Dodaj do ulubionych

Wytyczanie dojazdów do autostrady od nowa?

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.01.05, 01:14
no to koniec...
jacóś i komagane to moi guru od dzisiaj.
Edytor zaawansowany
  • bultek 08.01.05, 01:17
    Już mam dość tego Ursynowa. Warszawa to nie tylko Ursynów. Wykluczyć tą
    dzielnice z W-wy i nadać jej status wioski, postawić im bramki przy wieżdzie
    do miasta. Żyjcie sobie w skansenie. W tym kraju nic nie można zrobić.
    A ekolodzy (mimo mojej sympatii dla ich mądrych posunięć) zaczynają mi
    przypominać tych z szlachciców którzy na sejmikach wykrzykiwaki: liberum veto.
    O urzędnikach nie chce mi się nawet pisać.
    Wszyscy udusimy się w spalinach tworzonych przez stojące w korkach samochody -
    przecież jadący samochód wytwarza mniej szkodliwych substancji niż stojący w
    korku.
    To miast potrzebuje norumalnych dróg do miasta i z miasta aby mogło sie
    norumalnie rozwijać i aby wasze dzieci, ekolodzy, żyły w dobrobycie.
  • Gość: Wadim IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 08.01.05, 04:57
    Brawo!!! Popieram ten głos.
  • Gość: smolka IP: 212.160.172.* 10.01.05, 12:09
    Też popieram.
  • Gość: R.HEIDRICH NIE TU! IP: 5.2.* / *.chello.pl 12.01.05, 09:29
    Transeuropejska autostrada Niemcy-Rosja TUŻ OBOK PAŁACU W WILANOWIE -
    OSTATNIEJ pamiątki historycznej w Warszawie ostatniego PRAWDZIWEGO zabytku,
    którego HITLEROWCY nie zdążyli unicestwić!

    Pałac w Wilanowie, SIEDZIBA KRÓLÓW POLSKICH, ulubiona REZYDENCJA JANA III SOBIESKIEGO - miałby być ZACZADZONY przez kilka milionów samochodów tygodniowo
    ze znajdującej się KILKASET METRÓW dalej autostrady!
    Ważną częścią tego CENNEGO NARODOWEGO zabytku jest Park Wilanowski -
    jak SMOG Z AUTOSTARDY wpłunąłby na kondycję OGRODU KRÓLEWSIEGO?!!


    ZACZADZONE MAJĄ BYĆ TEŻ DZIECI I RODZINY Z URSYNOWA - jedno z najgęściej
    zaludnionych i największych osiedli w Polsce, gdzie mieszka głównie
    inteligencja Warszawy - POMYSŁ NA MIARĘ REINHARDa HEIDRICHa (ten który wymyślił
    i opracował system hitlerowskich obozów koncentracyjnych)!
    www.joric.com/Conspiracy/Heidrich.htm
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:29

    Powinienes sie leczyc! Tylko nie wiem na co :-(

    1. ile samochodow tygodniowo?
    2. smog z czego? autostrady? Czy Ty przypadkiem je jezdzisz KAMAZem?

    pozdrawiam,
  • Gość: A2 OBÓZ KONCENTR. IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 09:32
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: milimetr IP: *.acn.waw.pl 12.01.05, 22:46
    fuzzy durniu idz lepiej na czat albo cycki dody poogladac
    na kilometr od ciebie jedzie swirem
  • Gość: ruch oporu IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 09:20
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Ursynowianin IP: *.aster.pl 16.01.05, 18:45
    Zbudujmy dwie autostrady - jedną z/do Ursynowa/Wilanowa, drugą w dużej
    odległości od Warszawy dla ruchu tranzytowego!!!!! Inaczej zaczadzimy się
    szybciej na obecnych, naszpikowanych światłami dróżkach niż na szerokich,
    kilkupasmowych, bezkolizyjnych autostradach!!!
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 10:20
    Ponieważ nie mieszkasz na Ursynowie to nic z tego nie rozumiesz i piszesz
    takie głupoty:
    > To miast potrzebuje norumalnych dróg do miasta i z miasta aby mogło sie
    > norumalnie rozwijać i aby wasze dzieci, ekolodzy, żyły w dobrobycie.
    My tu juz zyjemy w dobrobycie. I chcemy by został on nam zachowany. Nie
    chcemy hałasu ,brudu i smrodu jakie niesie autostrada koło naszych domów.
    Co nie znaczy że jesteśmy przeciw budowie dróg. I nie chodzi o to by nie
    budować tej autostrady przez Ursynów. Chodzi o to by nie budować tej autostrady
    przez miasto Warszawa. Także twoje miasto. No chyba ześ ze wsi??
  • Gość: Stahoo IP: *.aster.pl 08.01.05, 18:30
    A jak ktoś chce szybko i wygodnie wyjechać z Ursynowa, a nie na około przez
    Centrum?? A na autostradzie nie ma świateł i przy zachowaniu odpowiedniej
    prędkości zanieczyszczenie powietrza jest mniejsze niż na zastawionej światłami
    drodze szybkiego ruchu, czy jakiejś dojazdówce!
    Moim zdaniem pani Cesarska to "ekolog średniowieczny"!
    Sam jestem mieszkańcem Ursynowa i jest za budową autostrady, która przybliży
    cywilizacyjnie Warszawę, do największych miast Europy!
  • Gość: Adam IP: *.crowley.pl 10.01.05, 10:03
    Nie będzie dróg szybkiego ruchu, autostrad to Warszawa się zmarginalizuje,
    Warszawskie dzieci będą musiały przenieść się do Łodzi, Wrocławia, Poznania, a
    z nimi eko-idealiści!
    pozdrawiam
  • Gość: Muniek IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:15
    Szanowny Adasiu, zapraszamy twoją rodzinę do Urzędu swojej dzielnicy celem
    wymeldowania. Już przeprowadzasz się z marginalnej Warszawy do Łodzi lub
    Poznania? Szerokiej drogi, hehehe
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.01.05, 22:35
    A czy wiesz w jakiej odległości od Łodzi biegnie A2 - 15 km
    od granic miasta - tam przynajmniej mają problem z głowy.
  • Gość: albert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 12.01.05, 00:08
    a wiesz w jakiej odległości od centrum planowana jest autostrada w Wwie - 12
    km !!!!
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 12.01.05, 13:46
    tak, tak - 12 km od centrum to własnie Ursynów
    W Łodzi to jest ok. 15 km od granic miasta.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:25
    To moze nienajlepszy przyklad :-)
    Jechales moze z wezla Tuszyn do centrum Lodzi?
    Fajnie sie jedzie? Koleinki jakie fajne...

    pozdrawiam,
  • lodzkie.autostrady 18.01.05, 18:07
    15km to biegnie A2, niestety!
    Autostrada ma nie być jedynie środkiem do tranzytowego transportu pojazdów
    ciężkich, ale także dla aut osobowych. W Łodzi już teraz powstaje ogromny
    problem, z doprowadzeniem aut do przyszłej autostrady.
    Wszyscy czekają na A1 i S14, które mają być wschodnią i zachodnią obwodnicą
    Łodzi i uwierz, całe szczęscie, będą one przebiegać już na terenie miasta.
    Dzięki czemu cięzkie auta przejeżdżające teraz przez Łódź, wreszcie stąd
    znikną, a ludzie prywatnymi autami, zamiast marnować czas i nerwy w korach,
    będą jeździć w luksusowych warunkach.
    Nie wiem, czemu ludzie z Ursynowa tak strasznie użalają się nad tą autostradą,
    plany sa OD 30 LAT, więc wiedzieli co wyrośnie prędzej czy później w okolicy.
    Strasznie się cieszę, że w Łodzi ludzie rozumieją jak ważne są autostrady dla
    rozwoju.
    --
    Strona Łódzkie Autostrady
  • Gość: TOM IP: *.acn.waw.pl 18.01.05, 22:09
    Z tego co zobaczyłem na mapach, na wskazanych przez Ciebie stronach,
    to zadna z tych dróg nie przebiega przez maisto ale prze jego obrzeża.
    A1 przez Nowosolną i Andrespol (a nie na przykład prze środek Widzewa)
    S14 natomiast przez Konstatynów i między Łodzią a Aleksandrowem.
    Na południu S8 "poniżej" Pabianic. I to wydaje się O.K.
    Do Łodzi istotnie bardzo się źle wjeżdża (i to prawie z każdej strony)
    ale w samym mieście są dwa ciągi SN (Aleja Włókniarzy i ciąg
    Kopcińskiego-Promińskiego), które pozwaląją przejechać przez miasto.
    Z całą pewnością te ciągi zostaną odciążone przez A1 i S14
    ale właśnie dlatego, że te dwie drogi będą już poza miastem.
    Warszawie serwuje się dopiero taką Aleję Włókniarzy, w którą wbije się
    autostrada ale juz bez dróg poza miastem i o to idzie cała sprawa.
    I jeszcze jedno. Autostrada A2 jest tu o tyle najważniejsza, że właśnie
    ruch tranzytowy wschód-zachód jest największy.
    Wyobraż sobie autostradę A2 na ciągu Aleksandrowska-Limanowskiego-Wo jska
    Polskiego przez Łódź - to byłby horror.
  • lodzkie.autostrady 19.01.05, 12:54
    Widzisz, specyfiką Łodzi (póki co) jest to, że jest miastem tranzytowym, a nie
    docelowym jak Warszawa. To, że autostrady i drogi szybkiego ruchu przebiegają w
    dużej odległości od centrum i dużych skupisk ludzkich, wcale nie jest dobre.
    Jak już wspominałem, aby dostać się do nowopowstającej A2 na północy Łodzi, nie
    jedziesz tylko Al. Włókniarzy, ale przede wszystkich przez ciasne gardło -
    Zgierska/Łódzka i dalej przez Zgierz do wezła "Emilia" lub "Piątek". Ciągi
    komunikacyjne o których mówisz są to drogi wewnętrzne i obciążone głównie przez
    ruch wewnątrzmiejski, a ich końcówki prowadzące do przyszłych dróg szybkiego
    ruchu lub/i autostrad, mają zwykle przebieg jednopasmowy.
    Autostrada wjeżdżająca w miasto, z którego pochodzi i do którego jedzie
    większość aut? Oczywiście jestem za!
    --
    Strona Łódzkie Autostrady
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 19.01.05, 13:19
    Wiem, ze wyjazdy z Łodzi są wąskim gardłem.
    Moi rodzice mają działkę w Sokolnikach i wiem
    jakim horrorem może być jazda na Zgierz, zwłaszcza w weekend.
    Ale czy chciałbyś mieszkać 100m od autostrady?
    Jak pisałem plan dróg wokół Łodzi wydaje mi się całkiem niezły.
    Dużo lepszy niż w przypadku Warszawy ale w Łodzi nie mieszkam już
    około 20 lat więc może mam inny horyzont
  • lodzkie.autostrady 23.01.05, 14:51
    Gość portalu: TOM napisał(a):
    > Wiem, ze wyjazdy z Łodzi są wąskim gardłem.
    I to może być najgorsze, że korki jakie się stworzą, będą pochłaniać tyle samo
    czasu, co zaoszcędzenie szybszą jazdą autostradą.


    > Ale czy chciałbyś mieszkać 100m od autostrady?
    Tak!
    Jeśli bym nie chciał, to zwyczajnie poszedłbym i sprawdził, czy w moim
    sąsiedztwie nie będzie nic takiego budowane (nawet za 30 lat) i bym tam nie
    zamieszkał. Aż takie to trudne?
    --
    Strona Łódzkie Autostrady
  • Gość: J IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.01.05, 10:54
    oszołomy ekologiczne won!
  • Gość: PW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.05, 12:03
    ...i zrób akcję z sąsiadami, że chcecie autostradę przed oknami. Może nie
    wszystko stracone, będziesz miał to, co chciałbyś widzieć u innych.
  • Gość: Matrcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.05, 12:31
    W pełni się zgadzam. Ja bym jeszcze wprowadził wizy i pozwolenia na pracę.
  • Gość: Aetius IP: *.dc.dc.cox.net 09.01.05, 00:37
    mieli czego chcieli - cholerne korki tak, ze wogole nie beda mogli dojechac do
    autostrady. I jak se beda chcieli przejechac z Ursynowa na Zoliborz to godzine
    beda jechac zatloczonymi waskimi uliczkami w korkach do obwodnicy a potem 15
    minut sama obwodnica. Znam to z autopsji bo tak jest wlasnie w USA.
  • Gość: Ewa IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:11
    A może szanowny wyraziciel opinii na temat autostrady puszczonej przez miasto
    powie mi, gdzie w cywilizowanym świecie puszcza się autostrady przez miasto?
    Ursynów to chyba częśc Warszawy, prawda? Popieram w pełni ekologów. I poprę
    tych wszystkich mieszkańców innych dzielnic Warszawy, którym też będą chcieli
    puścić autostradę przez ich dzielnice. AUTOSTRADY ZA MIASTO!!!!!
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:04
    Szanowa Pani,
    odpowiedz na Pani pytanie padlo wieloktornie w tym watku! prosze poczytac.

    pozdrawiam,
  • Gość: HEIL HTLER !!!!!!! IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 09:45
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: historia IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 10:59
    to co napisałam nie miało być DOSŁOWNIE zrozumiane - głos niejakiego bultka
    "Wykluczyć tą dzielnice z W-wy i nadać jej status wioski, postawić im bramki przy
    wieżdzie do miasta" po prostu zasługiwał na doprowadzenie go do rangi absurdu!

    Czy dowodzenie swych racji poprzez obnażenie fałszywych założeń poprzez (z kolei)
    ich rozwinięcie - tez jest "wbrew regulaminowi" tego forum?
  • Gość: dr. Hannibal Lecte IP: 213.31.218.* 21.01.05, 15:33
    Facet, weź poprawke na to, że również na Ursynowie są ludzie, którzy nie mają
    problemów z tym, że autostrada ma przebiegać w tunelu przez Ursynów. Wolę mieć
    autostrade w tunelu, niż przez jakiś pieprzonych popaprańców trase expresową na
    powierzchni. Ktoś kiedyś ładnie powiedział, że jeżeli ktoś ma ochotę mieszkać
    wśród ptaszków, lasów i jeziorek, to niestety powinien wyprowadzić się z miasta
    na wieś.
  • bultek 08.01.05, 01:32
    Proponuje aby wszystkie nowo budowane drogi w przyszłości omijały Ursynów i
    Wilanów - poczekamy kiedy zaczną płakać i zgrzytać zębami a i tak im dróg nie
    zbudujemy. Za kilkadziesiąt lat będziemy mieli atrakcje turystyczna - skansen w
    środku miasta.
  • Gość: Automobilista IP: *.albq.qwest.net 08.01.05, 02:48
    Masz racje. Zgadzam sie z Toba. Musimy miec wrescie obwodnice i porzadne drogi
    w W-wie. Tak jak maja ludzie w Pradze, Budapeszcie, Wiedniu, a nawet w Sao
    Paulo i Buenos Aires.
  • Gość: gość IP: *.acn.waw.pl 08.01.05, 08:21
    Brawo za to, że komuś się jeszcze chciało coś zrobić, pomimo tego zalewu
    "propagandy sukcesu" i trąbienia w GW, że klamka zapadła. Jest takie
    powiedzenie, że są kłamstwa, wielkie kłamstwa i artykuł w GW. Ten "artykuł"
    wymaga "sprostowania". Nie chodzi o "wytyczanie dojazdów do autostrady", tylko o
    wytyczanie samej autostrady (nazywanej przez zainteresowanych "obwodnicą").
    Przez Ursynów miała faktycznie przejść autostrada i tego jak rozumiem dotyczy
    decyzja sądu, a nie "dojazdów do autostrady" (czyli np. remontowanej ul.
    Rosoła). Widać "redaktorzy" uznali, że kryptonim "obwodnica" też już się zużył,
    od dziś to już nie tylko nie autostrada, ale nawet nie obwodnica, tylko
    niepozorne "dojazdy do autostrady". Z Konotopy miał iść "dojazd do autostrady" w
    Wawrze, a z Wawra "dojazd do autostrady" w Konotopie. A "planowany tunel" urósł
    dziś do "prawie 3km".

    "Lokalizację obwodnicy między zachodnią a wschodnią granicą Warszawy ostatecznie
    ustalono latem zeszłego roku." - to o co był ten cały szum, jeżeli tak dawno
    wszystko już "ostatecznie ustalono"? Dlaczego tłusty bibliotekarz Urbański
    wydawał nasze pieniądze na jakieś lipne "sondaże", które nie miały żadnego
    znaczenia?

    "Teraz ma ono pełny wgląd do ustaleń dotyczących południowej obwodnicy miasta" -
    to wcześniej w ogóle nie było wglądu do tego, co sobie "włodarze" za nasze
    pieniądze planują? To skąd niejaki ŚIUŚKOM brał te swoje "szczegółowe dane"
    dotyczące rzekomych planów, jeśli bez wyroku sądu do planów zaglądać nie można?
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 10:11
    ale cię vampir zaraz zjaguje.
    Masz rację ,powinno się doprowadzić by tłusty zapłacił z własnej kieszeni za
    ten lipny sondaż.Mnie się wydaje ,ze siuśkom te dane to brał z gddkia gdzie
    pracuje niejaki jasiooo. Jesli to okazuje sie być tajemnicą tzn że jasioo
    wynosił i publikował (wybiórczo zresztą) tajemnice służbowe.

    A wogóle to WIELKIE BRAWA dla Ekologicznego Ursynowa i pani
    CESARSKIEJ !!!!
    My mieszkańcy Ursynowa , dziękujemy Pani za trud i zaangażowanie w
    publiczne sprawy.
  • Gość: Ursynowianin IP: *.aster.pl 08.01.05, 18:40
    Pani Cesarska mieszka w Wilanowie, a tam na Polach Wilanowskich budują
    Miasteczko Wilanów! Bez porządnych dróg współczuję jej powolnej śmierci w
    zakorkowanych drogach typu al. Wilanowska czy ul. Wiertnicza! BRAWA dla
    zacofanych ekologów!!!
  • Gość: Warszawiak IP: *.acn.waw.pl 12.01.05, 15:20
    Brawa dla pani Cesarskiej za konsekwentne działanie przeciwko machlojkom GDDKiA.
    Skandaliczny pomysł wprowadzenia ruchu tranzytowego TIRów w sam środek miasta
    wymaga naszego wspólnego oporu! GDDKiA nie planuje szybkiej budowy obwodnicy
    poza miastem, ale forsuje znacznie droższą trasę przez samą Warszawę.
    Miasto się zatka i wszyscy utkniemy w korkach, wdychając smrody z ciężarówek.
  • Gość: GREGOR IP: *.aster.pl 15.01.05, 09:12
    Przyłączam się do wszystkich podziękowan dla Pani Cesarskiej.Każdy przecież
    wie ,że najważniejsze jest zdrowie.a tylko zdrowy może efektywnie, długotrwale
    pracować-uczestniczyć w rozwoju naszej gospodarki.Niech przeciwnicy ekologów
    nie zapominają, że ekologia chroni i dba o to co najcenniejsze dla zdrowia
    człowieka- cztstość natury. We wszystkich sporach to zawsze powinno byc punktem
    wyjscia
  • Gość: Ursynowianin IP: *.aster.pl 16.01.05, 18:31
    W tym przypadku "pseudoekolodzy" chcą tylko odwlec wybuch "bomby atomowej"!!!
    Dbanie o czystość natury w prawie 2 milionowym mieście z drogami dla malutkiego
    natężenia ruchu - strach się bać!!! Zbudujmy dwie autostrady - jedną z/do
    Ursynowa, drugą omijająca Warszawę z daleka!!! A jeżeli ktoś nie chce
    się "truć" w mieście to ma prawo wyboru zamieszkania poza nim.
  • Gość: xxx IP: *.atman.pl / *.atman.pl 17.01.05, 08:42
    > A jeżeli ktoś nie chce się "truć" w mieście to ma prawo wyboru zamieszkania
    poza nim.

    No to do widzenia, na co jeszcze czekasz, pakuj manatki i wyprowadzaj się.
  • Gość: Dusza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.05, 09:24
    Jakoś nie słychać i nie widać odpowiedzi Ekologicznych.
    Czyżby osławiona para w gwizdek i kosa na sztorc ?


  • Gość: Ursynowianin IP: *.aster.pl 16.01.05, 18:24
    Hehe, przecież ruch TIRów jest prowadzony przez centrum miasta w obecnej
    chwili!!! Marynarska, Krakowska, ... Ile procent ruchu na drogach to TIRy??
    Przecież większość TIRów przyjeżdża do Warszawy z towarem lub z niej wyjeżdża??
    I trzeba im pozwolić szybko wjechać do Warszay i równie szybko wyjechać.
    Powinna być zbudowana nie tylko trasa z/do Ursynowa ale także autostrada poza
    miastem dla potencjalnego tranzytu wsch-zach!!!
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 16.01.05, 22:59
    Najpierw poproszę o tę autostradę poza miastem do tranzytu EW
  • Gość: misiek IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 08.01.05, 10:05
    piszą tak: "trasę ustalono" - ciekawe - kto z kim ustalił ?
    oraz "peryferia Warszawy", tylko, że na tych peryferiach znajdują liczne osiedla mieszkaniowe wielkości średniego miasta. Peryferia to były właśnie 30 lat temu, teraz tu jest już miasto Panie Redaktorze GW ! Zapraszam na Ursynów, niech się Pan przekona na własne oczy.
  • Gość: janne_ahonen IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 08.01.05, 15:41
    Bo autostrada dojdzie do Puławskiej (budowa tego odcinka jest już
    zaakceptowana, rozpoczął się wykup gruntów) i cały ruch trafi na Ursynów, bo
    wszystcy będą szukać najlepszego przejazdu dalej. Dopiero wtedy będziecie mieli
    ruskie tiry pod oknami i będzie błagać o budowę tunelu.
  • yasioo7 08.01.05, 10:20
    Gratuluję Pani Cesarskiej werdyktu. Jeżeli prace projektowe rozpoczną się od
    początku, to dzięki niej w błoto pójdzie KILKADZIESIĄT MLN ZŁ! Obsunięcie planu
    budowy systemu ekspresowych obwodnic miejskich wyniesie kilka lat. Mam
    nadzieję, że organizacje "ekologiczne" poniosą prawną odpowiedzialność za swoje
    debilne działania. Działania na szkodę WARSZAWY i jej mieszkańców!

    >"Teraz ma ono pełny wgląd do ustaleń dotyczących południowej obwodnicy
    > miasta" - to wcześniej w ogóle nie było wglądu do tego, co sobie "włodarze"
    > za nasze pieniądze planują? To skąd niejaki ŚIUŚKOM brał te swoje
    > "szczegółowe dane" dotyczące rzekomych planów, jeśli bez wyroku sądu do
    > planów zaglądać nie można?

    Wcześniej też miało. Każdy miał, ma i będzie miał dopóki jest to zagwarantowane
    ustawowo. Na tej podstawie SISKOM zdobywał wszelkie mapy i opracowania nawet w
    kilka dni po ich zatwierdzeniu. Wystarczy tylko mieć odrobinę chęci i ruszyć
    d***, żeby dowiedzieć się co dzieje się w mieście. Wszystkie materiały są
    dostępne w GDDKiA na Mińskiej, piszemy o tym od ponad 3 miesięcy!

    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 10:29
    Te pieniądze to zmarnowali tacy ludzie jak wasz protektor zwany tu tłustym
    bibliotekarzem. A pomagali mu tacy jak ty. Jest prawo i należy go przestrzegać.
    Taki jest werdykt sądu. Niezależnego od tłustych , siuśkomów i innego .......
    Obiecałem że nie będę przeklinać!!

    W każdym razie jest taki werdykt sądu wyraźnie określający kto popełnił błąd.
    A my tu w Warszawie ,w przeciwieństwie do centusiów, szanujemy wyroki sądowe.
    Wiec się lepiej przystosuj jeśli już musisz tu mieszkać. A naprawdę musisz??

  • Gość: gość IP: *.acn.waw.pl 08.01.05, 10:32
    > Gratuluję Pani Cesarskiej werdyktu. Jeżeli prace projektowe rozpoczną się od
    > początku, to dzięki niej w błoto pójdzie KILKADZIESIĄT MLN ZŁ!

    Co to jest kilkadziesiąt mln zł w porównaniu z degradacją wielkiego, gęsto
    zaludnionego obszaru, zniszczeniem zdrowia mieszkańców, zniszczeniem przyrody,
    albo chociażby w porównaniu ze świątecznymi nagrodami dla urzędasków.

    I nie pitol, że zrobienie tej jednej lipnej "prezentacji założeń wstępnej
    koncepcji" plus narysowanie mazakiem czerwonej kreski na planie miasta,
    kosztowało nas kilkadziesiąt mln zł. Jeśli tak, to ktoś powinien za to nieźle
    beknąć.

    No ale rozumiem wściekłość wyrobnika z GDDKiA, miało być tak pięknie, premie,
    autografy, wywiady, wizyty w zakładach pracy...
  • Gość: gość2 IP: *.aster.pl 08.01.05, 18:45
    A gość myślałeś, że w mieście przyroda się nie zniszczy?
  • Gość: Bart IP: *.pro-internet.pl 16.05.05, 17:00
    Witam...dyskusja na temat drog szybkiego ruchu w miescie czy jak tu nazywaja ja
    ekolodzy autostrady nie ma sensu. Warszawa drogi ekspresowe w miescie miec musi
    tak jak Chicago czy Berlin (w tych miastach bylem stad te przyklady). Nie ma sie
    co obrazac na samochody i myslec ze problem samochodow zniknie jak drogi sie nie
    zbuduje. Problem nie zniknie tylko sie powiekszy. Tez bym chcial miec piekne
    czyste powietrze cisze i blisko wszedzie ale tak sie nie da w 2 milionowej
    aglomeracji, ktora powieksza sie coraz bardziej. Nie zapominajmy tez ze stanie w
    korkach to oprocz wiekszego zanieczyszczenia powietrza rowniez pieniadze i czas
    ludzi w nich stojacych. Pozdrawiam
  • Gość: j.a. IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 08.01.05, 15:44
    Do wyższej instancji!
  • siskom_tak 09.01.05, 10:58
    Spokojnie, to tylko opóźni, ale w ZADEN SPOSÓB NIE ZATRZYMA
    budowy obwodnicy miejskiej :))
    Ma to swoje dobre strony, bo TERAZ Ekologiczny Ursynów i Ekostrada
    BĘDĄ MUSIELI na każdym etapie uzgodnieńia odcinków obwodnicy
    PRZEDSTAWIĆ KONKRETNE PROPOZYCJE!
    I nareszcie Ursynów dowie się co go ze strony Cesarskiej i pseudoekologów czekało:
    Płaskowickiej BEZ TUNELU, z sześcioma pasami i NA POWIERZCHNI! TRASA EKSPRESOWA
    wrzynająca się 4 KM w głąb Mazowieckiego Parku!
    NIKT przy zdrowych zmysłach się na to nie zgodzi, a będąc stroną uzgodnień,
    należy protestując - przedstawiać KONSTRUKTYWNE kontrpropozycje.
    W tych dwóch choćby punktach:
    1.TUNEL - BEZ TUNELU
    2.Ingerencja w Maz. Park 1,6km(GDDKiA) kontra 4 Km ("ekolodzy")
    widać wątpliwe i szkodliwe dla Ursynowa intencje jakiejś pani z Wilanowa
    i jakiejś pani z Załusek.
    Głowa do góry, Ursynowianie:)
    Tego procesu już nikt nie zatrzyma!

    Takie "propozycje" zostaną po prostu wrzucone do kosza przez Wojewodę i Państwo.
    PS. Reasumując - teraz ekolodzy MUSZĄ odkryć karty, a SISKOM prosił o to
    od samego początku! Nigdy nie doczekaliście się Państwo konkretów,
    a teraz sami zobaczycie, że NA PEWNO nie o interes URSYNOWIAN,
    a o interes prywatny i polityczny paru osób tu chodziło

    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@autograf.pl

    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: jacek IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 10.01.05, 21:05
    ekologiczny ursynow wygral sprawe i zostal uznany za strone postepowania -

    sisukomy nie moga tego wyroku podwazyc - bo sami sobie w ten sposob zabraliby
    prawo do skrzenia wyroku

    gdyby chociaz sisukomy zostaly stowarzyszeniem rejestrowym (na co jest mala
    szansa - potrzeba 15 osob - brak 11) mogliby wziac udzial w postepowaniu -
    choc biorac pod uwage tylko jedna osobe(i to od zaledwie 8 lat, przedtem
    Tomaszow Lub) zameldowana w Warszawie trudno by im bylo wkazac uczciwe
    zainteresowanie sprawa
  • Gość: wonneschauder IP: *.. / *.e-plan.pl 08.01.05, 10:22
    a ja mam dość dyktatury samosmrodów w tym mieście!Brawo Cesarska!
  • Gość: sas IP: 80.53.144.* 08.01.05, 11:09
    rozumiem ze jezeli to stowarzyszenie moze w tym uczestniczyc to my tez mozemy
    pojsc i pomoc wyznaczac zjazdy z autostrady
  • Gość: AGATA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.05, 12:23
    Brawo, miejmy nADZIEJĘ ZE TEN DEBILNY POMYSŁ AUTOSTRADY PRZEZ uRSYNÓW JUŻ NIE
    WRÓCI.Ci którzy mieliscie zakosic tyle kasy kosztem degradacji naszego osiedla-
    wynocha.
  • Gość: gość2 IP: *.aster.pl 08.01.05, 18:47
    Czy pani ma samochód?
  • Gość: Ekolog IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:19
    Wynocha do Łodzi do smrodku.
  • Gość: leon IP: 80.108.238.* 08.01.05, 13:07
    Metro przekierować na lotnisko Okęcie.
  • Gość: warszawiak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.05, 13:15
    NNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  • Gość: - IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 13:40
    Mam dosyć korka na Puławskiej i Marynarskiej. Z Ursynowa się wyjechać nie da,
    zwąłszcza na zachód Wawy. Stowarzyszeniu "zakorkowany Ursynów" to się wizyta
    ruskiej amfii należy :[
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 15:21
    masz w pełni rację.

    A oto winni tego bałaganu:
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23704
    No i jeszcze tłusty bibliotekarz !!!
    Oni razem utworzyli to stowarzyszenie ZAKORKOWANY URSYNÓW .
  • Gość: Smok IP: *.acn.waw.pl 08.01.05, 14:22
    jak najszybciej. Nie chcę by podatki które płacę były marnowane na protesty i
    zaczynanie projektów od nowa po sto razy, a w tym czasie wszyscy będą stać w
    korkach. Tym razem przez jakąś zgraję co się nazywa ekologiczny ursynow. Szkoda
    gadać.
  • Gość: Stahoo IP: *.aster.pl 08.01.05, 18:55
    Trzeba gadać, aby przestano ich nazywać "ekologami", bo nimi na pewno nie są!
    Oni nie zdają sobie sprawy, że i tak nie ochronią środowiska poprzez
    zaniechanie budowy autostrady. Za kilkanaście lat na wzbogacającym się
    Ursynowie 1 samochód będzie przypadał na 1 dorosłego mieszkańca, będzie nowa
    dzielnica Wilanowa i wtedy ja zapytam się panie Cesarskiej czy było warto to
    robić??
  • Gość: AntyPaniCesarska IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 12.01.05, 22:20
    tez uwazam ze powinni zlikwidowac metro IDACE PRZEZ URSYNOW, Ci ludzie maja
    bezkolizyjne zjazdy, metro, pod nosem rezerwat przyrody I JESZCZE KURWW..
    PROTESTUJA z powodu niby TRASY TRANZYTOWEJ DLA TIROW!!!!! SKORO WIEKSZOSC Z
    NICH ZASUWA PRZEZ GROJEC. LUDZIE = MLOTKI zacytuje Epoka lodowcowa "LUDZIE
    PRZESTANCIE SIE I INNYCH WKOLO COFAC" TO NIEEEEEEEEEEEEEEE KAMPINOS TYLKO
    AGLOMERACJA, A JAK SIE NIE PODOBA TO NIECH WYBURZA 2 KM WZDLUZ
    PLASKOWICKIEJ!!!!!!!!
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 13.01.05, 08:43
    ... i atakujmy Pałac Zimowy
    LENIN, STALIN, BIERUT
    Młodzież z partią
    Partia Gierek
    Niech żyją.....
  • Gość: realista IP: *.acn.waw.pl 17.01.05, 11:14
    GDDKiA i Urbański chcą urządzić Warszawę na wiele lat - NA SZARO. W USA
    likwiduje się autostrady z miast, niefortunnie tam wprowadzone wiele lat temu.
    GDDKiA chce nam zafundować XIX wieczną strukturę dróg.
    Jak będzisz miał parkujące TIRy pod domem - bo przecież Warszawa to wygodny
    postój między Niemcami a Rosją - to na pewno zechcesz się stąd wynieść. I
    dobrze. Jednego matoła mniej!
  • Gość: janne_ahonen IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 08.01.05, 15:34
    Prawo do wglądu w plany mieli od dawna, a że z tego nie korzystali - ich
    problem. Ta staruszka ze zdjęcia to pewnie nawet pojęcia nie ma o planach.
    GDDKiA za chwilę się odwoła i będzie po sprawie.
  • Gość: komagane IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 08.01.05, 21:11
    Problem w tym, czy teraz, po wyroku WSA, z perspektywą zaskarżenia decyzji
    lokalizacyjnej POW przez Ursynów, decydenci z GDDKiA zrobia wreszcie to, co do
    nich nalezy, i wytyczą POW poza Warszawą. Do tej pory mamy tylko przymiarkę
    firmy SETEC sprzed kilku lat, w której stwierdzono, że budowa trasy w wariancie
    podmiejskim (przez Wolicę - Jeziornę) jest tańsza niz przez Ursynów. Jednak bez
    zdecydowanego działania GDDKiA to si e może zmienić. Tereny podwarszawskie sa
    intensywnie zabudowywane. Np. w gminie Raszyn na terenie, gdzie miałaby
    przebigac trasa, planuje sie budowe wielkiego osiedla dok\mków jednorodzinnych.
    Zabudowuje się Piaseczno i Konstancin. Jeszcze pare lat przepychanek między
    mieszkańcami południa Warszawy, przeciwnymi autostradzie, a GDDKiA, a
    rzeczywiście nie będzie alternatywy. Nie będzie, bo ją zabudują.

    Jeżeli zwycięstwo Ekologicznego Ursynowa w sądzie nie pociągnie za sobą
    działania GDDKiA w kierunku przygotowania lokalizacji alternatywnej, a tylko
    spowoduje odciągnięcie budowy POW w czasie, to może byc to pyrrusowe zwycięstwo.
  • yasioo7 08.01.05, 21:49
    Kto miał słuchać rozsądnych argumentów SEU, skoro ich nie było? Teraz SEU i
    inne organizację mają okazję je przedstawić, szkoda tylko, że kosztem tysięcy
    Warszawiaków stojących w korkach.
    Kto rozsądny zdecyduje się wytyczyć POW poza Warszawą? To ma być obwodnica
    miejska dla Warszawy, a nie dla wsi podwarszawskich. I nie dla traktorów i
    furmanek pomiędzy polami, a dla samochodów poruszających się pomiędzy
    dzielnicami.
    Ile jeszcze "alternatywnych lokalizacji" chcecie? Przeanalizowano ich
    kilkanaście i tylko POW z tunelem pod Ursynowem okazała być się dobrym
    rozwiązaniem. Wydano na to masę pieniędzy, poświęcono ponad 4 lata - tych
    faktów nie da się podważyć.
    Odciąganie budowy POW to ewidentne działanie na szkodę Warszawy, na szkodę jej
    mieszkańców, wreszcie na szkodę środowiska. Szkoda tylko, że żadna z
    organizacji mieniących się "ekologicznymi" nie poniesie za to odpowiedzialności.
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Stokrotka IP: *.aster.pl / *.aster.pl 08.01.05, 22:05
    Już pod koniec lat 70-tych ludzie kupujący mieszkania na Ursynowie Płd.
    (okolice ul. Płaskowickiej) wiedzieli, że nie daleko nich będzie przebiegać
    obwodnica. A było to - 25 lat temu. Kupując te mieszkania godzili się na takie
    plany zagospodarowania przestrzennego najbliższej okolicy.
    Wychodzi na to, że znów mamy do czynienia z ploskim podejściem do umów.
    Najpierw je podpiszemy, a potem będziemy sie martwić jak to zrobić, żeby nie
    powiesili nas za niedotrzymanie warunków.
    Gratulacje dla ekologów - znależli sposób.
  • Gość: Dusza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.05, 22:36
    Teraz odwołamy wszystkie uchwalenia i podpisane umowy , firmy które wygrały przetargi wystapią o odszkodowania za zerwanie umów, Okęcie przestanie być budowane ze względu na brak dróg dojazdowych, Unia cofnie całą kasę , która miała być przeznaczona na inwestycje w Warszawie..oklaski i owacje na stojąco dla Cesarskiej.

    A w aptekach zacznie być niedługo zestaw pierwszej pomocy : pijawki i nożyk do upuszczania krwi.
    Jak już innowacja wegług Cesarskiej, to po całości.



  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.01.05, 14:15
    Możesz napisać książkę o tytule HISTORIA DURNOTY POLSKIEJ !!!
    Masz sporą wiedzę o sposobie podejmowania decyzji w sprawie autostrady przez
    Ursynów.
    I wiesz sam że nie ma takiej durnowatości której urzędniki stołeczne i z
    GDDKiA nie mogłyby popełnić. Weż to wszytko opisz. Nikogo się nie bój.
    Faceci z autostrad zostaną wywaleni za debilizm, czas kitusia jako prezydenta
    też już policzony. A tłusty to ci może skoczyć. Jak to tłusty ,wysoko
    nie skoczy.
    ODWAGI Jasio !!!!! Cały Ursynów trzyna za ciebie kciuki.
  • yasioo7 09.01.05, 14:59
    Gratuluję dobrego samopoczucia w opluwaniu innych z ukrycia. Szczęście w
    nieszczęściu, że robisz to z poziomu, który sięga podeszwy buta.
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.01.05, 15:31
    jakiego ukrycia?!?!
    Wyjdź na którąkolwiek ulicę Ursynowa. Wszędzie są tacy jak ja.
    Rozsądnie myślący ludzie. Możesz przyjąć z grubsza ,że na Ursynowie
    mieszkaja same piotrki. No i jeszcze jeden odmieniec niejaka jaaga. Baba
    jaga oczywiście. Bo w końcu Ursynów to sypialnia inteligencji warszawskiej.
    Wiem że z poziomu krakowskiego trudno to dostrzec. No cóż - centusie też
    nie sa doskonali.


    Czy ja kogoś opluwam? Niby kogo? Ciebie? Pochlebiasz sobie centusiu. Z
    punktu widzenia warszawskiego Ursynowa nie jesteś (nic ci nie ujmując)
    godny opluwania.
    Więc przyjm do wiadomości że cię nie opluwam. Nie dlatego że nie mogę,
    czy nie chcę!!! Zwyczajnie nie jesteś spluwaczką. Chociaż z Krakowa rodem.

    Wracając do tematu ,to pisze to zupełnie serio. Nasz wspaniałą okazję
    by zajarzyć. I zarobić. Opisz to wszystko od drugiej strony. Jak się
    to wszystko działo,ze podejmowano tak skandalicznie durne decyzje??? I
    zmarnowano tak wielkie pieniądze!!!!
    Kto kogo kupował i za co??? I po co???

    Szczerze cie zachęcam do podjecia tematu. Taaaaaaaaaaaaka szansa może
    ci sie nie trafić drugi raz w życiu.

    ODWAGI ,JASIU !!!!!!!!
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 22:32
    Rzecz w tym, że nie będzie to miejska obwodnica tylko
    droga tranzytowa - przedłużenie A2. Warszawa zyska tylko trochę smrodu,
    który przywędruje tu z Góry Kalwarii, ot co!!!!!!!!!
  • Gość: west IP: *.proxy.aol.com 09.01.05, 05:50
    Czy autostrada będzie przebiagała w okolicy Tworek? Jest tam zasłużony,
    posiadający wieloletnią tradycję dom dla nerwowo chorych zwany brutalniej domem
    wariatów. Trzeba tam zrobić dobry dojazd z Warszawy i rozbudować zakład.
    Wygląda na to, że wkrótce intensywnie zacznie się zwiększać liczba pacjentów.
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.01.05, 14:05
    nie chyba nie sugerujesz żeby odesłac do Tworek naszego kochanego kiciuś-
    prezydenta i tłustego bibliotekarza?
  • Gość: kierowca IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 10.01.05, 00:38
    stalinowskie prawo niczym nieuzasadnione. chcę budowy dróg ale nie w ten
    sposób. konstytucja, prawo międzynarodowe, niezawisłe sądy mają za nic. cel nie
    uświęca środków. w ten sposób można usprawiedliwić każdego bandytę i mordercę.
  • tarantula01 10.01.05, 17:29
    Podobne prawo obowiązuje w Hiszpanii, Francji i innych krajach.
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: kierowca IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 11.01.05, 02:33
    nie ma takiego drugiego gniota prawnego jak specustawa. skoro jest zgodna z
    prawem europejskim to nie powina być ograniczony czasowo. czysta propaganda. te
    inne kraje to chyba chiny.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 09:12
    No to po kolei...

    Skoro Szanowna Pani Cesarska tak bardzo walczy o zrezygnowanie z POW to
    swiadczy tylko o jej, co tu duzo kryc, zacofaniu i glupocie.

    Zamiast walczyc z wiatrakami i podobnymi do Pani Cesarskiej istotami, GDDKiA
    powinna sobie dac spokoj z Ursynowem i uwage (oraz budzet POW) przeniesc na
    projekty drog przez tereny, ktorych mieszkancy chca mniejszej uciazliwosci.

    Rozwiazanie jest proste (zreszta wskazywane juz w postach). GDDKiA robi A-2 do
    konotopy (lub lepiej... do wezła Puławska ;-). Tu wprowadza ruch w istniejace
    drogi. Nastepnie wznawia trase A-2 na wezle Lubelska w kierunku wschodnim.
    Nie minie 5 latach, jak ursynow bedzie zbieral od mieszkancow kase zeby tylko
    zdobyc fundusze na droge w poziomie terenu (bo jak daja im tunel za darmo to
    nie...)

    Pozdrawiam,
  • Gość: gość IP: *.atman.pl / *.atman.pl 10.01.05, 09:55
    Mówisz, że to całe GDDKIA to taki bandzior, który mówi "wyskakuj z kasy i
    komóry", a jak nie wyskoczysz, to wali w ryj? I potem człowiek żałuje, że nie
    oddał, bo ma obitą gębę, a na dentystę i tak wyda więcej, niż by wtedy stracił
    oddając wszystko po dobroci?

    Dziękujemy za "darmowy tunel", idioto. "Darmowe" ty były wczasy dla górników i
    kolejarzy. Ten tunel ma NAS kosztować miliardy, a jego późniejsze utrzymanie
    jeszcze więcej (nawet nie wiadomo ile, chociaż "projekt" ponoć już dopięty na
    ostatni guzik). Idź szukać debili na swoim podwórku, a nasze zostaw w spokoju.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 10:45
    Zapomniales o jednym istotnym szczegole. Pieniadze na ta inwestycje to nie
    tylko Wasze pieniadze ale wszystkich podatnikow. Czy ze Szczecina czy z
    Piaseczna! Moze faktycznie lepiej bedzie wybudowac za te pieniadze np.
    obwodnice Ciechanowa (ktorej IRR jest tragicznie niski!).

    Jak sie jezdzi Pulawska (w rejonie ursynowa) rano ok 7:30-8:30? A bedzie
    jeszcze fajniej. Oczywiscie najlepiej zostawic Plaskowicka i caly Ursynow w
    takim stanie w jakim teraz jest? Powodzenia... (choc w sumie mozna potem niezla
    kase sciagac na zwiedzaniu skansenu).

    Aaaa i nie rozumiem tekstu z GDDKiA i bandziorach :-/
    Wylacz Cartoon Network bo nie mozesz sie skupic na kilku rzeczach.

    pozdrawiam,
  • Gość: gość IP: *.atman.pl / *.atman.pl 10.01.05, 10:58
    > Zapomniales o jednym istotnym szczegole. Pieniadze na ta inwestycje to nie
    > tylko Wasze pieniadze ale wszystkich podatnikow. Czy ze Szczecina czy z
    > Piaseczna!

    Zapytaj podatników ze Szczecina czy wolą wydać miliardy na tunel pod Ursynowem,
    czy miliony na zwykłą drogę poza miastem. Nie chcą ani jednego ani drugiego, bo
    droga w Warszawie im wisi, ale z dwojga złego wybiorą mniejsze koszty.
    Mieszkańcy Ursynowa też nie chcą "w prezencie" tego superdrogiego tunelu, tylko
    drogi poza miastem. Wszyscy chcą drogi poza miastem, oprócz paru "osobiście
    zainteresowanych". I nie podpisuj się "projektant POW", bo zapytamy gdzie jest
    ten "projekt", na który rzekomo poszły z naszej kieszeni dziesiątki mln zł, i co
    wtedy pokażesz, oprócz głupiej miny?
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 13:51
    Hmmm. To mam do Ciebie prosbe zebys to wlasnie Ty zrobil glupia mine. Tak sie
    sklada ze z zasady nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nic nie wiem.

    Zachowa umiar i nie(!) wypowiadaj sie za mieszkancow Ursynowa. Znam wielu
    ktorzy smieja sie z Twoich slow. To co piszesz jest po prostu glupie i
    niezrozumiale. Nie rozumiesz polityki transportu... (tylko bardzo prosze nie
    pisz ze mieszam polityke z transportem).

    Mam rowniez prosbe abys zachowal umiar w swoich kalkulacjach, bo okreslenie
    dziesiatku mln jest bardzo nieprecyzyjne. O ktorej czesci POW mowisz? Ile to
    jest "dziesiatki mln"? Przeciez te informacje sa ogolnie dostepne, a Twoje
    hasla swiadcza tylko o tym ze nie masz najmniejszego pojecia o tym projekcie (i
    danych zawartych w SIWZ).

    Wiesz moze co to SIWZ? Chetnie Ci wyjasnie to pojecie.

    pozdrawiam,
  • yasioo7 10.01.05, 14:20
    Tak z ciekawości zapytam się na jakim poziomie jest IRR dla POW, a na jakim dla
    obwodnicy Ciechanowa?
    Pozdrawiam
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 16:00

    Uuuuuuu, odpowiedz na to pytanie jest bardzo trudna. IRR obwodnicy Ciechanowa
    to 12%, zatem widac ze zupelnie nieoplacalna inwestycja. Koncepcja ta zostala
    opracowana w, zdaje sie, 2001 roku. Co do IRR POW to niestety nie slyszalem o
    takowych materialach (i nie odwaze sie spekulowac, choc moje zdanie na ten
    temat jest jasne :-)

    Jest takie proste doswiadczenie szkolne.:
    1. Stoi na swiatlach ciezarowna XXI wieku - KAMAZ. Zapala sie zielone i Kamaz
    rusza. Spalin po horyzont, tak jak i swiatel. nastepne swiatla za 250-500m.
    historia sie powtarza co 250-500m. Przejazd przez Warszawe z Ursusa do Starej
    Milosnej to jakies 32km (ostroznie liczac).

    2. Jedzie sobie ciezarowka droga expresowa. Zero switel... Wiecej nie trzeba
    chyba dodawac. Z Konotopy do Lubelskiej jest jakies 29km.

    Zapraszam do liczenia. Chyba niektorzy pseudo-ekolodzy, zamiast ogladania
    Polsatu, powinni podszkolic sie ze swoimi pociechami przy odrabianiu lekcji.

    pozdrawiam,
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 16:59
    > Jest takie proste doswiadczenie szkolne.:
    > 1. Stoi na swiatlach ciezarowna XXI wieku - KAMAZ

    Trzeba być niezłym kretynem, żeby do jeżdżenia po mieście kupić sobie KAMAZa.
    Nie znam nikogo, kto jeździ KAMAZem. Jeżdżę po Ursynowie i chyba nigdy nie
    widziałem stojących na światłach KAMAZów. Wymyśl inne "doświadczenie szkolne",
    chociaż widać, że w szkole to wielkich sukcesów chyba nie odnosiłeś.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 17:10
    No widze ze silne argumenty wyciagnales.
    Przeknales prawie wszystkich ze POW jest niepotrzebny!

    A co bys odpisal gdyby bylo napisane "Tatra"? Ze nie ma takich samochodow bo to
    Twoje ulubione piwo?

    pozdrawiam,
  • tarantula01 10.01.05, 17:35
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > > Jest takie proste doswiadczenie szkolne.:
    > > 1. Stoi na swiatlach ciezarowna XXI wieku - KAMAZ
    >
    > Trzeba być niezłym kretynem, żeby do jeżdżenia po mieście kupić sobie KAMAZa.
    > Nie znam nikogo, kto jeździ KAMAZem. Jeżdżę po Ursynowie i chyba nigdy nie
    > widziałem stojących na światłach KAMAZów. Wymyśl inne "doświadczenie szkolne",
    > chociaż widać, że w szkole to wielkich sukcesów chyba nie odnosiłeś.


    Uwaga!

    TIR jest bardziej ekologicznym pojazdem od KAMAZa. Podstaw sobie TIRa. No, ale
    już pisałeś, że nie widziałeś na światłach KAMAZów. TIRów w takim razie też
    nie...
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 17:48
    > TIR jest bardziej ekologicznym pojazdem od KAMAZa. Podstaw sobie TIRa. No, ale
    > już pisałeś, że nie widziałeś na światłach KAMAZów. TIRów w takim razie też
    > nie...

    Bingo, dziś nie widziałem ani jednego TIRa, a trochę po Ursynowie jeździłem. Ani
    nie było korka TIRów rano, gdy jechałem do pracy, ani po południu, gdy wracałem.
    Ani nie ma tych TIRów w nocy, wiem, bo czasem jeżdżę. Ale masz rację, jest
    szansa, że dzięki PseudoObWodnicy TIRy się pojawią. Wtedy to będzie "prawdziwe
    miasto", które jak wiemy z GW "musi się rozwijać".
  • yasioo7 10.01.05, 18:17
    Poważnie? Pojawią się TIRy? Przylecą z ciepłych krajów i będą kołować po
    Ursynowie :D
    gościu niedzielny z zeszłorocznej choinki :) Niezłego musisz mieć rentgena w
    oczach, że zobaczysz TIRy na Ursynowie kołujące po POW. Prześwietlisz sobie
    minimum 2,5 metra gleby i 1,5 metra żelbetu nad tunelem POW, będziesz siedział
    i podziwiał. Tylko uważaj, żebyś nie trafił na ruski transport uranu albo
    chińską cysternę z bronią biologiczną :D Jeszcze byś zaczął ekologicznie i bez
    prądu świecić nad świeżo zakupionym wydaniem Faktu :)
  • mrrrfrrr 10.01.05, 19:13
    Pszepraszam bardzo bo ja nietutejszy tutaj (aczkolwiek nie z Krakowa),
    ta obwodnica to właściwie autostrada czy droga szybkiego ruchu?
    Gdybyście byli tak mili dobrzy ludzie i mi to wyjaśnili.
    okejhokej
  • tarantula01 10.01.05, 20:09
    Do węzła Konotopa autostrada A-2. Następnie w węźle tym droga rozwidla się na
    dwie trasy:
    POW oraz łącznik do trasy AK.

    Obie trasy będą drogami ekspresowymi. M.in.: ze względu na większą liczbę
    węzłów z układem drogowym ulic Warszawy, niższą prędkością projektową (mniej
    niż 130 km/h, bo 100 km/h, a w niektórych miejscach 80 km/h), węższymi pasami
    ruchu (3,5 m, a nie 3,75 m).
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 22:16
    Słyszałem od Ciebie Tarantulo i od Wampira, że to nie ma byc droga
    tarnzytowa. A tutaj piszesz, że A2 ma się zamienić w dwie drogi ekspresowe
    przez Warszawę (jedna to POW) - coś kręcicie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I proszę nie wmawiajcie, że to przejęzyczenie.
    Autostrada A2 za miasto - tak powinno to wyglądać.
    Wtedy budujmy dopiero obwodnicę. Inaczej nikt A2 wokół Warszawy nie zbuduje
    przez następne 50 lat i POW będzie tranzytem przez Warszawę !!!!!!!!!!
  • tarantula01 10.01.05, 22:26
    I te dwie drogi ekspresowe stanowią zachodnią, południową i północną nitkę
    obwodnicy. Pozostaje domknięcie wschodnią nitką i mamy ring obwodnicy
    warszawskiej.
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 22:33
    Z całym ruchem tranzytowym wschód - zachód - brawo!!!!
  • tarantula01 11.01.05, 09:04
    Gość portalu: TOM napisał(a):

    > Z całym ruchem tranzytowym wschód - zachód - brawo!!!!


    Tenże ruch ma mieć do dyspozycji drogę nr 50 modernizowaną z tej okazji na
    odcinku Grójec - Mińsk Mazowiecki (odcinek Sochaczew-Grójec już jest
    wyremontowany). Droga ta będzie tańsza dla tranzytu niż autostrada, ponadto
    bedzie mieć obwodnicę miast przez które przechodzi.
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: gość IP: *.atman.pl / *.atman.pl 11.01.05, 09:13
    > Tenże ruch ma mieć do dyspozycji drogę nr 50 modernizowaną z tej okazji na
    > odcinku Grójec - Mińsk Mazowiecki (odcinek Sochaczew-Grójec już jest
    > wyremontowany). Droga ta będzie tańsza dla tranzytu niż autostrada, ponadto
    > bedzie mieć obwodnicę miast przez które przechodzi.

    Nie chrzań. "Modernizacja" polega na wyrównaniu nawierzchni i namalowaniu nowych
    pasów. Droga jak była wąska i niebezpieczna, tak jest i będzie. Do
    międzynarodowego tranzytu służą właśnie autostrady, a nie jakieś podrzędne drogi
    z mnóstwem niebezpiecznych skrzyżowań, przechodzące przez miasta i wsie.
  • tarantula01 11.01.05, 09:27
    Oczywiście, a poszerzenie z 6-7 m szerokości do 11 m według specyfikacji
    złożonej do funduszu ISPA (ten fundusz wspiera tę modernizację), to tylko
    wyrównanie nawierzchni i malowanie ...wg Ciebie. Eh
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • yasioo7 11.01.05, 10:15
    Wyrównanie i malowanie = budowa obwodnic w 4 miejscowościach w ciągu DK50.
    Gratuluję trzeźwości umysłu.
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Ania IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:34
    Poszerzenie do 11 m to tylko dorobienie pobocza. No dwupasmówka to nie jest,
    hihihi.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:08
    litosci,
    nie znasz projektu 50tki, wiec nie wypisuj slow "tylko".
    Przerastaja Cie merytorycznie...

    pozdrawiam,
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 11.01.05, 10:51
    Chyba Ci sie cos pomylilo.
    Widziales chociaz projekt przebudowy DK50?
    projekt robily dwa warszawskie biura projektowe. Zadzwon do nic i sie popytaj
    co i jak. Nie zapominaj o obwodnicach: Slomczyna, Drwalewa-Chynowa, Kolbieli
    oraz Stojadel (Mszczonow). Pewnie nawet nie wiesz gdzie jest 50tka!

    A juz informacje o charakterze modernizacji to Twoja porazka. Przestan sie
    osmieszac. Dowodzisz jedynie ze nie widziales projektu na oczy! Co jest
    zaprojektowane w Chynowie na przecieciu z DK50?

    pozdrawiam,
  • Gość: :-) IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:30
    Ta, pewnie, może i prześwietlę sobie glebę.
  • Gość: Ja IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:29
    Ja też od nie pamiętam kiedy nie widziałam TIR-ów na Ursynowie. I NIE CHCĘ ICH
    WIDZIEĆ.
  • Gość: z IP: *.chello.pl 27.01.05, 21:39
    A co powiesz na to:
    3. Jedzie sobie ciężarówka autostradą wytyczona poza granicami Warszawy.
    Zadnych spalin, żadnych chałasów, żadnych Kamasów na Ursynowie.
  • siskom_tak 10.01.05, 11:43
    Gość portalu: projektant POW napisał(a):

    > Skoro Szanowna Pani Cesarska tak bardzo walczy o zrezygnowanie z POW to
    > swiadczy tylko o jej, co tu duzo kryc, zacofaniu i glupocie.

    A już myślałem, że tylko my to odkryliśmy.

    > Zamiast walczyc z wiatrakami i podobnymi do Pani Cesarskiej istotami, GDDKiA
    > powinna sobie dac spokoj z Ursynowem i uwage (oraz budzet POW) przeniesc na
    > projekty drog przez tereny, ktorych mieszkancy chca mniejszej uciazliwosci.

    Gdyby Pani Cesarskiej chodziło rzeczywiście o ekologię i dobro mieszkańców
    Ursynowa, to tak by zrobiła.
    A ty jak myślisz, o co jej chodzi?


    > Rozwiazanie jest proste (zreszta wskazywane juz w postach).GDDKiA robi A-2 do
    > konotopy (lub lepiej... do wezła Puławska ;-). Tu wprowadza ruch w istniejace
    > drogi. Nastepnie wznawia trase A-2 na wezle Lubelska w kierunku wschodnim.
    > Nie minie 5 latach, jak ursynow bedzie zbieral od mieszkancow kase zeby tylko
    > zdobyc fundusze na droge w poziomie terenu (bo jak daja im tunel za darmo to
    > nie...)

    Dokładnie tak trzeba zrobić i działalnośc Pani Cesarskiej, Szulc i innych
    usiłujących skoczyć na kasę lub zrobić karierę na POW, do tego doprowadzi.
    Tylko, że wtedy i Cesarska i Szulc będa musiały kanałami się przemykać, bo
    mieszkańcy Warszawy, a Ursynowa w szczególności, będa chcieli spalić te baby na
    stosie.

    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@autograf.pl

    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Piaseczynianka IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:38
    Dziwnym trafem mieszkańce Piaseczna też są zacofani, bo też nie chcą
    autostrady. Popieramy Ursynów.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:11
    Nie wypowiadaj sie prosze za mieszkancow Piaseczna.
    To najwidoczniej nie ten(!) "dziwny traf", ktory ogladasz w Polsacie. Mam
    bliska rodzine w Piasecznie i oni chca POW.

    pozdrawiam,
  • Gość: Cywilizacja IP: *.acn.waw.pl 10.01.05, 16:50
    GDDKiA chce budować bardzo kosztowną drogę tranzytową przez miasto, bo szefowie
    chcą się obłowić. In drożej tym więcej podprowadzą dla siebie. Warszawa musi
    mieć OBWODNICĘ POZA MIASTEM - tak jak cywilizowane metropolie - a nie
    transeuropejską drogę tranzytową wśród domów.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 10.01.05, 17:06
    Szkoda mi Ciebie, za duzo TeleTydzien czytasz.
    Ale trzeba dac Ci szanse - niech sie dopelni Twoja misja! Proponuje zebys
    wymienil przykladowe cywilizowane metropolie i opisac w 2-3 zdaniach czym sie
    roznia (beda roznily) od POW.



    pozdrawiam,
  • Gość: jacek IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 10.01.05, 21:00
    a w podrecznikach pisza ze tow. Gomolka dawno umarl ...
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.01.05, 22:22
    Szanowny projektancie POW - pojedź do najbliżeszej metropolii,
    do Berlina najlepiej A2 i zobaczysz w jakiej odległości od miasta
    przechodzi. Uprzedzając twoje twierdzenia, że inne autostrady są bliżej
    pokaż jedną, która przechodzi przez dzielnice mieszkaniowe.
    Niechlubnym przykładem jest Wiedeń ale Wideńczycy nie są tym zachwyceni.
    Pojedź do Niemiec na nauki - tam autostrady są najlepsze w Europie i nie
    przechodzą przez miasta, a na pewno nie przeprowadzają przez miasta tranzytu!!!!
  • yasioo7 10.01.05, 23:05
    Nie wiem czy umiesz czytać mapę i czy byłeś kiedykolwiek w Berlinie. Jeżeli
    tak, to powinieneś wiedzieć, że w Berlinie lotnisko Tempelhof jest
    zlokalizowane podobnie do naszego Okęcia - jakieś 6 - 7 km od Centrum. Zaraz
    koło niego budowana jest autostrada, która stopniowo otacza Berlin od zachodu i
    południa, teraz przedłuża się ją na wschód.
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 11.01.05, 09:18
    Byłem w Berlinie a co najważniejsze przjeżdżałem autostardą A2
    koło Berlina - podkreślam koło a nie przez !!!!!!!!!!!!!
    Jeśli już nie masz prawdziwych argumentów, to przynajmniej zamilcz
    a nie kłam w żywe oczy. Na mapie berlina, którą sami polecacie
    A2 jest poza miastem, bo to główny tranzyt wschód-zachód.

    Potraficie tylko zarzucać przeciwnikom POW, że są głupolami
    a przedstawiacie zero rzeczowych i prawdziwych argumentów!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czysta ideologia - już to przerabialiśmy - może opusciłes tą lekcję historii???
  • yasioo7 11.01.05, 10:42
    Koło Berlina nie ma autostrady A2... A jeżeli miałeś na myśli Polską A2 w ciągu
    E30, to w Niemczech jest to A10 i przechodzi 40 km od Berlina. Nic dziwnego, że
    nie widziałeś autostrad w Berlinie, skoro tam nie byłeś. W zachodniej części
    Berlina jest A115 w ciągu E51/E26, w południowej A113 w ciągu E26. Po
    wschodniej stronie na przedłużeniu A179 buduje się A11 E28 do przecięcia z A10.
    Od północy do Berlina wchodzi A114 E 55. To wszystko tworzy pierścień wokół
    Berlina w odległości nie większej niż 10 km. Oprócz tego po całym mieście
    rozsiane są łączniki autostradowe A105, A100, A103, A102.
    Podsyłamy dziesiątki map nie pytając czy interlokutorzy umieją się nimi
    posługiwać. O czytaniu już nie śmiem wspomnieć. Dlatego pytam - umiesz
    posługiwać się mapą?
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 11.01.05, 15:31
    i jeżdziłęm tamtejszymi autostradami.
    Czy Wy potraficie tylko obrzucac ludzi błotem i kwestionować
    poziom umysłowy. Oj jasioo słoma z butów.....

    Autostrady, o których piszesz to istotnie odcinki dochodzące do miasta
    ale są to jedynie dojazdy, tak czasami nawet 40 kilometrowe.
    Tak jak zjazdy z E30(przedłużeniem której ma być polska A2)
    Nawiasem mówiąc kilkadziesiąt kilometrów dalej to znowu jest A2 już po stronie
    niemieckiej (widzę, że ważniejsze, bo łatwiejsze jest łapanie za słowka niż
    merytoryczna dyskusja).
    Otóż cała aglomercja Berlina jest otoczona autostardami w odległości ok. 40 km.
    Reszta to dojady łączące się z obwodnicą. Dojazy te jednak nie przejmują tranzytu.
    Jak POW ma nie przejąć tranzytu. W Konopach TIRy się rozpłyną?
    Ja nie jestem przeciwny obwodnicy ale ten tryb jej budowy spowoduje,
    że to nie będzie droga warszawska a droga tranzytowa !!!!!!!!
    A temu jestem przeciwny !!!!!!!!!!!!!!!
  • yasioo7 11.01.05, 18:19
    Ciekawe, "dojazdy" oplatające miasto pierścieniem z 3 stron w odległości kilku
    km. O faktach się nie dyskutuje, fakty przyjmuje się do wiadomości. Faktem
    jest, że taki układ nazywa się "obwodnicą". Adekwatnie do sytuacji warto też
    użyć przymiotnika "autostradowa" i/lub "miejska". Jaki poziom umysłowy trzeba
    mieć, żeby nie rejestrować tych faktów?
    Jeżeli podaje się przykład, to robi się to dokładnie. Od granicy z Polską jest
    w korytarzu E30 autostrada A12, następnie A10, a ponad 70 km od Berlina A2. To
    się nazywa podawaniem konkretów.
    Cała aglomeracja Warszawy jest otoczona drogami krajowymi DK50 i DK62 w
    odległości około 30 km. Reszta dróg to dojazdy łączące się z sąsiednimi
    miastami. Dojazdy te jednak nie przejmują tranzytu.
    Tranzyt na POW to 3%, góra 7% całego ruchu. Warto nadmienić, że tranzyt to
    także samochody osobowe przejeżdżające przez Warszawę, a nie tylko TIRy. Kto ma
    potrzebę przejechać przez Warszawę TIRem może to zrobić już teraz. Po
    wybudowaniu A2 będzie się musiał zastanowić, bo będzie miał wybór:
    - płatna A2 do bram Warszawy,
    - bezpłatna DK 50 poza Warszawą
    Badania na A4 (odcinek Brzęczkowice - Balice) potwierdziły, że kierowcy są
    skłonni nadłożyć 35 - 50 km, żeby nie płacić 22 zł za przejazd. Pozwala to
    przypuszczać, że znakomita większość TIRów, które chcą przejechać z zachodu na
    wschód ominie Warszawę DK50. Przy opłatach na A2 rzędu 42 zł/TIR można mieć już
    pewność, że TIRy nie będą próbowały przejeżdżać POW przez Warszawę.
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TOM IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.01.05, 22:26
    Sorry, nic nie rozumiesz. Swoją drogą SISKOMowcy są bardzo ciekawą
    socjolgicznie grupą. Bardzo zwartą i pełną takiej pychy, że niedługo
    pękną z nadęcia - ostrożnie z ogniem. Już dalej nie będę komentował.
    Pozdrawiam
    Pa

    PS.
    Do dyskusji włączyłem się wcale nie będąc przekonanym o bezsensie POW
    Moje przekonania były mniej więcej 50 na 50.
    Zacząłem po stronie przeciwników POW, troche z przekory.
    SISKOMowcy zrobili jednak wszystko żeby mnie do tego projektu zniechęcić.
    Pycha, brak odpowiedzi na pytania, różne odpowiedzi na te same pytania
    zadawane przez różne osoby i co najważniejsze - motto:
    MY ZNAMY SIE NAJLEPIEJ
    WSZYSCY INNI TO GŁĄBY
    TO JEDYNIE SŁUSZNE ROZWIĄZANIE
    INNYCH ROZWIĄZAN NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    Historia zna już okresy jedynie słusznych idei z jedną przewodnią siłą.

    Mam nadzieję, że drogi w Polsce zaczną w końcu budować ludzie uczciwi
    i ze zdrowym rozsądkiem, że nie będę słyszał, że nowy most, tunel, droga
    to kolejny przekręt w dodatku całkiem bez sensu (np. tunel pod Wisłostardą
    zwany przez niektórych Tunelem Wąchockim) ale Mojżesz chodził 40 lat po pustyni...
  • yasioo7 11.01.05, 23:51
    Oto Twoje pytania:
    "Czysta ideologia - już to przerabialiśmy - może opusciłes tą lekcję
    historii???"
    "W Konopach TIRy się rozpłyną?"
    Wybacz, że pytania te pozostawiliśmy bez odpowiedzi...

    Dyskutujemy o POW od 2,5 roku. SISKOM działa od ponad 3 miesięcy i odpowiada na
    każde konkretne pytanie. Dostarczamy materiały każdemu bez wyjątku - wystarczy
    napisać maila. Opieramy się na opracowaniach ludzi, którzy znają się lepiej. Po
    takiej lekturze pozostaje tylko działać w myśl Stefana "Kisiela" Kisielewskiego:

    "Mądry głupiemu nigdy nie ustępuje,
    jeśli to robi, daje dowód,
    że wcale nie jest mądry,
    że mądrość jego była tylko pozorna"

    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:23
    aaaa tu sie zgodze z jedna uwaga! Mianowicie podoba mi sie to:

    > Mam nadzieję, że drogi w Polsce zaczną w końcu budować ludzie uczciwi
    > i ze zdrowym rozsądkiem, że nie będę słyszał, że nowy most, tunel, droga
    > to kolejny przekręt w dodatku całkiem bez sensu (np. tunel pod Wisłostardą
    > zwany przez niektórych Tunelem Wąchockim)

    najlepszy dowod na to ze do projektowania uzgadniania i budowania zabieraja sie
    tez absolutni ignoranci i (przepraszam) debile! Projektuja rzeczy calkowicie
    odbiegajace od zdrowego rozsadku. Przykadow jest na tony:
    tunel na zeslancow - projektant i urzednik uzgadniajacy powinni stracic
    upawnienia i miec sprawy;
    tunel na wislostradzie - projektant (ten sam? :-) i urzednik uzgadniajacy
    powinni stracic upawnienia i miec sprawy.

    Nawiasem mowiac czy ktos z Was wie dlaczego nie mozna bylo otworzy w tunelu na
    wislostradzie? I dlacego na zeslancow nawe wlasciciele 126p maja stracha jak
    wjezdzaja do tunelu? :-)

    pozdrawiam,
  • yasioo7 12.01.05, 17:49
    Z tunelem na Wisłostradzie były problemu z odbiorem przez Straż Pożarną.
    Najwięcej kłopotów sprawił system alarmowy - czujniki dymowe włączały alarm bez
    powodu. Oprócz tego były problemy z wentylacją, też związane z elektroniką.

    Na Zesłańców pod tunelem jest kolektor ściekowy. Nie chciano "wkopywać" go
    głębiej i w efekcie tunel zamiast wymaganej skrajni 4,5 m ma tylko 3,0 m.
    Oczywiście wszystko w ramach oszczędności :) Nie wzbudziło to wątpliwości przy
    projektowaniu i zostało przyklepane przez kolejnych urzędników.
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: stoliczny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.05, 17:54
    Ta trasa ma służyć WSZYSTKIM , nie tylko Wam wybrańcom. Skoro się nie podoba lokalizacja, wara od innych ulic miasta.
    Na rowery i metrem !!!!!
    A Cesarską na miotłę.
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 12.01.05, 19:58
    Bodajże w "1984 roku" jest taka scena jak przesłuchują na torturach faceta.
    Pokazują mu palce . Najpierw 2 -ile widzisz? .Dwaaaa!!! -a oni go prądem.
    Pięęęęęęęęęęęć ,też prąd. Trzyyyyyyyyyy!!!! I znów prąd .I tak po długich
    próbach facet dociera do własciwej odpowiedzi na pozornie proste pytanie. Brzmi
    ona -a ile sobie zyczysz bym widział?.

    To cały sens dyskusji z siskomowcami. Zależnie od potrzeb zjazdów bedzie 2,lub
    3 ,liczba pasów tez się zmienia. Raz ma byc płatne ,raz bezpłatne.Raz
    dojazdowa ,raz pow. Gdy juz to pojałeś to szybko zrozumiesz że właściwy
    ruch autostradowy pójdzie drogą nr 50. Ma ona po jednym pasie ruchu w każdą
    stronę (ale ma być rozbudowana do dwóch). Zjazdy z takiej autostrady sa o niebo
    potężniejsze. Ten przez Ursynów ma mieć 4 pasy w każdą stronę. I mimo iż to
    będzie obwodnica miejska to autobusy po niej nie pojadą. Sam widzisz jakie to
    proste. Ile palców widzisz??? No ile -nic nie licz , tylko pomyśśśśśśśśl ,
    bo mozesz dostać prądem.
    Piszesz:
    > Mam nadzieję, że drogi w Polsce zaczną w końcu budować ludzie uczciwi
    > i ze zdrowym rozsądkiem, że nie .........itd.
    Powiem brutalnie -nadzieja matką głupców. Drogi będą budować tacy jasiowie,
    właśnie kończy politechnikę. A oni znają od maleńkości odpowiedzi na pytanie
    o palce. Mają tak giętkie kręgosłupy ,ze jakby jutro podjeto decyzję o
    poprowadzeniu A2 przez Jeziorną to pisaliby ,ze walczyli o to od dawna.A jak
    się wydarzy,że A2 przez Ursynów pójdzie po powierzchni ,to udowodnią że to też
    tunel w dodatku lepiej wentylowany.
    Kiedyś to się nazywało "brakiem kręgosłupa" ,dziś to tak bardzo
    pożądana "elastyczność i otwartość" w poglądach.
    Popatrz na własną rękę. Ile palców widzisz? Własnie zrobiłeś pierwszy krok w
    dobrym kierunku. Do zobaczenia i spotkania w siskomie.
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 13.01.05, 09:51
    Dzięki za fajny list.
    Uważam jednak, że dyskusja z SISKOMowcami dalej nie ma sensu.
    Są jak pisałeś giętcy a zarazem nieprzemakalni, stosują świetną
    taktykę polityków - nie zauważania niewygodnych faktów.
    Jest ponadto w nich coś więcej - jakiś rodzaj wiary przodowników
    rewolucji. Jakby ich przenieść pół wieku wstecz staneliby zapewne
    na czele ZMP "z ogniem w oczach..."
    Powołują się np. na Kisiela - to ten jasio taki "mądry" - Kisiel pewnie
    się w grobie przewraca.
    Traktuję ich jako punkt osobliwy, a jak mawiają czasem matematycy
    punkty osobliwe należy obchodzić...
  • Gość: Dusza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.05, 10:24
    I niech zadecyduje większość.
    Niech WSZYSCY się wypowiedzą, czy chcą mieć nowe drogi czy nie.
  • Gość: gość IP: *.acn.waw.pl 13.01.05, 17:43
    > Niech WSZYSCY się wypowiedzą, czy chcą mieć nowe drogi czy nie.

    Palisz głupa, czy naprawdę nim jesteś (obstawiam to drugie)? Nie chodzi o "nowe
    drogi", tylko konkretnie o tę jedną autostradę. A kto to będzie ci "WSZYSCY"? Bo
    autostrada będzie z Lizbony do Władywostoku, czyli zainteresowanych jest sporo.
  • Gość: projektant POW IP: *.konstancin.net 10.01.05, 23:18

    Ojjjj... Tak myslalem... Berlin.
    Sam przyznajesz: Wieden! Rozumiem ze mozesz wskazac zrodlo zlej opinii
    (publicznej) nt. autostrad we wiedniu? Chcesz kolejny przyklad? Szkotholm!
    Autostrada zaczyna sie w rejonie Sluzy - nastepnie Globen - az do Nynashamn.
    Jako ciekawostke dopowiem ze miesiac temu zlozono projekt na wydluzenie tego
    autostradowego odcinka (zdaje sie o 14 km) w kierunku portu.

    BTW: strasznie bawi mnie rozmowa z laikiem nie rozumiejacym pewnych spolecznych
    potrzeb. Nie wierzycie w 7% udzialu TIRow w ruchu na POW. Czemu nie zrobicie
    badan? Mowicie nie bo nie! Gratulacje! Moja corka tez taka mowi jak chce
    ciastko w cukierni (a ma 4 lata :-).

    pozdrawiam,
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.01.05, 06:49
    > Chcesz kolejny przyklad? Szkotholm!
    > Autostrada zaczyna sie w rejonie Sluzy - nastepnie Globen - az do Nynashamn.

    Tak, zaczyna się daleko za miastem w lasach (w Szwecji jest bardzo dużo lasów,
    uprzedzając głupią uwagę, że u nas musiałaby zniszczyć MPK - nie, bo u nas są
    tylko małe skrawki lasów, mogłaby iść przez pola)
  • yasioo7 11.01.05, 08:27
    Oni już robili badania - wyszli o 12 na DK50 i na 2 lotnych punktach liczyli
    TIRy przez pół godziny, a w inny dzień o 13 na al. Krakowską też chyba na pół
    godziny. Powychodziły im jakieś ciężkie procenty, nic o godzinie szczytu czy
    udziałach procentowych A, C, Cp, X, M, K, R. Jak to przeczytałem, to nie
    wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Opisałem jak się robi badania i
    zaoferowałem pomoc w ich przeprowadzeniu i przeliczeniu. Bardzo im się to nie
    spodobało...
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@gazeta.pl
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: TC IP: 193.111.22.* 13.01.05, 16:35
    A ja wszystkim Ursynowcom powiem tak, autostrada jest potrzebna i powinna być
    tam gdzie jest zaplanowana. Z tego co wiem to plany nie powstały przed wczoraj i
    jak się wprowadzaliście tam, to mogliście sprawdzić gdzie są planowane drogi
    tranzytowe. A jak ktoś się obudził z ręką w nocniku, to niech się teraz buja i
    sam martwi. Ekolodzy jak z koziej d... trąba. Trzeba było myśleć jak był na to
    czas! A nie teraz wylewacie dziecko z kąpielą. A co to za argument 15 km od
    miasta, może jeszcze dookoła, jak w Londynie, co? Przecież za 15 lat Wawa się
    rozrośnie i ta autostrada będzie w mieście, to może od razu 200 km od Warszawy
    ją zbudujmy, albo lepiej przez Puszczę Kampinoską (tam nikt nie mieszka, to go
    nie zadymimy!). Ku chwale wielkich budowniczych autostrad, czuj czuj czuwaj!!!

    PS
    a Ci co zaspali są sami sobie winni, trzeba założyć stowarzyszenie zwolenników
    budowy autostrady przez Ursynów, zgnieciemy ich masą. A pozatym to Ursynów (ten
    stary) jest brzydki i spokojnie można go wyburzyć.
  • siskom_tak 13.01.05, 16:45
    Zajrzyj do nas. Walczymy o to samo, co Ty i 70% warszawiaków!
    Wg sondażu OBOP z listopada/grudnia
    --
    SISKOM - Społeczny i Spontaniczny Komitet Obwodnicy Miejskiej
    siskom_tak@autograf.pl

    TAK dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Nieprojektanci POW IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:47
    Ile cashu dostaniesz, jeżeli twój projekt POW przejdzie? Chyba jest o co
    walczyć, bo na siłę chcesz uszczęśliwiać tych głupich i niec nie kumających
    ludzi. Puść swoje POW przez Pragę :-) Tam ci wytłumaczą, że tak się nie robi.
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:13
    Ile? Odrobina checi a znajdziesz to w biuletynie zamowien publicznych. Cena
    projektu POW jest jawna! Faktycznie nie znasz sie na projektowaniu :-(

    pozdrawiam,
  • Gość: bzik IP: *.aster.pl / *.aster.pl 15.01.05, 22:52
    czy łapówy tez tam są?? Ile sam bierzesz? Pewnie znasz się na
    projektowaniu,ale gadasz i piszesz jak stary łapówkarz.
  • Gość: My z Ursynowa IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:25
    Jesteśmy zacofani i głupi. Nie chcemy autostrady, hej!
  • Gość: projektant POW IP: 217.153.77.* 12.01.05, 16:06
    brawo za samokrytyke!
    jest jeszcze lekarstwo na Wasza dolegliwosc.

    pozdrawiam,
  • Gość: Wojownik IP: 62.29.248.* 10.01.05, 09:46
    Ciekawe ilu z tych protestujących jest Warszawiakami. Podobno na Ursynowie
    mieszka 70 % przyjezdnych. Jeżeli chcą mieć wieś w mieście, to juz mają bo ich
    zachowanie wskazuje na to. Czy takie oszołomy muszą decydować za większość.
    Niech wejdą jeszcze na drzewa na znak protestu. Tam jest chyba ich miejsce.
  • Gość: Przyjezdny IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:55
    Jesteś prawdziwym warszawiakiem? Podobno oni są juz tylko na powązkach. W
    związku z tym puść sobie tranzyt tirów przez Powązki :-))))))))
  • Gość: MKY z Ursynowa IP: 217.153.33.* 10.01.05, 10:14
    Zamiast autostrady gigantyczny parking i śmietnik.. bo tak wygląda ul.
    Pałskowickiej obecnie.. Mieszkam na Ursynowie i autostrada, czy tez trasa
    szybkiego ruchu mi nie przeszkadza!!! Tymbardziej, że ta lokalizacja to nie
    żadna nowość, i odkąd powstał Ursynów, zawsze było tam miejsce na taką drogę..

    Proponuję, aby wszyscy Państwo 'społecznie zaangażowani' zajęli się
    działalnością, która przynosi jakieś wymierne i widoczne skutki.. a nie tylko
    krzykami protestami itp.
    A moze by tak jeszcze oprotestowali poszerzanie KEN'u i Rosoła?? Wtedy
    nasze 'piękne' osiedle stanie w rewelacyjnym korku, a my będziemy oddychać
    świeżym powietrzem prosto z silnika.

    TAK, dla autostrady przez Ursynów!!
  • Gość: Ja z Ursynowa IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:56
    Ty, przeprowadź się np. na Wolę, ok? NIE dla autostrady.
  • Gość: misza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.01.05, 13:52
    Przez tych szalonych ekologów i pseudo urbanistów o mentalności szlachty
    zagrodowej nic już nie da się zbudować. Wyobraźmy sobie co by się działo przy
    okazji dojazdu z Pragi na Wolę bez super kontrowersjnego tunelu pod Placem
    Królewskim "niszczącego bezpowrotnie historyczną strukturę przestrzenną tego
    miejsca":) Tylko wariat neguje dzisiaj przydatność trasy łazienkowskiej, ale
    zbudowanie jej w dzisiejszych czasach byłoby po prostu niemożliwe.
    Komuchy były i zrobiły.
    Mamy demokrację, wolność itd, a od ponad 20 lat nie mogą wbić szpadla pod
    budowę planowanej przez Ursynów już od 30 lat trasy szybkiego ruchu, czy jak
    kto woli autostrady.
    Ludzie, którzy kupowali tam mieszkania mają prawo walczyć o maksymalne
    zmniejszenie uciążliwościnie trasy, ale nie mają prawa narzekać bo wiedzieli o
    planach budowy i na tym basta, to powinno urywać wszelkie dyskusje.
  • Gość: gość IP: *.atman.pl / *.atman.pl 10.01.05, 14:34
    Autostrada nie jest "planowana już od 30 lat", tylko była planowana 30 lat temu,
    a to zasadnicza różnica, której pewnie nie rozumiesz, tylko powtarzasz
    bełkotliwe hasła z GW. 30 lat temu były również plany, że socjalizm będzie trwał
    wiecznie i opanuje cały świat, w centrum Warszawy będą ruchome chodniki, a Fiat
    126p będzie w każdej robotniczej rodzinie (rodzin innych niż "robotnicze" miało
    w ogóle nie być).
  • macyk 12.01.05, 21:42
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > Autostrada nie jest "planowana już od 30 lat", tylko była planowana 30 lat
    temu
    Od 30 lat to miejsce jest przeznaczone na autostradę. Nikt nie zabudowuje 200 m
    stef ochronnych więc kupując mieszkanie z widokiem na nie należy się z tym
    liczyć nawet jeśli nie ma tabliczek "tu będzie kiedyś autostrada".
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.aster.pl 12.01.05, 22:37
    > Od 30 lat to miejsce jest przeznaczone na autostradę.

    Nie, 30 lat temu to miejsce BYŁO przeznaczone na autostradę.

    > Nikt nie zabudowuje 200 m stef ochronnych

    Właśnie, że zabudowuje.
  • Gość: Komuchy IP: 195.117.242.* 11.01.05, 16:57
    Oprócz tego komuchy zrobiły kartki na mięso, paliwo itp. Ładnych masz idoli.
  • Gość: Gosc IP: *.rmf.pl / *.rmf.pl 10.01.05, 16:08
  • Gość: ANTY EKOTERRORYSTA IP: *.rmf.pl / *.rmf.pl 10.01.05, 16:15
    z pieprzo..mi prostestami (wokol ludzie gina), a tu banda niedowartosciowanych
    bucow protestuje tak wazne inwestycje. Ja bym zlikwidowal do tej buclandi
    wszystkie kladki z glownych drug, niech zapier... na rowerkach wszedzie,
    szczegolnie MIESZKANCY URSYNOWA mieliby zakaz JAZDY PO DROGACH 2 i 3
    pasmowych!!!!! tam powinien byc przystanek, kopa buclandi w dup... i niech
    zapie..ja dalej furmankami. GINNNNNNNNA LUDZIE PRZEZ WAS BUCE, urzednicy
    pokazcie lwi pazur, tej ciemnoci!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: RUCH OPORU IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 09:23
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: HEIL HITLER !!!!!! IP: 5.2.* / *.chello.pl 13.01.05, 09:41
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Brat-Gocław IP: 193.201.167.* 11.01.05, 15:43
    Czy Pani Prezes, po sukcesie z Ursynowem, pomoże mieszkańcom Gocławia pozbycia
    się Trasy Siekierkowskiej?
    Jest z tym związany bardzo ekologiczny powód. Planowana trasa ma przebiegać
    przez rezerwat ptaków.
    Jako mieszkaniec pobliskiego osiedla jestem przeciwny tej budowie. Gdzie te
    biedne stworzenia teraz podzieją...i nie będzie już takiej ciszy przerywanej
    ptasimi trelami.
  • Gość: Ursynów IP: 195.117.242.* 11.01.05, 17:00
    A kto ci kazał mieszkac na takim zadupiu jak Gocław, gdzie nawet dróg nie ma?
  • Gość: Dark IP: *.polkomtel.com.pl 13.01.05, 19:43
    Głupota zwyciężyła.
    A wypadków coraz więcej. I nie dlatego, że egzaminatorzy na prawko biorą w
    łapę. KONIE SOBIE KUPCIE paraliże.
  • Gość: Stahoo IP: *.aster.pl 16.01.05, 18:36
    Zbudujmy dwie autostrady: jedną z/do Ursynowa i drugą w dużej odległości od
    Warszawy dla potencjalnego ruchu tranzytowego!!!!!
  • lodzkie.autostrady 18.01.05, 18:17
    Czy ktokolwiek z przeciwników autostrad, był kiedykolwiek na zachodzie? Czy
    jechał kiedyś autem i odczuwał jaka różnica w komforcie jazdy jest po
    przekroczeniu granicy Polski i Niemiec? Czy jadac tym autem na zachodzie,
    wjeżdżał kiedyś do jakiegoś większego miasta?
    Jeśli nie, to proponuję zobaczyć jak wygląda normalność komunikacyjna. A jeśli
    tak, a mimo to nie chce mieć autostrady łączącej miasto ze światem, to niech
    się wynosi na Mazury lub do puszczy, tam dróg raczej nie będzie się budować
    (jeszcze ktoś by zrobił protest, że się chce drzewko wyciąć)
    --
    Strona Łódzkie Autostrady
  • Gość: paweł IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 21.01.05, 01:29
    ale o co ten cały raban, inwestycje jest na bazie specustawy wiec moga sobie
    protestowac a budowa i tak bedzie realizowana
  • Gość: xxx IP: *.atman.pl / *.atman.pl 21.01.05, 09:48
    > ale o co ten cały raban, inwestycje jest na bazie specustawy wiec moga sobie
    > protestowac a budowa i tak bedzie realizowana

    Widać nie tak łatwo, skoro wysilają się na jakieś lipne "sondaże" i finansują
    kampanie propagandowe w gazetach. Nie ma wojny ani jakiejś klęski żywiołowej,
    żeby budować drogę "po trupach". Co więcej, Unia może nie dać pieniędzy, jeśli
    budowa drogi powoduje duże szkody dla środowiska. Niedawno z tego powodu
    wstrzymano dotacje dla Hiszpanii. Dlatego "kolesiom autostradowym" pali się pod
    tyłkami.
  • Gość: PIOTR IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.01.05, 18:21
    zapomniałes dodać ,że viceprezydent miasta utworzył (a może sfinansował)
    stowarzyszenie wspierające budowę autostrady przez miasto. Wiesz o czym
    mówię??? -to niejakie siusiaki !!!

    Unia mogłaby tez ograniczać finansowanie jesli zdecydowana większość opini
    publicznej jest PRZECIW. Bo w Warszawie mamy co mamy - panoszą się
    bibliotekarze i piosenkarki. Czyli jest tak po polsku - g..... zawsze na
    wierzch wypływa .
  • Gość: Tibnor - Ślązak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.01.05, 19:25
    Nie znam piękniejszych doznań, jak podczas dojazdu do Warszawy. Janki,
    Raszyn... 1. bieg, 2. bieg, hamulec. Bieg jałowy, smród spalin. Potem -
    obojętnie czy na Gdańsk, czy do Białegostoku - obowiązkowo pod Pałacem im
    Józefa, bądź w jego pobliżu. Wytężona uwaga, bo tubylcy się popisuja.
    Niech żyje Pani Cesarska - precz z obwodnicami, dojazdami, autostradami.
    Wszystkie drogi powinny prowadzić na Plac Defilad (może lepiej pod Komitet
    Centralny) - i dopiero stamtąd "Centralnie" ruch powinien być rozprowadzany.
    Wtedy będzie porządek.
    Danka - kocham Ciebie!
  • Gość: albert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.01.05, 18:48
    Cesarska tak chce poprowadzic autostradę aby jej budowa nie wymagała zburzenia
    ŻADNEGO domu i aby nie było bliżej niz 500 m do ŻADNEGO domu.
    Gratulacje dla wytyczenia takiej trasy. Proszę o wizualizacje takiego projektu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.