IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.05, 22:28
co myslicie na temat tej uczelni??
Edytor zaawansowany
  • Gość: Bart IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.02.05, 14:51
    Uczelnia jest według mnie świetna. bardzo dobra kadra naukowa, bardzo ciekawe warsztaty przynajmniej na dziennikarstwie, niektórzy twierdzą ze niski poziom, może oni tak uważają, maja do tego prawo ale skoro sa tacy inteligentni to dlaczego nie studiują w OXFORD UNIWERSITY hehehehe. Jednym zdnaiem bardzo polecam ta szkołę.Pozdrawiam
  • kioskarz007 19.02.05, 21:16
    co prawda nie studiuję tam, ale mają dobry PR i rzeczywiście, aż chce się tam
    studiować.
    Poza WSNHiD, całkiem nieżle prezentuje się WSJo; troche gorzej WSB...
    A WSUS to chyba cisza przed burzą....

A sam jestem z UAMu - warto!
  • Gość: super impreza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.05, 09:26
  • Gość: bla IP: *.era.pl 08.05.06, 15:53
    powinieneś był napisać "uniVersity". Wszystkiego tam uczą na tak wysokim
    poiomie jak angielskiego?
  • Gość: ouioyuopyu89 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.05, 18:03
    6i568i78o
  • Gość: studentka IP: *.icpnet.pl 02.03.05, 17:42
    cześc ja studjuje w tej szkole i nie jestem zadowolona z niej
    same snoby na tej uczelni, załatwianie spraw w dzieknanacie benadzieje, brak
    informowania studentów o zmianach w opłatach !!! zalezy im tylko na kasie
  • Gość: nusia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.05, 22:26
    Przestań pisać w kółko to samo,bo to już nudne się robi!A jak Ci się tam
    naprawdę tak bardzo nie podoba to zmień uczelnię na inną!
    No chyba,że studiujesz tak naprawdę gdzie indziej,a tylko ściemniasz,że na
    WSNHiD.Po co robisz taką kryptoreklamę??
  • 1kinia1 14.03.05, 18:33
    jako absolwentka tej szkoły nie polecam... kasa, kasa, kasa... na wspomnienie o
    niej ciarki po plecach przechodzą.
  • 1kinia1 14.03.05, 18:33
    jako absolwentka tej szkoły nie polecam... kasa, kasa, kasa... na wspomnienie o
    niej ciarki po plecach przechodzą.