Eobuwie ostrzegam i odradzam! sklep-porażka Dodaj do ulubionych

  • 27.09.11, 09:36
    po wielu wątkach dotyczących schaffashoes zakładam ten wątek tutaj bo może ktoś z Was akurat zastanawia się nad zakupami w tym sklepie. oczywiście w internecie ma on przeciętne opinie i sądzę, że jeśli wszystko funkcjonuje tzn nic nie trzeba zwracać, buty mają w magazynie, nie trzeba ich będzie reklamować (niestety tego nie da się przewidzieć) to może i można być zadowolonym z ich usług. ja najwyraźniej miałam pecha-zamówiłam u nich emu, które jak się okazało mimo, że wg strony miały być wysłane w 24h, wysłane zostały dopiero po ponad 3 tyg. ze sklepem kontakt fatalny, tzn oni z własnej woli nie wysyłają żadnej informacji nt opóźnień, samemu trzeba dzwonić i pytać, ponaglać, prosić. sklepem zarządza chyba tylko obsługa infolinii, która jest chyba z łapanki... wydaje im się, że mogą wszystko, a jeśli klient nie zgadza się z ich opinią to już jego problem, ponieważ nie ma możliwości kontaktu z kimś kto byłby ponad nimi/ szefem etc...obsługa wychodzi z założenie, że skoro na dany produkt mają lepszą cenę niż konkurencja to już wolno im wszystko, a klient powinien ich po rękach całować za to, że są tak łaskawi i hojni. w przypadku wymiany obuwia na inny rozmiar (ten sam model) przestaje nagle obowiązywać stara cena i pojawia się nowa (naturalnie wyższa). generalnie to skandal w jaki sposób obsługa traktuje tam klienta, także szczerze odradzam ten sklep. teraz z perspektywy straconego miesiąca żałuję, że nie zamówiłam butów bezpośrednio w emu, byłyby nieco droższe, ale pewnie obyło by się bez czekania, kilkunastu telefonów, i nerwów.
    • Szkoda, że znalazłam ten post dopiero dzisiaj - potwierdzam wszystko, co napisalas, ja czekam ponad 3 tyg na wymianę na inny (droższy) model. Wydaje się, że mają klientów w głebokim poważaniu, kompletny olew - zastanawiam się, czy w ogóle zrealizują to zamówienie, i jesli nie - gdzie i jak dochodzic swoich praw, tzn ubiegać się o ew zwrot pieniędzy? no more on - line shopping...
      • Szkoda że i ja dopiero teraz znalazłam ten wątek o tym sklepei , oni sprzedają na allegro gdzie maja negatywy i neutrale opisujące jacy są a ja zamówiłam przez sklep internetowy i teraz dopiero doczytuje te negatywy i złe opinie tutaj .Ponaglają wpłatę zeby się potem dowiedziec że nie maja towaru wystawionego , obsługa nie odpisuje na maile a na allegro widac ze się ktoś loguje , dzwoniąc do nich dowiaduję się ze nie moga sprawdzic czy jest wpłata bo mam dosłac dowód wpłaty!!!??? POrażka !!!Czekam na zwrot pieniędzy bo miałabym niby czekac na dostawe towaru jak się dowiaduję.
        Nic już u nich nie kupię i omijam sklep z Zielonej Góry. Moge jedynie polecic sklep intrenetowy Wartosprawdzic i Butyk.pl tam nigdy nie było problemu z wysyłką wymianą ,zwrotem pieniędzy , obsługa miła i zawsze odpowiedzą.
      • Nie wiem jak w pozostałych przypadkach ale u mnie wszystko OK. Błyskawiczna przesyłka włącznie z wymianą na odpowiedni rozmiar. Kontakt telefoniczny marny- nie można się dodzwonić. Kontakt mailowy w porządku. Ogólnie polecam. Na pewno coś u Nich jeszcze kupię :)
    • Ja tam kilka razy kupowałam i generalnie było ok, żadnych problemów z wysyłką, czy jakimś obsuwem. Ale raz się nacięłam, polowałam na kozaki Hilfigera i któregos dnia patrzę, są po coś ok. 250 zł, od razu zrobiłam przelew, dostałam potwierdzenie realizacji i super.
      Za dwie godziny dzwoni do mnie pani za sklepu, że mieli jakąś awarię systemu i albo zwrócą mi kasę na konto, albo dopłacę jakieś 300-400 zł. Ja na to, że tak się nie robi, cena na stronie to cena po której sprzedają towar i czuję się oszukana. Wdałam się w korespondencję mailową z jakąś kolejną panią z eobuwia, która pokazała mi jakiś wycinek z ichniego regulaminu, że sobie zastrzegają prawo kombinowania z cenami (nie dosłownie tak to było, ma się rozumieć). W takim razie poprosiłam o zwrot kasy na konto. Po jakimś czasie zadzwonił jakiś facet ze sklepu i przeprosił za całe zamieszanie i zaproponował jakiś rabat 15% i kuriera gratis, to już wzięłam te buty bo mi się podobały. Ale dziwne jakoś to wszystko było. Obstaję przy swoim stanowisku, że powinnam była kupić te buty po cenie oferowanej na stronie.

      --
      You can lead a shoe to water, but you can't make it drink.
      • Polecam oszukanym biec na policję ze wszystkimi dowodami i spisanymi na płytce mailami ze skrzynki a na allegro działą bezpłatna pomoc prawnicza , nie można wystawiac notorycznie towaru którego się nie posiada to niezgodne z prawem , na allegro cafe jest pomoc i tam też zawsze ktoś odpowie z obsługi,pozdrawiam
      • ja rozczarowałam się tym sklepem, kiedy wystawiłam negatywny komentarz butom firrmy polański - elegancke trzewiki, cena nieco ponad 200 pln , niestety skórzana wkładka w bucie powleczona była jakąś substancją, która zaczeła sie ścierać po pierwszym użyciu butów , niewiarygodnie piec i odparzać stopy,
        napisałam wieć negatywny komentarz i tu zdziwenie, ponieważ nie dość, że komentarz nie pojawił się pod wspomnianymi trzewiczkami, to następnego dnia zadzwonił do mnie pan z firmy eobuwie i zaproponował w ramach rekomensaty (moich cierpiących stóp? ) , że wyślą mi wkładkę - najdroższa nie kosztowała nawet 10 pln, tłumaczył, że sklep nie może zamieszczać negatywnych komentarzy, bo mają podpisane umowy z producentem i im nie wypada i tak ble ble ble ...
        • Nie polecam im odsyłac bo można buty z reklamacji albo zwrotu nie zobaczyc prędko , juz lepeij poszantażowac ich o kase na szewca , polecam zrobic zdjęcia z wadami i odesłac im
          • jakiś czas temu, z 2 lata temu kupiłam u nich kozaki, po 2 tygodniach zwodzenia, że buty właśnie się skończyły, ale zaraz będzie nowa dostawa, potem ze będą w następnej dostawie żeby w końcu dowiedziałam się,ze butów w ogóle już nie będzie. Oczywiście to ja się kontaktowałam z firmą, nie sklep ze mną. Oni jakoś nie widzieli potrzeby. Potem były kolejne schody, ponad m-c czekałam na zwrot pieniędzy.
            Stwierdziłam,że minęło sporo czasu,dam im 2 szansę. I mam za swoje. W sobotę wpłaciłam pieniądze, na koncie cały czas wisi informacja"oczekują na wpłatę" zadzwoniłam i dowiedziałam się,ze mam przesłać dowód wpłaty i przy okazji dostałam reprymendę,ze jesli się płaci w PayU to tylko ze swojego konta, bo jak oni mają znaleźć wpłatę, skoro jest inne nazwisko? Tyle lat korzystam z tej opcji, z różnych kont, nie zawsze na swoje nazwisko i dopiero dowiaduje się,że nie wolno robić przelewu z nie swojego konta, bo w takim przypadku powinnam zaznaczyć "wpłata inna".
    • Jestem bardzo niezadowolonym Klientem. Moje zamówienie zostało zniekształcone - nie zgadzał się numer buta, a nawet forma wysyłki, którą wybrałem (Poczta Polska zamiast DHL-u). Oczywiście firma próbuje wmówić mi, że to moja wina, błąd przy składaniu zamówienia. <br />
      Napomknę jedynie, że specjalnie szukałem butów, które byłyby od ręki dostępne w rozmiarze 46, stąd moja pewność, że dokonałem odpowiedniego wyboru w zamówieniu. Natomiast 'eobuwie' twierdzi, że nagle uznałem sobie podczas wyboru towaru, iż wolę jednak buty o 5 rozmiarów mniejsze. I inny sposób dostawy. <br />
      Rozumiem, że zdarzają się błędy systemowe podczas takich transakcji, ale nie rozumiem, dlaczego "firma" chce wyłudzić ode mnie kolejne 25 zł (opłatę za wysyłkę w tę i z powrotem w celu wymiany butów oczywiście mam ponieść ja), czyli przeszło 1/3 wartości produktu. <br />
      Buty odeślę od razu, żądając zwrotu pieniędzy (przedpłata, a jakże). Pal sześć te pieniądze za przesyłkę - nie zostałem uczciwie potraktowany! <br />
      Zapewniam, że firma traci Klienta, jak również wszystkich jego znajomych.
      • W większości sklepów po złożeniu zamówienia dostaje się potwierdzenie wysłane na adres mailowy. Tam zazwyczaj jest podany zamawiany towar (model, rozmiar, kolor), sposób dostawy, formy płatności, adres do wysyłki itp.
        Nie dostałeś takiego maila?
    • Ja własnie dołaczyłam do grona oszukanych przez ten sklep. Niestety wczesniej nie wpadłam na to żeby sprawdzić opinie o tym pseudo sklepie. To że się przesyłka opóźniła to nic, ale takie jawne oszukiwanie klientów to przesada. Zamówiłam buty Emu Stinger Platinum za 1199 zł a dostałam zwykłe stingery za 999 zł, tamtego droższego modelu nie mają co im nie przeszkadza sprzedawać inny model za tą wyższą cenę a nóż ktoś się nie zorientuje i tak dodatkowe 200 zł wpadnie. Przesyłka miała być gratis a musiałam za nią zapłacić i do tego buty muszę wysłać z powrotem na własny koszt. Mam nadzieję że przynajmniej zwrócą mi pieniądze. Ja również ostrzegam i nikomu nie polecam zakupów u nich.
      • Tragiczna obsługa. Dwa razy zamawiałam obuwie , obuwie ok ale nigdy nie czekałam parę dni tylko zawsze 3-4 tygodnie na dostawę. Oczywiście wszyscy zbywają przez tel że zaraz wysyłają , ze nie ma w magazynie itp. Druga wysyłka , myślałam ,że będzie szybsza bo buty były ponoć u nich a nie daleko więc skusiłam się ponownie jednak buty po 3 tyg były nie wysłane . Chciałam zmienić w trakcie numer obuwia, zadzwoniłam, zmieniono mi w zamówieniu ale i tak wysłano mi zły rozmiar. Oczywiście zadzwoniłam ale nikt nic nie wiedział i wszyscy byli zdziwieni że zmieniałam numer w zamówieniu. Oczywiście pieniądze przeze mnie były wysłane za towar wcześniej więc firma obracała moimi pieniędzmi ok miesiąca!!!! a nie dostarczała mi towaru. Zwyczajnie robienie idiotów z klientów.Totalny brak organizacji i profesjonalizmu. NIE POLECAM
        • Sklep eobuwie myślę ze jest super do czasu gdy : nie musimy np. dokonywać zwrotu obuwia . Niestety wydaje mi się że kontakt ze sklepem jest niemożliwy . Ja ostatnio kupiłam buty , które chciałam wymienić na inny model i ... gdy zadzwoniłam na podany nr. telefonu to odebrała osoba , która nie miała żadnego pojęcia na temat obuwia będącego na stanie sklepu. Poproszono mnie abym skontaktowała się ze sklepem poprzez e-maila . Oczywiście rady posłuchałam , ale niestety miną miesiąc i odpowiedzi brak .
        • Kupiłam już kilka par u nich, jak czytam te komentarze to szczerze współczuje, że ktoś miał tak nieprzyjemne sytuacje, ale wiecie co - z drugiej strony ja nie miałam żadnych kłopotów. Szybka wysyłka, płacę przy odbiorze i nie ma z tym najmniejszego problemu. Raz chciałam anulować i też poszło szybko, zadzwoniłam po prostu na infolinię. Zawsze jak kupuję coś przez internet, to spodziewam się że ze względu na wysyłkę lub kiedy coś pójdzie nie tak - wszystko się przedłuży. Nie zrozumcie mnie źle bo jeśli ktoś liczył na odbiór przesyłki szybko i tak nie było to potrafię zrozumieć złość, ale nie można przesadzać. Mają zwykle dobre ceny, a dodatkowo bony dla stałych klientów i to jest to czego szukam w sklepach online: niskich cen i zakupu o dowolne porze kiedy nie mam czasu biegać po sklepach ;)
    • Ja właśnie w ubiegłym tygodniu kupiłam buty marki ECCO w sklepie eobuwie.com.pl i jestem bardzo zadowolona z szybkości obsługi oraz informacji o statusie mojego zamówienia. Zamówienie złożyłam w ubiegłą niedzielę wieczorem, a we wtorek rano buty były już w moim domu. Cena bardzo atrakcyjna: ok. 40% niższa niż po przecenie w normalnym sklepie. Jestem bardzo zadowolona z tego sklepu i na pewno skorzystam z ich usług następnym razem. Polecam wszystkim.
    • Wiele razy kupowałam w tym sklepie i za każdym razem bez zarzutów. Jeśli przesyłka miała być opóźniona zawsze dostawałam maile na skrzynkę o ilości dni opóźnienia. Wiadomo, nie można kupować wszystkiego na ostatnią chwilę jak wielu to robi, bo jest możliwość, że się nie dostanie towaru na czas. Obsługa sklepu bardzo miła, zawsze służy pomocą jeśli czegoś nie wiadomo. Wiadomo sklep jest duży, wysyłki robi do każdego kraju i czasami mogą nie nadążyć z powiadomieniem telefonicznym. Jeśli komuś nie odpowiada ten sklep może w nim nie kupować. Nie ma żadnego przymusu kupna w tym sklepie, jeśli obuwie znajdzie gdzie indziej. Po co się denerwować, narzekać i robić problemy jeśli można złożyć zamówieni gdzie indziej.
    • Dziwne, że tyle osób miało aż tak absurdalne przeżycia, coś mi tu pachnie atakiem konkurencji. Ja już 4 pary zamawiałam z tego sklepu i w życiu nie miałam problemów, ba, dochodziły bardzo szybko, obsługa była pomocna (przez mail oczywiście) i buty były zawsze świetnie zabezpieczone w paczkach
      • zanim się coś napisze, warto zweryfikować. Wystarczy zobaczyć czy osoby ukryte pod nicami, udzielają się w innych watkach, czy jednorazowo pojawili się tu aby skomentować poczynania sklepu.
        Analogicznie mogłabym napisać,że coś mi tu śmierdzi. Nagle pojawia się osoba, która stwierdza ze wszystkie złe słowa skierowane pod adresem eobuwie to mit, wymysł konkurencji.
    • Ja zamówiłam w tym sklepie buty BALDOWSKI na slub.. fioletowe, zamszowe. Przyszly 2 buty w zupelnie różnym kolorze. Paranoja. To znaczy fiolet, ale jeden jasny, drugi ciemny:
      http://imageshack.us/a/img695/7478/buty3q.jpg
      http://imageshack.us/a/img839/6338/buty2v.jpg

      Oddałam, odechcialo mi się tych butów.
      --
      http://global.thenest.com/tickers/tt10431b.aspx
    • do mnie właśnie przyszły buty z eobuwie - dzień po zamówieniu wpadłam przypadkiem na ten wątek i trochę spanikowałam, ale okazało się, że nie było powodu - buty wysłane od razu po zaksięgowaniu wpłaty, dotarły do mnie bardzo szybko, realizacja zamówienia bez zarzutu. na allegro wystawiłabym im 5 gwiazdek na 5, także przypuszczam, że w tym wątku pisze 1% pechowych klientów albo to po prostu antyreklama konkurencji
    • Przyznaje, ze jestem zaskoczona negatywnymi komentarzami na temat eobuwie.pl. Kupuje u nich od 1,5roku i nie mam zastrzeżeń do sklepu. W tym czasie przydarzyła mi się jedna reklamacja: tak jak gibon301 bylam zmuszona reklamowac Emu. I rzeczywiście trwało to około 2 tygodni, ale nie była to wina sklepu tylko producenta. Rzeczoznawcy sie nie spieszylo i musialam czekac az oceni czy reklamacja byla zasadna. Ale problemu ze skontaktowaniem sie nie było żadnych i zajmowala sie tym jedna osoba z ktora bylam bezposrednio łączona. I pani z infolinii zadzwonila do mnie pierwsza, kiedy sprawa się wyjaśniła. Wiadomo - reklamacje są nieprzyjemne, ale cieżko winić dystrybutora za błędy producenta.
    • Nie wiem skąd takie poruszenie przy wątku o eobuwie.pl :) ale postanowiłam się podłączyć bo to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych. Okazyjne promocje, sezonowe obniżki nawet do -60% no i jest w czym wybierać, bo asortyment szeroki: od groma butów, masa torebek, paski, porfele i czego dusza zapragnie. Ile razy nie kupowałam - niezależnie od tego, czy drobiazg, jak pasta do butów, czy zamówienie na kilkaset złotych, to zawsze obsłużono mnie jak trzeba. Łatwo się dodzwonić i każdym zamówieniem zajmuje się jedna konsultantka więc nie ma problemu, że każdemu trzeba za każdym razem swoją sprawę przedstawiać. Wysyłają towar bardzo szybki i wcale nie trzeba czekać.
    • w życiu bym tam nic nie kupiła ;)
    • ostrzegam przed zakupami w tym sklepei
      Przede wszystkim sklep sprzedaje rzeczy ktorych nie ma na stanie
      tak wiec nigdy nie jest znany termin dostawy

      poza tym co to sklep internetowy ktory nie odpowiada na meile

      kupilam letnie buty bo na poczatku marca chce wybrac sie na wakacje

      zeby miec pewnosc ze zdaze je poprzymierzac, ewentualnie wymienic lub odeslac zrobilam zakupy na miesiac przed wyjazdem
      niestety czekam juz trzy tygodnie , paczki nie widac, a pani ze sklepu laskawie odpowiedzial mi ze jak skompletuja zamowienie to wysla

      koniec


      masakra!

      nigdy wiecej!
    • Nie rozumiem tej kampanii nienawisci. Do sklepu nic nie mam, kupiłam tam trzy pary butów i wszystko było w porzadku. Na jedne, przed świętami, musiałam dłużej poczekać, bo ponoć klienci przypuscili szturm na sklep. Ale zadzwonili , przprosili i zaproponowali rabat. Jak dla mnie sklep jest ok, nie ma co sie czepiać.
    • Zaskoczyła mnie popularnosc watku. Sama z usług sklepu korzystałam dwa razy - raz będąc w Polsce, raz w Niemczech. Do Niemiec przesyłka doszła błyskawicznie, byłam zaskoczona szybkościa realizacji. W Polsce po złożeniu zamowienia dostałam telefon, że mojego rozmiaru nie ma i mogę poczekać 5 dni na dostawę albo dostanę zwrot środków. Zdecydowałam się poczekać. Sama pracuje w branży handlowej i takie sytuacje się zdarzają, ważne, że informują klientów o trudnościach. Warto było poczekać - z butów jestem bardzoi zadowolona :)
      • ania.jasna napisał(a):
        magda.dobek napisał(a):

        >
        >
        >

        Znamienne jest, ze jedyne pozytywne opinie w tym watku wystawiaja jednorazowe nicki. Od razu widac, ze to spamerzy, pewnie pracownicy tego sklepu ;)
        Nieudolne to troche i z daleka pachnie sciema. Niestety w dobie internetu wszelka niesolidnosc rozchodzi sie szybkim echem, i potem ciezko jest taka zla slawe zatuszowac.

        --
        -Swing low, sweet cherry, make it awful-
        • Kilka razy już kupowałam w tym sklepie, raz czy dwa zdarzyło mi się zwrócić niepasujące obuwie, nigdy nie miałam żadnych problemów - ani z samym zakupem, ani ze zwrotami.
          Sklep z czystym sumieniem mogę polecić.
          Nie jestem jednorazowym nickiem
        • Teoria spiskowa ;)
          ja pochwaliłam, bo jak dotąd nie miałam problemów z tym sklepem;
          a teraz czekam na torebkę. Jakby co, to napiszę :)
          • 26.02.13, 12:46
            Przyznam, że po przeczytaniu tego wątku pomyślałam "nigdy tam nic nie kupię". Jednak w piątek wypatrzyłam śliczne mokasyny z firmy Geox, na dodatek przecenione i moje deklaracje odpłynęły w siną dal. Tego samego dnia złożyłam zamówienie, w poniedziałek otrzymałam maila i smsa potwierdzającego wysyłkę. Dzisiaj przed południem kurier dostarczył przesyłkę.
            Płatność przy odbiorze. Wszystko zgodnie z zamówieniem.

            Nie wiem, czy założycielka wątku miała pecha, czy rzeczywiście ktoś robi krecią robotę.

            Nie popadam w żaden zachwyt, po prostu według mnie sklep działa prawidłowo.
            • 26.02.13, 15:27
              jakoś chyba kłamiesz, ja nie wchodzę na strony sklepów o złej opinii i nie patrzę na asortyment, bo to nielogiczne.
              --
              Das Leben ist kein Ponyhof
              • alpepe napisała:

                > jakoś chyba kłamiesz, ja nie wchodzę na strony sklepów o złej opinii i nie patr
                > zę na asortyment, bo to nielogiczne.

                Słuchaj złośnico, wypraszam sobie takie teksty. To, że ty nie wchodzisz na takie strony, to nie znaczy, że wszyscy mają inni też. Swego czasu założyłam dwa wątki o mokasynach i balerninach, bo bezskutecznie poszukiwałam takich butów. Do sklepu eobuwie jakoś nie przekonywała mnie mało czytelna strona, ale znalazłam to czego szukałam. Więc kupiłam, przyznaję z pewnymi obawami.

                A teraz pytanie podstawowe: czy kupiłaś coś w tym sklepie i się nacięłaś czy po prostu pienisz się ideologicznie?
                • kolezanka_galipa napisała:


                  >
                  To, że ty nie wchodzisz na takie strony, to nie znaczy, że wszyscy mają inni też.

                  Coś mi się poprzestawiało w tym zdaniu. Pewnie chciałam napisać, "że wszyscy inni też tak mają". Alba coś w tym stylu.
                  To tak na wszelki wypadek, bo znając poziom złośliwości na tym forum, pewnie znajdzie się ktoś, kto zrobi z tego motyw wątku.
        • Hm, ja nie jestem jednorazowym nickiem, ale pochwalę.

          Zamawiałam w poniedziałek, paczka dotarła wczoraj i dotarło to, co miało dotrzeć. Tylko że - znając negatywne opinie - zamawiałam za zaliczeniem pocztowym. Może to jest klucz do sukcesu - dopóki nie wyślą, nie mają kasy, więc się sprężają?
          --
          "Słyszeliście może o kolesiach, którzy wyskakują z krzaków w parku na Jasnej Górze i pokazują pindola? (...) To teraz pomnóżcie to przez tysiąc. Tym właśnie jest blogosfera."
    • heh, przeczytałam specjalnie cały wątek i mam niezły ubaw. wygląda mi to trochę jak walka spamerów konkurencji ze spamerami eobuwia. jakoś nie chce mi się wierzyć w te absurdalne sytuacje, które tu ludzie opisują, bo przecież żaden sklep, który by tak traktował klienta nie utrzymałby się na rynku o__O ja zamawiałam stąd dwie pary i nie było żadnych problemów. jak ktoś tu już napisał - nie wpadam w jakiś mega zachwyt, dla mnie szybka wysyłka, kontakt z klientem itd. to po prostu STANDARD (a przynajmniej powinien być) w sklepie i eobuwie ten standard zachowuje. gwoli ścisłości - tak, specjalnie założyłam sobie konto żeby wyrazić swoją opinię, bo właśnie napaliłam się na trzecią parę butów i tak jakoś przypomniał mi się ten wątek i nie mogłam przejść obojętnie :P
    • Niestety sklep zawiódł. Zero zainteresowanie klientem, jak zakup odbywa sie bez problemów to jest OK, natomiast jak tylko pojawiają się jakies trudnosci to zaczyna się niezła jazda. Na załatwienie reklamacji czekałam ponad miesiąc. Samao o wszystko sie dopytywałam bo ze strony sklepu nie było zadnego zainteresowania. Pomyslałam OK zdarza sie i kupiłam jeszcze jedne buty, czekałam na nie prawie 4 miesiace, zwodzono mnie i kłamano. Za kazdym razem to ja inicjowałam kontakt, sklep zachowywała sie jakby nic sie nie stało. Buty otrzymłam wreszcie po miesiacach przepraw nawet bez jednego słowa przepraszam nie wspomne o gratisie jaki miłam dostac za opóźnienie, oczywiscie nic nie przysłali :-). NIE POLECAM NAPRAWDĘ NIE WARTO! Szkoda naszych nerwów
    • Ostatnio kupowałam tam dwie pary- każda doszła po trzech dniach od zamówienia. Wszystko na medal. Mam wrażenie, że komuś zależy na zepsuciu opinii temu sklepowi.
      • Kupowałam u nich w tamtym roku baleriny.
        Okazały się za małe. Postanowiłam wymienić.
        Odesłałam. Na parę w innym rozmiarze mogłabym czekać w nieskończoność, gdybym się nie upomniała. Moją winą było wybranie opcji płatności.
        Tak nie mam zastrzeżeń, kontakt mailowy bez zarzutu. Nie wiem czy będę jeszcze coś kupować, trochę się obawiam.
        Może od tego czasu się poprawiło.
    • Zamówiłam buty w poniedziałek, od środy czekały na mnie w paczkomacie, realizacja zamówienia bez zastrzeżeń, płaciłam przelewem na konto, kilka lat temu pierwsze moje zamówienie w tym sklepie wiązało się ze zwrotem obuwia a potem czekaniem, za długo, na zwrot pieniędzy na konto. Dziś obsługa mego zamówienia na wysokim poziomie.
      • Kupiłam 3 rzeczy,najpierw dostałam informacje że dostawa opóźniona jest o 9dni,po tych dniach dzwoniłam do nich kilkakrotnie z pytaniem kiedy dostanę przesyłkę,w końcu po 3 tygodniach dostałam niekompletne zamówienie(płatność przy zamówieniu).
        Pani z e-obuwie powiedziała że przejrzą monitoring i oddzwoni.
        Cisza,na maile nie odpowiadają.

    • Potwierdzam negatywną opinię. U mnie wszystko było ok, do czasu reklamacji butów Mustang, które noszone ledwo kilkukrotnie rozleciały się. Zaczęła się kpina z reklamacją, która ciągnie się już miesiąc. Zaproponowano mi naprawę butów za 250 zł u szewca. PORAŻKA!!!!! ODRADZAM WSZYSTKIM!!!!
    • Dokładnie potwierdzam to samo. Wysyłka w 24h dostępność produktu w magazynie. Zamówiłem w czwartek, dzisiaj dzwoniłem (wtorek) kiedy będzie i po 30min prób dodzwonienia się, pani jedząc kanapkę, powiedziała ze może zostaną wysłane pod koniec tygodnia bo nie mieli ich na stanie a w ogóle to wybrałem przesyłkę pocztą to już tragedia straszna bo się jeszcze dodatkowo opóźni. Jakby to miało cokolwiek wspólnego? A jak chce zrezygnować to pieniądze za 5 dni....
      SZOK. OSTATNI RAZ TAM COŚ ZAMÓWIŁEM.
    • Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tym sklepie! od 3 tygodni już czekam na towar! Nieodpisywanie klientowi, ignorowanie jego próśb, niemożliwość dodzwonienia się, a nade wszystko niewysyłanie opłaconego kilka tygodni wcześniej towaru dyskwalifikują ten sklep na rynku sklepów internetowych. Na wysłaną do nich skargę nawet nie wyjaśnili przyczyn niewysłania zamówienia. W ofercie na stronie widnieje towar, którego w rzeczywistości nie mają w magazynie i jego otrzymanie jest niemożliwe. Mimo to przyjmują zamówienia. Z daleka od tego sklepu!
      • Rowniez dolaczam sie ze swoja negatywna opinia, szkoda ze nie poszperalam w necie opinii przed zakupem.sklep sprzedaje towar ktorego niestety nie ma na stanie.Kontaktuja sie dopiero po kilku dniach od zakupu , stwierdzajac ze sprowadzaja buty od produdenta i potrwa to kilka dni...zonk.
        Anulowalam zamowienie, zwrot kasy i nigdy wiecej takich nierzetelnych sprzedawcow.Pozdrawiam
    • Sklep jest fatalny!Zmuszona byłam wymienić buty na rozmiar mniejszy więc zgodnie z zaleceniami sklepu złożyłam nowe zamówienie na rozmiar mniejsze a te, które otrzymałam odesłałam.Paczkę odebrali na drugi dzień.Niestety mimo,że dostałam maila z informacją,że towar na wymianę jest już skompletowany i zostanie do mnie wysłany,co zostanie jeszcze potwierdzone drugim mailem...nastąpiła cisza-ani maila z informacją o wysyłce ani żadnego telefonu ze sklepu.Po kilku dniach postanowiłam do nich zadzwonić i wtedy najlepsze się zaczęło-najpierw jedna pani nie umiejąca odpowiedzieć na żadne pytanie, o co ją nie pytałam ona mówiła:"przepraszam na chwilę" i znikała jakby ją porwali kosmici, po którymś z rzędu pytaniu miałam ochotę poprosić żeby dała mi do telefonu tą osobę, z którą się konsultuje co chwilę to będzie szybciej bo w końcu to ja płacę za tą rozmowę i w sumie za jej kompletny brak wiedzy.W końcu padło zdanie mające w tej firmie fundamentalne znaczenie:"Skontaktujemy się z magazynem i jak tylko się czegoś dowiemy zaraz do pani ktoś oddzwoni" (słyszałam je później za każdym razem kiedy dzwoniłam-chyba wszyscy byli na tym samym szkoleniu).Oczywiście nikt się nigdy nie odezwał.W końcu nie dałam rady dłużej udawać, że wierzę w ten ich kontakt z "magicznym magazynem",który musiałby być chyba położony na innej planecie żeby tyle trwała próba kontaktu z nim i dosłownie wymusiłam na rozmówcy żeby zadzwonił przy mnie do tego "magazynu" a ja poczekam na linii.I wreszcie po iluś telefonach,nerwach i dniach oczekiwania dowiedziałam się,że butów dla mnie nie ma...a na zwrot pieniędzy mam czekać od 3 do 5 dni!!!To że każdy może popełnić błąd i że przerosła ich realizacja tego zamówienia mogę zrozumieć ale lekceważącego, zupełnie nieprofesjonalnego podejścia do klienta już nie mogę.Jeśli ktoś nie potrafi prowadzić danej działalności powinien się po prostu za to nie brać. Markowym produktom sprzedawanym przez ten sklep też to nie służy, niepotrzebnie przez brak profesjonalizmu tego sklepu narażają na szwank własny wizerunek.
    • Ja mam pozytywne doświadczenie :zamówiłem torebkę dla żony Desigual 17.04 i paczka była u mnie zaraz po Świętach 22.04.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.