• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Skoda FABIA.Mam pytanię.

  • 25.06.09, 16:29
    Witam jestem w posiadaniu skody fabii 1.9 TDI. Mam pytanie: co ile km należy
    wymienić pasek rozrządu i jakie są koszty takiego zabiegu.Z góry dziękuję i
    pozdrawiam.
    Edytor zaawansowany
    • 25.06.09, 18:29
      Co 90 tyś.w zależności gdzie ale ok.1tyś.
      • 26.06.09, 10:08
        A czy w tych autach silniki sa kolizyjne czy bezkolizyjne ?
        • 27.06.09, 17:54
          Wymień wszystko w czasie a nie myśl o bezkolizyjności s-ka.
      • 26.06.09, 10:56
        Dziękuję z odpowiedż
    • 28.07.09, 20:20
      WITAM. pasek rozrządu w fabii 1,9tdi wg instrukcji obsługi nalezy wymienic co
      90 000 km. koszt paska wraz z rolkami to wydatek 380-450 zł za wymiane siostra
      zaplaciła 180zł w zaprzyjaznionym warsztacie. rozrzad trzeba dobrac do numerow
      silnika gdyz wystepuja jakies roznice w zaleznosci od daty produkcji. pozdrawiam
    • 28.10.09, 09:01
      Muszę z przykrością zadziwić kolegów i koleżanki. Skoda twierdzi że paski rozrządu do silników 1.9 TDI starczają na 90 000 km. Niestety jestem ofiarą takiej bezmyślnej polityki. Kupiłem sprowadzoną Skodę Fabię która miała przejechane 60 000 km (na podstawie książki serwisowej). Po 7000 moich kilometrów pasek strzelił, straty były spore....

      Także jeśli kupiłeś używkę i nie masz pewności że wymieniono pasek 10 000 wcześnie to go wymień. Zapłacisz 1000 zł ale zapomnisz o tym na długi czas. I nie czekajcie na 90 000 km, to bywa zgubne...

      pozdrawiam,
      • 28.10.09, 16:05
        Nic odkrywczego nie napisałeś,skoda twierdzi-bo tak jest.Książka serwisowa daj
        na luz-ściema.Zwłaszcza w samochodach sprowadzonych.
        A wymiana rozrządu to podstawowe ABC po kupnie auta używanego.
        • 29.01.10, 18:57
          tomek-u napisał:

          > A wymiana rozrządu to podstawowe ABC po kupnie auta używanego.

          Tu bym nie generalizował. Ja mam 133 tyś km od nowości w fabii 1.4MPI i jeszcze
          rozrządu nie wymieniałem i jak na razie nie zamierzam.
          Dodam tylko, że u mnie w silniku jest łańcuszek rozrządu. :-)

          --
          Nie próbuj świni uczyć śpiewać, nie dość, że swój czas zmarnujesz to jeszcze
          świnię zdenerwujesz. ;-)
          • 29.01.10, 20:54
            nom73 napisał:

            Tu bym nie generalizował. Ja mam 133 tyś km od nowości w fabii 1.4MPI i jeszcze
            rozrządu nie wymieniałem i jak na razie nie zamierzam.
            Dodam tylko, że u mnie w silniku jest łańcuszek rozrządu. :-)


            Skoro jeździsz Fabią z silnikiem powstałym na bazie skody 105 (lata 60-te a
            może piędziesiąte) to masz komfort ze nie musisz martwić się paskiem rozrządu
            tak jak to jest w "nowoczesnych" silnikach:)
            • 30.01.10, 20:12
              nom73-pytanie jest o silnik 1,9TDI a nie o 1,4MPI a to subtelna różnica.
    • 01.06.10, 11:34
      A książka serwisowa i google nic ci nie mówią ?
    • 16.06.10, 13:53
      A wiesz co to google, serwis , telefony ? książka serwisowa
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.