Co na ścianę w kuchni? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jak w temacie - szukam pomysłu na wykończenie ścian w kuchni - pomiędzy
    szafkami dolnymi a wiszącymi, za kuchenką itp. Nie do końca jestem przekonana
    do glazury a nie mam doświadczenia z innymi "materiałami" na ścianach
    kuchennych. Chciałabym, żeby było to dość trwałe ( więc raczej nie tapeta) i
    łatwe do utrzymania w czystości. Szafki kuchenne będą nowoczesne, proste.
    Będę wdzięczna za podpowiedzi:)
    • Dołączam się do prośby :)
    • Gość: Avea IP: *.itpp.pl 20.09.06, 15:24
      Do nowoczesnej kuchni świetnie pasuje na ścianę np. laminat lub fornir (jeśli kuchnia ma elememty z forniru.) Inne rozwiązania to szkło, stal, wszystko zależy od materiałów użytych do wykonania samej kuchni.
      pzd.
      • gdzie mozna kupic takowe...?
        • od niedawna mam nowoczesną kuchnię (trochę aluminium,inox itp) i ściany
          wykończyłam płytami ze stali nierdzewnej (kolo kuchenki) i z mlecznego szkła
          hartowanego. wszystko kupiłam w IKEI.seria IMPERATIV.wygląda super,niedrogo
          kosztuje i w górnej listwie można zamontować np. haczyki z tej serii na różne
          przybory kuchenne.oceńcie mój wybór i odpiszcie .pozdrawiam
          • Gość: Małgoś do ika 2409 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.09.06, 08:27
            Mam pytanko odnośnie tego szkła hartowanego, jak ono sprawuje sie w kuchni w
            zyciu codziennym ( czy czesto trzeba biegac ze szmatka i wycierac po kazdym
            gotowaniu lub smazeniu) pozdrawiam
            • Małgoś! niestety nie potrafię jeszcze odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo
              wprowadzam się do mojego nowego domku dopiero za 2 tygodnie, ale jestem pełna
              nadziei, że to szkło i metal nie będą wymagały niczego więcej niż
              dotychczas.teraz też muszę myć kafelki po każdym smażeniu, bo to jednak wygląda