Cyfrowy Polsat-Nie polecam nikomu !!! Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jestem dlugoletnim abonentem platformy CYFROWY POLSAT.
    Od kilku tygodni nie moge sie doprosic o wyslanie nowej KARTY do dekodera-po
    kilkakrotnych telefonach do BOK-ciagle slyszalem ze karta bedzie wyslana
    jutro-do tej pory juz 3 razy dzwonilem w tej sprawie,tracac kilkadziesit minut
    z telefonu komorkowego.
    Malo tego wysylalem maile do SEKCJI REKLAMACJI -prowadzilem dialog z PANIA
    MALGORZTA B..-ktora mnie zapewnila ze karta zostala wyslana-a przed kilkoma
    minutami ,dzwonilem ponownie do BOK- i powiedziano mi ze dopiero bedzie wyslana.
    Bez tej karty odbieram zamiast calego pakietu. ktory mam w abonamencie ,tylko
    kilka programow-a place za caly pakiet.
    Cyfrowy Polsat olewa starych klientow-nie mozna nawet po skonczeniu umowy
    zmienic pakietu na mniejszy[ Z FAMILIJNEGO NA MINI-MAX]-a okres wypowiedzenia
    umowy na czas nieokreslony[umowa na czas okreslony dawno mi sie skonczyla]
    wynosi .....3 miesiace !!!!!

    --
    Wojtek
    • Gość: michal IP: 94.254.159.* 17.12.08, 07:41
      Lepiej zrezygnowac z tego badziewa-ja tak zrobilem-mialem podobna sytuacje
      • Gość: klin IP: 62.29.160.* 22.01.10, 12:05
        trzeba rozwiazywac umowe przed jej koncem i potem podpisywac nową promocyjną -
        ja tak robie i nie mam problemu. konczy sie umowa - wypowiadam i dziękuje.
        oddaje cały shit, a potem podpisuje kolejną nową umowe w nowej promocji - dla
        nowych klientów maja czas, karty, dekodery i wszystko co najlepsze. starych mają
        głęboko...
        • Gość: Niezadowolona IP: *.tktelekom.pl 12.04.12, 14:27
          Ja również nie polecam Cyfrowego Polsatu... Mam pakiet Mini HD a oni każa mi placic za Familijny (niby z jakiej racji) Wpieraja mi ze nie zaplacilam jakiejs tam faktury co jest nie prawda... Ciagle trzeba do nich dwonic i wszystko wyjasniac! Szkoda czasu i pieniedzy na tych oszustów!!! Zdecydowanie NIE POLECAM cyfrowego polsatu!!!
        • Gość: berbec IP: *.30.86.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.06.12, 16:12
          od 6 lat jestem abonentem cyfrowego polsatu i nigdy nie mialem problemow
          • Gość: marek IP: 195.116.13.* 19.07.12, 13:21
            Poczekaj :) Jeszcze trochę i zaczniesz je mieć :):)
          • Gość: zbiorowypozew IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 02.01.13, 08:08
            pewnie jestes z polsatu i dlatego twierdzisz ze nie masz problemów zreszta nawet jak jest inaczej 1 na setki tysiecy to tylko potwierdzenie reguły
            szukam ludzi którzy złoza ze mna pozew zbiorowy przeciwko polsatowi gdyz zostałem oszukany przez pracownika polsatu w sprawie dodatkowego dekodera tzw multirum. po czasie sie okazało ze to nie jest funkcja multirum, pozniej wyłaczono mi dekoder tzw dodatkowy chodz w umowie nie mam zadnych zapisów o wyłączeniach na krotsze okresy drugiego dekodera. racja uciekajcie od polsatu pewnie sie czuja bo bardzo duzo ludzi oszukali i teraz ludzie musza płacic dlatego maja na ......... żenada
            • Gość: remek IP: *.212.192.49.getinternet.no 05.01.13, 00:07
              wchodzę w to proszę o info na meila
            • Gość: nienia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.13, 01:24
              czas trwania umowy na dekoderze dodatkowym określają promocyjne warunki umowy ....
              otzrymanie ich(podobnie jak i ja) potwierdziłęs swoimpodpisem na umowi.... wczytaj sie dokładnie
            • Gość: Nika IP: *.adsl.inetia.pl 26.03.13, 09:41
              Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego. Od listopada 2012r. usiłuję wypowiedzieć im moje 2 umowy i tak przeciągają sprawę, że szlag mnie trafia. Ciągle im czegoś brakuje, co dzwonię lub piszę ,to dostaję inną informację. A czas leci.Proszę o podanie namiarów - skontaktuję się na pewno. Pozdrawiam.
              • Gość: marzena IP: *.play-internet.pl 09.04.13, 11:32
                mnie oszukali przedstawiciele gdyz zamiast przedluzyc mi umowy na 2 dekodery wystawili mi 2 nowe i mam teraz 4 abonamenty naciagacze
              • Gość: Beata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.13, 11:59
                Umowę z CP zawarłam na czas określony, zgodnie z zapisem tejże umowy (u mnie to punkt 7 wraz z podpunktami) wysłałam pisemne oświadczenie woli aby nie przedłużali mi umowy na kolejne 12 miesięcy oraz że z końcem umowy rezygnuję całkowicie z ich usług! Abonament płaciłam do końca umowy jak należy, jednak CP wymyślił sobie że muszę zapłacic jeszcze dodatkowo za dwa miesiące! Pisałam reklamację parę razy, pisał również w moim imieniu Rzecznik Praw Konsumenta, jednak to nic nie dało, nadal twierdzą że winna im jestem za dwa dodatkowe miesiące! W odpowiedzi na powyższe reklamacje odpisywali jakieś totalne bzdury, przecząc tym samym umowie którą z nimi podpisałam! Jakieś 3 miesiące temu wysłałam kolejną reklamację, jednak do dnia dzisjejszego odpowiedzi nie mam! ( a sami w swoim regulaminie piszą cyt:" w przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona")! Dodam iż cały czas jestem nękana przez nich telefonami i esemesami ponieważ twierdzą że zalegam im za dwa miesiace abonamentu ( sytuacja ta trwa już od roku czasu)! Na dzień dzisjejszy skłonna jestem oddać tą sprawę w ręce prawnika, nie można lekceważyć tak jawnego oszukiwania klientów, CP robi sobie kpiny z klientow i za nic ma prawo! Wszystkie pisma które do nich kierowalam wysyłałam listami poleconymi i mam na to potwierdzenie! Z konsultantami też nie idzie normalnie się porozumieć, opowiadają jakies bzdury, po jakimś czasie przestałam wogole od nich odbierać telefony, czekam na odpowiedz na piśmie i z tym udaję się do prawnika!!! ( chociaż jak wynika z ich regulaminu termin na odpowiedz im minął)!
                Czuję się oszukana przez Cyfrowy Polsat!!!
            • Gość: pomocnik IP: *.108.154.158.wlantech.pl 13.06.13, 21:31
              moge pomóc - pracownik CP
              • Gość: Nika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.13, 22:48
                proszę o kontakt socrates129@interia.pl
              • Gość: rudoslava IP: *.centertel.pl 29.08.14, 00:11
                Mam taki problem.... Zawieralam umowé przez przedstawiciela CP ,zaproponowal mi wykup dekodera na raty 20 zl przez 10 m.. placilam te raty myslac iz wykupilam dekoder... teraz dowiedzialam sié od konsultanta ze dekoder mam na wyporzyczeniu a te pieniadze to byla jakas renta za ten dekoder....Jednym slowem dalam sié zrobic w ciula... jak to rozegrac teraz? rudoslava@wp.pl
              • Gość: K.J IP: *.bielskobiala.vectranet.pl 02.09.14, 18:34
                Ja przedłużyłem umowę telefonicznie . Okazało się że nie na 13 miesięcy jak się mi wydawało tylko na 26 ... czy jakoś tak . NIGDY NIE ZAŁATWIAJCIE NIC PRZEZ TELEFON . WYRUCH.. MNIE ORANGE 2x, POLSAT .
            • Gość: zuzka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.13, 15:26
              ja osobiście tez nie polecam dzwonią namawiają złote góry obiecują a potem w du..... człowieka mają ; albo niema sygnału albo wpłaty niedotarly na 2 tyg przed terminem wyswietla sie informacja ze jestes zadłużony zeby sie dodzwonic to tez masakra a jak juz sie uda to musisz wszystkich pierduł wysłuchac zanim ci do głosu dadzą dojść ,ale to nic 3 miesiace przed zakonczeniem umowy wysłałam rezygnacje i co teraz zabraklo 3 dni do równych 3 miesiecy i tym samym umowa została przedłuzona na kolejne 12 miesiecy bez mojej zgody podobno tak jest w umowie ale kto ja czyta ludzie to sa oszusci wiec teraz mam zapłacic 1 miesiac wiecej i umowna kare za zerwanie umowy ŻENADA NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DO CZYNIENIA
            • Gość: zaworek IP: 82.160.207.* 08.02.14, 19:39
              trzymam twoja sztabe ja wnosze wniosek do sadu
          • Gość: mm IP: *.tktelekom.pl 29.01.13, 20:46
            To co powiesz np.na dodatkową opłatę za przyszłą walke bokserska.Po jaką holere płacimy abonament.
          • Życzę Ci oczywiście, aby było tak dalej, ale gdybym przeczytał te wszystkie negatywne opinie o postępowaniu tej firmy np. na forum: opiniuj.pl/cyfrowy-polsat-internet.html, to nie chciałbym, aby taka bandycka firma mnie obsługiwała. Takie postępowanie można jedynie porównać do naszej TP za czasów socjalizmu. My żyjemy już kilkadziesiąt lat w wolnej Polsce i tolerujemy takie pseudo-firmy, które na lewo i prawo reklamują się, o swoich wielkich możliwościach, które w rzeczywistości są bardzo mizerne, szczególnie jeżeli chodzi o internet... kłamstwo, krętactwo i totalna ignorancja klienta to atuty cyfrowego polsatu....Pozdrawiam i naprawdę zachęcam do lektury na opiniuj.pl. Historie z życia wzięte.....
            • Gość: Andrzej - Poznań IP: *.ip.netia.com.pl 19.09.13, 12:15
              Jest to firma z której się już nie wypiszesz.Dędą ciebie okłamywać miesiącami aż wejdziesz w następny abonament.Wypowiedzenie umowy 3 miesiące i tylko pisemnie ( faksem i elektronicznie nie przyjmują ) potem nie odpowiadaja na piśmie i dzwonią wcickając ciemnotę w razie reklamacji nie można sie na niczym oprzeć bo zawsze jest brak dokumentu.Zgroza !!!!!!
            • Gość: pipi IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 02.12.13, 18:12
              zgadza się wszystko bandyci!!!!
        • Gość: berbec IP: *.30.86.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.06.12, 16:18
        • Gość: berbec IP: *.30.86.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.06.12, 16:21
          do 6 lat jestem abonentem cyfrowego polsatu i nigdy nie mielem problemow
        • jestem wręcz pewien że jak rozwiązesz i przyjedziesz jako nowy klient do Nki dostaniesz jeszcze lepsza ofertę promocyjną. Dodatkowo jak zamówisz przez neta czy telefon dostaniesz jeszcze dodatkowe profity.
        • Gość: olszty IP: *.olsztyn.mm.pl 31.07.12, 18:33
          chyba oszalałeś ---- nie zakończysz umowy!!!!
          ja już 0,5 roku walcze. zakończenie umowy trwa średnio 7-8 miesięcy- i basta
          • Gość: Gość IP: *.146.107.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.01.13, 00:19
            Wszytsko powyżej jest prawdą. Starych Klientów traktuja jak intruzów.... podpisałam umowę na 29 miesięcy - jak wszędzie jest pomyśłąm, że się skończyła i mogę zrezygnowac a tu zdziwienie - trzeba ja rozwiązac z trzymiesiecznym okresem wypowiedzenia- no ok poszłam z pismem i myśle poczekam te trzy miesiące jeszcze. Niestety muszę jeszcze sie męczyć kolejny rok, bo jak masz np koniec umowy 15 wrzesnia to jeśli do 15 czerwca nie wpłynie do polsatu pismo ze kończysz to automatycznie przedłuża się umowa na rok - nigdzie nie ma takich umów !!! nie polecam nikomu - zrezygnowałam z cyfry i czekam az sie zakończy nieszczęsny polsat to tam powróce. Poza tym wyjechalam na wakacje i termin płatności minął - następnego dnia wysyłają gdzie mogą - mail, tel powiadomienia jakbym niewiadomo jakim dłużnikiem była - abonament mój przekracza ponad 100 zł. i jeszcze teraz poblokowali niektóre programy, bo twierdzą, ze zmienili pakiety i w moim nie ma i na umowie ich nie było - no nie było bo jak ją podpisywałam to polsat ich nie miał. NIE POLECAM POLSATU CYFROWEGO.
        • Gość: wilk IP: *.231.50.81.koba.pl 19.07.13, 13:25
          jestem 10 dni klientem polsatu i już mam złe doświadczenie jest takie powiedzenie JAKI PAN TAKI KRAM ./właściciel/
        • Gość: klin IP: *.205.23.102.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 07.01.14, 15:16
          Dziękuję,świetna rada,osobiście nie raz beznadziejnie długo załatwiałem upierdliwe drobiazgi z Polsatem , nie odsłuchują nagrywanych rozmów telefonicznych, niezbyt często zaglądają do wysyłanych e-maili.Platforma jak każda inna mam też cyfrę,generalnie zawsze lepiej traktują nowych do pozyskania klientów.Do tego dodam operatorów telefonicznych i można sobie szybko zafundować nadciśnienie.Tylko spokój nas uratuje.Pozdrawiam
      • Gość: marcin IP: *.aster.pl 22.01.10, 12:50
        Ja mam N i nawet nie przechodziło przez chwile wymiana na inna
        telewizje cyfrowa.
        Oprócz tego net z aster.
        • dokładnie. Ja dodatkowo mam porównanie z innymi kablówkami i widzę jaka jest jakość programów HD w N a jaka w kablówkach. Bez porównania. No są do wybrania dekodery z dyskami np. jedyny na rynku dekoder z 1TB dyskiem twardym.
          • super_bartnik napisał:

            > dokładnie. Ja dodatkowo mam porównanie z innymi kablówkami i widzę jaka jest ja
            > kość programów HD w N a jaka w kablówkach. Bez porównania. No są do wybrania de
            > kodery z dyskami np. jedyny na rynku dekoder z 1TB dyskiem twardym.

            Wszystko zależy o jakich kablówkach myślisz. Mnie się wydaje, że kablówki przegrywają cenami (w korelacji z ofertą). A 1TB dysku to chyba jeszcze nikt w ofercie nie posiada. Nie tylko kablówki, ale także inne platformy sateilitarne.
      • Gość: Nooteen IP: 195.124.18.* 18.08.10, 17:03
        Nie polecam nawet za darmo, kontakt z nimi jest tragiczny jak nic ci nie działa
        to restartuj czekaj 2 godziny, dzwoń czekaj na połaczenie godzine i tak w kółko,
        nie znależli problemu a rachunki tel. ? rozwiazalem umowe na internet w cigu 10
        dni mialo byc bez oplat dostalem fakture i nie wiedza dlaczego ?
      • Gość: Staszek IP: *.opera-mini.net 03.02.11, 10:12
        Co racja to racja olewaja swoich..abonentów czy klientów..jakos tam...?
        Wogóle nie sluchaja co sie do nich mówi czy pisze...?
      • Gość: paluch IP: *.malbork.mm.pl 09.04.11, 10:23
        Przecierz to jest chore ja sie dziwie ze jeszcze sie za to nikt niezabral przeciez tyle ludzi w butelke nabijaja a własciel tylko tyje za nasze.
        • Gość: Anna IP: *.satfilm.net.pl 17.10.11, 21:16
          Wlasnie sie przekonalam jak ciezko cokolwiek zalatwic Tony papierow i ciagle telefony aby cokolwiek wyjasnic Niestety odnosze wrazenie ze siedza tam niekompetentne osoby Zatrudnione z lapanki -chyba .IEDNA SPRAWE ZALATWIA KILKA OSOB I KAZDY ZALATWIA TAK jak gdyby sprawa byla nowa Walkuje sie wszystko i konca nie widac Mam wrazenie ze ja jestem zbedna osoba a sprawa moja nigdy tak do konca nie bedzie zalatwiona Skonczy sie umowa i juz napewno do tej firmy nie wroce MAM ICH SERDECZNIE DOSC
          • Gość: ZOSKA IP: *.satfilm.net.pl 17.10.11, 21:19
            NIE POLECAM NIKOMU TAKIEJ FIRMY
            • Gość: jo IP: *.dynamic.chello.pl 19.10.11, 10:39
              Witamy w klubie niezadowolonych klientów - jest nas coraz więcej.
              • Gość: tez nie polecam !! IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 28.03.12, 21:07
                zawarłam umowe na 49 zl. (internet). Po 3 mc dostałam fakture na 70 zł i ciągnie się to już 6 mc. Jakiekolwiek pisma z CyfrowegoP odnośnie wyjaśnień wzrostu wysokości opłat wyjaśniają, że kwota na umowie 49 zł. (pomimo, iż pod tą kwotą widniało 22 mc trwania umowy na tę kwotę) była tylko kwotą promocyjną i trwala 3 mc. Mam oczywiście możliwość wejścia na ICOK i zmiany programu na większy za de fakto kwotę 49 zł. Po wykonaniu tej opcji dostałam informację, że: zminiłam opcję na 49 zł, zmiana opcji pociągnęła za sobą opcję 29 zł. i dodatkowo opcję 15 zł (nie wiem czy co miesiąc, czy jednorazowo...) no i dodatkowo 200 zł na aktywację usługi. Aby to było mało napisałam z prośbą o wyjaśnienie wysokości kwoty faktury jaką będę musiała zapłacić w związku ze zmianą opcji i w kolejnych miesiącach, bo w listownej informacji miałabym płacić za jakieś sms'y wysyłane i otrzymywane.. Otrzymalam informację "w związku z zapytaniem otrzymanym przez Panią informujemy, że ponosić będzie Pani opłaty zgodnie z otrzymanymi fakturami". NIE POLECAM... Obecnie szukam osób chętnych na złożenie zbiorowego wniosku do Biura Ochrony konsumentów gdyż jako pojedynczy poszkodowany mam jedynie możliwość złożyć taki wniosek do miejskiego Biura Ochrony Praw Konsumentów. Pozdrawiam i serdecznie nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                • Gość: misiek IP: 156.17.52.* 03.04.12, 14:54
                  Sorry "gość portalu". Nie przeczytałeś dokładnie warunków promocji tak jak JA. I na takich naiwnych żerują ci z Polsatu. Nie polecam biura Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu. Jeszcze na mnie przemądrzała panienka nakrzyczała, że jestem sobie sam winien,. RPO interweniuje tylko w przypadku gdy zostało naruszone prawo a to że Polsat traktuje klientów jak bydło ich nie obchodzi. Dołączam pozdrowienia
                • Gość: Josphy IP: *.dip0.t-ipconnect.de 13.07.12, 08:56
                  Witam,
                  mam rowniez duze problemy z Polsat i chetnie bym wspolnie zlozyla skarge na tych naciagaczy. W 2010 zawiazalam umowe na pakiet familijny z Polsatem i kupilam dekoder HD, za ktorego osobno zaplacilam - byl w promocji. Po dlugim czasie udalo nam sie wreszcie zainstalowac nasz sprzet. Ale wpierw zadwonilam i poporosilam o porade techniczna w tym czasie Pan zaoferowal mi pakiet HD - choc kilka razy powtarzalam, ze niemam telewizora ztym feature. Powiedzial mi, ze po czasie promocyjnym jestem w stanie bez problemu wrocic do bylego pakietu. Napisalam w kalendarzu sobie wszystkie daty, kiedy musze wypowiedziec promocje - nummer umowy. Kilka razy powtarzalam, ze nie mieszkam w Polsce i maja mi umowe przslac droga maila. Po uplywie okreslonego czasu napisalam, ze rezygnuje z promocji i powracam do pakietu familijnego. Oni po dlugim, dlugim czasie napisali mi, ze to jest nie mozliwe, poniewaz zawiazalam z nimi umowe na pakiet HD i musze po uplywie czasu promocji placic wiecej niz mnie. Chyba przez trzy miesiace sie z nimi wklucalam droga maila i prosilam rowniez tylko o taki kontakt. A wreszcie sie wkurzylam i wypowiedzilam przed konciem umowy. Wysylaja ciagle poczte na adres, na ktory nie jestem osiagalna. I na dzien dzisiejszy chca ode mnie kwote o wysokosci 650 Pln. Czy oni dadza kiedys spokoj? Mnie tam nigdy nie ma, tam mieszkaja moi rodzice i oni ich ciagle pismami molestuja.

                  Co wy nato.
          • Gość: klient IP: *.182.148.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 26.11.11, 13:03
            Potwierdzam a szczegolnie beznadziejną obslugę w firmie Audax.Pełne podziemie.Ukrywają nazwiska swoje i przelozonych oraz zero znajomosci przepisow.Polecam Ntv.
          • Ja dzwonię do Nki i nie ma takiej biurokracji, a przynajmniej nie spotkalłem się. Dzwonię i załatwiam wszystko na infolinii jak trzeba.
      • Gość: beata IP: *.adsl.inetia.pl 25.05.11, 22:43
        strzeżcie się tej firmy kiepska jakośc za duże pieniadze bez szansy na rozstanie
        negocjujcie własne warunki albo wony
      • Gość: Tadek IP: 31.61.50.* 08.09.11, 10:17
        Witam. Ja tez juz tylko czekam az skonczy mi sie umowa zeby zrezygnowac z cyfrowego polsatu. Dobilo mni to ze zeby obejzec walke z adamkiem trzeba zaplacic kase. W koncu mam najwiekszy pakiet wykupiony wiec dlaczego mam znowu za cos placic. Poza tym internet tez jest do bani. Placic 100 zl za limit 25 GB to smieszne. Chyba oni nie aktualizuja swoich komputerow albo nie wiedza ile potrzeba danych posciagac zeby pograc on line. Chyba ze graja w gry na nk :) A nie daj boze spuznij sie jeden dzien z zaplata to co godzine bedziesz mial belke na ekranie o tym ze juz cie licytuja i ze jestes najwiekszym przestepca na swiecie. Nie polecam tego nikomu. Maja nas za frajerow z ktorych zamiezaja sciagac kase ile sie da dajac w zamian marna oferte i majac nas gleboko w powazaniu. Pozdrawiam i nie dajcie sie naciagnac.
        • Ten wątek jest o tv a ty piszesz bodaj o internecie. Bo po co komu limit 25gb na odbiór tv? No chyba że korzystasz z vod :p
          • super_bartnik napisał:

            > Ten wątek jest o tv a ty piszesz bodaj o internecie. Bo po co komu limit 25gb n
            > a odbiór tv? No chyba że korzystasz z vod :p

            Do VODów przydaje się szybki internet, z dużymi limitami (lub najlepiej bez).
            A opłaca się podłączyć sieć pod dekoder, bo to daje dodatkowe możliwości.
            W przypadku nVODnetu to choćby HBO Ondemand, TVP Player, etc.


        • Gość: Gosć IP: *.146.4.156.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.01.13, 00:26
          Jeszcze powiadomienia na maila wysyłają, smsy co chwile....jakbym przynajmniej miesiac nie płaciła. Aspoźnienie z płatnościa 5 dni.
          • Gość: Ja IP: 94.42.203.* 28.01.13, 12:24
            Ja mam termin platnosci do 19 stycznia, wplacilam 24 - fakt z opoznieniem, a dzis mi wylaczyli sygnal... Takimi sposobami to klientow odstrasza na sto procent. Na szczescie w maju mi sie konczy umowa wiec zaraz wysyłam pismo o jej rozwiazanie. Banda naciagaczy, zero profitow dla starych klientow, którzy przez kilka ladnych lat ofiarowali im dosc spory zapas gotowki...
        • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.14, 19:39
          ty najpierw może naucz się ortografii analfabeto...
      • Gość: Magda IP: *.bb.online.no 15.09.11, 19:08
        Ja nigdy nie kupię tej telewizji. Wedłóg mnie to jest wstyd i skandal żeby Polsat zmuszał nas do kupienia ich telewizji poprzez puszczanie najwazniejszych sportowych rozgrywek <np mistrzostwa europy w siatkówce> na Polsat sport który można oglądać oczywiście tylko poprzez Polsat Cyfrowy. SKANDAL i WSTYD. Myślę że takim działaniem zrażą do siebie więcej ludzi.
      • Gość: f-b polska IP: *.180.61.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.01.12, 21:12
        nie dajcie się nabrać na ich promocje a z umowy w kazdej chwili mozna zrezygnowac bez ponoszenia kosztów. To że karą straszą to tym się nie przejmujcie ja udałem się do biura federacji konsumentów i zosało wystosowane pismo o rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów. po 2 tygodniach dostałem odpowiedź ze dekoder nalezy wysłac do nich i ze umowa została rozwiązana przed czasem i nie ma zadnych kosztów z tym zwiazanych , dodaje ze do konca umowy było jeszcze 8 miesiecy
        • Gość: ilo IP: *.inetia.pl 01.02.12, 00:06
          no ja juz 5lat nie mam u nich nic a teraz nagle sie okazalo ze mam im jakas kase placic.po 5 latach idioci i komornikiem strasza
          • Gość: Adam IP: 31.61.85.* 19.02.12, 13:36
            Mnie najbardziej zastanawia sytuacja że zgodnie z regulaminem sygnał jest odcinany oficjalnie po 3 miesiącach nie płacenia ale gdy zalegamy kilka dni czesto pojawia się nam komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie...tak jest zawsze a jeśli wszystko jest opłacone taki komunikat przestaje się pojawiać.Z OFERTY CYFROWEGO POLSATU ZOSTAŁ USUNIĘTY KANAŁ TVN HD+1 WSZYSCY KTÓRZY MAJĄ ZAWARTĄ UMOWĘ MIĘDZY 5.05.2011 A 13.10.2011 MOGĄ BEZ ZOBOWIĄZAŃ I OKRESU WYPOWIEDZENIA ROZWIĄZAĆ UMOWĘ ZE SKUTKIEM NA KONIEC BIEŻĄCEGO OKRESU WYPOWIEDZENIA.
            Pozdrawiam.
        • Gość: ADAM IP: 31.61.85.* 19.02.12, 13:39
          Nie polecam z góry takiego rozwiązania...w niektórych przypadkach owszem jest taka możliwość ale w mniejszości.
          Z oferty cyfrowego polsatu został wycofany kanał TVN HD+1 każdy kto zawierał, przedłużał umowę między 5.05.2011r a 13.10.2011r. może bez konsekwencji rozwiązać umowę z tego właśnie powodu.
      • ogólnei rzecz biorąc polecam zmienić przy nadarzającej sie okazji na konkurencję chociażby bardzo dobrą ofertę ma Nka. Np. teraz do podstawowego abonamentu (taki w maire ze ponad 20 programów HD i sporo zwykłych) dają dekoder za 0zł.
      • Gość: em IP: *.radom.vectranet.pl 26.10.12, 17:13
        Masz rację, oni tylko pobierają kase, o 2 zl potrafią dzwonic i majlować miesiącami a oszukuja na każdym kroku. Przy zmianie dekodera na inny bo ten sie popsuł zaproponowano mi dodatkowe programy jak extra HD, sport, i HBO jako promocje. na umowie podniesiono mi opłate o 2 zł. Po kilku miesiącach wyłączono HBO a podobno reszte dodatkowych miałam sama wyłączyć ! Tylko czym?!, Dzis ściga mnie paniusia sms i telefonami że mam dopłacić 40 zl mimo że na umowie pisze wyrażnie -
        do 20.10.2012 wyłączyć 2 pakiety dodatkowe
        Promocja 7x 39,90 /E+E+S/
        Od 22,10.2012- 39,90 /F+0/
        To skoro sami wyłączyli HBO a HD na moim starym tv i tak nie obejrze/ zgłaszałam/
        to dlaczego nie wyłączyli reszty tylko ja niby miałam to zgłaszać?
        Złodziejstwo i nic więcej ale nie mam zamiaru im dopłacać 40 zl, prędzej zrezygnuje z ich usług a nie zapłace!
      • Gość: zefira IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 18.11.12, 19:38
        Ja od maja 2008r. mam pakiet MINI najmniejszy najpierw płaciłam 9,90 zł za miesiąc, od kwietnia tegpo roku płacę 14,90 jednak ostatnio przez ostatnie dwa miesiące CYFROWY POLSAT życzy sobie dopłaty chociaż w dalszym ciągu reklamuje że PAKIET MINI jest za 14.90. Nękaja mnie sms-ami, telefonami i sms-ami w telewizji. Jest to jawnym łamaniem prawa. od 15 listopada o godz. 19.30 został mi odcięty dostęp do tej telewizji mimo, że mam zapłacone za osdtatnie miesiące także . W rozmowie telefonicznej powiedziałam, że mam zapłacone i potwierdzenie że zapłaciłam na POCZCIE ! KTO MA PROBLEM Z NIMI TO PROPONUJE RAZEM WALCZYĆ - DOSYĆ NĘKANIA KONSUMENTÓW!!!!!!!!
      • Gość: mastif IP: *.skorpio.net.pl 23.12.12, 19:16
        chlopie jak mozesz to jaknajszybciej zrezygnoj bo dekodery to badziewie ktore sieciagle zawieszaja.podlacz dysk zewnetrzny a zacznie sie.potem bedziesz wznawial sygnal proszac sie na infolini i beda ciew konia robic ze masz antene zle nastawiona.
        szkoda gadac.
      • Gość: peterpann IP: *.miechow.com 11.02.13, 19:31
        Moja "przygoda"...Sprawdzam dostępność naziemnego cyfrowego polsatu-Hurra-jestem w zasięgu telewizji mobilej!!! Zamawiam pakiecik z dekoderem. Mam już wcze3śniej naziemną cyurówkę ze wszystkimi dostęnymi kanałami-siła i jakość 100%. Kurier przywozi dekoder, finalizowanie umowy. Podłączam dekoder-mam tylko niekodowane. Dzwonię na infolinię. Pól godziinki konsultacji. trzykrotna instalacja i konfiguracja pod wodzą konsultantki-i nic. Dziewczę przesłuchuje mnie w/s anteny, sygnału i odkrywa, że jednak wg jakiejś mapy jestem na granicy zasięgu i może być problem. AHA!!!. Pozostaje mi więc odstąpić od umowy. Pytam jak i tak też czynię, tzn listem poleconym odsyłam rezygnacją-odstapienie, załączam screena z ichniej strony z potwierdzonym zasięgiem oraz wniosek o zwrot poniesionych przeze mnie kosztów z powodu zawarcia ze mną przec Polsat umowy, z której nie mógł się wywiązać nie z mojej winy!!!Zamawiam także kuriera ( tylko tak można), aby odesłać dekoder. Moje koszty: 58,82 kurier, 15,10 przesyłka z Polsatu, 4,50 list polecony. koszt ok. 30 minut rozmowy z konsultantką. Dzisiaj miła Pani od nich oczywiście mówi, że tego nie oddadzą. Wiedziałem przecież. Mam 1600 emerytury (35 lat belfrowania, studia podypkomowe). K...stać mnie. Masz Polsacie moją kasę. rośnij w siłę, udław się. Nigdy więcej z wami!!!
        • Gość: Krzysiek IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 11.02.13, 19:51
          ...nie martw się, mnie też oszukali miał być internet LTE którego nikt jeszcze nie widział dałem wypowiedzenie w związku z nie świadczeniem tej usługi ale czuję że walka prze de mną jeśli mogę tu coś poradzić to udaj się do miejscowego rzecznika praw konsumenta pomogą ci prawnie w odzyskaniu kosztów że nie myśl że ten moloch jest uprzywilejowany w oszustwach. Pozdrawiam
      • Gość: ALOJ IP: 94.42.175.* 14.02.13, 11:33
        CZY KTOŚ MIAŁ PROBLEMY Z FAKTURAMI-NIE WYSTAWIALI WCALE, ALBO PRZYSYŁALI PODWÓJNIE , ALBO GINĘŁY PO DRODZE-WALKA Z WIATRAKAMI...
        • Gość: Tomek IP: 178.219.20.* 14.02.13, 15:25
          odnośnie zaginięcia faktur poniżej kawałek interpretacji przepisów przez UOKiK:
          W przypadku nieotrzymania rachunku za usługi w zwyczajowym terminie, abonent jest zobowiązany do powiadomienia o tym fakcie operatora, a po przekazaniu jemu informacji o należnej kwocie – do zapłaty jej bez oczekiwania na ponowne przesłanie faktury. Przepisy prawne dotyczące tematyki konsumenckiej nie regulują szczegółowo kwestii związanych z wystawianiem rachunków za określone usługi oraz sposobu dokonywania zapłaty. W związku z tym, przedsiębiorcy mają możliwość wyznaczania terminu płatności od daty wystawienia faktury oraz przesyłania rachunków zwykłym listem, bez potwierdzania odbioru. Należy także zauważyć, że ciągły charakter stosunku zobowiązaniowego (terminy opłat w regularnych odstępach czasu przewidzianych umową – np. miesiąc, kwartał) powoduje, że klient zazwyczaj spodziewa się rachunku i powinien być przygotowany na jego opłacenie. W tego typu umowach nie można mówić o „zaskoczeniu&rdq uo; klientów terminem, w którym powinni dokonać zapłaty za świadczone usługi. W tym kontekście, brak przesłania danej faktury nie stanowi wystarczającej przesłanki do zaniechania zapłaty za faktycznie wykonaną w danym cyklu rozliczeniowym usługę.

          Kwota, jaką należy uiścić, wynika z zawartej umowy i ona stanowi podstawę do żądania od Pana płatności za oferowaną usługę. Niezależnie od problemu dostarczania lub nie- faktur, korzysta Pan z usługi, która jest Panu dostarczana. Nie ma więc podstaw do tego, by powstrzymywać się z płatnością tylko z powodu braku dostarczenia faktury. Jeśli nie zna Pan kwoty do zapłaty z powodu niedostarczenia faktury, należy zapłacić kwotę abonamentu wynikajacą z umowy, ponieważ ta jest stała i Panu wiadoma. Ponadto należałoby sprawdzić, jaką kwotę firma naliczyła za sporny okres i w związku z tym jaką kwotę Pan wówczas zapłacił. Jeśli była ona niższa od tej wskazanej w umowie, nie ma podstaw do uchylenia się od płatności. Przedsiębiorca miał prawo popełnić błąd i chcieć go później skorygować. A Pan, widząc, że naliczenie jest niższe niż powinno, winien skontaktować się z operatorem niezwłocznie i sprawę wyjaśnić.< br />
      • Zgadzam się ...trzeba poczytać zanim podejmuje się takie decyzje
    • Gość: jurek IP: 94.254.133.* 19.12.08, 07:47
      Zglos to Federacji Konsumentow
    • Gość: prezes SOLARZ IP: 94.254.216.* 21.12.08, 15:49
      Wez sobie N tv-sa lepsze programy i jest taniej-a POLSAT
      olej !!!!!!!!!!
    • Gość: Benio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.12.08, 21:14
      Daj se spokój z tym badziewiem! Ja odpuściłem i zrezygnowałem z ich
      usług, a teraz nic mnie nie wkurza. Wesołych Świąt bez POLSAT-u, za
      to z rodziną.
      • Gość: LECHU IP: 94.254.204.* 24.12.08, 08:10
        Ja mialem podobna sytuacje-i zglosilem wszystko do Federacji
        Konsumentow-Wesolych Swiat-Walic Polsat !!!!!!!
        • Gość: swiety mikolaj IP: 94.254.190.* 25.12.08, 08:24
          Wez sobie ntelewizje na karte-i olej CYFROY POLSAT !!!!
          • w n tv nie ma nic .a w tym zestawie na karte to już kompletne zero . to co jest niekodowane free reklamują jako ich produkt dokładają niszowe tvny i nic wiecej ,ja ma cyfrowy polsat i jestem zadowolony .załozyłem tez zeza na Astrę i odbieram dodatkowe programy .z astry mnin .tv Trwam .te wszystkie posty sa sponsorowane albo napisane przez konkurencje polsatu . POLSAT CYFROWY jest najlepszy
            • Gość: gosc IP: 77.87.124.* 18.03.09, 07:12
              Tak, za wszystkie posty oczerniające twój kochany Polsat płaci konkurencja ;) ty się zastanów co piszesz!

              > ja ma cyfrowy polsat i jestem zadowolony .załozyłem tez zeza na Astrę i
              > odbieram dodatkowe programy .z astry mnin .tv Trwam .te wszystkie posty sa spon
              > sorowane albo napisane przez konkurencje polsatu . POLSAT CYFROWY jest najlep
              > szy

              --------------------------------------
              Fajerwerki
              Odzież sportowa
              Dewocjonalia
              • Gość: ktos IP: *.centertel.pl 22.07.09, 15:50
                Od dziś nie pracuję w Cyfrowym Polsacie. W gruncie rzeczy z wieloma
                sprawami się nie zgodzę co tu piszecie,bo wynika to z waszej
                niewiedzy i t d. Jednakże po wczorajszym dniu,po tym jak zostałem
                potraktowany przez kierownika powiem tylko tyle. Wyleciałem, bo
                kierownik żarł przy biurku i nie chciał mi sprawdzić karty i zaczał
                mi wydziwiać co powinienem zrobić. Pracowałem ponad rok więc to już
                dawno zrobiłem. Teraz zanim klient będzie miał święty spokój będzie
                musiał zadzwonić kilka razy aż ktoś zauważy błąd w systemie
                płatności lub tez będzie płacił podwójny abonament. Szkoda mi tego
                gościa, gdybym wiedział podczas rozmowy co się za chwilę stanie to
                bym mu powiedział co jest grane, a tak jedyną rzeczą którą mogłem po
                zwolnieniu zrobić to na chama zapisac interwencje z prośbą o
                sprawdzenie płatności klienta. Więc czasem to czy coś załatwicie,czy
                Wasza sprawa zostanie załatwiona szybko i należnie zależy od tego
                czy zadzwoniliście we właściwej porze.
                Dziękuję Wam za godziny rozmów, cieszę się, że mogłem Wam wiele razy
                pomóc. Powodzenia
              • Gość: zmenczony polsatem IP: *.adsl.inetia.pl 19.04.11, 23:43
                Sagemcom ES188 nie wspópracyje z zezem na Astre 1H - nie odbiera Trwam na nowej częstotliwości .Stroi, ale gubi programy z Astry 1H po wyłączeniu z pilota. Konsultanci ciągle zachowują jak by problemu nie było. Dzięki przychylności jednemu z punktów sprawdziliśmy
                kilka egzemplarzy i wszystkie zachowują sie tak samo, po dostrojeniu do Trwam gubią TVP1
                po wyłączeniu pilotem i ponownym włączeniu wraca TVP1 ale wyświetla brak sygnału na programach z Astry 1H a cyfrowy polsat nic nie wie i niechce wiedzieć - Chamstwo .brak im odwagi.
              • Gość: Krzysiek IP: *.play-internet.pl 06.06.11, 15:39
                ja mam jeszcze lepszy przypadek : po podniesieniu pakietu do poziomu Premium nie mogę się doprosić przez ponad pół roku o wystawienie faktór:) czyżby to taki gratis od Polsatu? A może za dwa lata zażądają zwrotu z odsedkami? Ręce opadają:(
                P.S. Za mój post też płaci konkurencja (bzdura)
            • Gość: niezadowolony IP: 87.204.210.* 23.07.09, 14:52
              To sobie "trwaj" przy cyfrowym polsacie
              W kapitaliźmie będzie nam dobrze, gdy będziemy wymagać dobrej usługi
              za swoje ciężko zarobione pieniądze
              Ja byłem tam prawie od początku i będę propagował hasło
              UNIKAĆ CYFROWEGO POLSATU:
              bo mają badziewne tunery - psują się po kilka razy w samym okresie
              gwarancji
              bo sygnał odbierany jest kiepski - być może przez badziewne tunery
              bo dla "złapanych" nie ma żadnych promocji - złapany ma płacić
              bo są nieuprzejmi, po podpisaniu umowy
              bo, aby przejść na HD trzeba płacić horrendalne dopłaty - cyfrowym
              polsacie tak widać tłumaczą hd
              bo mają tak skonstruowaną umowę, że trzeba płacić jeszcze miesiąc,
              gdy już się go nie używa.
              bo straszą komorniczymi ściąganiami ledwo zaległych opłat
              bo ofertę programową mają głównie skierowaną dla prostych ludzi (dla
              nich to pewnie zaleta)
              bo wcale nie są tacy za darmo, jak się reklamują.

            • Gość: Zbulwersowana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.09, 08:26
              Dla mnie CYFROWY POLSAT to OSZUŚCI i WYŁUDACZE PIENIEDZY!!!! A konsultanci
              werbowani sa chyba z windykacji. Opryskliwi i niekompetenti! Ta firma jest tak
              prawnie obwarowana, ze człowiek w normalny sposób nie jest w stanie zrezygnowac
              z ich usług! Ja ostatnio dokonałam PODMIANY dekodera. Jak sama nazwa wskazuje -
              podmiany! i co sie okazuje? Mam dwie aktywne karty! stara i nowa1 A dokonywałam
              podmiany, poniewaz spalił mi sie stary dekoder! Napisałam pismo, rozmawiałam
              równiez z Panem z COK, ze chetnie odesle im stara karte - bo nie jest mi ona do
              niczego potrzebna1 ale oni nie chca! bo ona, tak jak i poprzedni dekoder jest
              moja! Dokonywałam wpłaty za posrednictwem strony netowej i zamiast na nowa
              okazało sie ze wpłaciłam na stara karte! Bo wg nich jest AKTYWNA?!? I nie moge
              doprosic sie przeksiegowania, bo sygnał ju od 2 tyg był wysłany! Krew mnie
              zalewa! ODRADZAM WSZYSTKIM TA FIRME!!!!!!
przejdź do: 1-100 101-200 201-300 301-400 401-500 501-582
(101-200)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.