Dodaj do ulubionych

S2/A2 Południowa Obwodnica Warszawy

28.05.05, 10:27
Widzieliście tą stronę z planami obwodnicy, (trasy Berlin - Mińsk?)
www.autostrady.com/a2/gallery/pow/
Cyt:
Dlatego wiec publikujemy mapy S2 z ciężkim sumieniem i bez komentarza, mając
pełną świadomość, że wola mieszkańców południowych dzielnic Warszawy może
okazać się o wiele silniejsza niż urzędniczy atrament
Edytor zaawansowany
  • Gość: rat IP: *.acn.waw.pl 29.05.05, 14:46
    i znowu ten sam kretynizm: przemianowanie autostrady na tak zwaną drogę
    ekspresową (na odcinku Ursynowskim)ma nagle dematerializować tiry. Pewnie one
    się zmaterializują dalej, tam gdzie wróci właściwa nazwa autostrady. Jak to
    gładziutko robi się debili z mieszkańców Ursynowa
  • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 29.05.05, 16:57
    Czy ja wiem, nie znam nikogo, kto by tak łatwo dał z siebie zrobić debila. Tak
    naprawdę to tylko czwórka wynajętych klakierów pod dowództwem umoczonej
    ex-radnej udaje tutaj od czasu do czasu "tłum zwolenników". Żaden normalny i
    uczciwy człowiek nie dał się jeszcze nabrać na ten bałach autostradowy.
  • Gość: Biały IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.05.05, 00:19
    Ciemno wszędzie,
    głucho wszędzie,
    i tylko trolle fruwają ...
  • iurandum 30.05.05, 11:48
    Dzieki za sugestie o trolach, ale wydaje mi sie ze to twój post nic nowego nie
    wnosi raczej.
    Mnie interesuje co oficjalnie deklarują zrobić z tirami gdy A2 zamieni się w S2
    na Ursynowie.
    Nie ma tam o tym ani słowa, ani oficjalnych w artykułach jakie czytałem.
    Szczególnie w kontekscie chwalenia się władz ze wreszcie powstaje polski odcinek
    trasy Berlin-Mińsk.
  • Gość: Waga IP: *.habeo.pl 30.05.05, 12:57
    Co znaczy ten tekst "Kontrowersyjne rozwiązanie przebiegu S2 przez Ursynów może ulec diametralnej
    zmianie"???!!! Czyzby juz zabraklo pieniedzy na tunel????
  • juszjezdem 30.05.05, 13:14
    Gość portalu: Waga napisał(a):

    > Co znaczy ten tekst "Kontrowersyjne rozwiązanie przebiegu S2 przez Ursynów
    > może ulec diametralnej zmianie"???!!!
    > Czyzby juz zabraklo pieniedzy na tunel????

    Oczywiście, zabraknie pieniędzy na tunel jak również zabraknie pieniędzy na
    alternatywną autostradę przez Górę Kalwarię. Kulczyk musi zarobić na wykupionej
    ziemi
  • Gość: Alex IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.05.05, 14:52
    No jasne że zabrakło bo ktoś dostał premię (albo w łapę) za obcięcie kosztów.
  • Gość: lekarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.05.05, 14:50
    Kierunek autostrady od granicy niemieckiej do ruskiej wskazuje na duże natężenie
    ruchu tranzytowego przede wszystkim TIR-ów. Idiotyzmem jest więc prowadzenie jej
    przez Warszawę. Taka autostrada w mieście to gigantyczne zatrucie środowiska
    powodujący znaczny wzrost zachorowań na raka, nie mówiąc już o alergiach,
    astmach, pylicach płuc, bronchitach, zapaleniach oskrzeli, itp. itd.
    Cynizmem jest więc w tej sytuacji namawianie palaczy do rzucenia nałogu pod
    pozorem zadbania o zdrowie własne i otoczenia.
  • Gość: albert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 30.05.05, 23:31
    ale przeciez potrzebna jest jakas droga dojazdowa z Ursynowa do autostrady np.
    zwykła ulica ze światłami na kazdym skrzyzowaniu. Powinno to byc przedłuzenie
    Plaskowickiej przez Załuski do Konotopy. Dotychczasowy wyjazd z Ursynowa w
    kierunku zachodnim jest zbyt uciążliwy
  • vampi_r 31.05.05, 19:36
    Pragniemy uspokoić mieszkańców Ursynowa, że Południowa Obwodnica Warszawy
    powstanie i ułatwi za kilka lat wyjazd z dzielnicy.

    Będzie to trasa w tunelu z dogodnymi 3 wezłami dla mieszkańców Ursynowa.

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: PAmi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 21:05
    Jesli chcesz nas uspokoic, to nie wypisuj swoich wymyslonych informacji, bo
    póki co nic nie jest przesadzone.
  • Gość: albert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 31.05.05, 22:51
    Słusznie - protestujmy dalej.
  • mozdzins 02.06.05, 12:52
    > Jesli chcesz nas uspokoic, to nie wypisuj swoich wymyslonych informacji, bo
    > póki co nic nie jest przesadzone.
    Naprawdę ??
    chomiczowka.org/artykuly/AutostradaCzyliProstoT_ZW.pdf
    Za rok wbijają pierwszą łopatę .....
  • Gość: Paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.05, 18:30
    Ten link nie działa. Mozesz przekopiować?
  • Gość: :) IP: *.chello.pl 02.06.05, 23:50
    SOA nr 1:) U mnie działa.
    Masz Adobe Reader zainstalowany ???
  • Gość: smyk IP: *.aster.pl / *.aster.pl 02.06.05, 21:55
    jako sekretarz KD PZPR dzielnicy Ursynów???

    Bo tak to brzmi. My ,czyli kto?. Sekretariat, komitet ? Czego? Komuszki
    się rozpadły. czy po nich zostały się tylko siskomy? Uspakajamy WAS
    towarzysze vampiry?

    Pragniemy uspokoić ??
    Jak z trybuny ludu.

    pozdrowienia dla towarzysza vampira i towarzyszki śpiewaczki.
  • tarantula01 03.06.05, 11:28
    Gość portalu: smyk napisał(a):

    > jako sekretarz KD PZPR dzielnicy Ursynów???
    >
    > Bo tak to brzmi. My ,czyli kto?. Sekretariat, komitet ? Czego? Komuszki
    > się rozpadły. czy po nich zostały się tylko siskomy? Uspakajamy WAS
    > towarzysze vampiry?
    >
    > Pragniemy uspokoić ??
    > Jak z trybuny ludu.
    >
    > pozdrowienia dla towarzysza vampira i towarzyszki śpiewaczki.

    Zapomniałeś dodać towarzysza - bojownika o uprzywilejowanie KM na ul.
    Modlińskiej :)

    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: uhuh IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.06.05, 10:49
    Oooooo !
    Widzę już drgawki i prześmiertelne podrygi ! Ostatnie majaczenia ...
    Agonia SEU czyli 'ekologów' z Ursynowa ...
    "Miałeś zbudować swój pałac
    na twardej mocnej opoce,
    swój pałac wzniosły i dumny
    na piasku zbudować kazałeś,
    spadły deszcze, wezbrały potoki
    i runął, upadek to wielki.
    nie może złych
    owoców dobre drzewo wydawać,
    ani drzewo złe
    owoców dobrych wydawać nie może"
  • Gość: rat IP: *.acn.waw.pl 01.06.05, 10:54
    Gość portalu: uhuh napisał(a):
    ...


    dziś na Sobieskiego dawali przepustki czy zwiałeś?
  • Gość: GretaBe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.06.05, 16:30
    A nasze mieskzania polecą na łeb na szyję na wartości....stolica się wzbogaci
    naszym kosztem, świetny pomysł...
  • vampi_r 04.06.05, 01:32
    Gość portalu: GretaBe napisał(a):

    > A nasze mieskzania polecą na łeb na szyję na wartości....stolica się wzbogaci
    > naszym kosztem, świetny pomysł...

    Mieszkania w pobliżu tras ekspresowych, a zwłaszcza węzłów wkrótce po ogłoszeniu decyzji lokalizacyjnej zyskają na wartości.
    Dogodny dojazd i wyjazd w każdym kierunku będa atutami mieszkań na Ursynowie.


    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: gość IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.06.05, 08:06
    Ten wampirek jest rozbrajający :) Taka "inwestycja", a nie stać "inwestora" na
    dobrych klakierów, ciągle wystawiają tych samych czterech błaznów :)
  • Gość: rat IP: *.acn.waw.pl 04.06.05, 08:50
    wampiwek był rozbrajający ale kedyś, teraz jest nudny i żałosny
  • Gość: ohoh IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.06.05, 11:58
    SEU i pani C.: "po owocach ich poznacie".
  • vampi_r 05.06.05, 14:30
    Wprost podziwiam waszą siłę i inteligencję w swojej argumentacji.
    Tak trzymać chłopaki. Cesarska będzie z Was dumna.

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 16:21
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: miś IP: *.aster.pl / *.aster.pl 05.06.05, 19:48
    idiota czy tylko żartujący?
  • Gość: Barbie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.06.05, 12:44
    Tylko przekonaj kupujących ! Rozmawiałam z kupującym mieszkanie na Ursynowie. A
    więc ma być: daleko od ulicy, ale blisko metra lub pętli, lub też przystanku A
    do Śródmieścia, byle dalej od Płaskowickiej i Roentgena, okolica ma być pełna
    zieleni ale z wieloma sklepami, przedszkolem, szkołą, itd. Pytam się więc, gdzie
    ja takiego klienta mam wysłąć ?!!?!!
    Chyba na księżyc...
  • yasioo7 07.06.05, 15:44
    Wiolinowa, Puszczyka, Pięciolinii, Herbsta, Romera, Surowieckiego, Cybisa, że
    wymienię tylko moją okolicę. Na południe od Płaskowickiej to chyba wszystko się
    kwalifikuje. Na księżycu niestety klient nic nie znajdzie poza szarym
    piaseczkiem i 6 razy mniejszą grawitacją :)
    --
    Forum SISKOM TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: mm's IP: *.chello.pl 10.07.05, 17:20
    Czyli jednak swoja wypowiedzia potwierdziles, ze rejon budowy autostrady jest
    nieatrakcyjny dla kupujacych. Sam szukam mieszkania na Ursynowie i ostatnim
    miejscem gdzie je kupie bedzie okolica planowanej autostrady, a w szczegolnosci
    skrzyzowanie Plaskowickiej z projektowanym przedluzeniem Gandhi, czyli miejsce,
    gdzie bedzie wjazd do tunelu, i ladny slimaczek polaczony z Gandhi.
    Twierdzenie, ze ceny mieszkan wzrosna (!) w tej okolicy autostrady jest po
    prostu zenujace...
  • Gość: cyk IP: *.aster.pl / *.aster.pl 17.07.05, 20:35
    wpadłeś w ciemności na drzewo? nie słyszałem większej głupoty. czy wy
    wszyscy w tym siskomie macie tak natrzaskane? To może sobie kup mieszkanie
    przy Płaskowickiej. sprzedasz z zyskiem jak wybuduja autostradę.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.05, 21:34
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: siuks IP: *.aster.pl / *.aster.pl 02.06.05, 22:35
    jaki prywatny biznes? Takie byle co? przecież on dostaje mieszkanie obok
    trasy AK na Bemowie.
  • Gość: tepe IP: *.chello.pl 05.06.05, 19:08
    Uważam że trasa powinna powstać a ursynowianie pilnując tunelu mogliby
    zawalczyć o dodatkowy pas ruchu aby zmniejszyć prawdopodobieństwo korków i
    zadbać o jak największą przepustowość Niech każdy wóz poprostu przemknie na
    wysokim biegu przez naszą okolicę...SZEROKIEJ DROGI...
  • Gość: albert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 12.07.05, 22:45
    Piszesz, ze Ursynowiacy powinni zawalczyc o dodatkowy pas ruchu. Z tego co wiem
    to walczą (i chyba to juz uzyskali) aby było jak najmniej pasów ruchu.

    Ponadto - jeszcze walczą aby ta trasa miała wjazd/wyjazd w każda ulice Ursynowa
    (ew. światła na każdym skrzyzowaniu).
  • Gość: GEODETA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.07.05, 10:37
    CAŁY TEN PROJEKT AUTOSTRADY PRZEZ POŁUDNIOWE DZIELNICE MIASTA JEST WYMYSŁEM
    NIEDOWIDZĄCYCH DEBILI. JEST TEŻ POMYSŁEM "LUDZIÓW" NIE UMIEJĄCYCH LICZYĆ.
    ZAMIAST WIĘC P-PRZYĆ GŁUPOTY WYWALCIE TYCH URZĘDASÓW OD AUTOSTRAD, BO TO
    ZŁOTODAJNE SYNEKURKI DLA PIERDZĄCYCH W STOŁKI PREZESIAKÓW.
  • corgan1 05.06.05, 19:40
    Od Sochaczewa przez Żyrardów, Mszczonów, Grójec, Góre Kalwarię oraz Minsk
    Mazowiecki. O ile oczywiście będą to tłumy tirów o aparycji czołgu jak to się
    ludzi straszy. Zresztą ten ruch już jest - polecam małą eskapadę do Żyrardowa
    albo Grójca. Poza tym - nikt normalny nie pcha sie torem tranzytem przez miasto
    jesli nie musi. No ale jedyną droga np. z Wrocławia do Buiałegostoku jest jazda
    przez Warszawę przez Raszyn-Łopuszańską-Aleje-RondoZesłanców-TrasęAK i dalej
    DK8 przez Radzymin i Wyszków. Innej drogi po prostu nie ma.

    Możemy jakoś spokojnie przyjać że liczba samochodów wpływających do Warszawy od
    strony Raszyna nie jest równa liczbie samochodów wypływających z niej w Koniku.
    I na odwrót. Główna rzeka samochodów płynie od Warszawy na południe, zachód
    pólnocny i południowy-zachód.

    Odwołuje się do materiałów GDDKiA o planowanych potokach ruchu na rok 2010 i
    2015. Bo to jest chyba czas w ktorym zostanie do uzytku oddana obwodnica
    południowa łącznie z tunelem i mostem na Wiśle.
    www.siskom.waw.pl/mapy/potoki_2010.jpg
    www.siskom.waw.pl/mapy/potoki_2015.jpg
    Mozecie gdzieś wskazać te stada ruskich tirów, bo ja ich akurat nie widzę? Za
    to widze narastający ruch wewnątrz i okołowarszawski.

    pzdr

    ------------
    Forum SISKOM TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 17:50
    gratuluje naiwnosci

    przejazd autostrada przez miasto - taka bedzie ponura rzeczywistosc

    sluchaj GDDaKanIA - bedzie zima w pepegach chodzil
  • Gość: max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.05, 00:55
    cienka drozka nr 50 alternatywa dla A2 ???

    Oczywiście że nie jest to możliwe. Natomiast autostrada przez Włochy, Okęcie i
    Ursynów, Wilanów i Wawer to jest dobra koncepcja. I tego należy się trzymać.
  • Gość: gość IP: *.acn.waw.pl 13.07.05, 07:54
    > Oczywiście że nie jest to możliwe. Natomiast autostrada przez Włochy, Okęcie i
    > Ursynów, Wilanów i Wawer to jest dobra koncepcja.

    "spontaniczni komiteciarze" powinni pisać "haroszaja", a nie "dobra"
  • h108 13.07.05, 16:38
    Ostatnia wizyta w Slomczynie byla dla mnie niezwykle pouczajaca. Tir przez ciasne rondo pod Grojcem
    przebijal sie z 2 minuty, a dalej po drodze szly krowy. A to 50-tka wlasnie...
    --
    chomiczowka.org
  • vampi_r 13.07.05, 18:48
    Zaraz po zakończeniu inwestycji w Warszawie GDDKiA planuje zbudowac lepsza trasę łącząca A2 z zachodu i wschodu Warszawy. Mam nadzieję, że będzie to trasa ekspresowa, a nie płatna autostrada. I że ominie całkowicie MPK, którego nie omija wizja pseudoekologów spod zanku Ekostrady.

    Też jeżdżę 50-tką i to kilkanaście razy w roku, i nigdy nie widziałem na niej krów. A tiry nawet na małym rondzie w Górze Kalwarii nie potrzebuja 2 minut na przejechanie.
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: gość IP: *.acn.waw.pl 13.07.05, 20:56
    > Zaraz po zakończeniu inwestycji w Warszawie GDDKiA planuje zbudowac lepsza
    > trasę łącząca A2 z zachodu i wschodu Warszawy.

    Jeszcze lepszą trasę? Normalnie szok! Ale chwilunia, wampirek, jak to "planuje
    lepszą", to co jest nie halo z tą A2, przecież "tranzytu na niej nie będzie",
    jak nam gwarantuje swoim "autorytetem" siuśkomitet, cienka dróżka nr 50 dopiero
    co "zmodernizowana" (ma namalowane nowe białe kreski) i ponoć jest w sam raz dla
    tranzytu, a do czego będzie służyć ta tajemnicza, "jeszcze lepsza" droga?
  • tarantula01 14.07.05, 07:41
    Ta firma Mota-Engil, to zapewne jakieś przebrane MPRD :).
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 14.07.05, 09:43
    Doprawdy? I z tego powodu mam nie wierzyc wlasnym oczom?

    Tranzytu i tak zdaje sie oplaty na autostradach maja nie obowiazywac, wiec to zadna roznica. A z tego,
    co pamietam mowiliscie, ze 50-tka ma byc tylko "nieco zmodernizowana". Wiec gdzie ta autostrada?
    Dziekuje, postoje.
    --
    chomiczowka.org
  • fusarium 04.08.05, 13:22
    vampi_r napisał:
    (mała uwaga: tu się powinno pojawiać
    nie "vampi_r napisał:"
    tylko Pan Fielka Mondra Głofa napisał

    przecież fampir wie wszystko
    wszystko widział
    rozwiąże wszelkie problemy itp itd

    ja najbardziej polubiłem jego teksty
    o tym jak to autostrada ułatwi dojazd wszystkim Warszawiakom do Poznania
    to mój faworyt do pulizera


    > Też jeżdżę 50-tką i to kilkanaście razy w roku, i nigdy nie widziałem na niej
    krów.
    <A tiry nawet na małym rondzie w Górze Kalwarii nie potrzebuja 2 minut na
    przejechanie.>

    ...to przestań jeździć nocą
    będziesz miał bardziej prawdziwy obraz
    zobaczysz tira na rondzie a może i krowę?... kto wie kto wie
  • vampi_r 13.07.05, 18:49

    Może widziałas te krowy na innej dróżce dojazdowej. Nie każda trasa w okolicach Grójca to 50-tka.
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 14.07.05, 09:43
    Nie kazda kobieta to taka idiotka jak sie niektorym wydaje.
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: gość IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 14.07.05, 10:16
    > Nie kazda kobieta to taka idiotka jak sie niektorym wydaje.

    Ale wampir zna tylko jedną, rozśpiewaną przewodniczącą, i myśli, że wszystkie są
    takie.
  • h108 23.07.05, 16:54
    Hehe, okrutne...
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: kizior IP: *.aster.pl / *.aster.pl 13.07.05, 21:21
    po diabła rozbudowywać te 50-tkę? Kiedy i tak cały ruch poleci wkrótce A2
    przez Ursynów.
    Zostawić ja jaką jest. I tak cały "powazny " transport przeniesie się na A2
  • gazetnik3 15.07.05, 00:05
    A jeszcze lepiej, zbudujmy lotnisko na Ursynowie - przecież i tak hałas
    samolotów jest tu od czasu do czasu :-(
  • kopaka1 16.07.05, 05:16
    Jestem teraz w Toronto. Tutaj autostrady przecinaja cale miasto. Autostrady,
    niektore w sumie 16 pasow, dziela miasto na enklawy. Nikt nawet nie probuje
    wedrowac pieszo miedzy enklawami. Blokowiska i osiedla domkow znajduja sie
    blisko autostrad. Halas slyszalny jest wszedzie. Lotnisko miedzynarodowe jest w
    srodku miasta. Praktycznie wszedzie widac startujace i ladujace samoloty.
    Miasto zbudowane jest dla samochodow i samolotow. Ale ludzie sa zadowoleni,
    jest im wygodnie przemieszczac sie. Prawdopodonie ten ruch samochodowy i
    lotniczy powoduje gigantyczne upaly. Refleksja jest nastepujaca: powinnismy w
    Warszawie wybrac model; z samochodami i autostradami lub bez autostrad ale tez
    bez ciaglego przemieszczania sie samochodami. Na razie wymyslamy model z
    samochodami ale tez z nowa zabudowa bardzo blisko zarezerwowanych korytarzy na
    nowe drogi. W przyszlosci bedzie trudno zbudowac te drogi. Pozdrawiam Ursynow.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 14:10
    bardzo sluszna uwaga - albo MIASTO dla mieszkancow - z komunikacja miejska

    albo centrum logistyczne - moloch dla szczurow i karaluchow - i mieszkanie poza
    miastem

    wedlug mnie taniej budowac centrum logistyczne poza istniejactym juz miastem -
    chyba ze ktos chce robic interesy cudzym kosztem - tak jak te wszystkie
    tarantule, baby jagi i wampiry
  • Gość: mima IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.07.05, 20:59
    nie da się żyć w takim sy.fie jaki opisujesz. A może oni sa głusi?. Wróć na
    Ursynów. Rano ptaki tak pięknie ćwierkają. I dla wszystkich - tych w willach i
    tych w blokach. Za darmo !!.

    I nic nie musimy wybierać. Bo nie ma takiej alternatywy. Albo sy.f ,albo bieda.
    Chyba że w Toronto
  • kopaka1 30.07.05, 19:24
    Tutaj tez spiewaja ptaki, w parkach obok blokow i domkow zyja zwierzeta, ale
    nigdzie nie ma psich kup, jest duzo boisk, z trawa mimo ze czesto ludzie
    spotykaja sie na rozegramie meczu, o dziwo czesto graja w pilke nozna i pewnie
    za pare lat Kanada wyprzedzi nas w pilce noznej, jezeli nie zbudujemy boisk.
    Wybor jednak jest przed nami, jezeli chcemy korzystac z samochodow, potrzebne sa
    autostrady lub trasy szybkiego ruchu wewnatrz miasta, nie tylko dalekie
    obwodnice. Jezeli nie chcemy autostrad, zrezygnujmy z samochodow. Tutaj
    komunikacja publiczna tez dziala stosunkowo dobrze ale jest uzupelnieniem ruchu
    samochodowego. Nie widac wandalizmu, mieszkancy szanuja pojazdy i przystanki.
    Bardzo wygodna jest kolej podmiejska GO train z bezplatnymi pakingami i
    klimatyzowanymi wagonami. Pociagi SKM tez beda mialy klimatyzacje, to bedzie
    rewelacja. Wracajac do samochodow, 16 pasmowe bezplatne autostrady nie
    gwarantuja, ze nie bedzie korkow. Ostatnio wybudowano autostrade platna, na niej
    jest komfort jazdy a oplata to rachunek do domu "na koniec miesiaca". Ale pewnie
    za pare lat i ta platna autostrada zakorkuje sie. Oferowanych jest tysiace
    samochodow i wciaz przybywaja "nowi mieszkancy" pragnacy takiego modelu
    cywilizacji. Pozdrawiam i wracam.
  • h108 25.07.05, 00:10
    I to jest wlasnie wizja, jaka promuje sie dla Warszawy. Ze trzeba bedzie potem
    wywalic kupe kasy na rewitalizacje miasta - to nic. Ze trzeba bedzie placic kary
    za przekraczanie norm unijnych - to nic. Ze w odcietych ekspresowkami
    dzielnicach potworza sie miejskie getta - trudno. Ze ludzie beda zyli w smogu i
    halasie - tez nikogo nie obchodzi.

    Pozdrawiam rozjezdzone juz Toronto. Z miasta, ktore nie uczy sie na cudzych bledach.
    --
    chomiczowka.org
  • vampi_r 25.07.05, 00:34
    h108 napisała:

    > I to jest wlasnie wizja, jaka promuje sie dla Warszawy. Ze trzeba bedzie potem
    > wywalic kupe kasy na rewitalizacje miasta - to nic. Ze trzeba bedzie placic kar
    > y
    > za przekraczanie norm unijnych - to nic. Ze w odcietych ekspresowkami
    > dzielnicach potworza sie miejskie getta - trudno. Ze ludzie beda zyli w smogu i
    > halasie - tez nikogo nie obchodzi.

    Pomału tracę już cierpliwosc.

    Powtarzam więc coś, co piszę tu i do Chomiczówki również od wielu tygodni, czy nawet miesiecy. Nie trafia?
    Nie jesteś niestety specjalistką ani od transportu, ani od ochrony środowiska, ani od drogownictwa. Na jakiej wiedzy opierasz wszystko to, co piszesz?

    Przypominam wiec, że po warszawie kursuje obecnie około 2 mln. aut na dobę i wcale nie są to samochody tranzytowe.
    Co więc chcesz budowac dla tego ruchu?
    Autostrady pozamiejskie?
    Spaliny i hałas generują samochody, a nie trasy.
    Piszesz o przekraczaniu norm.
    Podaj te normy i podaj wyliczenia i opracowania jakimi dysponujesz.
    Kolejni, co straszą mało zorientowanych rzekomym tranzytem przewalającym się przez miasto.

    Niedopowiedzenia i niedomówienia to typowa cecha populistów.

    Życzyłbym sobie, by ktokolwiek po tamtej stronie napisał wreszcie coś konkretnego miast jedynie własnych przemyśleń, nieopartych zupełnie niczym.

    Czekam z niecierpliwością.
    Napisz wreszcie jasno i rzeczowo - jakie i dokładnie gdzie trasy w Warszawie.
    Jasno i dokładnie, znaczy bez wypisywania standartowych dyrdymałow.

    Szczegóły co do tego, jak mają wyglądac trasy w warszawie wg nas znajdziecie na stronie SISKOM w dziale "obwodnice".

    Gdzie i na jakiej stronie w internecie można znaleźć to, co planują pseudoekolodzy?
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 25.07.05, 01:10
    >>>Gdzie i na jakiej stronie w internecie można znaleźć to, co planują
    pseudoekolodzy?<<<

    Chocby tu, hehehe: www.ekostrada.republika.pl/

    >>>Niedopowiedzenia i niedomówienia to typowa cecha populistów.<<<

    Dziwie sie, ze uzywasz tego argumentu. A Wy DOPOWIADACIE i DOMAWIACIE ludziom o
    tem, co ich czeka? No chyba nie jednak...

    Nie, nie jestem specjalista. Jestem mieszkancem tego miasta, ktory jest realnie
    zagrozony zbudowaniem trzypoziomowego wezla tras pod swoimi oknami. Wystarczy?

    Ty za to jestes pierwszym, ale nie drugim. Wiec konstruktywnych propozycji mozna
    wymagac najpierw od Ciebie. Chyba ze wolisz slepo popierac projekty, ktore
    doprowadza do degradacji ekologicznej i spolecznej tego miasta. Troche wstyd.
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: mb IP: *.idea.pl 25.07.05, 10:46
    Cóż, jeśli ktoś kupuje mieszkanie tuż przy planowanej od dawna trasie, to nie powinien być zaskoczony jej budową.
    Uważam, że władze powinny takie roszczenia oddalić i budować trasy tam, gdzie były od dawna planowane.
    Każde inne rozwiązanie, polegające na burzeniu domów ludziom w miejscu, gdzie nigdy żadna trasa nie była planowana, podważa elementarne zaufanie obywateli do władzy. To chyba oczywiste ?
    Przepraszam, że piszę takie truizmy, ale wiele aktywnych protestujących przeciw trasie na skraju Chomiczówki tę zasadę podważa.
  • h108 25.07.05, 12:05
    Dzieki ze jestes ostrozniejszy i juz nie uogolniasz, ale skoro pojawiasz sie na goscinnych wystepach na
    Ursynowie, moze wskoczylbys w siskomowego nicka, zeby wszyscy wiedzieli z kim maja do czynienia,
    Koszatku.

    Sugestie, ze Stowarzyszenie Chomiczowka Przeci Degradacji "podsuwa" komukolwiek trasy jest
    zwyklym klamstwem, poniewaz od poczatku popieralismy projekty zaopiniowane pozytywnie przez
    Rade Dzielnicy Bielany, czyli przez przedstawicieli tutejszej spolecznosci. Obecnie jak wiesz sa w
    opracowaniu projekty odsuniecia tras od Chomiczowki tak, zeby nie przerzucac jej pod niczyje okna,
    czego oboje bysmy nie chcieli.

    Natomiast skoro od wczoraj padaja takie zarzuty ze strony siskom na roznych forach to ciekawa jestem
    jak siskom widzi przebieg Trasy Mostu Polnocnego przez Bielany i Boernerowo. Uwzglednij prosze
    rowniez Wasze propozycje modyfikacji tego przebiegu.

    Ursynow, sorry za off topic.
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: xxx IP: *.acn.waw.pl 25.07.05, 06:47
    wampir, czy nie widzisz, że wszyscy mają już dosyć waszej czteroosobowej ekipy
    najemnych łgarzy? Że nikt nie kupuje tych idiotycznych kłamstw i że wszyscy
    czekamy, aż się stąd zabierzecie? Przestań palić głupa, pakuj manatki, albo
    zmień tego skompromitowanego "nicka" (przecież masz kilka innych, nie?) i zajmij
    się czymś uczciwym.
  • Gość: TOM IP: 195.205.15.* 25.07.05, 08:57
    vampi_r napisał:

    > Niedopowiedzenia i niedomówienia to typowa cecha populistów.

    święte słowa tylko... adresat chyba nie ten.
    Może by tak spojrzeć w lustro...
  • Gość: szef vampira IP: *.aster.pl / *.aster.pl 25.07.05, 19:41
    zabraknie nam ciebie. Nie poddawaj się byle komu.
    W końcu chciałbym ci przypomnieć - za co do licha bierzesz kasę?
  • Gość: ohoh IP: 83.238.100.* 25.07.05, 19:59
    ... debilizmu !
    Trujacy pseudoekolodzy w akcji !
  • ninini79 15.11.13, 22:07
    DK to nie tranzytowa obwodnic Warszawy, ale prowizoryczny objazd Warszawy. Ma parametry drogi raczej regionalnej, nie międzynarodowej.

    DK 50 jest niestety bardzo niebezpieczna, o wiele bardziej niż autostrady i drogi ekspresowe.

    TIRy na tory albo przez Warszawę. DK 50 to pośmiewisko, w rozwiniętych krajach robią dwujezdniowe i bezkolizyjne drogi dla tak dużego tranzytu.
  • Gość: Jarek IP: *.aster.pl / *.aster.pl 18.07.05, 09:03
    Granicę Ukrainy ,Białorusi ,Litwy i Rosji przekroczyło w zeszłym roku 300 tys
    tirów. Ile z nich pojechało do Warszawy?
  • tarantula01 18.07.05, 10:26
    Gość portalu: Jarek napisał(a):

    > Granicę Ukrainy ,Białorusi ,Litwy i Rosji przekroczyło w zeszłym roku 300 tys
    > tirów. Ile z nich pojechało do Warszawy?


    To jest nieco ponad mniej niż 1000 TIR na dobę. Na Puławskiej jest większy ruch
    pojazdów na godzinę.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • vampi_r 18.07.05, 10:54
    tarantula01 napisał:

    > Gość portalu: Jarek napisał(a):
    >
    > > Granicę Ukrainy ,Białorusi ,Litwy i Rosji przekroczyło w zeszłym roku 300
    > tys
    > > tirów. Ile z nich pojechało do Warszawy?
    >
    >
    > To jest nieco ponad mniej niż 1000 TIR na dobę. Na Puławskiej jest większy ruch
    >
    > pojazdów na godzinę.

    Zakładając, że wszystkie te tiry musiałyby jechać akurat przez Warszawę.
    Nawet tir w relacji Kraków - Lwów, czy Olsztyn - Wilno, Siedlce - Mińsk.
    O czym my tu mówimy?



    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • fusarium 18.07.05, 14:39
    vampi_r napisał:

    > Zakładając, że wszystkie te tiry musiałyby jechać akurat przez Warszawę.
    > Nawet tir w relacji Kraków - Lwów, czy Olsztyn - Wilno, Siedlce - Mińsk.
    > O czym my tu mówimy?

    pilnuj zwrotnicy roberciku -"infromatyku"
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 07:39
    te "nieistniejce" tiry juz teraz rozjezdzily glebokie koleiny na krakowskiej,
    lopuszanskiej w alejach i trasie Ak

    w Czechach ilosc tirow prawie podwoila sie w ciagu roku od przystapienia do
    Unii, Austriacy walcza o wporawdzenie ograniczen tranzytu przez Alpy

    w perpektywie 20 lat - wobec braku programu Tiry na tory - i wobec tempa
    rozwoju handlu pomiedzy wschodem i zachodem tylko osobnicy pozbawieni mozgu -
    np. wampir jasioo, czy tarantula - moga lekcewazyc ten problem i opowiadac
    glodnw kawalki babie jadze

  • Gość: glos z Natolina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 17:10
    Dziekujemy ci drogi jacku z Bratniej, ze tak z dobrego serca, tak oddanie, tak
    bezinteresownie walczysz o dobro mieszkancow dalekiego ci Ursynowa.

    My mieszkancy Ursynowa tez sie zgadzamy, ze ruch tirow nalezy puscic Alejami
    Jerozolimskimi, ktore powinny byc poszerzone do szesciu pasow.

    Niech krawaciarze w Centrum i frajery z podwarszawkich Wloch, Ursusa i Pruszkowa
    radza sobie sami z ruskimi tirami. A u nas wsi spokojna, wsi wesola.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 18:23
    ja nie mysle w kategoriach swojej wsi - tylko calego miasta

    moja wies zostala oddana na pastwe tranzytu i komunikacji - kosztem
    mieszkancow
  • tarantula01 26.07.05, 10:11
    Tak, cienka dróżka jest alternatywą dla A2 - POW - A2 na odcinku:
    węzeł Wiskitki - węzeł Mińsk Mazowiecki.

    Dlaczego?

    1. Przede wszystkim ta "cienka dróżka" ma (lub wkrótce będzie miała) lepsze
    parametry techniczne niż np. droga nr 2.
    2. Ta cienka dróżka ma służyć dla ruchu tranzytowego dalekiego zasięgu, tj.
    takiego, który ma swój początek ponad 150 - 200 km od Warszawy i jednocześnie
    koniec również w odległości większej niż 150 - 200 km od Warszawy.
    3. Ta cienka dróżka nie ma przejmować ruchu samochodów osobowych
    przejeżdżających tylko przez Warszawę.

    Podsumowanie:
    Ponieważ na A2 między Łodzią, a Warszawą przewiduje się ruch pojazdów rzędu
    40.000 poj/d, natomiast między Łodzią, a Siedlcami ruch rzędu 20.000 poj/d,
    toteż można przyjąć, że ruch tranzytowy na A2 to będzie owe 20.000 poj/d.
    Wartość ta jest zawyżona, bowiem jeżeli przyjąć te 20.000 poj/d jako tranzyt,
    to tym samym twierdzi się, że wszystkie pojazdy na A-2, od strony Siedlec będą
    dalej jechać A-2 w stronę Łodzi, a więc żaden z tych pojazdów nie ma interesu w
    Warszawie.
    Z tych 20.000 poj/d niech tylko połowa to samochody osobowe (badanie wykazały,
    że sam. os. stanowić będą ok. 80% ogółu pojazdów), wobec tego pozostaje 10.000
    poj/d (wg badań będzie to 4.000 poj/d), które nie są samochodami osobowymi.
    Z tych 10.000 (faktycznie 4.000) nie wszystkie są TIRami, a zwłaszcza TIRami
    dalekiego zasięgu. Nieważne niech wszystkie będą TIRami. Jesli dodać do tego,
    że przepustowość wszystkich terminali granicznych odprawiających TIRy na naszej
    wschodniej (od Bezled po Barwinek) granicy wynosi ok. 2000 TIR/dobę, to owe
    10.000 TIR jest liczbą naprawdę zawyżoną.

    Wobec tego 10.000 (faktycznie 2.000, bo przepustowość wszystkich przejść jest
    taka) pojazdów z łatwością może obsłużyć ta "cienka dróżka"
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: haha IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.07.05, 14:37
    w całej Polsce trwa akcja liczenia pojazdów. Duzo jeżdże i ciągle widzę ludzi
    przy tabliczkach "Pomiar ruchu". Co robią? Głownie siedzą na krzesełkach i
    coś notują. Ale wielu też śpi w samochodach. Widziałem śpiących w krzakach
    (upał był srogi) ,jedzących obiadki czy grajacych w karty.

    Czy ktoś powie że te badania będą reprezentatywne??? I na podstawie
    tych "badań" zbuduje się autostrady tu a nie tam.


    Swoją drogą -żenuje poziom tych badań . Za całe wyposażenie służy
    krzesło ,kartka papieru i długopis. Jak w XIX wieku.
  • h108 26.07.05, 15:16
    No to juz mamy odpowiedz, ile warte sa te oslawione pomiary.

    A to podobno my nie mamy rzetelnych argumentow :-//
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 26.07.05, 16:07
    Wobec tego jak tylko zobaczysz olewającego sobie sprawę takiego "pomiarowca" to
    zatrzymaj się i wypytaj o rejon dróg, za który odpowiada, itd. Przyczynisz się
    do poprawy miarodajności pomiaru.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 26.07.05, 16:43
    Dobra. Tak zrobie ;-)
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 26.07.05, 16:05
    Niemcy próbowali wprowadzić GPS dla pomiaru ruchu TIR. I niestety nie
    wprowadzili. A co z osobowymi samochodami? Każdy pojazd przerobić, aby był
    namierzalny??
    Najbardziej miarodajnym źródłem jest pomiar wizualny jak z "XIX wieku".
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: haha IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.07.05, 21:23
    raczej w XV wieku.

    Jak wiele rzeczy w tym kraju ,te pomiary są WIELKĄ LIPĄ. Wystarczy popatrzeć
    co ci liczmeni robią. Błąd statystyczny siega pewnie 50%. Wiec równie dobrze
    moznaby przyjąć dane z głowy i nie wywalać pieniędzy.
    Swoja drogą (choć nie jestem specjalistą) , fotokomórka mogłaby uruchamiać
    aparat cyfrowy. A potem moznaby to znacznie szybciej policzyć na zdjęciach
  • Gość: pliniusz IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 26.07.05, 22:51
    Czy liczyć na drodze, czy na zdjęciach, to i tak rzesza ludzi potrzebna. Tu
    tarantuli przyznam rację, że lepszego sposobu nie ma. Ty zaś haha, chcesz
    jeszcze wydawać na sprzęt i fotki.
  • Gość: haha IP: *.aster.pl / *.aster.pl 27.07.05, 18:24
    primo- samochody na zdjęciach w komputerze można liczyć o niebo szybciej .
    secundo - mozna sprawdzić liczących losowo. czego nie można zrobić przy
    liczących śpiących w krzakach.
    tertio - mozna zawsze policzyć ponownie zdjecia jak wyjdą różnice.

    A koszty? Statyw ,cyfrak i uruchamiająca go fotocela. Żartowne.
  • Gość: pliniusz IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 27.07.05, 19:20
    Jeśli wierzyć SISKOM, to tych punktów pomiarowych jest dużo, w każdym chcesz
    mieć fotoaparat :), a potem i tak liczącego człowieka.
  • tarantula01 18.08.05, 11:19
    Gość portalu: pliniusz napisał(a):

    > Jeśli wierzyć SISKOM, to tych punktów pomiarowych jest dużo, w każdym chcesz
    > mieć fotoaparat :), a potem i tak liczącego człowieka.

    Czasem niektórzy mają droższe pomysły, a skutek taki sam.

    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • tarantula01 27.07.05, 11:04
    Gość portalu: haha napisał(a):

    > raczej w XV wieku.
    Widzę, że sam przyczepiasz się do swojego stwierdzenia, które ja wziąłem w
    cudzysłów.

    > Jak wiele rzeczy w tym kraju ,te pomiary są WIELKĄ LIPĄ. Wystarczy popatrzeć
    > co ci liczmeni robią. Błąd statystyczny siega pewnie 50%. Wiec równie dobrze
    > moznaby przyjąć dane z głowy i nie wywalać pieniędzy.
    > Swoja drogą (choć nie jestem specjalistą) , fotokomórka mogłaby uruchamiać
    > aparat cyfrowy. A potem moznaby to znacznie szybciej policzyć na zdjęciach

    Najlepszym sposobem byłoby wykorzystanie "drutu indukcyjnego" położonego w
    poprzek drogi. "drut" ten podłączony do aparatury pomiarowej mógłby liczyć
    ilość wzbudzeń - jedno wzbudzenie, oznacza, że przejeżdża jedna oś pojazdu.
    Należaołoby jeszcze mierzyć siłę tego wzbudzenia (pojazd cięższy - większe
    wzbudzenie) oraz czas między wzbudzeniami (wraz z siłą wzbudzenia można byłoby
    stwierdzić, czy to jest pojazd ciężarowy i o jakiej masie).
    Czy byłoby to lepsze od metody wizualnej "z XIX wieku"?
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 27.07.05, 14:40
    Te bylyby lepsze. A ile kosztuja?
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 27.07.05, 15:13
    Jakieś 30 razy więcej niż zapłacenie dniówek tym liczącym osobom.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 27.07.05, 15:31
    To mamy teraz pytanie, czy lepiej miec drogi i wiarygodny pomiar, czy tani i lipny.
    Jestem za pierwszym.
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 27.07.05, 16:11
    Ja bym wolał bardziej niezawodny, ale nie stwierdzono np. raportem NIK, że
    dotychczasowe GPRy były na próżno, bo z dużym błędem, itd. Poza tym też
    wolałbym bardziej wiarygodny, bo potem nikt by się nie doczepił, że urządzenie
    spało i nie zanotowało czegoś tam. Ale jak napisałem, nie udowodniono
    niewiarygodności dotychczasowych metod.
    Zauważ, że poparcie dla tego drogiego i wiarygodnego pomiaru opierasz na moim
    zdaniu - nie wiem, czy jest to do zrealizowania. Znam jeden przypadek badania w
    ten sposób ruchu i to nie na masową skalę, ale wymagał chrony "antywandalowej".
    Nie słyszałem też, aby stosowano takie rozwiązania w krajach zachodniej Europy -
    już by chyba wpadli na to?
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 08:25
    Niemcy wporowadzili Maut-a - i pobieraja oplaty od ciezarowek - policzenie
    natezenia ruchu nie jest problemem, system byl opozniony - co tylko dowodzi
    koniecznosci rozpoczecia prac na analogicznym rozwiazaniem juz teraz

    w Holandii na wielu trajektoriach piraci drogowi placa mandaty za srednia
    predkosc - system ten wprowadzaja kolejne kraje, oprocz tego za dwa lata
    wejdzie system (trwaja testy) pobierania oplat za przejazd w godzinach szczytu
    na najbardziej uczeszczanych odcinkach

    Singapur pobiera oplaty

    petle indukcyjne sa szeroko stosowane do sterowania ruchem

    niemieckei misat wprowadzaja systemy monitoringu zanieczyszczen powietrza - w
    przypadku przekroczenia wartosci krytycznych zamykane maja byc ulice

    nie mozna mowic o nowoczesnosci - jesli powstaje sama trasa - bez srodkow
    zarzadzania i kontroli

    wprowadzenie sysetmu pomiarow juz teraz - to dobry test na przyszlosc

    oderwij sie juz od tych bryczek i konikow - czas na nowoczesne rozwiazania

  • tarantula01 01.08.05, 08:57
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > Niemcy wporowadzili Maut-a - i pobieraja oplaty od ciezarowek...
    >
    > w Holandii na wielu trajektoriach piraci drogowi placa mandaty za srednia
    > predkosc - system ten wprowadzaja kolejne kraje...

    > Singapur pobiera oplaty
    >
    > petle indukcyjne sa szeroko stosowane do sterowania ruchem
    >
    > niemieckei misat wprowadzaja systemy monitoringu zanieczyszczen powietrza...
    >

    Będziemy Ci wdzięczni za przesłanie nam lub opublikowanie tu na forum
    dokumentów związanych z tymi tematami - najlepiej w wersji oryginalnej i w
    tłumaczeniu.
    Być może naszym urzędnikom trzeba trochę pomóc - z pożytkiem dla wszystkich
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.05, 17:45
    a tarantula liczy bryczki i koniki

  • tarantula01 25.08.05, 15:50
    Gość portalu: haha napisał(a):

    > w całej Polsce trwa akcja liczenia pojazdów. Duzo jeżdże i ciągle widzę ludzi
    > przy tabliczkach "Pomiar ruchu". Co robią? Głownie siedzą na krzesełkach i
    > coś notują. Ale wielu też śpi w samochodach. Widziałem śpiących w krzakach
    > (upał był srogi) ,jedzących obiadki czy grajacych w karty.

    Przedwczoraj - dokonywana była jedna z kilku(nastu) serii pomiarów. Wielkie
    liczenie, czyli GPR jest prowadzone przez kilka miesięcy, ale nie codziennie.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • oblesnik 28.07.05, 11:58
    Towarzysz Gomulka byl rownie przewidujacy jak ty i przewidzial przebieg
    poludniowej obwodnicy Warszawy na terenie Ursynowa. Nie przewidzial tylko, ze
    za 20 lat zadnej obwodnicy tam nie bedzie, bedzie za to wielkie osiedle
    zamieszkane przez ponad 200 tysiecy ludzi.
    Czlowieku, dlaczego osobowy ruch tranzytowy ma sie odbywac przez Ursynow a nie
    porzadna obwodnica autostradowa omijajaca miasto? Dlaczego nie zrobic z tej
    drogi pod Gora Kalwaria porzadnej autostraty zamiast marnowac pieniadze na
    takie zalosnie krotkoperspektywiczne ulepszenia?
  • Gość: to znowu ja IP: 83.238.100.* 28.07.05, 13:54
    Uwazam, ze ludzie, ktorzy nie potrafia czytac, nie powinni miec praw obywatelskich.
  • vampi_r 28.07.05, 13:59
    Wybacz obleśniku, ale po raz kolejny mijasz się z prawdą.

    Wstepne plany rozbudowy Warszawy na tereny Ursynowa jako nowej sypialni
    powstawały własnie za Gomułki i projektowanie Ursynowa zaczęto własnie od
    zrobienia rezerwy terenu pod przyszłą obwodnicę
    miejską /autostradę /ekspresówkę/jakąkolwiek trase szybkiego ruchu.

    Nie jest wiec tak, że wymyślił ktos sobie trasę w tym miejscu, a potem kto inny
    niezaleznie i nie zwracając uwagi na przyszłą trasę, zaczął budować osiedle, że
    ktos czegoś nie przewidział.
    Akurat w tym przypadku wszystko jest i zawsze było budowane zgodnie z jakąś
    koncepcją. To nazywa się Urbanistyka.

    To raz.

    A dwa - czemu wciaż chcesz wprowadzac tam ruch tranzytowy.
    Zadam pytanie inaczej - załóżmy, że powstaje wpierw A2 pod Góra Kalwarią. Czy
    wtedy byłaby twoja zgoda na to, że przez Ursynów przechodzi jakaś trasa klasy
    ekspresowej?

    Inne pytanie:
    w perspektywie 2025 roku ruch na POW ma wynosić 120 tys. pojazdów na dobę.
    Ile wg Ciebie wynosiłby ten ruch, gdyby była A2 pod Góra Kalwarią?

    Kolejne pytanie:
    Czy miasto stołeczne stać na budowanie tunelu o długości 2,5 km? Czy myślisz,
    że jak nie zbudują POW, to na terenie Ursynowa i pustego pasa ziemi nikt nigdy
    nie zbuduje jakiejś ulicy?

    I ostatnie pytanie:
    Czy wiesz, ze po zakonczeniu inwestycji w trasy w Warszawie, planowane jest
    zbudowanie łącznika autostrady własnie w okolicach Góry Kalwarii?
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • fusarium 29.07.05, 14:46
    vampi_r napisał:

    (...)
    no weź sie vampir za szpadel i kop ten tunel
    bo ile można czekać
    samym gadaniem to jeszcze nikomu się nic nie udało zrobić
    budujcie tę autostradę do jasnej!!
    po 10 pasów w każdą stronę przynajmniej
    tylko jagować potraficie nonstop
  • p.o.box.77 27.07.05, 15:58
    czy ktoś ma kontakt, może ktoś jest, specjalistą w kwestii planowania rozwiązań
    drogowych i komunikacyjnych, może z Politechniki.

    Chciałbym usłyszeć opinię i argumentację choćby jednej osoby, która ma podstawy
    teoretyczne do tej dyskusji, a nie jest związana z projektantami i wykonawcami
    autostrdo/obwodnicy. Opinie mieszkańców chyba mniej więcej znam, większość jest
    przeciw SISKOM. I słusznie, bo wszystkie informacje, argumenty (główny argument
    to tunel albo nie tunel, bo już i tak jest wszystko przesądzone) są
    beznadziejne i bez podstawne, a na dodatek krótkowzroczne.

    To na czym na pewno się znam, to handel zagraniczny i międzynarodowa spedycja.
    Jak zmienił się Polski rynek transportowy po wejściu do UE to chyba nikomu z
    SISKOMU nie przyszło do głowy, a na razie zapotrzebowanie Polski i wschodnich
    sąsiadów na towary z zagranicy (ot choćby z azji, które są wożone z portów
    zachodnioeuropejskich) nie wzrosło, tak jak wzrośnie w ciągu najbliższych 20
    lat.

    Mówię nie dla SISKOMU, tak dla inwestycji drogowych na ursynowie.



  • lewe_oko 29.07.05, 17:50
    Licze fusarium, że ta ulewa nieco ochłodzi twój temperament.
  • fusarium 02.08.05, 11:42
    lewe_oko napisała:

    > Licze fusarium, że ta ulewa nieco ochłodzi twój temperament.

    ale słodkooo...
  • julita28 02.08.05, 12:06
    U nas specjalistów wielu.. A każdy ma co innego do powiedzenia no i każdy ma
    rację. To typowe w tym kraju. Najgorsze jest to że ci specjaliści od autostrad
    to niestety głupki z klapkami na oczach i uszach. A rozsądni nie potrafią się
    dogadać i nie potrafią nic rozsądnego przeprowadzić, a tylko gardłować.
  • h108 02.08.05, 14:03
    Oui, 100% racji w poscie Julity.
    --
    chomiczowka.org
  • jaa_ga 30.07.05, 12:29
    Za zawartość tego dokumentu odpowiada całkowicie Stowarzyszenie
    Kulturalno-Ekologiczne "Zielone Mazowsze" i w żadnym wypadku zawartość ta nie
    może być uważana za odzwierciedlającą stanowisko Unii Europejskiej.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    www.siskom.waw.pl
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 09:53
    a nie promowana jedynego slusznego

    na razie oprocz odgrzewania za OGROMNE pieniadze drogowcy niczego nie
    opracowali

    slusznie wiec Zielone Mazowsze forsuje swoja koncepcje

    niech zyje demokracja - nawet jesli bedzie tam nisza dla ugrupowan skrajnych
    jak ssikom
  • h108 01.08.05, 22:26
    Czy to nie z nimi czasem siskom realizowal projekt buspasa na Modlinskiej? :-)))

    To oni sa ci "dobrzy" czy ci "zli" specjalisci, bo nie rozumiem...
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 02.08.05, 09:58
    h108 napisała:

    > Czy to nie z nimi czasem siskom realizowal projekt buspasa na Modlinskiej? :-
    )))
    >
    > To oni sa ci "dobrzy" czy ci "zli" specjalisci, bo nie rozumiem...

    Nie, nie z nimi realizowaliśmy projekt bus-pasa. Projekt bus-pasa realizowł ZDM
    w oparciu o projekt dr Brzezińskiego z PW. Notabene z tego projektu
    zrealizowano jedynie malowanie jezdni i postawienie znaków drogowych. ZM biło
    się o bus-pas o wiele dłużej niż Ja. Zbierając podpisy - co zostało nagłośnione
    przez prasę, a na forum Białołęki i Warszawy przetoczyła się wielka dyskusja -
    myślę, że przyczyniłem się prawdopodobnie do "przekroczenia masy krytycznej",
    której już dłużej urzędnicy nie mogli się opierać.

    Czy są dobrymi, czy złymi specjalistami? Nie podejmuję się odpowiedzi.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 02.08.05, 14:02
    Pytam z tego powodu:
    www.zm.org.pl/czt/news.php?article=46
    A post wczesniej Jaga nieco ich krytykuje. Wiec chce zapytac, czy Centrum Zrównoważonego
    Transportu, ktore jest czescia "Zielonego Mazowsza" popieracie czy nie. I jesli tak, to czemu
    krytykujecie, a jesli nie, to czy szkodliwe stowarzyszenia moga wykonywac dobra robote?
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 03.08.05, 09:59
    h108 napisała:

    > Pytam z tego powodu:
    > www.zm.org.pl/czt/news.php?article=46
    > A post wczesniej Jaga nieco ich krytykuje.

    Nie rozmawialiśmy wewnątrz SISKOM na temat krytykowania CZT. Z mojej strony
    mogę powiedzieć, że owa krytyka Jaa_gi, to stwierdzenie faktu.

    > Wiec chce zapytac, czy Centrum Zrównoważonego Transportu, ktore jest
    > czescia "Zielonego Mazowsza" popieracie czy nie. I jesli tak, to czemu
    > krytykujecie, a jesli nie, to czy szkodliwe stowarzyszenia moga wykonywac
    > dobra robote?

    SISKOM popiera część działań CZT - większe uprzywilejowywanie komunikacji
    miejskiej na warszawskich ulicach. Ale naszym zdaniem te uprzywilejowywanie
    może nastepować w momencie, gdy ulice Warszawy zostaną odciążone z nadmiernego
    ruchu. To z kolei można osiągnąć przez wybudowanie systemu obwodnic miejskich,
    o którym można poczytać na naszej stronie.

    Ja osobiście uważam, że na niektórych ulicach już teraz można by było
    uprzywilejować KM, tak jak to zrobiono na Modlińskiej.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 03.08.05, 14:12
    Czyli w sprawie KM sie z nimi zgadzacie, w sprawie pseudoobwodnic - nie.
    Czy to znaczy, ze oprocz ekologow "dobrych" i "zlych" sa w Waszej terminologii takze "troszeczke tacy,
    troszeczke tacy"?

    Czy to ladnie wykorzystywac czyjes dzialania a potem odcinac sie od niego?
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: ohoh IP: 83.238.100.* 03.08.05, 14:32
    Hej - są ludzie, co skupiaja sie dzialaniach.
    A inni skupiaja sie na personalnym czepianiu sie.
    Kto co lubi !
  • tarantula01 03.08.05, 14:35
    h108 napisała:

    > Czyli w sprawie KM sie z nimi zgadzacie, w sprawie pseudoobwodnic - nie.
    > Czy to znaczy, ze oprocz ekologow "dobrych" i "zlych" sa w Waszej
    terminologii
    > takze "troszeczke tacy,
    > troszeczke tacy"?
    >
    > Czy to ladnie wykorzystywac czyjes dzialania a potem odcinac sie od niego?

    Przepraszam bardzo na naszej stronie opisane są nasze działania i nic ponadto.
    Moim zdaniem przede wszystkim one przyniosły efekt, bo historia bus-pasa sięga
    co najmniej połowy roku 2002. Po dwóch latach słuchania obiecanek poszły
    działania.

    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • h108 03.08.05, 16:36
    Ok, odpowiedzi nie dostalam. Juz schodze z klopotliwego tematu.
    EOT.
    --
    chomiczowka.org
  • tarantula01 04.08.05, 10:55
    h108 napisała:

    > Ok, odpowiedzi nie dostalam. Juz schodze z klopotliwego tematu.
    > EOT.

    ???
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • yasioo7 30.07.05, 14:53
    Jakich specjalistów nie powiązanych z projektantami i wykonawcami dróg można
    wskazać? Pisząc, że ŻADNEGO trochę mijam się z prawdą - są jeszcze emerytowani.
    Tych niestety nie znam, mogę za to podać tych ogólnie znanych i poważanych:
    - prof. Tracz z Politechniki Krakowskiej,
    - prof. Suchorzewski z Politechniki Warszawskiej,
    - dr Monkiewicz z Biura Planowania Rozwoju Warszawy,
    - dr Kraszewski z Politechniki Warszawskiej (ochrona środowiska)
    Uważają oni, że wariant ursynowski POW jest, tu cytuję tylko słowa 2 z
    nich, "najlepszym rozwiązaniem", "najlepszym, choć nie idealnym".
    Słowo "idealny" oznacza w tym przypadku brak wysokiego budownictwa na terenach
    przyległych do rezerwy pod POW.
    --
    Forum SISKOM TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: mareqm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 16:03
    Jestem mieszkańcem "zielonego" Ursynowa od 1956 r.Już wtedy była przewidziana
    rezerwa terenu na południową obwodnicę Warszawy nazywaną trasą lub
    aleją "Niebieskich Migdałów".Wszyscy przeciwnicy tej inwestycji powinni więc
    wiedzieć gdzie im przyjdzie wcześniej czy później mieszkać.Jako drogowiec z
    zawodu uważam , że im wcześniej tym lepiej.Takie są minusy życia w wielkim
    mieście.Jeżeli chcesz mieć wyłacznie ptaszki i świeże powietrze to przenieś się
    na drugą stronę Lasu Kabackiego np. do Józefosławia (będziesz za to stał rano i
    po południu w korku , który generuje więcej spalin niż płynny ruch na drodze)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 09:51
    ten post podkresla komplentna ignorancje i indolencje polskich drogowcow

    zamiast zaprojektowac nowe rozwiazania - a w koncu dabrowski wydal 400 mio na
    projekty - nadal opieraja sie na pomyslach i sposobie myslenia z czasow konikow
    i dorozek gomulki

    wtedy towary jezdzily koleja - vide setki bocznic i kilometry torow Warszawie,
    samochodami jezdzili paryjniacy - a ciezarowki byly co najwyzej 7 tonowe,
    pomiedzy wschodem i zachodem trwala zelazna kurtyna

    zaiste tabun ruskich tirow ma sie do urokow zycia w miescie jak papier
    toaletowy do ksiazki

    ciekawe ze to UE wymaga opracowanie projektow alternatywnych - i wybor
    najlepszego - przed praca umyssl urzednika ucieka jak diable przed swiecona
    woda

    zapomnijacie wreszcie o towarzyszu wieslawie i jego upiornych pomyslach
  • p.o.box.77 01.08.05, 12:03
    cieszę się, że ta n-ta część dyskusji przybrała bardziej rzeczową postać.
    dzięki.
  • Gość: dert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 03.08.05, 22:18
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • h108 03.08.05, 23:51
    A ja mialam z panem Suchorszewskim (nie)przyjemnosc rozmawiac osobiscie. Na
    takich w mojej rodzinie mowilo sie besserwisser. Bylo to na rozstrzygnieciu
    konkursu na Most Polnocny. Pan ten probowal mi wmowic, ze ludzie w Warszawie
    kupuja specjalnie mieszkania przy trasach szybkiego ruchu po 8tys za m2. Serio.
    Ze w calej Europie jest wlasnie tak. Traktowal mnie z wyzszoscia i podkreslal
    moj mlody wiek (moze na swoje 31 nie wygladam :-). Dawno nie spotkalam kogos z
    tak nadmuchanym ego. Kompletnie argumentoodporny.

    Sugeruje wiec wykreslic go z listy autorytetow. Nie mylic z autorytaryzmem ;-)

    Dert, Jasia poniechaj. Ma przed soba tyle zycia, ze sam dowie sie co narobil. A
    inwektywy tylko im przysparzaja argumentow przeciw takim jak my.
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: dert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.08.05, 00:45
    kiedy się dowie ile napsocił ten jasiuuuu? A jak się dowie to uzna to że
    za "błedy młodosci" kara go nie dotyczy. Bo jest młody. Mimo ze pisaliśmy by
    nie był "młodym i uzytecnym idiotą" w rękach różnych profesorów. Tylko czy
    ten profesor wie co WYCZYNIA ??? Ale ten zawsze moze rzec że jest
    specjalista tylko od asfaltu?

  • Gość: pliniusz IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 09.08.05, 22:58
    Czy państwu już może coś wiadomo w temacie decyzji lokalizacyjnych dla A2/S2 od
    Konotopy do Puławskiej? Jaki jest termin wydania takich decyzji?
  • komagane 10.08.05, 22:25
    Wnioski lokalizacyjne GDDKiA złożyła 27 lipca. Wnioski są niekompletne, więc
    wojewoda ma podstawy prawne, by je odrzucić. Na wydanie decyzji urząd wojewody
    ma do trzech miesięcy, tj. do 27 października. Informacja z pierwszej ręki,
    tj.od dyrektora Dmuchowskiego.
    A co zrobi? Chyba trzeba sie udać do wróżki.
  • jaa_ga 10.08.05, 22:31
    Czy mam rozumieć, że dyr. Dmuchowski powiedział Pani,
    że wnioski przesłane przez GDDKiA
    są niekompletne?
    --
    ***
    Odpowiadam - tylko i aż - za siebie.
  • komagane 11.08.05, 12:01
    Tak

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka