Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    "I speak Prada" :))

    • beesok 30.07.09, 20:56
      skoro ja pokochalas......coz milosc jest slepa :)
    • buka123 30.07.09, 21:35
      sprawa jest oczywista dla znawców i dla tych, którzy znają Ally. ja ani jej
      znajomą ani znawczynią nie jestem, dlatego dla mnie ta torebka także wygląda na
      lakierek z bazaru [bo co innego jest na bazarach jak nie marne 'inspiracje'? (;
      ]. dla mnie to szkaradek, ale jak zostało w poście wyżej napisane - miłość jest
      ślepa.
      --
      corka-nedzy-i-rozpaczy.blogspot.com/

      mjarmula.koon.pl/
    • gabrielafrancuz 30.07.09, 21:59
      Nie robi to na mnie należytego wrażenia ;-)
      --
      ULICA
      SZAFA
    • miska_malcova 30.07.09, 22:46
      gabrielafrancuz napisała:

      > Nie robi to na mnie należytego wrażenia ;-)

      jakos na mnie tez nie :)
    • jane-bond007 30.07.09, 22:17
      b ladna
      i zazdroszcze tym bardziej bo brakuje mi czarnej ...
    • jagoda_pl 30.07.09, 22:28
      O nie, o nie, o nie... Koszmarek.
    • dorala 30.07.09, 22:49
      No, ale badziewie (sorry, samo się ciśnie na usta), ale to tylko
      moja opinia, więc bez obrazy.
    • gabrielafrancuz 30.07.09, 23:08
      Nie trzeba być panią z TV albo jakąś inną "celebrytką", żeby kupić sobie Pradę.
      Mnie to, że ktoś się chwali, w żaden sposób nie razi. Śmieszy mnie natomiast,
      gdy ktoś się wstydzi i nie wiadomo po co, zakrywa metkę ;-) Nie zazdroszczę, nie
      wyznaję kultu metek, ani też nie jestem, z drugiej strony "no logo" żeby mnie to
      raziło.
      --
      ULICA
      SZAFA
    • vincentyna 30.07.09, 23:17
      Ooooo, dzieki za watek, wlasnie sobie przypomnialam, ze polowalam na biala
      prade, i ... co za fuks, jej cena spadla do 295 euro! Czyli idealnie na lato
      torebeczka :)
      --
      :*
    • hotally 31.07.09, 01:22
      Niech się dobrze nosi ;))))

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • sankanda 31.07.09, 10:04
      vincentyna napisała:

      > Ooooo, dzieki za watek, wlasnie sobie przypomnialam, ze polowalam na biala
      > prade, i ... co za fuks, jej cena spadla do 295 euro! Czyli idealnie na lato
      > torebeczka :)


      vincentyna, blagam, powiedz gdzie cena torebek Prady tak spadla...prosze o
      dokladne namiary :)
    • sankanda 31.07.09, 10:05
      aaaaa :))) yoox , hahahaha...no coz....
    • hotally 31.07.09, 12:20
      Moja też była przeceniona :))

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • vincentyna 05.08.09, 20:14
      Torebka przyjechala, nosi sie cudnie, delikatna skora, pojemna, idealna na lato.
      I pomyslec, ze jeszcze w maju kosztowala ponad 1700 dolcow, a ja zaplacilam 304
      euro wraz z kosztami przesylki ;)
      --
      :*
    • vincentyna 10.08.09, 23:39
      Yoxx jest spradzwony z wielu zrodel. Ich atrakcyjne ceny wynikaja z tego, ze
      sprzedaja strasznie duzo starego badziewia, wiec ludzie sie rzucaja na metke, a
      od czasu do czasu maja jakies diamenty. Nawet portal Luxlux w jakims momencie
      polecal Yoxx, jesli chodzi o vintage. To samo w Niemczech, Yoxx jest powszechnie
      znany wsrod fashionistek.
      Zakupiona ostatnio na Yoxxie torebke prady sprawdzilam, a jakze ;)
      W sklepie firmowym Prada. Za pomoca karty, wszystko gra, nr seryjny sie zgadza ;)
      --
      :*
    • bgoralska1972 12.08.09, 09:33
      dzięki :)
      --
      Moj blog
    • hotally 31.07.09, 01:28
      Ja na tym forum wielokrotnie zakrywałam metkę, bo interesowała Mnie faktyczna
      opinia o produkcie, po ujawnieniu jej zaczynała się zazwyczaj "jazda" ;] ale
      uznałam że to nie ma sensu i teraz mam to gdzieś

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • bupa1 30.07.09, 23:16
      no to ja musze pstryknac fotke mojemu"bimerowi"ha,mam dla Was zagadke
      na jaka marke samochodu mowimy :"bimer"?po angielsku oczywiscie.
    • zettrzy 30.07.09, 23:41
      ale tylko jak rowniez mowimy "mersajdis" i "porszi" :D

      ja strzelam jak ktos mowi na mojego "bimer"!
      --
      reszty nie trzeba

      MAKE STYLE NOT WAR
      http://emoty.blox.pl/resource/knitting.gif
    • bupa1 30.07.09, 23:20
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • batutka 30.07.09, 23:23
      oooj - ale najwazniejsze, ze Tobie sie podoba...
      --
      Ania 08.10.2007
      Maja 16.11.2008
    • esceven 31.07.09, 08:24
      Fajna! Nawet bardzo:)
    • nioma 31.07.09, 08:32
      Brzydka
      Na ogoł Prady torebki mi sie podobaja ale ta jest festyniarska
      --
      - Mamo, mamo nie lubię dziadka.
      - To jedz kartofle.

      ...
    • sankanda 31.07.09, 10:09
      bubus, akurat ta torebka nie zostala przeceniona do 225 euro :)

      a propos torebki, widzialam ja w sklepie (rzucilam okiem, bo prada mi z grubsza
      nie lezy) i zapewniam, ze na zywo nie ma skojarzen z bazarem :)). ale zdjecie,
      ktore ally wkleila jest jakosciowo makabryczne, a torba niefotogeniczna, bo sie
      swieci....
    • sankanda 31.07.09, 12:27
      upa1 napisała:

      > o i nastapilo rozwiazanie zagadki:czyli kupione po przecenie,wielkie
      > mi to mecyje pfffi!

      masz kompleks przecen ? u chanel tez sa przeceny :) nie wiem co bys powiedziala
      na kolejke bardzo eleganckich pan...
    • hotally 31.07.09, 12:33
      Ta Pani to jeden wielki kompleks i obsesja na Moim punkcie ;))))
      Nie wiem co w tym dziwnego, wszak wszędzie są teraz PRZECENY ;]


      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • violiii 31.07.09, 14:52
      CHANEL NIE MA PRZECEN!!
    • sankanda 31.07.09, 17:22
      wow, we francji sa dyskretniejsi ;)
    • sankanda 31.07.09, 17:06
      violiii napisała:

      > CHANEL NIE MA PRZECEN!!

      skarbie, nawet hermes ma :) a co do chanel to coz... kupilam
      balerinki wlasnie na przecenach :) nie wszystko jest przeceniane - to fakt - ale
      przeceny jednakowoz u chanel takze istnieja :)
    • zettrzy 31.07.09, 18:33
      violiii napisała:

      > CHANEL NIE MA PRZECEN!!

      w NY miewa takie, ze pare rzeczy kupilam TYLKO dlatego ze byly
      TANIE :p
      --
      reszty nie trzeba

      MAKE STYLE NOT WAR
      http://emoty.blox.pl/resource/knitting.gif
    • sankanda 31.07.09, 19:23
      we francji az takich super przecen chyba nie ma (nie wiem, nie jestem stala
      bywalczynia tego domu mody;), trzeba jednak wybulic...
    • zettrzy 31.07.09, 20:29
      no, powiedzmy szpilki za $49... to chyba ponizej kosztu? ;)
      a trafiaja sie takie dzikie przeceny!
      --
      reszty nie trzeba

      MAKE STYLE NOT WAR
      http://emoty.blox.pl/resource/knitting.gif
    • sankanda 31.07.09, 21:15
      jesssus !!! jade do NY ;)
    • watersnakes2 31.07.09, 01:09
      bupa1 napisała:

      > ale to "latanie"po forach i chwalenie sie,

      Ale jakie latanie i po jakich forach?
      To forum moda i nie pierwsza Ally pokazuje tu rzecz ktora sobie kupila, i nie
      pierwsza Ally chwali sie swoim zakupem.

      Zeby bylo jasne, uwazam ze torebka jest wstretna. Ale wciaz, Ally ma prawo sie
      nia pochwalic, tak samo jak inne dziewczyny na forum moda butami, czy na forum
      ksiazki zakupem drogiego albumu.


      --
      hedonistyczne psiekrwie
    • hotally 31.07.09, 01:20
      nie dajcie się prowokować. Bupa, snobka i wiele innych nicków to jedna i ta sama
      osoba, która ma obsesję na punkcie Mojej nieskromnej osoby :)) Ja tam jej
      wszystkie nicki po kolei blokuje i nie widzę postów i radzę robić to samo, bo
      dyskusja z nia do niczego nie prowadzi ;))

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • hotally 31.07.09, 01:22
      nie wiem... na bazarek chodzę tylko po świeże owoce i warzywa...
      Wystarczyło napisać "nie jest w moim stylu, nie podoba Mi się". Zzdrość to
      zgubna cecha, nie podejrzewam Cię o nią. I tak, czekam na komantarze i opinie,
      od tego jest FM

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • razlemongrass 31.07.09, 20:01
      hotally napisała:

      > nie wiem... na bazarek chodzę tylko po świeże owoce i warzywa...
      > Wystarczyło napisać "nie jest w moim stylu, nie podoba Mi się".
      Zzdrość to
      > zgubna cecha, nie podejrzewam Cię o nią. I tak, czekam na
      komantarze i opinie,
      > od tego jest FM
      >


      Dobrze:) Nie jest w moim stylu, nie podoba mi się:) ja wiem że Ty
      nie podejrzewasz mnie czy innych o zazdrość (w tym wypadku) bo masz
      dystans ale napisałam to z wyprzedzeniem, bo często piszą tak inne
      forumki jeśli ktoś ma inne zdanie:) A o tym bazarku to rzeczywiście
      trochę złośliwie napisałam;)
    • hotally 31.07.09, 20:17
      no i luz... pozdrawiam ;))

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • razlemongrass 31.07.09, 20:22
      Ufff;) Pozdrawiam:)
    • lashqueen 31.07.09, 09:16
      Oh Ally, ilez to negatywnych emocji wywoluja zawsze na tym forum te Twoje
      zdobycze! ;) Ciekawe dlaczego? ;)
      Gratuluje torebki, niech sie dobrze nosi.
    • magdaksp 31.07.09, 10:11
      strasznie słabe foto. podoba mi sie rączka,a le nie wime jak zreszta, bo nie
      widze.ona jest jakas marszczona?
      --
      bagladyshop.blogspot.com
      Nie wiedziałem że jest tylu idiotów dopóki nie wszedłem do Internetu - Stanisław Lem
    • greentea2 31.07.09, 10:28
      Torebka jest okropna, od kilku lat Prada wypuszcza dziwne koszmarki na
      rynek, zupelnie nie wiem co sie z nimi stalo, szkoda.


      --
      ...
    • best-belize 13.08.09, 15:13
      Oprócz PRADA FAIRY :) Z reszta się zgodzę.
    • follebagnole 31.07.09, 10:47
      Tak to już jest z lakierowanymi torbami, że na zdjęciu wychodzą 100 razy gorzej niż są w rzeczywistości. Zazdroszczę możliwości finansowych. Ja bym sobie chciała kupić torbę Velvetine-takiej mało znanej francuskiej marki, ale na razie mnie nie stać.
      --
      darujcie mi wybite drzwi łbem żabojada...
    • nitulina 31.07.09, 11:22
      Moje zdanie jest takie, zamiast co kilka miesięcy kupować torebkę z
      soldów, nieschodzące modele, ewentualnie te z dawniejszych
      kolekcji, zainwestowałabyś w cos ponadczasowego, klasycznego i
      szlachetnego. Ty inwestujesz w markę, odnoszę wrażenie, że tylko to
      się liczy, czego przykładem była poprzednia inwestycja w niezbyt
      udany, robiony pod azjatki model Diora
      Prada ma kilka lepszych modeli niż ten widoczny na zdjęciu, ten nie
      jest zły, ale kompletnie nie koresponduje z twoją stylistyką.

      --
      Gonna set my soul on fire
    • jaleo 31.07.09, 20:39
      nitulina napisała:

      > Moje zdanie jest takie, zamiast co kilka miesięcy kupować torebkę z
      > soldów, nieschodzące modele, ewentualnie te z dawniejszych
      > kolekcji, zainwestowałabyś w cos ponadczasowego, klasycznego i
      > szlachetnego.

      Podpisuje sie obiema recamy :-)

      --
      ------
      Z cyklu:Ulubieni mezczyzni Jaleo - Fleet Foxes
    • hotally 31.07.09, 20:44
      Jakiś czas temu założyłam specjalny fundusz na toberke chanel- klasyczną
      pikowana na łońcuszku- koszt ok 2tys e... więc mam nadzieję, że któregoś dnia
      też się nią tu pochwale ;))

      P.S. Myslę, że tę sentensję mozna podpisać pod osoby, kupujące tandetę- ja
      tandety nie kupuję, a o gustach sie nie dyskutuje ;]

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • umaa 10.08.09, 15:07
      ja rowniez
    • hotally 31.07.09, 11:41
      za moment wrzucę do siebie lepsze fotos

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • gabrielafrancuz 31.07.09, 11:44
      Wrzuć ją najlepiej pokazaną już na sobie.
      --
      ULICA
      SZAFA
    • hotally 31.07.09, 12:02
      w swoim czasi na pewno bedzie ;]

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • karmelek4 31.07.09, 11:44
      Wrzuć, wrzuć lepsze fotki, bo ta w tytule jest masakryczna :(
    • violiii 31.07.09, 14:56
      które nie są przeceniane!!! Jak mnie wku...enie wzielo jak zaplacilam za torebkę
      1800 $ a potem była za 500$ :( Ale spoko na przecenioną prade zawsze dobrze trafić.

      Ja LoVe LV :)
    • phenn 31.07.09, 16:40
      O rany,ta fotka z tytułowego wątku jest chyba najlepsza... w porównaniu z tymi,
      które Ally wrzuciła na blogu:(
      Dla mnie ta torebka to porażka, ale to Tobie ma się podobać. Ja w każdym razie
      nigdy nie wydałabym tyle kasy na coś takiego.Małej kasy też bym zresztą nie wydała.
    • misspistol 31.07.09, 17:17
      to 2 różne modele. łańcuch jest inaczej mocowany i kształt jest inny. osobiście
      torebka nie w moim stylu (nie lobię lakierowanej skóry) ale jest ładna.zdjęcia z
      bloga tego nie oddają jej sprawiedliwości. pewnie dlatego,że jest pusta.
      nierozumieniem zarzutów co do chwalenia się, to dobrze ,że osoby które mają
      okazje kupować oryginał z wiarygodnych źródeł pokazują zdjęcia. łatwiej później
      rozpoznać podróbkę na ebayu itp. co jest coraz trudniejsze, bo podróby mają już
      własne karty :?
    • odrobina_luksusu 31.07.09, 17:07
      Torebka nie w moim stylu (nie lubie czarnej lakierowanej skory), ale ma w sobie to "cos". Zdradz gdzie kupilas.
    • lesialesia 31.07.09, 18:07
      nie podoba mi się.
      --
      pantarej to samiec pantery, rzecz jasna.
    • dixi 31.07.09, 18:41
      te torebki (bo to dwa rózne modele, aczkolwiek podobne) na żywo na pewno
      prezentuja sie lepiej niż na zdjęciach; fason jak dla mnie - bardzo fajny, ale
      osobiście wolałabym taką z miękkiej matowej skóry i paskiem zamiast łańcucha, w
      tej jest "za dużo dobrego naraz";
      --
      che Bambola!
      www.youtube.com/watch?v=uF113hyi0yI&feature=related
    • hotally 31.07.09, 20:47
      w redfordzie w Wawie

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • bupa1 31.07.09, 20:02
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • lesialesia 31.07.09, 20:26
      bupa, mnie też jakoś sposób bycia Ally nie porywa, ale z Was dwóch to Ty masz
      gorzej w głowie- ciągniesz sie za nią jak smród po gaciach.
      --
      pantarej to samiec pantery, rzecz jasna.
    • bell82 31.07.09, 20:36
      bupa1 vel snobka30 juz nudna jestes z tym dogryzaniem Ally..
    • bupa1 31.07.09, 20:42
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • ofelia1982 31.07.09, 20:26
      Mi się torebka nie podoba na zdjęciach, ale pewnie w rzeczywistości
      i wypchana może byc ciekawa.
      ja zazdroszczę Ally, że stac ją na takie rzeczy, ale zastanawiam się
      skąd dziewczyna w wieku 20-25 lat (chyba) kupuje markowe torebki i
      ciągle podróżuje dookoła świata...
      ...
      ...tu się uśmiecham:)
    • hotally 31.07.09, 20:36
      Ciesze się, że wg Ciebie tak młodo wygladam ;))))
      Studia skończyłam kilka lat temu ;)

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • ofelia1982 31.07.09, 20:43
      ano bardzo młodo zatem!
    • bupa1 31.07.09, 20:36
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • ofelia1982 31.07.09, 20:45
      ale mnie to za bardzo nie obchodzi tak naprawdę:)
      Mówię tylko, ze trochę zazdroszczę, bo ja za swoją pensję spłacam
      kredyt, a moja rówieśniczka kupuje Pradę:) no ale tak już jest i nic
      nie poradzisz
    • hotally 31.07.09, 20:49
      jedni kupuje mieszkanie, inni pradę ;]

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • hotally 31.07.09, 21:05
      Są jeszcze przeceny w Stanach???
      Pamiętam ze rok temu byłam ok 10 sierpnia i wszędzie były juz pustki, wchodzily
      nowe kolekcje. Lecę w najbliższą niedzielę...

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • zettrzy 31.07.09, 21:16
      byly masywne w lipcu, ale teraz tez sa
      ostatnio tutaj wszystko jest zreszta na przecenie, na okolicznosc
      kryzysu, lud nic nie kupuje, jedynie second handy robia interes -
      sama pchnelam jakies piec torebek, mam teraz troche miejsca na
      nowe ;)
      --
      reszty nie trzeba

      MAKE STYLE NOT WAR
      http://emoty.blox.pl/resource/knitting.gif
    • hotally 31.07.09, 21:17
      no to jest nadzieja ;]

      --
      Ally von Boska
      aluh.fotolog.pl
    • bupa1 31.07.09, 21:43
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • gabrielafrancuz 31.07.09, 21:46
      Powiem tylko jedno: omfg.
      --
      ULICA
      SZAFA
    • umaa 10.08.09, 15:06
      brzydka, lepiej zbieraj na chanel :)
    • beata.1968 11.08.09, 19:41
      torebka nie podoba mi się.ale jedzonko przygotowywane przez Ally wygląda
      nadzwyczaj apetycznie...wprosiłabym się na obiadek.oglądam bloga Ally właśnie
      żeby zobaczyć co dobrego gotuje a jedyne czego jej naprawdę ZAZDROSZCZE to
      podróże.nigdy nie mam wystarczająco pieniędzy i urlopu żeby tyle podróżować.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.