Dodaj do ulubionych

Brawa dla tego pana!!!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.07, 00:13
Tego samego ranka omówienie wywiadu zjawia się na portalu gazeta.pl
(w papierowej wersji "Wyborczej" go nie ma). Tytuł jest dokładnie
taki sam jak w "Dzienniku", a w tekście jest słowo "spisek". I nie
byłoby w tym nic zaskakującego (w obu wypadkach mówi się przecież o
tym samym wywiadzie), gdyby nie fakt, że identyczne tytuły
z "Wyborczej" i z "Dziennika" są wyraźnie różne od oryginalnego
(Poland's status still "not equal", foreign minister says),
o "historycznych wrogach" napisała w "IHT" pani Dempsey, słowa zaś
o "spiskowaniu Berlina z Moskwą" w tekście w ogóle nie padają.
Nierzetelność obu omówień jest ewidentna. Zadziwia ich identyczność
w obu rywalizujących ze sobą zaciekle mediach. Czyżby "Gazeta"
spisała z "Dziennika", nie zadając sobie trudu lektury oryginału?
www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_070824/opinie_a_1.html

Teraz czekamy na atak na Żukowskiego w stylu 'self-hating jew' :-)
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka