Dodaj do ulubionych

do naprawde doswiadczonych i wiedzacych;)

15.07.06, 12:27
dziewczyny kochane napiszcie bo juz jestem glupia, odciagam mleczko od
urodzenia Kariny tj 5 m-cy, zauwazylam dziwne zjawisko- czy jest mozliwe zeby
po antybiotyku Augmentin badz tabletkach Tantum Verde obnizyla sie troche
laktacja na dni zazywania? innych objawow choroby nie ma tj goraczki...
dziekuje za odp
--
Maja Jacek i Karinka nasze sloneczko
14.02.2006 56cm 3750g
Edytor zaawansowany
  • paola_k2 17.07.06, 16:52
    Z jakiego powodu przyjmujesz ten antybiotyk? Ja bralam Augmentin i jeszcze inny
    antybiotyk przy zapaleniu nerek. Przy Augmentinie mialam zakaz karmienia.
    Odciagalam pokarm by podtrzymac laktacje, ale mleke bylo coraz mniej. Po
    kuracji (a dostawalam naprawde konska dawke antybiotykow i lezalam wtedy w
    szpitalu) pokarm powoli zaniknal.
  • cn_tower 17.07.06, 22:41
    ja mam juz 3raz cholerna angine, ale sie zdolowalam z tym Twoim zanikiem:(
    --
    Maja Jacek i Karinka nasze sloneczko
    14.02.2006 56cm 3750g
  • bazylea1 18.07.06, 15:35
    przy augmentinie można karmić. jak brałam i karmiłam piersią nie zauważyłam
    obniżenia laktacji. może się po prostu gorzej czujesz, jestes zmęczona? sprobuj
    odpocząc, moze niech ktos pomoze Ci w domu
    --
    Starszy Syneczek
    Młodszy Synuś

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka