Dodaj do ulubionych

Redemptoryści z Rzymu szykują misję ds. ojca Ry...

IP: *.dsl.in-addr.zen.co.uk 19.07.07, 00:14
CO ZROBIA? Co tu badac? juz dawno w dupe powinni go kopnac, badaczy u nas
dostatek...
Obserwuj wątek
      • winku Wysłać Rydza w dorzecze Amazonki 19.07.07, 00:20
        Zesłać Rydza na misję w dorzeczu Amazonki, gdzie wśród tzw. dzikich o radiu nikt
        nie słyszał a o istniejącej gdzieś cywilizacji świadczą tylko smugi pozostawiane
        przez samoloty na niebie...
        Wiem, ze robię krecia przysługę mieszkańcom puszczy ale cóż.. im mniej zaszkodzi
        niż tu w Polsce Kościołowi. Klasyczny wybór mniejszego zła
        --
        Pornografia społeczna
          • almagus Re:Maybachem do gwiazdy toruńskiej i jasnogórskiej 19.07.07, 00:39
            Trwam, czekam na światło z Jasnej Góry,
            domy z tektury, domy z tektury,
            na przedmieściach Paryża, Madrytu, Londynu,
            Nie trzy miliony, a może pięć.
            To jedno z naszych osiągnięć!


            Żmijowisko wszechpolskie.

            Spotkali się na Jasnej Górze,
            bo stanowią Moskwy przedmurze,
            bo im wadzi Traktat Unijny,
            zawiązują układ żmijny.
            GiLgrzyba program Weszpolaków.
            Toruń, Watykanowi Kraków.
            Pomern jak sztandar do drzewca,
            pójdzie z Leppiejem do Królewca.
            Jako scheda po państwie Pruskim
            wraz z Warszawą będzie pod Ruskim.
            Lecz nie śmierdzą z Unii pieniądze,
            mają iść na ojca grzyba rządze.
            Dołożą składki i z podatków.
            Dużo wyłudzonych biedadatków.
            Przekręty jak w Banku Wielkopolskim.
            Czy w rublu, czy w pieniądzu swojskim?
            Nieważne, lecz kto więcej daje,
            więc na Unię układ żmij nastaje.
            Wspierają obłędny projekt Dmowskiego,
            jak zrobić z Polski wasala ruskiego
              • Gość: Michalkiewicz Re: Wyprowadza go w kajdankach o 5 rano? IP: *.posc.mu.edu 19.07.07, 01:21
                Michalkiewicz pisze tak:

                Akurat tak się złożyło, że w kilka dni po publikacji listu otwartego do Jego Świątobliwości Benedykta
                XVI, zawierającego donos na ojca Tadeusza Rydzyka, że ?wyrządza krzywdę prostym ludziom?,
                tygodnik ?Wprost?, który uważam za odkrywkę tej części razwiedki, która w 1993 roku poszła na
                kolaborację w prezydentem Wałęsą, opublikował taśmy z nagraniami wypowiedzi, jakich o. Rydzyk miał
                w kwietniu br. udzielić studentom toruńskiej szkoły.

                Niezależnie od autentyczności tych nagrań, warto zwrócić uwagę na dwie sprawy. Po pierwsze ? coraz
                bardziej zaciera się granica miedzy zawodem dziennikarza, a policyjnego prowokatora.

                Po drugie zaś ? gołym okiem widać cel akcji zainaugurowanej przez ?Wprost?. Ma ona doprowadzić ? po
                pierwsze do wyeliminowania, a przynajmniej zneutralizowania Radia Maryja, a po drugie ? do odcięcia
                prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a za jego pośrednictwem ? również całego PiS od znacznej części jego
                politycznego zaplecza.

                W każdym razie najbardziej prawdopodobnym, a zatem ? prawdopodobnie intencjonalnym skutkiem tej
                akcji miałaby być klęska wyborcza PiS w 2009 roku, a może nawet wcześniej, przejęcie władzy przez
                LiD pod przewodnictwem Aleksandra Kwaśniewskiego, który w następnym roku wystawi do
                prezydentury b. agenta ?wywiadu gospodarczego?.

                Żeby jednak cała operacja przebiegła bez takich niespodzianek, jakie wydarzyły się w końcowej fazie
                kampanii wyborczej roku 2005 ? trzeba wyeliminować, a przynajmniej zneutralizować Radio Maryja,
                przywracając w ten sposób ład medialny zaprojektowany przy ?okrągłym stole?. Każdy pretekst jest do
                tego dobry; jak nie ?antysemityzm?, to ?krzywdzenie prostych ludzi?, jak nie ?sprzeczność z Ewangelią?,
                to pewna drażliwość, jaką zdążył już objawić pan prezydent zarówno na punkcie własnego prestiżu, a
                zwłaszcza prestiżu żony.

                Razwiedczykowie nie tylko za komuny potrafili wykorzystywać do swoich celów różne ludzkie słabostki.
                Teraz też to umieją tym bardziej, że i liczba tych słabostek znacznie się zwiększyła, obejmując między
                innymi złudzenie samodzielnego robienia wielkiej polityki.

                Stanisław Michalkiewicz
                www.michalkiewicz.pl
        • pos3gacz Re: Wysłać Rydza w dorzecze Amazonki 19.07.07, 01:25
          winku napisał:

          > Zesłać Rydza na misję w dorzeczu Amazonki, gdzie wśród tzw. dzikich o radiu
          nik
          > t
          > nie słyszał a o istniejącej gdzieś cywilizacji świadczą tylko smugi
          pozostawian
          > e
          > przez samoloty na niebie...
          > Wiem, ze robię krecia przysługę mieszkańcom puszczy ale cóż.. im mniej
          zaszkodz
          > i
          > niż tu w Polsce Kościołowi. Klasyczny wybór mniejszego zła
          xxxxxxxxxxxxxxxxxx
          Wysłać go z misją na księżyc,tam już nikomu nie zaszkodzi,ani nie będzie
          życia uprzykrzał.Do towarzystwa dodać mu bufona Jankowskiego.
      • daigailo zespół redemptorystów 19.07.07, 00:44
        kto to jest sr? odp: kościół katolicki, który będzie bronić swego "kapłana";
        wiele nie oczekujmy (od nich) - jeśli ktoś myślał, że rzym coś tu rozwiąże, to
        się pomylił - to jest jedna partia; natomiast oczekujmy od samych siebie, że
        antysemityzmu tolerować już więcej nie będziemy!
      • kralik111 Re: Redemptoryści z Rzymu szykują misję ds. ojca 19.07.07, 00:34
        mo_mo1 napisał:

        > Mogą mu naskoczyć i tyle, co prawda oficjalnie mówią że zbadają i on jest bee
        > ale 200 tys ludzi na Jasnej Górze stawia ich pod ścianą nie do przejścia...i
        to
        > im pasuje

        200 tysiecy ludzi to mniej wiecej tyle co przybywa na przecietny festiwal
        rockwy, 36 milionow ludzi to juz jest prblem dla kosciola i rydzyka.
      • Gość: politolog Czytalem opracowanie w/s. RM i musze powiedziec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.07, 00:35
        że wynikalo z niego, że RM jest na takim etapie rozwoju, że aż się prosi teraz
        by rozszerzyli target sluchaczy. To by oznaczalo, że w interesie zakonu jest,
        by RM poszlo teraz w kierunku mniej konserwatywnego. Pierwszy krok: wywalić
        Rydzyka. Na zasadzie: zrobileś swoje możesz odejść. Na to miejsce powolują
        bardziej stonowanego gościa. Kogo? To jest pytanie, ale "kto się nie rozwija
        ten się zwija". Mam rację?
      • pos3gacz Re: Redemptoryści z Rzymu szykują misję ds. ojca 19.07.07, 01:33
        mo_mo1 napisał:

        > Mogą mu naskoczyć i tyle, co prawda oficjalnie mówią że zbadają i on jest bee
        > ale 200 tys ludzi na Jasnej Górze stawia ich pod ścianą nie do przejścia...i
        to
        > im pasuje
        xxxxxxxxxxxxxx
        Jakie 200.000.Sami czarni oszuści oszacowali na nie wiecej niż120-150.000.
    • Gość: wizjoner Redemptoryści z Rzymu szykują misję ds. ojca Ry.. IP: *.b-ras1.blp.dublin.eircom.net 19.07.07, 00:34
      wszyscy sie boja tego szatanskiego popapranca z diabelskiego miotu bo strach
      ich oblecial przed shizma w kosciele polskim .boja sie podzialu na katolikow i
      pseudo katolikow z radia maryja ,ale niestety mam zla wiadomosc podzial juz sie
      dokonal i jest zeczywistoscia ,podzial na obludna ciemna i folklorystyczna
      sfolocz z radia maryja ktora ma w dupie ojca swietego bo jak mowia to szwab,
      biskupow nazywaja masonami a zydow od ktorych wywodzi sie przynajmniej
      etnicznie jezus judaistycznymi psami inni czyli ci po drugiej stroni to
      tradycyjni katolicy czasem lepsi czasem gorsi ale nie tak zajadli w swej
      nienawisci do innych jak rodio maryjne berety.tak wiec jesli nasz polski
      podzial juz sie dokonal to nie czekajmy dalej i usunmy to szatanski nasieni
      ktore w sposob jawny nawoluje do zlego bo taki jest jego zakres obowiazkow
      podpisany w cyrografie z jego mistrzem i jedynym ponem milosciwie mu panujacym
      szatanem mefistotelesem 2
    • Gość: monter Z Mazowieckiego i Bartoszewskiego tacy IP: *.bb.sky.com 19.07.07, 00:36
      intelektualisci jak z koziego tylka trabka, a czy katoliccy, to sie okaze na
      Sadzie Ostatecznym. Moze ktos zna jakas wybitna, intelektualna publikacje pana
      Bartoszewskiego, albo Mazowieckiego? Pierwszy skompromitowal sie doszczetnie,
      gdy zostal przewodniczacym Rady Nadzorczej LOT'u (nie wiadomo po co, chyba ze
      po to by podreperowac stan wlasnej kieszeni z braku tantiem). O drugim nie ma
      co mowic, bo jak sie wpadnie w ta "glebie intelektualna" to mozna poza
      czsoprzestrzen wypasc.
      Wkurza mnie to, ze w polskich sprawach decydowac bedzie znowu zagranica. Glupie
      kmioty to zalatwiaja, bez odrobiny ambicji (honoru ten typ nie ma z definicji).
      • kralik111 Re: Z Mazowieckiego i Bartoszewskiego tacy 19.07.07, 00:39
        Gość portalu: monter napisał(a):

        > intelektualisci jak z koziego tylka trabka, a czy katoliccy, to sie okaze na
        > Sadzie Ostatecznym. Moze ktos zna jakas wybitna, intelektualna publikacje
        pana
        > Bartoszewskiego, albo Mazowieckiego? Pierwszy skompromitowal sie doszczetnie,
        > gdy zostal przewodniczacym Rady Nadzorczej LOT'u (nie wiadomo po co, chyba ze
        > po to by podreperowac stan wlasnej kieszeni z braku tantiem). O drugim nie ma
        > co mowic, bo jak sie wpadnie w ta "glebie intelektualna" to mozna poza
        > czsoprzestrzen wypasc.
        > Wkurza mnie to, ze w polskich sprawach decydowac bedzie znowu zagranica.
        Glupie
        >
        > kmioty to zalatwiaja, bez odrobiny ambicji (honoru ten typ nie ma z
        definicji).

        Monter nie musisz sie publicznie chwalic swoja glupota, brakiem oczytania i
        nieznajomoscia dziesieciu przykazan ...;DDD
      • Gość: y.y Buty im mógłbyś czyścić najwyżej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.07, 00:40
        Po pierwsze co ma do rzeczy Bartoszewski lub Mazowiecki, po drugie żeby kogoś
        krytykować, samemu trzeba reprezentować coś więcej, a jak narazie tylko
        ujadanie na forum. Lol, kim ty jesteś aby ich krytykować. Autorytet się
        znalazł, buahaha. A trzy barani łbie, jaka polska sprawa? Zakon i zakonnicy z
        definicji nie są żadną sprawą polską, bo to nie jest poslki kościół tylko
        rzymski, więc przestań bredzić naprawdę, ajk nie masz nic mądrego do
        powiedzenia.
      • Gość: prpr no skandal po prostu!:D IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.07, 00:42
        piotrek20074 napisała:

        > Wyborcza kocha pisać o Rydzyku

        naprawdę? A co, jakieś badania są, w których opisano, że w Wyborczej jest
        więcej informacji o ojcu tede niż gdzie indziej?:D A ja myślałem, że
        najbardziej o swoim hail-alleluja-idolu lubi pisać pożal się Boże-pseudo-
        profesor Nowak na łamach toruńskiej szczekaczki:)))
      • kralik111 Re: Znów o pupilu GW 19.07.07, 00:44
        piotrek20074 napisała:

        > Wyborcza kocha pisać o Rydzyku.

        Wyborcza lubi pisac o wszystkim co interesuje Polakow i w czym my Polacy mamy
        interes, podbnie zreszta jak wiekszosc polskiej prasy, ale radio maryja tez o
        rydzyku gada, dlaczeg nie plujesz na nich ?
    • krakus24a Tylko komu przeszkadza RM? 19.07.07, 00:48
      chyba tylko lewakom bo jest dość konserwatywne w poglądach. Każdy kto ma kasę i
      dostanie koncesję może sobie głosić co chce w ramach polskiego prawa.

      W RM cieszy mnie brak tkzw. poprawnosci politycznej w której pederasta to
      kochający inaczej, a czarny to afroamerykanin, tam mówi się że cygan jest
      brudasem, że żydzi zarabiają na holokauście itp. w wielu aspektach to prawda.
      Warto posłuchać RM oraz poczytać jakiś lewacki dziennik, wtedy ma się własną
      wywazoną opinię niz tylko trzymać się bezmyślnie jednej strony.
      • kralik111 Re: Tylko komu przeszkadza RM? 19.07.07, 00:50
        krakus24a napisał:

        > chyba tylko lewakom bo jest dość konserwatywne w poglądach. Każdy kto ma kasę
        i
        >
        > dostanie koncesję może sobie głosić co chce w ramach polskiego prawa.
        >
        > W RM cieszy mnie brak tkzw. poprawnosci politycznej w której pederasta to
        > kochający inaczej, a czarny to afroamerykanin, tam mówi się że cygan jest
        > brudasem, że żydzi zarabiają na holokauście itp. w wielu aspektach to prawda.
        > Warto posłuchać RM oraz poczytać jakiś lewacki dziennik, wtedy ma się własną
        > wywazoną opinię niz tylko trzymać się bezmyślnie jednej strony.

        Czyli koledzy jak na ciebie wolaja, pederasta czy kochajacy inaczej ? :DDD
      • pos3gacz Re: Tylko komu przeszkadza RM? 19.07.07, 02:00
        Idioto mylisz pojęcia-=-lewak i lewicowiec.A idiota jak był idiotą tak i
        idiota zostanie.
        Żeby udowodnić,ze nie jesteś idiotą to postaraj się odpowiedzieć na jedno
        proste pytanie.Co jest cięższe-=-1 kg żelaza czy 1 kg pierza?
    • almagus Re: Prowadzi jak Gwiazda Betlejemska TV Trwam 19.07.07, 00:54
      Trwam, czekam na światło z Jasnej Góry,
      domy z tektury, domy z tektury,
      na przedmieściach Paryża, Madrytu, Londynu,
      Nie trzy miliony, a może pięć.
      To jedno z naszych osiągnięć!


      Żmijowisko wszechpolskie.

      Spotkali się na Jasnej Górze,
      bo stanowią Moskwy przedmurze,
      bo im wadzi Traktat Unijny,
      zawiązują układ żmijny.
      GiLgrzyba program Weszpolaków.
      Toruń, Watykanowi Kraków.
      Pomern jak sztandar do drzewca,
      pójdzie z Leppiejem do Królewca.
      Jako scheda po państwie Pruskim
      wraz z Warszawą będzie pod Ruskim.
      Lecz nie śmierdzą z Unii pieniądze,
      mają iść na ojca grzyba żądze.
      Dołożą składki i z podatków.
      Dużo wyłudzonych biedadatków.
      Przekręty jak w Banku Wielkopolskim.
      Czy w rublu, czy w pieniądzu swojskim?
      Nieważne, lecz kto więcej daje,
      więc na Unię układ żmij nastaje.
      Wspierają obłędny projekt Dmowskiego,
      jak zrobić z Polski wasala ruskiego.
      • Gość: kazik otworz oczy i glos !!! IP: *.bois.qwest.net 19.07.07, 01:34
        kto wie czy o.Rydzyk nie zmieni partii,chcialem powiedziec zakonu i zacznie
        podlegac innemu "generalowi" by dalej byc na bakier z powolaniem.kiedy ten
        czlek wreszcie zrozumie co to znaczy byc PRAWDZIWYM CHRZESCIJANEM i
        NASLADOWCA JEZUSA ? kiedy on zacznie w koncu na wzor Jezusa glosic
        Dobra Nowine o Krolestwie Bozym ? by ludzie zrozumieli czym to Krolestwo jest i
        co dla calej ludzkosci uczyni.przeciez ludziska nic na ten temat nie wiedza,a
        on ma i radio i tv i nic nie gada.a przeciez ten temat[Krolestwo Boze]byl
        glownym tematem dzialalnosci Jezusa na ziemi.miesza sie w sprawy tego
        swiata,czyli obecnego systemu rzeczy,o ktorym Jezus powiedzial,ze jego bogiem
        jest Szatan.Jezus dal przyklad trzymania sie z dala od obecnego systemu.
        a o.Rydzyk zyje jakby nic nie zrozumial z nauk biblijnych,ktorych powinien byc
        nauczycielem,glosicielem i dajacym przyklad w calokrztalcie zycia codziennego.
        wyglada na to,ze on raczej zyje pod dyktando Szatana[moze jest nawet tego
        nie swiadom].wiec jezeli ma szczere serce do prawdy biblijnej,to jak
        najszybciej powinien wziasc do reki Biblie i zaczac otwierac sobie oczy i
        potem innym.w tym na pewno przyniesie Bogu ogromna chwale i zadowolenie.
          • Gość: kazik Re:Biblia listem od Stworcy dla ludzkosci[e.Ja17:3 IP: *.bois.qwest.net 19.07.07, 02:19
            sam musisz przyznac,ze skoro naucza sie juz 2000 lat i nadal nic sie nie rozumie
            ,to cos z tym nie tak.Jezus nauczal przez 3,5 roku i wielu bardzo szybko
            zrozumialo temat Krolestwa Bozego.a co teraz? czy ty sam wiesz o co chodzi
            w Jezusowym temacie o Krolestwie Bozym? pierwsze proroctwo Biblii juz o tym mowi
            .czy ludzie rozumieja w jakich czasach juz obecnie zyja,biorac pod uwage
            historie czlowieka na ziemi? jakie znaczenie maja proroctwa z ksiegi Daniela,
            jezeli chodzi o polityczne systemy na ziemi? qwerty,jezeli masz rowniez serce
            szczere wobec Boga,to bedziesz szukal tej wiedzy jak perel.a jak ja znajdziesz
            to sprzedasz dla niej wszystko i biednym nie bedziesz,bedziesz jeszcze sie tym
            dzielil z bliznimi ku ich dobru.ku chwale Stworcy.zajrzyj do Biblii,a przekonasz
            sie samemu.bo to co tzw.chrzescijanstwo[nie majace nic wspolnego z prawdziwym
            chrystianizmem] daje,wyglada na to,ze wcale nie ma posrod nich Ducha Bozego,
            dlatego sa zagubieni i blakaja sie jak ci z przypowiesci Jezusa.powodzenia.
            • rock73 Re:Biblia listem od Stworcy dla ludzkosci[e.Ja17: 19.07.07, 13:56
              Gość portalu: kazik napisał(a):

              > [...] zajrzyj do Biblii,a przekonasz
              > sie samemu.bo to co tzw.chrzescijanstwo[nie majace nic wspolnego z prawdziwym
              > chrystianizmem] daje,wyglada na to,ze wcale nie ma posrod nich Ducha Bozego,

              Do tego miejsca mi się podobało. Niestety, mamy do czynienia z człowiekiem,
              który uważa siebie i ewentualnie swoich współbraci za jedynych prawdziwych
              chrześcijan, w przeciwieństwie do reszty wyznań. Strzeżcie się.
    • liberau O. Tadeusza trzeba wreszcie uszanować!!! 19.07.07, 01:21
      Nadać mu tytuł Naczelnego Muchomora, niech Prezydent Kaczyński udekoruje go w
      Pałacu Prezydenckim odpowiednim, odświętnym nakryciem głowy (czerwonym w białe
      kropki lub też zielonkawo-białym, w zależności od tego czy będzie to muchomor
      czerwony, czy sromotnikowy). Zagraniczne komicje niech się zabierają skąd
      przyjechały - na grzybach krajowych trzeba się trochę znać, aby zabierać głos!
    • stek22 Re: Nic mu nie zrobią - nie będą sobie szkodzić 19.07.07, 01:24
      Ot i tyle. Tylko taka linia polityczna tej "niepolitycznej" instytucji.
      Pogadają, pogadają rzekną coś w stylu "Kościelne młyny mielą wolno (....) czytaj
      rozejdą się po kościach"
      Buuhhaaaa. A co on niby im powie podczas przesłuchania? Jego przesłuchiwać? A
      czy zażądają nagrań z jego audycji??

      Taki Rydzyk to skarb. Ewangelizuje czyli za tradycją tej instytucji wiecznie
      pchające się do polityki - dzieli i rządzi. Dla ostania się takich wpływów w
      Polsce nie ma innej drogi. Chodzi tylko o to aby jak najwolniej topniały kręgi
      wiernych. A nuż zabraknie ropy, i powróci średniowiecze - a wpływy polityczne
      pozostaną. I jak bywało, tak i będzie, że dla szlachetnie urodzonych to co
      najmniej proboszcz się udawał do ich domostw celem ochrzczenia narodzonego
      dziecka. Gmin jak to gmin będzie musiał w przepisowym terminie stawić się w
      Kościele nie patrząc na to ile dzieci umarło z powodu mrozu.
      Tak, tak. Tak bywało. Kto nie chce niech nie wierzy. Kto ma oczy do czytania
      znajdzie to co szuka.
      Należy sobie przypomnieć rzeczy rozpamiętywane tylko przez historyków -
      sfałszowana donacja Konstantyna czy falsyfikat bodajże Chlodwiga z dynastii
      Merowingów to wówczas się dowiedzą ludzie w jaki sposób KK przejął wpływy w Europie.
      Ja mam takie pytanie jaki jest obecnie sens chrzczenia nowonarodzonych dzieci,
      jak obecnie Kościół twierdzi, że takie małe istoty już nie idą do piekła czy
      otchłani? Kiedyś inaczej mniemał!
      Dlaczego nie mogą same wybierać gdy podrosną?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka