Dodaj do ulubionych

"Szesnastka" tnie przyrodę. Co zrobią drogowcy

21.08.08, 20:32
a gdyby tak wyremontować i zmodernizować biegnące przez Mazury linie kolejowe,
zarówno tę przez Korsze -- Giżycko, jak i tę przez Mrągowo i Mikołajki? Kolej
jest znacznie bardziej przyjazna dla środowiska, a to co się dzieje obecnie to
kpina. Pociąg do Mikołajek snuje się 30 km/h...

pozdrawiam, olek
Edytor zaawansowany
  • Gość: tolo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.08.08, 21:07
    W końcu przemówił Worobiec a tak mi go brakowało!!!!! Guru moje
    kochane wróciło!!!!!!!!!!!!!!!! Wyborcza ma znowu forsę na wywiady.
    Zwolnić wszystkich specjalistów!!!!!!!!!!!!!! Tyko Worobiec tylko on-
    szczękoblaszakowiec DŻON!
  • Gość: antymenel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.08, 21:14
    To chyba oczywiste,że trzeba zrobić jedno i drugie.Bez dobrych tras
    komunikacyjnych będziemy mogli jedynie oglądać sygnalizacje
    p.Jaszczuka a nie turystów.
  • Gość: allensteiner IP: *.ols.vectranet.pl 21.08.08, 22:15
    Zdaje się, że trzeba będzie wybudować obwodnicę Polski. Autostrady najlepiej
    poprowadzić przez Czechy i Białoruś.
  • praptak2 21.08.08, 22:17
    "Z opracowania wynika jedno - przy jego budowie bezpowrotnie naruszona
    zostanie linia brzegowa, zniszczone będą siedliska bąka."

    mega <LOL>

    --
    Młodzi Demokraci, sekretarz generalny PO Grzegorz Schetyna zwrócił się do nas
    z prośbą o utworzenie grupy ds. monitoringu sieci.Praca grupy miałaby polegać
    na dodawaniu na kilkunastu największych polskich portalach (WP, Onet, Gazeta,
    Dziennik, Interia) komentarzy życzliwych PO. Działacze mieliby na to poświęcić
    około 30 minut dziennie.
  • Gość: kaczka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.08.08, 22:59
    Zostaw se Pan PIS-y i Po-wców my tu żyjemy i chcemy jeżdzić po
    dobrych drogach. Worobiec, Kaczyński i Tusk to to samo tylko w
    różnych wydaniach.
  • Gość: j. IP: *.ols.vectranet.pl 21.08.08, 22:45
    Cenne obszary Szwajcarii i Austrii sa chronione przed transportem drogowym,,
    ciężarówki obowiązkowo jada tam koleją. To samo proponuje dla jednego z
    najcenniejszych w Europie obszarów przyrodniczych - Warmii i Mazur. Tir-y na
    tory, które trzeba tylko wyremontować.
  • Gość: paczo IP: *.ols.vectranet.pl 21.08.08, 23:01
    dlaczego na siłę próbuje się przeprowadzić trasę "nowej" 16 w miejscu "starej"?
    primo: można pomyśleć o wariancie nazwijmy go "północnym" omijającym wszelkie
    cenne przyrodniczo tereny, w okolicach Rynu i Giżycka, a nie na siłę pchać
    drogę tranzytową przez środek największej atrakcji turystycznej naszego
    regionu. zastanówmy się kto będzie chciał przyjeżdżać odpoczywać w miejsce,
    gdzie wzdłuż i wszerz jezior śmigają tiry?
    secundo: po co niszczyć tyle przyrody dla zrobienia jakieś drogi, która i tak
    nie rozwiąże problemu komunikacyjnego w województwie. bo cóż to za trasa,
    gdzie jest jeden pas ruchu? spójrzmy na unowocześnioną już trasę w okolicach
    Barczewa. jej przepustowość jest podobna do tej sprzed remontu, jak był jeden
    pas ruchu, tak i pozostał jeden pas ruchu. tylko kierowcy więcej się "walą",
    bo wyprzedzają na trzeciego. po wybudowaniu tej trasy, w 2015 KTOŚ zorientuje
    się, że nie spełnia ona swojej roli (że powinny być po dwa pasy ruchu itd.) i
    wyznaczymy kolejne miejsce, gdzie przerzucimy następny most przez kolejne jezioro.
    reasumując: wydamy mnóstwo pieniędzy, zniszczymy przyrodę i walory estetyczne
    naszego regionu, "przegonimy" turystów, a droga będzie miała taką samą
    wydolność jaką ma teraz.
    GDZIEŚ SENS, GDZIE LOGIKA?

    od głodu, wojen i głupich ludzi uchowaj nas Panie
  • Gość: MK IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.08.08, 07:42
    Mądra uwaga
  • Gość: Stiopa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.08.08, 09:07
    I tak niestety zostanie zakrzyczana, a drogowcy zrobią co im pasuje. Ale racja,
    przez środek walą autostradę a na obrzeżach północnych trasę dla rowerów. Może
    warto by to odwrócić?
    Pzdr.
  • Gość: do paczo IP: *.olsztyn.mm.pl 22.08.08, 09:31
    > primo: można pomyśleć o wariancie nazwijmy go "północnym" omijającym wszelkie
    > cenne przyrodniczo tereny

    Bo ta droga ma służyć przede wszystkim ruchowi turystycznemu. Gdzie wy macie te
    setki tirów na 16? Setki tirów jeżdżą E65, bo takie relacje są najpopularniejsze
    i choćby zbudowano w miejsce 16 autostradę to to się nie zmieni. Jak wybudujesz
    drogę na północy to będzie nią jeździł 1 tir na godzinę, a tysiące turystów
    dalej będzie się tłukło starą 16.

    > secundo: po co niszczyć tyle przyrody dla zrobienia jakieś drogi, która i tak
    > nie rozwiąże problemu komunikacyjnego w województwie. bo cóż to za trasa,
    > gdzie jest jeden pas ruchu?

    Nie ma problemu tłuczenia się kierowców w momencie kiedy wszyscy jadą zgodnie z
    przepisami. W Szwecji jakoś sobie radzą tylko w tym naszym pięknym kraju są
    problemy.
  • Gość: gac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.08, 08:08
    Droga przez Ryn, most przez kanały. Jeżeli nie to tranzyt przez Giżycko. Na
    pewno nie przez Mikołajki i Tałty. Straszne lobby mostowo-estakadowe się wśród
    drogowców zaktywizowało. Jest kilka miejsc w Polsce gdzie mosty są potrzebne
    niech się tam realizują.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka