czerwona kuchnia+biale kafelki...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • witam! jak sadzicie, czy do czerwonej kuchni z lakierowanego MDF beda
    pasowaly biale kafelki z czerwonymi fugami? ktos podsunal mi taki pomysl,
    zastanawiam sie, jak to bedzie wygladalo... bede wdzieczna za wszelkie uwagi,
    pozdrawiam
  • 25.04.06, 11:37 Odpowiedz
    Zastanów się czy taka czerwona kratka z fug nie wprowadzi bałaganu wizualnego.
    Mnie osobiście nie podobają sie jasne kafelki z ciemnymi fugami. Taki trochę
    oczopląs. Ja bym zrobiła do czerwonej kuchni białe kafelki z białymi fugami.
    Możesz wtedy jeszcze poszaleć z dodatkami.

    --
    s5.bitefight.pl/c.php?uid=17706
  • IP: *.europe.hp.net

    Gość: krop 25.04.06, 14:36 Odpowiedz
    Mam taki zestaw ale z jasnymi fugami (i duże płyty glazury, 60x30) i meble też
    nie całe czerwone tylko część czerwona, część jasnokremowa. Do tego
    czerwono/jasnokremowe karo na podłodze. Wygląda oszałamiająco ;-) Takze
    polecam, aczkolwiek te czerwone fugi to raczej zły pomysł.
  • IP: *.europe.hp.net

    Gość: krop 25.04.06, 14:56 Odpowiedz
    Dodam że na podłodze mam czerwone fugi i tam wygląda to dobrze - ale to dlatego
    że jest szachownica z jasnych i ciemnych płytek, z samymi jasnymi wyglądałoby
    to źle
  • 25.04.06, 22:48 Odpowiedz
    dziekuje bardzo za opinie, tez srednio podobal mi sie pomysl z czerwonymi
    fugami do bialych kafelek. Kafelki na sciane sa wymiarow 20x25 w delikatne
    fale, i tu chyba zrobie biale fugi. Natomiast na ziemi beda kafle czarne 33x33-
    co sadzicie o czerwonych fugach do czarnych kafli podlogowych? bede wdzieczna
    za wszelkie sugestie:)
  • IP: *.robbo.pl

    Gość: blueble 25.04.06, 23:04 Odpowiedz
    Naprawdę podoba Wam się kolor czerwony w kuchni? Czemu nie pomarańcz albo
    śliwka? Czerwony kojarzy mi się nieodparcie z PRL-em, ale to chyba kwestia
    wieku (mojego naturalnie).
  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gość: Krop 26.04.06, 01:51 Odpowiedz
    Czerwień czerwieni nie równa... Z PRLem to mi się kojarzy płyta wiórowa
    laminowana, z laminatem udającym drewno. I do tego plastikowe klamki. A kolor
    czerwony podoba mi się zawsze i wszędzie, sypialnię też mam czerwono-zieloną
    (oba bardzo intensywne). I zyc sie chce ;-)
  • 26.04.06, 08:29 Odpowiedz
    zrób amarantowe albo bordowe przełamane szarością :)
  • 26.04.06, 08:47 Odpowiedz
    bardzo dobry pomys z tą kuchnią
    pasuja do niej kafelki białe z bialą fugą ,na przykład połozone w caro 10x10
    wysle ci zdjecia na priv takiej kuchni
    ocenisz czy warto
    --
    www.kuchnia.ir.pl/
  • 26.04.06, 09:09 Odpowiedz
    wysłałem zdjecia ale przepraszam z problem
    nie sprawdziłem wagi zdjec
    maja po 1,5 MB
    moze byc problem ze sie beda długo sciagac
    --
    www.kuchnia.ir.pl/
  • 26.04.06, 09:26 Odpowiedz
    kuchnia.ir.pl napisał:

    > wysłałem zdjecia ale przepraszam z problem
    > nie sprawdziłem wagi zdjec
    > maja po 1,5 MB
    > moze byc problem ze sie beda długo sciagac

    zdjecia niestety nie doszly:(((( ale bardzo dziekuje za pomoc...
    prosze jeszcze o opinie co do podlogi-czarne kafle 33x33 + czerwone fugi? czy
    to bedzie pasowalo?
  • 26.04.06, 09:30 Odpowiedz
    Gość portalu: blueble napisał(a):

    > Naprawdę podoba Wam się kolor czerwony w kuchni? Czemu nie pomarańcz albo
    > śliwka? Czerwony kojarzy mi się nieodparcie z PRL-em, ale to chyba kwestia
    > wieku (mojego naturalnie).

    tak jak ktos napisal-czerwony czerwonemu nierowny... a o czerwonej kuchni
    marzylam od dawna. szczerze mowiac z PRL-em kojarzy mi sie kolor brazowy-mialam
    wtedy brazowa kanape, brazowa wykladzine, brazowy fotel, brazowe zaslony itd.
    z tego tez powodu ja akurat unikam brazu w urzadzaniu mieszkania. ale to juz
    kwestia gustu, o o gustach jak wiadomo sie nie dyskutuje;)
  • 26.04.06, 09:56 Odpowiedz
    wysłełem zdjecia o 9 30
    moze ida piechotą
    ale powaznie
    moze admin nie uzna tego z spam
    w ojej stopce jest link do strony z ta kuchnią
    i login tez jak wpiszesz to otworzy sie strona
    a moze odjda zdjecia?
    daj znac czy ci sie podoba
    --
    www.kuchnia.ir.pl/
  • 26.04.06, 10:01 Odpowiedz
    wlasnie zobaczylam ta kuchnie-przyznaje, ze bardzo fajnie to wyglada, wiec
    mysle ze zdecyduje sie na ta opcje:) dzieki:)
    nurtuja mnie jeszcze kafle podlogowe, na pewno chce by byly czarne-taki moj
    bzik;) tylko jakie fugi wybrac?
  • IP: *.robbo.pl

    Gość: blueble 27.04.06, 10:30 Odpowiedz
    Chyba namieszałam swoim postem. Bardzo lubię czerwony i wygląda na to, że jest
    obecnie bardzo modny. Napisałam, że czerwony kojarzy mi się z PRL-em, ze
    względu na wszechobecne wówczas czerwone, kuchenne dodatki. Plastikowe i
    tandetne - czy tak nie było?
    Sama mam kuchnię beżowo-niebieską, połączoną z pomarańczowym (intensywnie!)-
    przedpokojem. Lubię po prostu, inne niż podstawowe kolory, czyli inne niż black-
    red-white. Kolory złamane jakimś innym odcieniem. Np. czerwień z szarym albo z
    przydymionym szkłem.
    Kuchnia, która jest pokazana na zdjęciach jest bardzo ładna ale zauważ, że
    podłoga jest w beżu. Czyli black-red-white zostało złamane.
  • 28.04.06, 08:18 Odpowiedz
    spróbuj rozwazyc nastepujaca opcje :
    fronty czerwone matowe zrobione z melaminy + PCV do krawędzi
    korpusy mebli wykonane z płytu meblowej w kolorze antracyt
    blat 3,8 mm w kolorze granit szary
    jesniejszy lekko od korpsów,ale grajacy z nim kolorystycznie
    podłoga równiez w odcieniu szarości ale troche ciemniejsza od blatu
    kuchnia praktycznie zrobiona w dwóch kolorach czerwono -szarych
    polecam do przemyslenia

    kafle czarne na podłosdze bedą niepraktyczne
    a juz blatu z tym nie zgrasz

    na mojej realizacji podłoga była w bezu ale dlatego ze juz taka zastalismy
    --
    www.kuchnia.ir.pl/
  • 01.05.06, 20:02 Odpowiedz
    > nurtuja mnie jeszcze kafle podlogowe, na pewno chce by byly czarne-taki moj
    > bzik;) tylko jakie fugi wybrac?

    dobierz do koloru kuchni - moim zdaniem albo białe albo czerwone (ale uwaga!
    ilość odcieni czerwonych fug jest ograniczona i może się "gryźć" z odcieniem
    mebli) obydwa kolory będą ładnie pasowały do czarnego. na pewno nie czarne i nie
    szare fugi - do czarnych kafli po prostu brzydkie.

    --
    Musisz się zawsze róży bać, która ustami
    Jest rany, co się wewnątrz ciebie wciąż rozkrwawia

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

DOMOSFERA.PL POLECA:

Kawalerka dla studentów

Ciekawie urządzone mieszkanie w Białymstoku o powierzchni 33 m2.

Rowerowe poroża

Co zrobić ze starej kierownicy i siodełka? Modne poroże na ścianę!

Stylowe mieszkanie

Zobaczcie stylowy, nowoczesny i elegancki apartament w Warszawie.

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.