Gazeta.pl   Forum   Regionalne   Warmińsko-mazurskie   Olsztyn   Olsztyn   Re: Naloty sane...

Re: Naloty sanepidu na salony fryzjerskie. Pędzle

Autor: morane 11.03.10, 23:56
> fryzjerzy zdziwia, jak kontrolerzy nakaza uzywac jednorazowych nozyczek,

Ja osobiście nie chciałbym być strzyżony jednorazowymi nożyczkami. Może jeszcze wymyślą jednorazowe maszynki.

Dla mnie wygląda to raczej na pomysł niekompetentnego urzędnika który musi uzasadnić swoje istnienie więc nie znając rzeczy wydaje "zalecenia". Coś jak "nauki przedmałżeńskie" w wykonani księdza, który z definicji nie mam prawa mieć doświadczenia w temacie, którego naucza.

Od setek lat fryzjerzy używają pędzla,grzebienia, nożyczek i brzytew. Po co poprawiać administracyjnie coś co dobrze działa ?

Życie uczy, że takie administracyjne nakazy nie mają sensu, powstają tylko kuriozalne sytuacje. Jeżeli teraz dla każdego klienta będą musieli mieć jednorazowy zestaw, to koszty zakupu zapłacą oczywiście klienci. Zarobią natomiast firmy produkujące takie jednorazowe zestawy. Może o to chodzi ?

Pamiętam, jak parę lat temu wprowadzono obowiązek posiadania gaśnic. Zarobili ich producenci, ale czy poprawiło to bezpieczeństwo ? Nie, bo jak samochód się zapali, to taka jedną gaśnicą nie sposób go zgasić. Poza tym prawdopodobnie większość gaśnic w samochodach nie ma już atestów. Podobnie z apteczkami, założę się, że większość jest przeterminowana. Kolejne bezsensowne przepisy, które tylko powodują brak szacunku do prawa.
Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane
Poleć tę wypowiedź znajomemu
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Ostatnio odwiedzane wątki

Zaloguj się

Nakarm Pajacyka