• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Busy Faster lepsze od Okejek ?

  • IP: *.olsztyn.vectranet.pl 09.09.11, 12:37
    Jak Wam się jeździ tymi busami lepszy komfort i punktualność niż u Okejek. Słyszałem że kierowcy którzy tam pracują mają przejeb.. Mało płacą a szef gania ich jak psy.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: olsztyniak IP: *.olsztyn.vectranet.pl 09.09.11, 14:37
      Faster mógłby pomyśleć o stronie www i rozkładzie jazdy na niej, powinna być norma że kierowcy powinno się płacić odliczona kwotą pieniędzy bo tak to nic dziwnego jak każdy daje 10 albo 50 to każdy rozkład to rozwali i nigdy nie będą jeździły busiki punktualnie to powinno być w regulaminie albo powinna być opcja kupienia biletów miesięcznych lub jednorazowych w kioskach na dworcu i pętlach.
    • Gość: młody IP: *.olsztyn.vectranet.pl 11.09.11, 18:26
      to widać ale prawda jest taka kierowcy sa bardzo uprzejmi i tak podziękujmy im za prace nie kazdy by tak chciał pracować a co do płacy to jestem ciekaw ile zarabiają może sam spróbuje może mnie przyjmą
      • Gość: Dominik.R IP: *.olsztyn.vectranet.pl 13.09.11, 14:55
        Ten Faster jeździ według jakiegoś rozkładu ? Czu po prostu tak bez sztywnego rozkładu. Bo w necie strony nie mają.
        • Gość: Dacjan IP: *.olsztyn.vectranet.pl 13.09.11, 15:29
          Znalazłem stronę fastera niedługo będzie tam zamieszczony rozkład jazdy

          faster.net.pl/
          • Gość: PASAŻER IP: *.olsztyn.mm.pl 06.12.11, 21:01
            Po co komu ten rozkład, skoro nikt (a zwłaszcza kierowcy busów) go nie przestrzegają. Można czekać i czekać a jeden busik na godzinę się pojawi :(
            • Gość: paszer IP: *.olsztyn.vectranet.pl 07.12.11, 09:46
              oni jezdza ale widac ze caly dzien te same twarze czy tak mozna czy tam nie ma zmian pytanie po ile godzin moga kierowcy jezdzic i jeszcze jedno nie dogodzi sie pasazerom niektorzy nie chca biletu kierowca sie denerwuje i po co to moze napisac koniecznie brac bilet
        • Gość: jaroty IP: *.olsztyn.vectranet.pl 09.10.11, 18:11
          o jakich rozkładach i tak jedni jada jak chca a co do biletow trzeba zrobic porzadek albo daja albo nie jedni mowia bilet a inni wogole nie daja to sa ci sami co jezdza na dawnych okejkach zreszta znamy ich twarze a wogole da sie wytrzymac
    • Gość: mlody IP: *.olsztyn.vectranet.pl 07.10.11, 19:25
      jezdzi sie ok ale obserwuje ludzie daja nie odliczone kwoty i to opoznia jazde moze z tym trzeba cos zrobic moze napisac odliczone pieniadze 2 i 1,20 czy tak trudno przygotowac to apel do ludzi
      • Gość: mlody IP: *.olsztyn.vectranet.pl 12.10.11, 20:15
        przyzwyczajenie i tak daja pieniadze i lapia miejca a kierowca tylko krzyczy bilet troche to smieszne ale jezdzi sie ok
        • Gość: Edek IP: *.olsztyn.vectranet.pl 13.12.11, 01:30
          Kierowcy pracują więcej niż 10 godzin za marną kasę, nie szanuje się czasu pracy jest o wiele przekroczony dziw że jeszcze z przemęczenia któryś gdzieś nie przydzwonił, jest tam bardzo ciężko totalny wyzysk.
          • Gość: pasażerka IP: *.olsztyn.vectranet.pl 13.12.11, 16:30
            Może i wyzysk. Podobno jest tam sporo kierowców, którzy musieli z różnych względów odejść z MPK. Na Kołobrzeskiej często badają alkomatem przed wyjazdem na linię. A czy w Fasterze też to robią?
          • Gość: prezes IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.11, 22:04
            kierowcy tak samo jak w okejkach pracują na własny rachunek. tzn; posiadają wpis ewidencji działalności gospodarczej i nic więcej czyli samozatrudnienie ,, firma ,, faster udostępnia busy i zezwolenia z rozkładem jazdy co jest zabronione ustawą o transporcie drogowym i konwecji AETR. Podejrzewam że te przepisy nie są znane właścicielowi fastera. olsztyńska korporacja straciła zezwolenie za udostępnianie go podwykonawcom. młody typa podpisuje umowy cywilnoprawne z kierowcami i w ten sposób robi to samo co Okey do momentu kiedy starosta olsztyński cofnął im zezwolenie. Edek możesz również samozatrudnić się i podpisać umowę ale pamiętaj o jednym wykonywanie zarobkowego drogowego transportu osób bez wymaganej licencji kosztuje osiem tysięcy złotych( 8 000 ). apropos przepisy państwowej inspekcji pracy również nie mają zastosowania jak widać w tej firmie.
            • Gość: q IP: *.olsztyn.vectranet.pl 18.12.11, 14:31
              Może niech się wypowie jakiś kierowca z Fastera jak tam jest to by rozwiało wątpliwości i domysły. Lepiej kupić malucha i do roboty śmigać albo rowerem :) niż autobusami.
              • Gość: gosć IP: *.play-internet.pl 27.07.14, 10:57
                No to się wypowiadam.... Po pierwsze, większość wypowiadających się na temat strasznego natłoku pracy, chyba cały czas żyje erą komunizmu, kiedy to królowała dewiza " czy się stoi czy się leży 200 zł. się należy". Chcę tych Państwa poinformować, że to już nie te czasy. Niech mi ktoś pokaże prywaciarza, który będzie miał w nosie ile i jak jego pracownicy pracują, i grzecznie płacił pieniążki. Chcesz zarobić, musisz popracować.
                Po drugie: co do godzin pracy. Inaczej rozliczane są godziny pracy na trasach do 50 km, a inaczej od 50 km. ( inaczej rozlicza się przerwy między trasami, do 50 km nie obowiązuje tachograf itp. itd. zawodowi kierowcy wiedzą o czym piszę).
                Po trzecie: co do zarobków. Tu może zrodzić się kwestia sporna, bo dla jednego 2500 zł, to już są jakieś pieniądze, a komuś innemu nawet 10000 czy 15000 będzie za mało. (kwoty teoretyczne). Nikt nikogo za uszy nie trzyma. Jak komuś zarobki przestają odpowiadać może iść tam gdzie dostanie więcej.
                Po czwarte: Co do samego p. Typy. Może i sporo wymaga od innych, ale nie są to wymagania nie do spełnienia. W końcu nie on jeden wymaga od swoich pracowników dyspozycyjności, uczciwości i dbania o interes firmy (czyli pilnowania czy pasażerowie mają bilety itp. wystarczy podać przykład ogromnej państwowej firmy której pracownicy w dużej mierze przyczynili się do tego, że ledwo zipie). Co do samych relacji szef - pracownik też nie mam żadnych zastrzeżeń. I chyba wydaje się oczywiste, że jak pracownik zaczyna lecieć w kulki to pracodawca nie będzie go głaskał po główce.
                No może starczy już tych wywodów. Dziękuję za uwagę. ;)
                • Gość: gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.08.14, 14:15
                  Kto zna firmę od środka to nie pisałby takich głupot chyba że szefowi chce się podlizać A interesem firmy powinien być bezpieczny dowóz pasażerów do celu a nie bilety Co przy braku odpowiedniego odpoczynku kierowców raczej to nie możliwe Jeśli ktoś chce zarobić to nie znaczy że ma pracować ponad normę narażając pasażerów
            • Gość: ktos IP: *.olsztyn.vectranet.pl 30.03.12, 14:38
              faster to jeszcze gorsze go.... niz ok wyzysk pracownikow
            • Gość: gabi IP: *.olsztyn.vectranet.pl 15.12.12, 19:05
              wszystko to prawda wiem ze jest tam naprawde cieżko a szef nie nadaje sie na to stanowisko
    • Gość: arekm208 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.12, 13:01
      czemu w internecie niema rozkladu okejek w olsztynie
      • Gość: pasazer IP: *.olsztyn.vectranet.pl 06.02.12, 21:03
        patrze jak kierowcy jezdza w zimnych samochodach i szkoda mi ich czy nie mozna nic zrobic zeby bylo cieplej
        • Gość: tj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.05.12, 12:47
          busy tej ,,firmy,, nie jeżdżą zgodnie z rozkładem. jest wniosek o nie przedłużanie zezwolenia. i dobrze
          • Gość: tj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.05.12, 22:53
            porządek musi być
            • Gość: kecawa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.12, 22:29
              a co lub kto to jest faster ?
          • Gość: pasazer IP: *.olsztyn.vectranet.pl 31.07.12, 11:31
            i jestem za kierowcy ciagle ci sami od rano do wieczora w busach sauna i to zmeczenie kierowcow widac na ich twarzach nie jezdza z rozkladem szczegolnie młodzi jestem ciakawy jak dlugo to bedzie uchodziło wlascicielowi na sucho przeciez sa przepisy
            • Gość: stefan IP: *.com 27.01.13, 23:47

              zwłaszcza brak wentylacji i klimatyzacji jest szczególnie dotkliwy
              • Gość: pasażer IP: *.olsztyn.vectranet.pl 08.02.13, 06:42
                to wszystko nic ale kierowcy jadą tak jakby mieli za chwile zejść z tego świata może jeszcze trochę wolniej a na pewno będziemy korzystać
                • Gość: Binek IP: *.olsztyn.vectranet.pl 11.08.14, 19:46
                  Nie wiem, kiedy kto będzie schodził z tego świata. Wiem natomiast, że w Faster są też zatrudniani kierowcy dobrze po 70-tce. To chyba już przesada.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.