Dodaj do ulubionych

Optyk Siejka-ciągle tłumy.

IP: *.punkt.pl 30.04.08, 00:05
Czemu tam ciągle tyle luda?!
Obserwuj wątek
    • Gość: dodo Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.dsl.opol.bdi.inetia.pl 30.04.08, 03:40
      kiedy tam bylem ostatni raz, poczylem sie jak "czlowiek - nie - ma - go", te d u
      p y ktore "obsluguja" robia jeden podstawowy blad: oceniaja klienta po
      wygladzie. to czy ja mam ochote swoim strojem pokazywac ile mam na koncie czy
      nie, to moja sprawa, to ze laski z siejki sa slepe i tego nie kumaja to ich
      problem, ale wlasnie teraz na forum internetowym dostaja po dupie za swoja
      ignorancje.

      odradzam.
      • Gość: krzych z rodziną Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.08, 08:27
        Całą rodzinką od lat robimy tam okulary . Jak każdy klient
        próbowałem również w innych sklepach optycznych w naszym mieście a
        raz nawet popełniłem okulary w Expres Vision. Nie ma porównania. U
        nich (tzn. na Reymonta ) jest najlepszy wybór i zapewniają serwis na
        poziomie , który powinien być wzorem dla innych sklepów ( nie tylko
        z okularami). Od razu widać , że to rodzinny interes. Córka uczy sie
        w Warszawie stąd wiem, że u siejki cene na markowe okulary są
        przynajmniej 25 procent niższe niż w stolycy. Ot i chyba cała
        tajemnica powodzenia tego sklepu. Oczywiście, jak to w usługach (ale
        i w życiu w ogóle) zawsze zdarzą się wpadki, jak to miało miejsce z
        moim przedmówcą (Dodo), co nie zmienia faktu, że jest to jeden z
        lepiej funkcjonujących sklepów w Opolu. Polecam i pozdrawiam.
      • Gość: Rzyt Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: 77.223.224.* 30.04.08, 09:03
        Panie dodo.Nie dziwi mnie,że "dupy" nie kwapiły się,aby Pana
        obsłużyć.Używając tak wulgarnego słowa,na określenie pracownic
        zakładu udowadnia Pan,że jest Pan po prostu chamem i prostakiem.Są
        firmy i sklepy,które chcą utrzymywać pewien poziom i klienci poniżej
        pewnego poziomu,są tam niemile widziani,niezależnie od zasobności
        portfela.
        • Gość: Joachim Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.08, 09:34
          Żona kupiła tam okulary i kiedy ja je obejrzałem to od razy poszły
          do poprawki ,gdyż szkła były żle dopasowane do oprawki.
          Po pół godzinie kiedy technik przyniusł okulary stwierdziłem że
          dalej występuje w nich ta sama wada.
          Zostałem pouczony że nieststy ale lepiej się tego nie da spasować,
          gdyż takie mają szablony .
          Troche dziwne, gdyż miesiąc póżniej kupowałem swoje okulary w małej
          firmie w Dobrzenu Wielkim i tam o dziwo szkła zostały dopasowane
          perfekcyjnie a cena był dużo niższa.

          Pozdrawiam
          Joachim

        • Gość: Jarek Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.08, 09:35
          Czytając od paru dni wpisy dotyczące (nie)załatwienia reklamacji na
          buty w sklepie Marco chcę Wam opisać jak załatwiono zgłoszoną przeze
          mnie reklamację w tym optyku, o którym tu mowa. Dwa lata temu
          kupiłem tam markowe okulary sportowe Okley. Nie były tanie:) Po
          krótkim czasie odpadło mi w tych okularach ucho(?). Zgłosiłem
          reklamację. Po jakimś czasie przyszła odpowiedź z przedstawicielstwa
          w Niemczech, że ... nie uznają mi tej reklamacji , ze to niby ja
          zniszczyłem sobie te okulary itp. pierdoły. Oczywiście nie zgodziłem
          się ze stanowiskiem firmy Okley. Wtedy pani , która mnie obsługiwała
          poszła po kogoś do biura. Wyszedł taki łysawy gość i jak mu
          opowiedziałem w czym rzecz tylko zaklął jak szewc :) i kazał
          natychmiast wymienić mi okulary na nowe. Bez mrugniecia okiem
          załatwił wszystko po mojej mysli, a co nawciskał firmie Okley to nie
          chcieli by tego słyszeć. Nie wiem kto to był (właściciel ?) ale tak
          się załatwia sprawę. Okulary służą mi do dzisiaj a następne kupię
          napewno w tym optyku. Powyższy przykład podaję pod rozwagę paniom z
          Marco , które robia problemy z reklamacją butów innego forumowicza.
          Pa.
            • nimwe Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. 02.05.08, 08:14
              Od 20 lat tam kupuję okulary. Zawsze byłam zadowolona. Ostatnio miałam przerwę
              kilkuletnią i byłam pod wrażeniem zmian jakie tam zaszły. Wnętrze na wysokim
              poziomie, panie obsługujące też, choć.. No własnie, wszystko zależy jak się
              trafi, ponieważ rzeczywiście za pierwszym razem byłam bardzo dobrze obsłużona, a
              ubrana byłam "na luzie", typowo na rower ;) Ale za drugim razem, gdy odbierałam
              okulary, obsługiwała mnie inna pani i razem z młodym chłopaczkiem, który chyba
              był od spraw technicznych, przekonywali mnie, że rączek nie trzeba zaginać za
              uszami. Musiałam tam wrócić po łikendzie, ponieważ jednak rady się nie
              sprawdziły. I ( znów trafiłam na bardzo fajną panią, która jak tylko spojrzała
              to wiedziała o co chodzi-trzeba dogiąć za uszami. :)
              Ogólnie jestem zadowolona z Siejki. Choć przyznam częściową rację Dodo.
              Częściową, bo uważam, że jest tam tylko jedna pani z obsługi, która "troszkę"
              ocenia ;)
              A jeszcze mam taki mały dygresik - światło jest niekorzystne i człowiek w
              lusterku zamiast podziwiać oprawki skupia się na wyjątkowo bladej z widocznymi
              defektami swojej twarzy. To nie tylko moje zdanie, gdyby ktoś chciał dodać, że
              może to moja twarz tak wygląda ;)
    • wojteczek0 Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. 23.06.15, 12:02
      Nie polecam salonu. Lecą tylko na kasę... Zamiast profesjonalnie doradzić.
      Otóż kupiłem tam okulary(nie były tanie). W trakcie obsługi zauważyłem,że mają pokolorowane cenówki mazakami, tak oby widzieć z daleka,czy klient ma na nosie drogie,czy tanie oprawki i potem uparcie twierdzą,że najlepiej wyglądamy w tych drogich, nie ma jak profesjonalne doradztwo... Ale to jeszcze mogę jakoś zrozumieć. Gorzej się ma z doborem szkieł. Przekonują do droższych(cieńszych) i w zasadzie jedynym kryterium wyboru jest stosunek ceny vs grubość szkła. Nic natomiast nie wspominają o kątach widzenia,aberracji chromatycznej i innych wadach soczewek. O tym klient dowie się jak już założy okulary na nos,ale wtedy jest już za późno. Wtedy sprzedawcy(bo tak należy ich nazwać) zachowują się jakby to była wiedza oczywista i to twoja wina,że nie wiedziałeś o wadach i przypadłościach szkieł... I teraz męcz się z swoimi okularami,albo idź do innego optyka i wydaje kolejne kilkaset złotych na nowe szkła....
      • Gość: ... Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.dynamic.chello.pl 27.06.15, 16:12
        Jakiś czas temu też mi miła pani wcisnęła te cieńsze, super nowoczesne szkła, nie mówiąc nawet o tym że mogą być problemy z widzeniem. Nie mogłam się do nich przyzwyczaić przez pół roku, poszłam do nich i mi bezpłatnie wymienili na normalne szkła, takie jakie miałam wcześniej i w których normalnie widzę.
      • Gość: krytyczny Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: 78.10.132.* 08.03.17, 12:01
        Mam podobną opinię co do traktowania klienta według wyglądu i ile może u nich zostawić pieniędzy. Proponują promocje , które są ważne tylko w momencie pierwszej wizyty bo potem już jest to nieaktualne pomimo zakupu u nich okularów i to za niemałą cenę. Według ,mnie jest to bardzo nieuczciwe bo jak się coś proponuje to nie można się z tego wycofywać już po zakupie okularów przez klienta tłumacząc , ze to wina producenta bo on stawia takie warunki , o czym oczywiście obsługa salonu optycznego nie informuje , może i "specjalnie " . Mnie to nie interesuje bo dla mnie partnerem handlowym jest właściciel Witold Siejka-Domański a nie ktoś z kim on współpracuje i to on odpowiada za zamówienie i swoje propozycje bez pokrycia. W tej sytuacji nie zachował się honorowo jak prawdziwy handlowiec szanujący klienta a kierował się wyłącznie własnym zyskiem. To źle świadczy o właścicielu a jego tradycje, na które powołuje się, bledną w porównaniu z tym co robi i jak traktuje przez "kieszeń " klientów. Jak nie wiadomo o co chodzi to wszyscy wiedzą , że ...o pieniądze.
        • Gość: krytyk Re: Optyk Siejka-ciągle tłumy. IP: *.43.37.17.ipv4.supernova.orange.pl 29.11.19, 21:22
          Niestety ten zakład tak się już nachapał że ma głębokim poważaniu klientów i mogę się tylko zgodzić z opiniami że szacują klienta według wyglądu i własnego widzimisię, a ludzie dają się na to nabierać. Przykład: najpierw "miła" dziewczyna i przedstawia propozycję później po stwierdzeniu o co konkretnie chodzi klientowi idzie do koleżanki ta siada przy niej i co z proponowanej pierwotnie kwoty robi się kwota półtora raza większa nie istotne co chce klient, teraz ona narzuca swoją propozycję a jak klient jej nie akceptuje no to "wypad" będzie następny do skubnięcia TAK W SALONIE SIEJKA PRZY ULICY REYMONTA W OPOLU TRAKTUJĄ KLIENTÓW.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka