienie tej reklamacji), a producent ma dostarczyć element w możliwie najkrótszym terminie - i tu jest ból, bo ten termin u producentów nie zawsze jest krótki i my jako sprzedawcy obrywamy od klientów. Sama mam regał kupiony u siebie w sklepie dla dziecka i jestem zadowolona, ale są też meble których nigdy bym nie kupiła ze względu na jakość. Mam również meble kupione w innym sklepie i szkoda gadać o jakości. Obsługa w sklepach abra jest również różna jak w każdej sieci. Myślę że zależy to od tego czy lubi się swoją pracę i ogólnie klientów.
  • itx 8 lat temu
    Ja także odradzam zakupu w sklepach abra, kupiłem komplet derby kanapa plus dwa fotele producent Meblo-Expo Bielsko-Biała, jeden fotel od chwili zakupu posiadał wadę która uniemożliwiała jego montaż, kanapa po miesiącu użytkowania zapada się a pokrycie wyciera. Kanapa miała być na sprężynach w co zaczynam wątpić. Producent zamknął reklamacje po próbach dokonania naprawy. Podsumowanie po 2 miesiącach użytkowania mam zestaw bez 1 fotela z zapadającą kanapą
  • sajolina 8 lat temu
    Podbijam, czy są jeszcze jakieś opinie o tych meblach?
  • Gość: Anka IP: *.enterpol.pl 8 lat temu
    Polecam.Kilkakrotnie kupowałam meble w Abrze i spisują się doskonale.
    Za to nie polecam Black Red White.Porażka.
  • Gość: polski chińczyk IP: *.dynamic.chello.pl 8 lat temu
    Witam wszystkich
    Nie chce w żadnym wypadku wpływać na Państwa decyzje ale wiedzieć trzeba czemu ceny takie niskie. To nie żart a mnie nie jest do śmiechu. Zapraszam do zapoznania się z tym:

    www.gowork.pl/opinie_czytaj2,60969,0,0
    oraz z tym

    forumprawne.org/prawa-konsumenta/46331-nieuznanie-reklamacji-przez-sklep-abra.html
  • Gość: wiki IP: *.opole.hypnet.pl 8 lat temu
    10.08.11r.kupiłam komplet wypoczynkowy derby w sklepie abra w Opolu.Po tygodniu użytkowania okazało się,że kanapa jest bardzo niewygodna do spania,część oparciowa jest miększa od siedziskowej i jest poziomem wyżej od siedziskowej.Pierwszy raz spotkałam się z taką wersalką.Zaraz na drugi dzień rozżalona poszłam do sklepu zgłosić ten fakt.Sprzedawczyni po wysłuchaniu mnie i oglądnięciu takiej samej kanapy/ekspozycja w sklepie/automatycznie napisała reklamację do producenta informując mnie ,że w ciągu 2ych tygodni powinien skontaktować się ze mną serwis.Tu zaczęły się schody i pewnie moje kłopoty.Owszem przyjechał serwisant z Bielsko-Białej,ku mojemu zdziwieniu, dużym dostawczym samochodem,nie stwierdził żadnej wady.Powiedział ,że ta kanapa tak jest wykonana aby się na niej wygodnie siedziało,no i że właściwie to nie jest do codziennego użytkowania.Był też zdziwiony ,że do tego faktu został wezwany.Na następny dzień spotkałam się z kierowniczką sklepu,informując ją o tym wszystkim co mówił serwisant,i dlaczego mnie nie uprzedzono ,że wersalka nie jest do codziennego spania ,choć ekspedientka ,rozmawiała z nami i wiedziała o co nam chodzi.W odpowiedzi usłyszałam ,że producent nic im takiego nie zgłaszał,a po za tym widziałam co kupuję.Na dodatek tego wszystkiego,wczoraj otrzymałam list od producenta ,że za wezwanie do nieuzasadnionej reklamacji poniosę koszty dojazdu serwisu,a przecież to ja ich nie wzywałam.No i o co w tym chodzi,chyba o sponsorowanie przez nas klientów ich paliwa na dojazdy.Nieźle sobie to obmyślili.Jestem umówiona z rzecznikiem spraw konsumenta ,ale już mam dość jak pomyślę o tym co mnie czeka.A komplet tak jak mi się podobałna początku ,to teraz już mniej ,tym bardziej ,że po przeczytaniu pani informacji na temat kanapy nie wiem co mnie jeszcze czeka.Jestem ciekawa jak potoczyła się dalej cała sprawa.Pozdrawiam
  • Gość: maria IP: *.gumed.edu.pl 8 lat temu
    Kupiłąm w Abrze narożnik z funkcja spania, po tygodniu użytkowania pod spodem wyskoczyły spreżyny. Po dwóch tygodniach od zgłoszenia reklamacji przyjechał serwis i stwierdził, że napewno dziecko skakało, lub usiadła cieżka osoba. Na dodatek stwierdził, ze ten narożnik jest do okazjonalnego spania. Nie wiedziałam, że kupuje narożnik i nie moge na nim siedzieć i spać, no jedynie, okazjonalnie...
  • Gość: asia IP: *.dynamic.chello.pl 6 lat temu
    Jeśli jeszcze tu Pani zagląda proszę napisać jak się sprawa zakończyła
  • Gość: padik IP: *.opera-mini.net 8 lat temu
    Może i ceny sa przyjazne a same meble dość ładne to stanowczo odradzam. Zakupiłem szafę. Po rozpczęciu montażu oazała się, że lewa ściana jest podwójna a prawej nie ma wcale. Na wymianę czekam 4-ty tydzień, zero kontaktu ze strony sklepu, a calą winę zrzucają na producenta umywając ręca, chociaż to sklep skasował pieiążki.!!. Dodatkowo, przy zakupie szafy zamówiłem stolik rtv. Po 3 tygodniach w koncu go dostałem. Po zmontowaniu okazało się, że nogi sa za krótkie. Komedia. Może to pech ale coś w tym jest a sama postawa sklepu jest fatana.
  • Gość: rze IP: *.rzeszow.mm.pl 8 lat temu
    Zamówiliśmy meble w sklepie. Trzeba było poczekać na dostawę 5 tygodni - ok. Kiedy przywieźli okazało sie, że pracownica sklepu zamówiła nie to, co chcieliśmy. Teraz czekamy na właściwą dostawę. Gdyby jeszcze w sklepie padło jakieś przepraszam. Skąd. Pani przyznała, ze wina leży wyłącznie po ich stronie i dlatego musimy czekać.
    Jeśli więc nie chcecie mieć podobnych sytuacji, omijajcie ich z daleka.
  • Gość: at IP: *.187.244.2.ip.abpl.pl 7 lat temu
    zdecydowanie oDRADZAM długi termin,kiepska jakość,niemili pracownicy,przynajmniej w krakowie w nowej hucie
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Owszem, ceny są konkurencyjne ale jakość mebli niestety zła. Kupiłam narożnik za 2 tys. po 14 dniach wypadły sprężyny i tu zaczął się koszmar. Firma ma za nic konsumenta i obowiązujące przepisy. Zdecydowanie ODRADZAM !
  • Gość: ... IP: 178.73.36.* 7 lat temu
    Nie broniąc firmy, ale to wina producenta ze nie chce np naprawić narożnika a nie firmy, albo można mieć tylko pretensje do działu reklamacyjnego :)
    Pozdrawiam
  • Gość: grzesiek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Ostatnio kupiliśmy szafę i łóżko z materacem w zestawie malaga. 5 dni po złożeniu szafy pojawił się pewien problem, który mogliśmy przypłacić na pewno zdrowiem a może i nawet życiem. Łóżko mamy blisko szafy, a ok godziny 2 w nocy gdy spaliśmy od szafy odkleiło się lustro i poleciało w naszą stronę. To jest chyba patologia żeby lustro było przyklejone do szafy za pomocą taśmy klejącej a nie kleju. Potłuczone lustro porysowało nam podłogę, łóżko i rozdarło materac nie wspominając o skaleczeniu tylko mojej ręki, nie poleciało mi na głowę tylko dzięki temu że w ostatniej chwili się obudziłem (odrywające się lustro od taśmy klejącej trochę nahałasowało...) i się zasłoniłem.
  • Gość: ass IP: *.internetdsl.tpnet.pl 7 lat temu
    ss
  • Gość: magda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 7 lat temu
    abra, to najwieksza porazka jaka moze byc, zalezy im tylko na tym aby wypchnac meble ze sklepu i dalej nic juz ich nie interesuje a meble stamtyad to badziewie, obsluga nie sympatyczna ogolnie nie polecam
  • Gość: gruby IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Potwierdzam, że meble z Abra to badziew. Po kilku miesiącach większość szuflad rozsypała się.
  • Gość: Wrona IP: *.cdma.centertel.pl 7 lat temu
    Witam nie polecam i przestrzegam kupiłem zestaw wypoczynkowy miał przyjechać o 14 pod adres żadnego kontaktu ja czkam jak głupi wiec dzwonie a sklep chcąc mnie zbyć mówi że towar wyjechał przyjechali waćpany" o 19-stej . W sklepie widnieje duży napis przy kasie za zakup powyżej 2000 zł transport na terenie miasta GRATIS ja mieszkam 7 km od Zielonej Góry to kierowca żądał abym zapłacił za cały transport od sklepu (zapłaciłem 2500zł za meble ) do tego okazało sie że pufa która była w zestawie nie dojechała bo była uszkodzona i muszę sam sobie odebrać do tego nogi sofy były uszkodzone i naderwany materiał pojechałem dzisiaj do sklepu po pufe a babka na mnie jak na wariata że nie ma i może będzie za pare dni i śmiejąc sie pyta a co nikt nie dzwonił ? kto mi zwróci kase teraz za wynajęcie auta oni są mili do czasu gdy zapłacisz za towar później mają cię w ( dupie ) Banda pajaców brak mi słów wiec kończe pozdrawiam
  • Gość: Niezadowolona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Ja czekam na sofę 2 tyg i właśnie się dowiedziałam, że muszę czekać kolejny tydzień. Stanowczo nie polecam
  • powaga 7 lat temu
    polecam poswiecic 2 godziny na obejrznie dokladne produyktu przy dostawie bo potem to juz koniec ... reklamacji nie uwzgledniaja a sprzedaja buble z uszkodzeniami ktorych na pierwszy rzuty oka nie widac!!! i jak jest wada w zadnym wypadku nie brac towaru...
  • Gość: renia IP: *.ip.jarsat.pl 6 lat temu
    ja mam zestaw mebli UNGARO 3kanapa 2 fotele cena 1799,1,5 roku uzywania i juz szwy pekaja na tapicerce,juz raz reklamowałam bo boki kanapy sie zepsuły,BADZIEW WIECEJ NIEKUPIE
  • Gość: zestaw wypoczynkow IP: 109.107.12.* 5 lat temu
    zestaw wypoczynkowy UNGARO 3 boki wersalki i foteli wykonane z kartonu ,WYGŁAD TO ROKU UZYTKOWANIA TRAGEDIA REKLAMACJE UWZGLEDNILI ALE CO Z TEGO JAK ZNOW PAPIEREM UZUPEŁNILI ,NIGDY WIECEJ NIEKUPIE NIC Z TEJ FIRMY
  • Gość: Andrzej IP: *.dynamic.mm.pl 5 lat temu
    Mi się kupić nie udało.
    Właściwej wyceny sie nie doczekałem.
    Córka NORMALNIE otwierała drzwi szafek i szuflady, została WYPROSZONA.
    Pani chyba okres miała.
    Przy okazji wyszło, że to co chcieli wcisnąć było niesprawne, więc może dlatego córka miała nie dotykać.
    Targówek, 2014-06-18
  • Gość: nie radze IP: *.dynamic.chello.pl 7 lat temu
    proszę nie kupować tam mebli ten link mówi wszystko o tym jak traktują ludzi
    www.gowork.pl/opinie_czytaj2,60969,0,0
  • Gość: daj spokój IP: *.dynamic.chello.pl 7 lat temu
    nie radze kupować tam tutaj ciekawy link jak się ludzi traktuje
    www.gowork.pl/opinie_czytaj2,60969,0,0
  • Gość: MIX IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 7 lat temu
    Stanowczo odradzam. Zakupiłem zestaw meblowy sposób oklejenia paskami woła o pomstę do nieba. Oklejenia takie jakiejś chropowate, nierówne i strasznie cienkie jakby z papieru. Zastanawiam się kiedy okleina zacznie odłazić. Jeszcze nigdy się nie spotkałem z takim tandetnym bublem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka