Dodaj do ulubionych

Piszcie co sądzicie o WSIiE TWP

IP: *.swiecie.sdi.tpnet.pl 27.07.03, 20:01
Witajcie mieszkańcy Olsztyna.
Studiuję informatykę i ekonometrię na WSI i zamierzam ją już tu ukończyć.

Interesuje mnie natomiast jak ta uczelnia jest oceniania wśród pracodawców -
bo, że nie jest to Uniwersytet to ja wiem, że nie jest na szczycie rankingów
też wiem. Interesuje mnie natomiast co Wy sami o niej myślicie.

Obserwuj wątek
      • hamar Re: Piszcie co sądzicie o WSIiE TWP 28.07.03, 19:51
        Problem nie polega w rodzaju szkoły, kierunku studiów. Dzisiaj nikt nie patrzy
        czy dziewczyna, która przyjmuje się do pracy w Realu, Tesco posiada dyplom
        wyższych studiów czy też technikum czy liceum. Znam wiele osób pracujących w
        bankach olsztyńskich po wydziale rolnym czy też technologii żywności, w jednym
        z banków sprzątaczką jest pani farmaceutka. Składając CV do jakiejkolwiek pracy
        po ukończeniu studiów i tak własciciel firmy, lub ktoś z HR, patrzy na
        przydatne kwalifikacje, które często i tak nie idą w parze z praktyką. Dobrze
        zatem szukać pewnych możliwości w pożytku publicznym (wolontariacie). Praktyka
        czyni cuda, a podparta wiedzą (a nie papierkiem ukończenia szkoły) daje
        wymiernr efekty. Zatem szkoła jaka by nie była a w szczegolności licencjat jest
        dobrą szkołą. Można potem wybrać uzupełniające magisterskie w bardziej
        renomowanej uczelni. Lecz czyż osoba z HR lub też przyszły pracodawca nie
        przestraszą się absolwenta z dyplomem MBA? Czyż nie stanowią oni zagrożonia?
        Napewno tak. I bardzo dobrze. Nauka powinna być ustawiczna. I nie powinno się
        płacić pieniążków za wieloletni staż, a za wiedzę którą można w pełni
        wykorzystać. Uczcie się więc gdzie popadnie a i tak rynek pracy zweryfikuje
        wasze kilkuletnie wypociny i otrzymany (zdobyty, wyuczony, kupiony) dyplom.
        Powodzenia.