Dodaj do ulubionych

najgorsze zaklady pracy w cch .ranking

IP: *.opera-mini.net 03.01.10, 09:17
Edytor zaawansowany
  • Gość: N IP: 188.33.43.* 03.01.10, 09:24
    STAL-MET
  • Gość: ? IP: 80.51.140.* 03.01.10, 12:03
    Stal-Met napisz co tam się dzieje
  • Gość: ON IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.10, 09:54
    Napweno KONSALNET OCHRONA gorszego zakładu pracy nie ma. Jeszcze jak
    kiedyś był Fabwel to jakos było ,A TERAZ CAŁKOWITA PORAZKA I
    JESZCZE TEN SZEF SZKODA GADAĆ.
  • Gość: były pracownik IP: *.chelmno.mm.pl 04.01.10, 10:50
    w tym temacie polecam adriane! Smiech na sali
  • Gość: ha ha IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.10, 14:03
    Adriana przeciez to tylko wstyd dla miasta iokolicy przez tego
    przekretasa a jeszcze ile udogodnien dostal od miasta i PUP i
    wszystko poszlo sie wietrzyc a taki byl wielki amrykanski i tu klapa
  • Gość: michy IP: 77.245.246.* 04.01.10, 11:01
    agro sieć
  • Gość: genio IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.10, 13:08
    Od AGRO SIECI to z daleka bardzo dobry pracodawca to nie to co
    Adriana ktora oszukala pracownikow i nie tylko ten wielki
    przedsiebiorca a najlepiej jak sie bralo pieniazki z Urzedu Pracy i
    za panstwowe pracowali ludzie w tym folwarku u tego pseudo
    przedsiebiorcy na liscie Wprost ktory chyba sobie kupowal tam
    miejsce albo wirtualne dane podawal z ksiezyca i przyjdzie czas
    jeszcze ze trzeba bedzie to wszystko udowodnic albo do puszki
  • Gość: cch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.10, 16:33
    Oczywiscie tez Ursus z ta Dyrekcja i przydupasami o ludzi w ogole
    nie dbaja tylko o wlasna kabze
  • Gość: cch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.10, 16:33
    Oczywiscie tez Ursus z ta Dyrekcja i przydupasami o ludzi w ogole
    nie dbaja tylko o wlasna kabze
  • Gość: bbb IP: *.chelmno.mm.pl 04.01.10, 23:01
    Plus przy bramce w Chełmnie, mPunkt oszuści i wyzyskuja ludzi jak sie tylko da!
    złodzieje!!!
  • Gość: lady.gaga IP: 77.245.246.* 05.01.10, 13:16
    popieram, plus oszukuje i wykorzystuje!
  • Gość: Zielarz IP: *.chelmno.mm.pl 05.01.10, 14:01
    dokładnie od Agro-Sieci z dala bo takich pracodawców ze śieczką
    szukać. a co do najgorzego to zdecydowanie Bied-Met udzie charują i
    dostają 600 zł na łape wstyd
  • Gość: cch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.01.10, 14:45
    A co to za firma Bied - Met bo nie znana jakas?
  • Gość: ktoś IP: *.chelmno.mm.pl 05.01.10, 17:31
    bied-met tak na stal-met mówią niektórzy pracownicy
  • Gość: Morda IP: *.chelmno.mm.pl 08.01.10, 21:04
    Plus to oszuści! Wciąż wszystko źle i nic sie nikomu nie podoba! Nie płacą tyle
    ile obiecuja, zabieraja premie, wykorzystuja ludzi jak sie da!!! Kierownictwo za
    to kupuje sobie mieszkania i rozbija się firmowymi samochodami! ZŁODZIEJE AŻ
    WSTYD........!!!
  • Gość: karoline IP: *.chelmno.mm.pl 08.01.10, 21:09
    zgadzam się z Tobą.
    Ludzie a dlaczego tam wciąż nowi pracują???
    Coś musi być nie tak jak powinno...Wciąż widzę tam nowe twarze.
    Daje do myślenia...
  • Gość: gość1 IP: *.chelmno.mm.pl 02.02.12, 23:17
    a co powiecie o Banku Spółdzielczym tam to dopiero jest rotacja w pracownikach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: Radzio... IP: 109.243.125.* 14.04.10, 15:08
    a w play to samo oszukują jak mogą te dziewczyny mają dobrą gadkę w tym
    Play do podpisania umowy a puzniej okazuje się co innego i nie polecam
    wam przejścia do play bo będziecie załowac i nikt nie będzie do was
    dzwonić bo są najdrosze połączenia
  • Gość: jar IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.01.10, 19:23
    Tez pytanie zdecydowanie Adriana przeciez tam pan Kowalski z
    panem Prezesem stworzyli zaklad karny a nie zaklad pracy wstyd
    panowie K jak mozecie chodzic w tym miescie i ludziom patrzec w oczy
    ale co to dla was wstyd dla ludzi bez honoru igodnosci
  • Gość: byly wyzyskiwany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.10, 19:36
    Nasza Polska, pan K wlasciciel dlugow mase a zyje sobie jak krol i
    panisko , super furki i wszystko na maxiora, zyje w palacu a ludzia
    wisi kapuste taka sprawiedliwosc
  • Gość: bks -bks -bks IP: 188.33.33.* 06.01.10, 21:18
    zdecydowanie stal-met czyli bieda-met,,,,,,,,,szantarzysci ,normy
    z dnia na dzien wieksze pozatym pan Wieckowski z ekobelu
    kierownik gardzi ludzmi nic nie umie zalatwic tylko nauczyl
    sie szantazowania .urlopy nie sa dla ludzi tylko dla
    zkladu ....stoi za plecami pracownikow i zmienia im stanowiska
    to za wolno to sie nie nadaje , staly tekst bedzie lepiej
    slyszymy od 2007 roku nie ma premi robimy w soboty i
    niedziele co chwile mamy cos do odrobienia i zarabiamy 960
    zl ........szkoda , pracy nie ma innej musimy znosic pogarde
    byle kogo .
  • Gość: lady.gaga IP: 77.245.246.* 07.01.10, 16:51
    ile osób tyle punktów widzenia, każdy narzeka na firmę która go źle
    potraktowała. rzeczywiście niewielu jest rzetelnych pracodawców, których w
    chełmnie brak.
  • Gość: ims IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.01.10, 19:08
    a o helweti nikt nie pisze !!! az dziwne. widocznie jeden z
    najlepszych zakladow z Pilacikiem na czele
  • Gość: ktos IP: 89.231.150.* 07.01.10, 19:32
    tosamo w marsie teraz karczma chelminska pracowalosie tam zarobki
    800zl codziennie po 10godzin umowa na 1/2 etatu zero urlopu a
    wlasciciel ma na stanie 5 samochoduw 2 kamienice ale to on ma a nie
    robol naga prawda pozdro
  • Gość: gosciowka IP: 188.33.68.* 08.01.10, 10:11
    Firma SANUS i salon SPA EUROPA na 1 miejscu!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: obcokrajowiec IP: *.dip.t-dialin.net 27.03.11, 18:47
    Zostan wlascicielem! Z twoja inteligencja bedziesz pewnie miala 5 kamienic i jeszcze wiecej aut
  • Gość: swoj IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.10, 14:02
    Co się czepiacie stal-metu. Można zmienić pracę, jak kto chce. Ja
    pracuję w tej firmie i nie narzekam. Macham łopatą przy żwirze, ale
    jak nie skończyłem żadnej szkoły to nie ma co narzekać. Pieniądze
    jak wszędzie. Piszecie że gdzie indziej jest lepiej podajcie namiary
    na forum napewno zmienię prace.
  • Gość: legia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.10, 14:15
    Też nie jestem zwolennikiem Wieckowskiego (Wenskowskiego) pracuje
    razem z wami, ale nie narzekajmy. Tak jak my się czasem opie...my
    to chyba nikt inny. Jak bedziemy narzekac na brodacza zawsze mogą
    nam dać Ślizaka
  • Gość: klon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.10, 15:59
    A ja ci mowie byly wyzyskiwany ze jeszcze im sie do dupy dobiora za
    te wszystkie krzywdy i przekrety i to juz niedlugo odpowiednie
    organy sie tym zajma prcowalem i wiem co tam jest za gnoj kreatywna
    ksiegowosc i ..... w odpowiednim czasie panowie K z Adriany
  • 3mili 08.01.10, 17:39
    Przedszkole BRZDĄC - pani Sz. źle traktuje swoich pracowników - dlatego tyle fajnych nauczycielek odchodzi.
    Rodzice myślą, ze tam jest dobrze - bo jest tak ładnie, a pani dyrektor wydaje się taka troskliwa ;))) w rzeczywistości jest zupełnie inaczej...
  • Gość: grom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.01.10, 17:52
    Co wy tam gadacie przedszkole czy jakies inne pomniejsze firmy
    najgorszy szmelc to caly czas Adriana ludziom gowno placi a tylko
    kombinuje jak od PUP wyciagnac pieniadze najpierw przekret i zwolnic
    z pracy mase ludzi a pozniej ciagnac dotacje na nowe stanowiska niby
    moze ktos to kiedys rozliczy przeciez to idzie z naszych podatkow
    pozniej nie ma na lecznictwo na zapomogi dla biednych itp
    swiadczenia moze sie wytlumaczycie panowie K
  • Gość: sprawiedliwy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.10, 19:17
    Marek K jest zadluzony na maxa wisi wszystkim a jezdzi super furami
    i zyje jak krol czy to jest sprawiedliwe?? chyba nie haha
  • Gość: cch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.01.10, 22:17
    Kolor jego wloskow mowi wszystko jak falszywy to rudy baj baj
  • Gość: niemiec IP: *.dip.t-dialin.net 27.03.11, 18:59
    Inteligentny,kreatywny zawsze i wszedzie sobie poradzi,tepak bedzie zawsze prostakiem belkoczacym o braku sprawiedliwosci czy szczescia , na nie trzeba zapracowac.Moj dobry przyjaciel jeden z bogatszych chelminiakow swietnie to okreslil " pies bedzie zawsze psem" pozdrawiam
  • Gość: adziula IP: 89.231.150.* 27.10.11, 21:17
    Szczerze nie polecam Pani dyrektor " Brzdąca " jako pracodawcy :( Katastrofa !!!
  • Gość: NANA IP: *.chelmno.mm.pl 08.01.10, 21:05
    TESCO wykorzystuje ludzi!!!;(
  • Gość: Bol IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.10, 11:43
    Konsalnet ochrona
  • Gość: Grzegorz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.10, 19:51
    Biedronka
  • Gość: adam IP: 80.51.140.* 09.01.10, 20:05
    prawda jest taka że mieszkamy w kraju gdzie pracownik jest nikim pół niewolnikem
    za 1200 brutto .Tylko podziękowac kolesiom z solidarności,uni wolności i
    komuchom że taki nam los zgotowali.Polske wyprzedali za grosze . Mamy
    dwadzieścia lat "demokracji"( złodziejstwa przez rządzących)i przez ten czac
    państwo nawet nie zdołało pobudowac porządnego stadionu narodowego ale za to
    zdążyli polikwidowac polskie zakładu (brakowało by tu miejsca na ich
    wymienienie).Jedyne co nam pozostało to życ i nie dac sie sku....łym złodziejom
    nowobogackim
  • Gość: Gość IP: 80.51.140.* 15.02.10, 19:40
    Przedszkole "Pinokio" ludzie pracują od 15 lat za najniższą krajową ,bez premii
    , bez dodatków, a wymagania Pani Dyrektor - ogromne !!!
  • Gość: gosc IP: 80.51.140.* 25.01.10, 10:36
    biedne dziewczyny robia w zimnym ludzie je wyzywaja bo za malo ich
    jest hodzi o biedrone na grudziadzkiej
  • Gość: M. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.10, 15:40
    Starostwo
  • Gość: kukartka IP: 77.245.246.* 11.01.10, 19:13
    wszystkim wiatr w oczy
  • Gość: rozczarowany IP: 188.33.62.* 12.01.10, 20:16
    STAL-MET najgorsza gó...-firma, wyzyskiwacze,nic nie daja
    pracownikom ze socjalu a kierownikom na święta po 500 zł.najpierw
    pod groźba zwolnienia pół miesiąca na bezpłatnym albo kilka dni na
    bezpłatnym a później po sporym czasie trzeba odrabiać w soboty i
    niedziele po 12 godzin i odrobek godzina za godzine i oczywiście
    żadne dziękuję po tym wszystkim.teraz warunki na hali plus pięć
    stopni celsjusza!
  • Gość: cyborg IP: *.smgr.pl 15.01.10, 00:20
    To prawda w zakładzie stal-met panuje chamstwo kierownictwo wzięło dole , a
    robol kopa w dupę dla osłody oświecili choinkę byś czuł Święta chamstwo . Jak
    jesteś potrzebny zakładowi to są mili , a jak tylko nie ma tyle pracy to na
    urlopy w styczniu może w i w lutym byś w lato nie miał urlopu pod gruszą . Kim
    są ci ludzie co kierują zakładem ? pożal się boże
  • Gość: rozczarowany2 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.10, 14:10
    Jak bedziesz zaangażowany tak jak kierownicy w dobro firmy a nie
    opie...ł się po kątach też dostaniesz 500 zł, a może nawet 600 zł.
    W tym roku też są Święta, więc masz szansę się wykazać.
    Przypomnij kiedy pracowałeś kilka niedziel z rzędu bo nie pamiętam.
  • Gość: W IP: 188.33.137.* 16.01.10, 14:38
    no właśnie dla dobra firmy to pan panie kierowniku robi naszymi rękoma.ZADARMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ERROR IP: 188.33.137.* 16.01.10, 14:51
    JAK MY MAMY ZARABIAC JAK NASZ KIEROWNIK PAMIEC TRACI ? ZESZYT PAN MA?
  • Gość: kla IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.10, 12:46
    pko bp - może jakaś kasjerka napisze jak tam jest. ludzie nawet nie macie pojęcia...
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.10, 11:43
    Najgorsza firma cukiernia Staropolska!!!
    Ciasto stare kłamią w żywe oczy,że świeże nie polecam..
    Personel co chwile nowy ,a jedna pracownic stała i bardzo pyskata..
  • Gość: mak IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.11.10, 12:45
    Chyba coś ci się pokręciło w głowie ,najlepsza jest cukiernia Staropolska Rynek!!!!!!!
  • Gość: Ona IP: *.tvgawex.pl 27.01.12, 22:15
    gdzie to jest
  • Gość: LG IP: 188.33.84.* 12.01.10, 21:23
    Witam mam prosbe podajcie mi jakies namiary lub numery gdzie
    moglbym zglosic co sie dzieje w firmie bo ten caly stal-met
    nas zajedzie .dzieki
  • Gość: zetix IP: *.centertel.pl 12.01.10, 21:58
    www.pip.gov.pl/
    dla wszystkich pracowników którzy uważają że w ich zakładach łamane są prawa
    pracowników. Ciekawy jestem ile osób poprosi o pomoc...
    To wymaga jednak trochę więcej niż napisanie posta na forum.
  • Gość: max IP: 89.231.150.* 12.01.10, 21:59
    Możesz zgłosić to to Państwowej Inspekcji Pracy

    Tutaj ma stronę i numer tel. -> www.pip.gov.pl/
  • Gość: max IP: 89.231.150.* 12.01.10, 22:00
    Możesz zgłosić to do Państwowej Inspekcji Pracy

    Tutaj ma stronę z nr tel. -> www.pip.gov.pl/
  • Gość: byly robol IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.10, 14:26
    Zdecydowanie Adriana z tymi panami K przekretasami a to do miasta
    podatku nie placa a to ludzi okradaja gowno im placac za wykonywana
    prace albo ciagna pieniadze z naszych podatkow z Urzedu Pracy albo z
    innych instytucji a jeszcze sluchy dochodza ze okradl pod przymusem
    dostawcow na duzo pieniedzy i tacy laza iwstydu zero nie mowiac juz
    o honorze
  • Gość: :) IP: 80.51.140.* 17.01.10, 11:22
    Wiele zakładów w Chełmnie ma niskie noty. Z tego co wiem i słyszałem
    to też nie dobrą opinię ma "Brzdąc" biedne dziewczyny są
    wyzyskiwane. A w gazetach tak pięknie to przedszkole jest opisywane
    hehe.Trzeba się zastanowić czemu nauczycielki uciekają jak nadarzy
    sie okazja.
  • Gość: xxx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.10, 00:26
    Przecież nikt nie karze na siłę pracować w Brzdącu czy w
    Adrianie.Kazdy może znależć sobie pracę która go satysfakcjonuje.A
    pracować trzeba wszędzie. Ja tam nie narzekam,mam dobrego szefa i
    takiego wszystkim życzę.
  • Gość: kolorkoralowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.10, 15:14
    Jest teraz dużo możliwości. Nikt Państwu nie zabrania otworzenia własnej firmy. Szczerze zachęcam, na pewno wtedy będzie mógł powstać wątek "najlepsze zakłady pracy w cch .ranking", bo przecież, gdy wyciągną Państwo wnioski z dotychczasowych doświadczeń to nie wyobrażam sobie, aby Państwa firma była nie fair wobec swoich pracowników.
    Pewnie 99% użytkowników piszących w tym wątku z chęcią zamknęłoby wszystkie z wymienionych powyżej zakładów pracy - powodzenia, tylko gdzie wtedy Państwo znajdziecie pracę, o którą teraz jest tak ciężko? Rozumiem rozgoryczenie związanie z nielojalnym pracodawcą, ale proszę nie narzekajcie - są ludzie, którzy mają gorzej. Usiądźcie, porozmawiajcie z szefem, na pewno znajdzie się jakieś rozwiązanie.
    Ktoś powyżej poruszył kwestię nie płacenia podatku przez duże firmy. Rozumiem, że może to Państwa boleć, ale wystarczy minimalna znajomość zagadnień z zakresu ekonomii (lektura jakiegokolwiek dziennika ogólnopolskiego) by rozumieć, że jest to ukłon ze strony Władz również w Państwa stronę. Dzięki tym ulgom podatkowym funkcjonuje wiele dużych przedsiębiorstw, które dają pracę dużej rzeszy ludzi.
    Pisał bym jeszcze, ale pewnie nie miałoby to większego sensu, bo i tak zostanę skrytykowany w większości wypowiedzi użytkowników pode mną:)
    Pozdrawiam!
  • Gość: pracownik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.01.10, 15:38
    Bardzo dobry tekst mojego poprzednika ale nie chodzi tu ozaklady
    ktore dbaja o pracownikow glownie krytykowane sa zaklady ipracodawcy
    ktorzy wykorzystuja na maxa pracownika zatrudniajac na czas
    okreslony pozniej zwalniaja i od nowa dotacje z naszych podatkow z
    PUP albo z FGSP i to jest skandal bo to sa po prostu przekrety albo
    trzeba po prostu w Sadzie dochodzic naleznych swiadczen
  • Gość: miki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.10, 18:10
    STACJA PALIW LOTOS NA GRUBNIE TAM TRZEBA ZAP...Ć .I TYLE NA TEMAT
  • Gość: . IP: *.147.245.163.nat.umts.dynamic.eranet.pl 18.01.10, 18:55
    a najsympatyczniejsze zakłady pracy?...Jakie to, Waszym zdaniem?
  • Gość: rozczarowany IP: 109.243.70.* 18.01.10, 21:51
    stal-met.nie chodzi o to że chcemy aby ten zakład zamknięto,poprostu
    chcemy żeby nas traktowano godnie jak ludzi.to nie jest tak,że było
    lepiej a przez "kryzys" się zrobiło gorzej,tam od samego początku
    jest źle.zmuszają do podpisania bezpłatnego urlopu,a wtedy kiedy
    naprawde ktoś go potrzebuje a już nie ma, musi brać
    bezpłatny.oczywiście są w tym zakładzie ludzie którzy tak samo
    podchodzą do pracy jak praca do nich ale to już tak na
    marginesie.każdy mądry kto ma stałą pracą w "mormalnej" firmie,że
    jak ktoś jest nie zadowolony to niech idzie do innej pracy lub
    założy firmie.prosze najpierw iść do urzędu pracy i sprawdzić ile
    jest naszym rejonie osób bezrobotnych a napewno większa część z
    nich chce gdziekolwiek pracować.jeśli chodzi o działalność to trzeba
    mieć najpierw na to kapitał,fach itd (już się nie będę wgłębiać w
    szczegóły) i to nie jest tak że teraz 100 czy 200 ludzi zaraz założy
    jakąś działalność gospodarczą-to nie jest na skalę naszego
    regionu.pozdrawiam wszystkich pracowników i życzę powrotu do
    zdrowia;) (na hali wciąż plus 5-7 stopni:()
  • Gość: dex IP: *.chelmno.mm.pl 19.01.10, 10:22
    Jak wam wszystkim zle to ruszcie dupy i pojezdzijcie po Toruniu czy Bydgoszczy i pytajcie o prace a nie tylko narzekania , zal mi was . Dorosli ludize a marudzicie jak dzieci...
  • Gość: cch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.01.10, 10:28
    A ilu ludzi w dupe nabiles sieroto jedna przyznaj sie zaradny
    czlowieczku do d ..y z toba
  • Gość: bks IP: 188.33.5.* 22.01.10, 11:44
    w firmie stal-met pracownicy marzną a rasa panów sie z ludzi smieje
  • Gość: kojociński IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.10, 12:20
    najlepiej na Lotosie w Grubnie .....buhaha :P
  • Gość: fotel IP: *.chelmno.mm.pl 24.01.10, 15:20
    mPunkt to dziadostwo.
  • Gość: b. pracownik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.10, 12:50
    Fotel moj poprzedniku wiadomo ze najgorszym zakladem jest Adriana
    produkujaca m.in. nomen omen fotele wykorzystuje ludzi na maksa
    a placac przyslowiowe glodowe pensje ale wazne ze rodzina tego
    przekreta zyje sobie z wyzysku ludzi w niezlych warunkach ale panie
    Karwan mysle ze juz niedlugo zbliza sie czas do rozliczenia z
    panskich machinacji wirtualne wartosci majatku zapasow ktore
    wlasciwie nie naleza do pana tylko pozastawiane w bankach a dzisiaj
    pan probuje zgrywac jeszcze pokrzywdzonego bo pracownicy do dupy a
    kto ich dobieral jak nie pan jezeli pan sie nie zgadza to prosze sie
    z tym zglosic do prokuratury lub innych organow scigania odwagi !!!!
  • Gość: madzia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.10, 18:14
    W ABC dziewczyny mają poodmrażane dłonie,tak tam ciepło.Nikt im nie
    chce pomóc-i co pracują dalej.....Trzymajcie się ciepło dziewczyny!!!
  • Gość: Zumomaniak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.10, 18:53
    ZDECYDOWANIE Z U M!!!!!!!!
  • Gość: bks IP: 94.254.187.* 10.02.10, 15:45
    w stal-medzie ludzie juz połowy urlopów nie maja tak firma
    funkcjonuje .
  • Gość: berta IP: 89.231.150.* 12.02.10, 16:49
    czy ktoś z moich przedmówców pracował w sanusie proszę o opinie
  • Gość: fg IP: 188.33.132.* 13.02.10, 12:10
    nie ale w tym zakladzie ktory jest na miejscu Sanusa.W tym rankingu
    pierwsze miejsce.
  • Gość: henio IP: 193.200.51.* 13.02.10, 17:04
    o helvetii nikt nie pisze o tym syfie
  • Gość: fwef IP: 94.254.195.* 14.02.10, 20:37
    Moze ty cos napiszesz co sie tam dzieje?
  • Gość: yyyyyyyyyyyyy IP: 188.33.79.* 12.03.10, 12:51
    zjebany stal-met
  • Gość: gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.03.10, 17:24
    NIESAMOWITE STAL MET DUMA NASZEGO PSEUDO WLODARZA KTOREGO
    WYHUSTALI Z TERENEM I TRZY RAZY TYLE SKASOWALI HA HA HA
  • Gość: MIK IP: *.adsl.inetia.pl 12.03.10, 20:18
    Jak dla mnie to zakład tzn cukiernia u Mikrutów. Pracowałem tam to wiem.
    Traktują ludzi jak ******.
  • Gość: ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.10, 06:35
    ?
  • Gość: Bodzio IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.03.10, 09:27
    ADRIANA PANA K ZE SZTUCZNIE NADETA RODZINNA ADMINISTRACJA WSZYSCY
    KRADLI TYLKO NIE O N I OJ NAIWNY WIEM BO PRACOWALEM I MAM WYROBIONE
    ZDANIE
  • Gość: ONA IP: *.tvgawex.pl 14.03.10, 20:04
    WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIEMA
  • Gość: w IP: 94.254.140.* 15.03.10, 15:17
    stal-met ,tam jest tragedia doplacaja do pensji i stoja za plecami
    aby tylko normy podniesc
  • Gość: hmmm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.10, 18:27
    takie dzisiaj czasy, zrozum to. Właśnie takie zakłady, gdzie wyrabia sie 50%
    możliwości wydajności pracownika, to padają. Niestety dzisiaj trzeba jechać na
    maxa aby półprodukty były tańsze i się lepiej sprzedawały. Kiedy nie jesteś
    konkurencyjny odpadasz z gry.
    Czasy gdzie 4 godziny się pracowało a 4 godziny pierdzieliło z kolegą o "dupie
    Maryny" minęły, czy się komuś podoba czy nie. Ale widzę, że nie wszyscy to
    rozumieją.
  • Gość: hjk IP: 188.33.112.* 26.03.10, 16:10
    czesy gdzie zarabialo sie 900 tez sie skonczyly jaka placa taka
    praca ten caly stal-met sasluguje na zmiane nazwy na np.
    gowno nie firma pozdrawiam ;)
  • Gość: szu IP: *.opera-mini.net 29.03.11, 10:17
    urzad miasta
  • Gość: korek IP: 109.243.24.* 21.03.10, 19:00
    normy do gory a wyplaty 930 zl to firma w ktorej mialo byc tak dobrze a nic sie
    nie zapowiada zeby bylo cos tam lepiej to caly stal-met
  • Gość: hjk IP: 109.243.219.* 21.03.10, 03:04
    Wg Mnie to WARKA pod bramką.
    Totalna porażka.Dziewczyny użerają sie po kilka a nieraz kilka naście godz z
    pijakami i robią za grosze cały czas zmieniają się barmanki.
    Ciekawe dlaczego? I tak na marginesie to dziwie się że ta speluna jeszcze nie
    padła. Pozdro dla wszystkich
  • Gość: echo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.10, 10:21
    To że mało zarabiją w Warce to jeszcze nic ale jak są traktowane przez szefa, ile wyzwisk, darcia muszą wysłuchiwać. Traktowane są jak ... az nie mogę pisać
  • Gość: Witek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.03.10, 17:42
    Jakie najgorsze jak prawie wszystkie daja nagrody na Swieta
    Wielkanocne a tu wszyscy narzekacie
  • Gość: ona IP: *.cdma.centertel.pl 25.03.10, 18:50
    Prawie robi ogromną rożnicę.Jeśli dają to tylko w państowych
    zakładach.
  • Gość: Gosc On IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.03.10, 06:16
    A podobno w Adrianie wyplacaja na swieta nagrody i co?
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.10, 17:05
    Chyba Tobie:-) bo reszta nic o tym nie wie.
  • Gość: gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.03.10, 17:42
    Stary chyba slabo zapierdzielales ze cie pomineli ja slyszalem ze
    sporo dostalo premie wielkanocne tyle pracy tyle wysylek to sie cos
    nalezy
  • Gość: ON IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.03.10, 10:50
    W Adrianie to chyba tylko famula tego przekreta sie oblawia bo lud
    jest do zapierdalania za psie grosze ciekawe kiedy sie wezma za tych
    wykretasow
  • Gość: fam IP: *.chelmno.mm.pl 27.03.10, 22:36
    tyle postów nikt o FAM-ie nie wspomniał ?
    Tam się dopiero teraz zrobił syf i malaria zwolnili połowe załogi, a
    Ci co zostali to robią teraz za pięcu i dostają za to najniższą
    krajową.Premie jak zwbrali w zeszłym roku w marcu to do teraz nie ma
    i już pewnie nie będzie. Ale w tym wszystkim wina jest także po
    stronie związków zawodowych Ci cali przewodniczący to kompletnie nic
    nie umieja załatwić tylko o swoje dupsko się martwią, a ten nowy
    prezes co przyszedł to już całkiem kaplica każdy się go boi i tylko
    pogania swoich podwładnych do roboty.
    Po cichu mam jednak nadzieje że wkońcu przyjdzie taki piękny czas
    kiedy ludzie się postawią i rozpoczną strajk bo jeżeli tego nie
    zrobią to do śmierci będą pracować za grosze
    pozdro
  • Gość: Pracownik IP: 188.33.177.* 28.03.10, 11:45
    NIC NIE PRZEBIJE FIRMY STAL - MET NIBY FIRMY
  • Gość: szczesliwy IP: 94.254.141.* 01.04.10, 10:48
    jak ja sie ciesze zwolnilem sie z firmy stal-met znalazlem
    prace za ta sama kase ale nikt mnie nie bedzie traktowal
    jak swinie .pozdrawiam pracownikow tej firmy ( dacie rade ) ;)
  • Gość: jachu IP: 109.243.3.* 06.04.10, 23:31
    kurcze napewno stal-met mogli by go w pi..u
    zamknac!!!!!!!!!!!
  • Gość: gvhn IP: *.play-internet.pl 11.04.12, 14:28
    Unikajcie sklepu BUD-MAL w Putowie!!! Człowiek robi 230 godzin a ten oszust 1000 wypłaca i to z ciężkim sercem. Dodam, że za mnie jako studentkę nie musi robić żadnych opłat
  • Gość: bozena IP: 188.33.144.* 07.04.10, 12:38
    po tylu wpisach negatywnych na firme stal-met moze ktos sie
    zainteresuje ta firma .pracuje tam moj maz ma 55 lat i mowi
    mi ze to wszystko prawda .....tragedia
  • Gość: taka prawda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.04.10, 23:52
    chełmno, miasto dresów i palantów. keidys tak nie było.
  • Gość: prof IP: *.chello.pl 08.04.10, 18:11
    jacy pracownicy takie zakłady pracy, chełmno to "miasto" ludzi nastawionych na to że im sie należy... jakiekolwiek obowiązki w pracy traktują jak obrazę majestatu... miasto bez jakichkolwiek perspektyw przez swoich "obywateli"...
    kilka miesięcy byłem, widziałem.. na szczęście nie mieszkam na stałe
  • Gość: ? IP: *.tvgawex.pl 08.04.10, 18:29
    pierdolnij się człowieku w głowe. Cały kraj jest taki jak CCH w polsce jest
    wyzysk pracownika przez tak zwanych "szefów" w firmach
  • Gość: look IP: 109.243.5.* 09.04.10, 10:35
    bog wie skad przyjechal chyba znow jakis polski anglik albo
    jakis cwaniak prywaciarz co ludzi wykorzystuje
  • Gość: ja IP: 89.231.151.* 07.11.10, 17:02
    Karola
  • Gość: BIGOS IP: 188.33.7.* 14.04.10, 11:01
    STAL --------------- MET
    NAPEWNO!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: yyyyyyy IP: 109.243.221.* 15.04.10, 11:34
    stal-met
  • Gość: pfffffffffff IP: 188.33.27.* 21.04.10, 23:04
    witam ludzie uciekajmy z firmy stal-met tam maja nas za
    nierobow podnosza normy i doplacaja do najnirzszej krajowej
    wolnego mamy wiecej niz nie jeden urzedas bo firma
    nie potrafi zapewnic nam pracy
  • Gość: Rudy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.04.10, 15:15
    Idz do tej okrzyczanej Adriany zobaczysz co to jest za zaklad pracy
    ludzie zapierdzielaja jak w ukropie a ten wszystko przeputa i nie ma
    z czego pensji podnosic a moze z PUP jakas dotacja albo umorzenie
    podatku i tak sie slizga przekretas ja juz tam za nic nie wroce
    kreca lody dalej z tym lotnikiem z demobilu ale przyjdzie czas
    zaplaty panowie K
  • Gość: pracownik były ;) IP: 94.254.196.* 26.04.10, 22:58
    mam juz dość tej firmy ale do końca maja robie i uciekam
    ze stal-metu ze tez nikt nie zainteresuje sie tą firmą
    nikt nic nie robi aby ludzi nie traktowano jak szmaty
  • Gość: frog IP: 188.33.65.* 03.05.10, 10:51
    do pracownikow stal-met zlapcie gdzies na miescie swego
    kierownika i przepytajcie go z boksu ( pomaga) !!!!!!!!!!
  • Gość: ;( IP: 109.243.72.* 08.05.10, 20:55
    MAM JUZ DOSC ZAPIERDALAMY ZA 989ZL OCZYWISCIE JAK PREZES
    NAM WYROWNA DO PENSJI OK(27-30ZL) A NORMY JAK GLUPIE ROSNA
    KASA SIE KRECI A LUDZIE ZDYCHAJA Z GLODU ROBIMY PO 12
    GODZIN SOBOTA NIEDZIELA NIE MA GODZIN NADLICZBOWYCH TYLKO
    SMIECH PANOW KTORZY STOJA ZA PLECAMI I MOWIA ZEBY ROBIC BO
    POZYTKU Z NAS NIE MA ............. CALY ZAKLAD POWINNA
    INSPEKCJA SPRAWDZIC TO BY NAPEWNO POMOGLO LUDZIA .....SAMI
    SIE BOJA ODEZWAC
  • Gość: ;p IP: 109.243.133.* 09.05.10, 17:27
    Prześwietlić i zamknąć ten cały sral - męt

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka