Cyfrowy Polsat-Nie polecam nikomu !!! Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jestem dlugoletnim abonentem platformy CYFROWY POLSAT.
    Od kilku tygodni nie moge sie doprosic o wyslanie nowej KARTY do dekodera-po
    kilkakrotnych telefonach do BOK-ciagle slyszalem ze karta bedzie wyslana
    jutro-do tej pory juz 3 razy dzwonilem w tej sprawie,tracac kilkadziesit minut
    z telefonu komorkowego.
    Malo tego wysylalem maile do SEKCJI REKLAMACJI -prowadzilem dialog z PANIA
    MALGORZTA B..-ktora mnie zapewnila ze karta zostala wyslana-a przed kilkoma
    minutami ,dzwonilem ponownie do BOK- i powiedziano mi ze dopiero bedzie wyslana.
    Bez tej karty odbieram zamiast calego pakietu. ktory mam w abonamencie ,tylko
    kilka programow-a place za caly pakiet.
    Cyfrowy Polsat olewa starych klientow-nie mozna nawet po skonczeniu umowy
    zmienic pakietu na mniejszy[ Z FAMILIJNEGO NA MINI-MAX]-a okres wypowiedzenia
    umowy na czas nieokreslony[umowa na czas okreslony dawno mi sie skonczyla]
    wynosi .....3 miesiace !!!!!

    --
    Wojtek
    • Gość: michal IP: 94.254.159.* 17.12.08, 07:41
      Lepiej zrezygnowac z tego badziewa-ja tak zrobilem-mialem podobna sytuacje
      • Gość: klin IP: 62.29.160.* 22.01.10, 12:05
        trzeba rozwiazywac umowe przed jej koncem i potem podpisywac nową promocyjną -
        ja tak robie i nie mam problemu. konczy sie umowa - wypowiadam i dziękuje.
        oddaje cały shit, a potem podpisuje kolejną nową umowe w nowej promocji - dla
        nowych klientów maja czas, karty, dekodery i wszystko co najlepsze. starych mają
        głęboko...
        • Gość: Niezadowolona IP: *.tktelekom.pl 12.04.12, 14:27
          Ja również nie polecam Cyfrowego Polsatu... Mam pakiet Mini HD a oni każa mi placic za Familijny (niby z jakiej racji) Wpieraja mi ze nie zaplacilam jakiejs tam faktury co jest nie prawda... Ciagle trzeba do nich dwonic i wszystko wyjasniac! Szkoda czasu i pieniedzy na tych oszustów!!! Zdecydowanie NIE POLECAM cyfrowego polsatu!!!
        • Gość: berbec IP: *.30.86.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.06.12, 16:12
          od 6 lat jestem abonentem cyfrowego polsatu i nigdy nie mialem problemow
          • Gość: marek IP: 195.116.13.* 19.07.12, 13:21
            Poczekaj :) Jeszcze trochę i zaczniesz je mieć :):)
          • Gość: zbiorowypozew IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 02.01.13, 08:08
            pewnie jestes z polsatu i dlatego twierdzisz ze nie masz problemów zreszta nawet jak jest inaczej 1 na setki tysiecy to tylko potwierdzenie reguły
            szukam ludzi którzy złoza ze mna pozew zbiorowy przeciwko polsatowi gdyz zostałem oszukany przez pracownika polsatu w sprawie dodatkowego dekodera tzw multirum. po czasie sie okazało ze to nie jest funkcja multirum, pozniej wyłaczono mi dekoder tzw dodatkowy chodz w umowie nie mam zadnych zapisów o wyłączeniach na krotsze okresy drugiego dekodera. racja uciekajcie od polsatu pewnie sie czuja bo bardzo duzo ludzi oszukali i teraz ludzie musza płacic dlatego maja na ......... żenada
            • Gość: remek IP: *.212.192.49.getinternet.no 05.01.13, 00:07
              wchodzę w to proszę o info na meila
            • Gość: nienia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.13, 01:24
              czas trwania umowy na dekoderze dodatkowym określają promocyjne warunki umowy ....
              otzrymanie ich(podobnie jak i ja) potwierdziłęs swoimpodpisem na umowi.... wczytaj sie dokładnie
            • Gość: Nika IP: *.adsl.inetia.pl 26.03.13, 09:41
              Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego. Od listopada 2012r. usiłuję wypowiedzieć im moje 2 umowy i tak przeciągają sprawę, że szlag mnie trafia. Ciągle im czegoś brakuje, co dzwonię lub piszę ,to dostaję inną informację. A czas leci.Proszę o podanie namiarów - skontaktuję się na pewno. Pozdrawiam.
              • Gość: marzena IP: *.play-internet.pl 09.04.13, 11:32
                mnie oszukali przedstawiciele gdyz zamiast przedluzyc mi umowy na 2 dekodery wystawili mi 2 nowe i mam teraz 4 abonamenty naciagacze
              • Gość: Beata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.13, 11:59
                Umowę z CP zawarłam na czas określony, zgodnie z zapisem tejże umowy (u mnie to punkt 7 wraz z podpunktami) wysłałam pisemne oświadczenie woli aby nie przedłużali mi umowy na kolejne 12 miesięcy oraz że z końcem umowy rezygnuję całkowicie z ich usług! Abonament płaciłam do końca umowy jak należy, jednak CP wymyślił sobie że muszę zapłacic jeszcze dodatkowo za dwa miesiące! Pisałam reklamację parę razy, pisał również w moim imieniu Rzecznik Praw Konsumenta, jednak to nic nie dało, nadal twierdzą że winna im jestem za dwa dodatkowe miesiące! W odpowiedzi na powyższe reklamacje odpisywali jakieś totalne bzdury, przecząc tym samym umowie którą z nimi podpisałam! Jakieś 3 miesiące temu wysłałam kolejną reklamację, jednak do dnia dzisjejszego odpowiedzi nie mam! ( a sami w swoim regulaminie piszą cyt:" w przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona")! Dodam iż cały czas jestem nękana przez nich telefonami i esemesami ponieważ twierdzą że zalegam im za dwa miesiace abonamentu ( sytuacja ta trwa już od roku czasu)! Na dzień dzisjejszy skłonna jestem oddać tą sprawę w ręce prawnika, nie można lekceważyć tak jawnego oszukiwania klientów, CP robi sobie kpiny z klientow i za nic ma prawo! Wszystkie pisma które do nich kierowalam wysyłałam listami poleconymi i mam na to potwierdzenie! Z konsultantami też nie idzie normalnie się porozumieć, opowiadają jakies bzdury, po jakimś czasie przestałam wogole od nich odbierać telefony, czekam na odpowiedz na piśmie i z tym udaję się do prawnika!!! ( chociaż jak wynika z ich regulaminu termin na odpowiedz im minął)!
                Czuję się oszukana przez Cyfrowy Polsat!!!
            • Gość: pomocnik IP: *.108.154.158.wlantech.pl 13.06.13, 21:31
              moge pomóc - pracownik CP
              • Gość: Nika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.13, 22:48
                proszę o kontakt socrates129@interia.pl
              • Gość: rudoslava IP: *.centertel.pl 29.08.14, 00:11
                Mam taki problem.... Zawieralam umowé przez przedstawiciela CP ,zaproponowal mi wykup dekodera na raty 20 zl przez 10 m.. placilam te raty myslac iz wykupilam dekoder... teraz dowiedzialam sié od konsultanta ze dekoder mam na wyporzyczeniu a te pieniadze to byla jakas renta za ten dekoder....Jednym slowem dalam sié zrobic w ciula... jak to rozegrac teraz? rudoslava@wp.pl
              • Gość: K.J IP: *.bielskobiala.vectranet.pl 02.09.14, 18:34
                Ja przedłużyłem umowę telefonicznie . Okazało się że nie na 13 miesięcy jak się mi wydawało tylko na 26 ... czy jakoś tak . NIGDY NIE ZAŁATWIAJCIE NIC PRZEZ TELEFON . WYRUCH.. MNIE ORANGE 2x, POLSAT .
            • Gość: zuzka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.13, 15:26
              ja osobiście tez nie polecam dzwonią namawiają złote góry obiecują a potem w du..... człowieka mają ; albo niema sygnału albo wpłaty niedotarly na 2 tyg przed terminem wyswietla sie informacja ze jestes zadłużony zeby sie dodzwonic to tez masakra a jak juz sie uda to musisz wszystkich pierduł wysłuchac zanim ci do głosu dadzą dojść ,ale to nic 3 miesiace przed zakonczeniem umowy wysłałam rezygnacje i co teraz zabraklo 3 dni do równych 3 miesiecy i tym samym umowa została przedłuzona na kolejne 12 miesiecy bez mojej zgody podobno tak jest w umowie ale kto ja czyta ludzie to sa oszusci wiec teraz mam zapłacic 1 miesiac wiecej i umowna kare za zerwanie umowy ŻENADA NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DO CZYNIENIA
            • Gość: zaworek IP: 82.160.207.* 08.02.14, 19:39
              trzymam twoja sztabe ja wnosze wniosek do sadu
          • Gość: mm IP: *.tktelekom.pl 29.01.13, 20:46
            To co powiesz np.na dodatkową opłatę za przyszłą walke bokserska.Po jaką holere płacimy abonament.
          • Życzę Ci oczywiście, aby było tak dalej, ale gdybym przeczytał te wszystkie negatywne opinie o postępowaniu tej firmy np. na forum: opiniuj.pl/cyfrowy-polsat-internet.html, to nie chciałbym, aby taka bandycka firma mnie obsługiwała. Takie postępowanie można jedynie porównać do naszej TP za czasów socjalizmu. My żyjemy już kilkadziesiąt lat w wolnej Polsce i tolerujemy takie pseudo-firmy, które na lewo i prawo reklamują się, o swoich wielkich możliwościach, które w rzeczywistości są bardzo mizerne, szczególnie jeżeli chodzi o internet... kłamstwo, krętactwo i totalna ignorancja klienta to atuty cyfrowego polsatu....Pozdrawiam i naprawdę zachęcam do lektury na opiniuj.pl. Historie z życia wzięte.....
            • Gość: Andrzej - Poznań IP: *.ip.netia.com.pl 19.09.13, 12:15
              Jest to firma z której się już nie wypiszesz.Dędą ciebie okłamywać miesiącami aż wejdziesz w następny abonament.Wypowiedzenie umowy 3 miesiące i tylko pisemnie ( faksem i elektronicznie nie przyjmują ) potem nie odpowiadaja na piśmie i dzwonią wcickając ciemnotę w razie reklamacji nie można sie na niczym oprzeć bo zawsze jest brak dokumentu.Zgroza !!!!!!
            • Gość: pipi IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 02.12.13, 18:12
              zgadza się wszystko bandyci!!!!
        • Gość: berbec IP: *.30.86.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 08.06.12, 16:18

          Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

          Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

          lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

  • Kategorie tematyczne
  • Najnowsze wątki
  • Więcej forów
  • Więcej wątków na ten temat
  • Tagi
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.