Dodaj do ulubionych

Szpital Chełmno

27.12.18, 17:50
Domyślam się, że dany temat był już poruszany i nie raz będzie. Jednak ciężko przejść obojętnie obok gdy ludzkie życie jest traktowane jak zabawka. Jestem wstrzasnieta, że '' lekarze''zbagatelizowali krwotok u młodego chłopaka twierdząc, że wszystko jest ok i odesłał do domu. Kompetencje i zachowanie lekarzy sięga dna. Ciężko jest mi pomyśleć, co by było gdyby nie zawzietosc rodziny. Po 3 razie dopiero zareagowali, a karetka która by mogła dotrzeć w ok. 10 min. Jechała ponad pół godziny, gdzie na drodze panowały pustki. Wielka porażka, która wgl nie powinna mieć miejsca. Jestem zazenowana ta sytuacja i brakiem kompetencji. Polecam szerokim łukiem omijać ten szpital.
Edytor zaawansowany
  • kasiamagulska112 27.12.18, 19:32
    To jest dno nie szpital, chełmińskie dno, pielęgniarka szarpie, nie udziela informacji skoro ktoś jest do tego upoważniony, zero zainteresowania, bardzo zle traktowanie pacjenta, gdyby nie chełmiński zasrany szpital i ich wolne ruchy mogło by sie skończyć znacznie lepiej, bez takiego cierpienia. Sprawa zostanie bardziej nagłośniona nie zostawie tak tego. !!!!!
  • luc-69 27.12.18, 21:11
    O co ci kobieto chodzi? Ty chyba szpitale pomylilaś?
  • Gość: ala IP: *.play-internet.pl 28.12.18, 12:29
    Zgadza się. Będzie trzeba zaprosić telewizję, bo w tym szpitalu jest tragedia.Moja babcia tez trafiła do szpitala i została potraktowana jak przedmiot. Ci lekarze powinni zostać zwolnieni. Za co oni chcą podwyżki? Zero szacunku dla chorych okazują również panie, które siedzą za biureczkiem na izbie przyjęć. Będę się przyglądać sprawie .
  • Gość: Pp IP: *.tvgawex.pl 28.12.18, 13:51
    Faktem jest że pani o blond włosach z izby przyjec słynie w chelmnie z nieuprzejmosci co sam mogę potwierdzić po kontakcie z nią przywozac tam chorego...
    Odniosłem wrażenie że nie powinienem z chorym przyjeżdżać żeby jej nie zawracać głowy a ona robi łaskę że nas przyjmuje...
  • gosc-pa1234 28.12.18, 19:33