jakie przebranie??? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Znowu znajomy mojego lubego organizuja impreze z tematem przewodnim.Tym razem
    ma to byc przebranie za kogos z bajek lub z filmu.Pomyslalam,ze mozemy
    wspolnie za pare filmowa lub z bajki???Ma ktos jakis fajny pomysl jak w prosty
    sposob sie przebrac i wygladac fajnie???
    • Tarzan i Jane?
      To proste...

      Poza tym trudno cos powiedziec nie majac pojecia jak wygladacie i ile macie
      lat... (moze wygladacie jak Shrek i Fiona, moze jak Sniezka i krasnoludek...
      zeby bylo ciekawie, trzeba by jeszcze dopasowac przebranie do warunkow fizycznych).
      --
      ... La ausencia es al amor lo que al fuego el aire:
      que apaga el pequeno y aviva el grande ...
    • Ostatnio ponownie wróciłam do lektury jednej z moich ulubionych
      książek z czasów dzieciństwa, "Baśni z tysiąca i jednej nocy", więc
      hasło bajka natychmiast kojarzy mi się z arabskimi legendami i
      baśniami. Co powiesz na przebranie się za
      Sindbada
      Żeglarza
      i jego
      odal
      iskę
      ? Spodnie szarawary, turbany, wzorzyste tuniki,
      bambosze - te klimaty. Myślę, że ze skompletowaniem
      stroju nie powinno być kłopotu, mnóstwo ciuchów w tym stylu
      znajdziesz w sklepach typu India Shop, Sari lub Marokostyle.
      --
      www.niekochane.org/
    • Pierwsza para, o jakiej pomyślałam, to Królewna Śnieżka i jej Książę ;)
      Może Bonnie i Clyde? To da się zrobić bez kupowania specjalnych ubrań.
      Jeśli nie chcesz jakoś specjalnie urozmaicać swojej szafy, pomyśl o jakiejś bardziej współczesnej i niebajkowej parze. :)
      --
      dirtyhookah.blogspot.com/
      Szafa moja. :)
    • Jak wygladamy.Mamy po 25 lat,dobra luby troche wiecej.Nie nalezymy do osob
      filigramowych,wzrost 170 - 185.Pierwsza moja mysla bylo przebranie sie za shreka
      i fione,ale podoba mi sie pomysł z sindbadem,tylko tutaj nalezy zainwestowac w
      stroje,a bamboszki sa drogie jak na jedna impreze.
      Luby najchetniej przebralby sie za gangstera tylko jakie przebranie moze miec
      jego kobieta???
      • Za Rumcajsa i Hanke: potrzebna sztuczna broda, kapelusz i pistolet
        dla niego.
        Dla Ciebie spodnica i chustka na glowe i czerwone trzewiki i juz.

        Albo za Makowa Panienke i Motyla Emanuela: troche krepiny, drut,
        cylinder i juz.

        Maja i Gucio tez banalnie proste (czulki robimy bazujac na opasce do
        wlosow)

        Wilk Zajac - troche wiecej pracy ale stroje mozna wypozyczyc w
        teatrze.

        Jak znajdziecie stroj wilka to Ty sie mozesz przebrac za Czerwonego
        Kapturka

        Dziewczyna gangstera? Moze lata 20ste?
        Al Pacino i jego flama :)

        www.stroje.com.pl/files/9200_Charlestonkleid%20schwarz.jpg
        Do jakiejkolwiek malej czarnej doszyj fredzle (kupisz w
        pasmanterii), rekawiczki, kabaretki, opaska na glowe i juz.



        --
        www.lastfm.pl/group/Polak+Antykatolik
        ...
        • Napisalam Al Pacino? Ło matko, Al Capone oczywiscie mialo byc :))
          www.sojones.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/07/Al-Capone-poster.jpg

          tu przyklad takiej pary:
          www.cpbazaar.com.au/uploads/pics/al_capone_and_flapper_girl__338_x_600_.jpg
          --
          www.lastfm.pl/group/Polak+Antykatolik
          ...
      • margueri3 napisała:
        > podoba mi sie pomysł z sindbadem,tylko tutaj nalezy zainwestowac w
        > stroje,a bamboszki sa drogie jak na jedna impreze.

        zwykłe trepy też mogą być, zapodałam linka do oryginalnych bamboszy,
        żebyś mogła wizualnie wyobrazić sobie przebranie. w second-handach
        czasem pojawia się obuwie tego typu.
        --
        www.niekochane.org/
    • Oj, fajna taka impreza, można zaszaleć.
      Ja chyba wybrałabym przebranie z jakiejś bajki:). Moze Myszka Miki?
    • Dziekuje za pomysly!Ale jesli jeszcze jakies macie to piszcie prosze,bede miala
      z czego wybierac.A jak juz sie zdecyduje to napisze jak sie ubralam. ;)
    • tony montana i jego kobieta.
      twój facet w dziwnym garniturze i z cygarem/spluwą, ty w sukni z dużym dekoltem.
    • bensbreakfastblog.files.wordpress.com/2009/02/chicago.jpg
      stylehighclub.files.wordpress.com/2008/07/bonnie_clyde_465x402.jpg
      --
      ... La ausencia es al amor lo que al fuego el aire:
      que apaga el pequeno y aviva el grande ...

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.