Dodaj do ulubionych

ELIDEL - Stosowałyście ?

02.04.07, 18:04
Witam ! Dzisiaj byłam u aregologoa z moim brzdącem który ma 5 i 1/2
miesiąca , byłam ponieważ miał następujące problemy ze skórą : - w główce
miał jakby łupież tzn. takie białe płatki - na skroniach suche placki
czerwone które napewno go swedziały , następnie na tułowiu ma także wysypkę .
Ogólnie rzecz biorąc do d..y !! Lekarz przepisał ELIDEL , Ketotifen ,
Clemortinum . Najbardziej zastanawia mnie ten ELIDEL Stosowałyście tą maść ?
Proszę was o opinie wasze!
Edytor zaawansowany
  • bzik33 02.04.07, 22:27
    Hej! Ja własnie stosuję-córcia ma 5 miesięcy.Nasza alergolog powiedziała,że to
    jedna z lepszych masci i co najważniejsze niesterydowa.Jak chcesz cos wiedziec
    wiecej,to pytaj smile
  • kacpergt 03.04.07, 22:20
    Do Bzik33 - Pytam daltego ponieważ czytałam o tej maści straszne rzeczy.
  • soltyska5 20.04.07, 16:02
    Witaj. Z dziećmi nie mam takiego problemu i na całe szczęście. Z tym że ja
    stosowałam ten krem ale tylko i wyłącznie na twarz, jestem alergikiem od
    urodzenia. Powiem tak, kremu tego nie stosuje się długotrwale i napewno nie
    zaszkodzi, wiadomo że o różnych lekach słyszy sie różne rzeczy, nie przejmuj
    się, uważam że gdyby lekarz nie widział potrzeby nie zapisał by go Twemu
    dziecku. Nie przesadzaj tylko z nakładaniem dużej ilości kremu i nie bój sie
    krem jest bardzo dobry i naprawdę pomaga. Bardzo sie cieszę że lekarze odchodzą
    od stertdów, ponieważ bardzo niszczy skórę. Pozdrawiam
  • ziutuk 30.04.07, 11:00
    Mojego syna , z polecenia pediatry smaruję maścią Vratizolin. Liszajowate, czerwone placki po nim znikają.
    A jeśli chodzi o ELIDEL to moja pediatra ODRADZA!!!!.
    Tu masz linka poczytaj sobie:
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=659&w=58321035&a=58420411
  • mamalergika 14.06.07, 12:43
    ja swoja córcię posmarowałam tym kremem kilka razy, a potem leczyłam ją z tego
    powodu przez kolejne dwa miesiące ponieważ zmiany na skórze które zrobiły jej
    się na smarowanych miejscach przeszły na pół ciałka, Ale to było kilka lat temu
    i wtedy alergolog mi to przepisał, a teraz nawet moja pediatra powiedziała, że
    to świństwo i nie powinno sie stosować bo wywołuje różne skutki uboczne.
  • irka15 14.07.07, 18:17
    Mi odradzala znajoma farmaceutka w aptece oraz niezaleznie dermatolog.
    Ja sie zdecydowalam na steryd.

    Pozdrawiam
  • walczakowa3 25.07.07, 10:53
    stosowałam ale odstwiłam i ciesze się bardzosmileto paskudna maść która ( w
    przypadku mojej córki która ma candiddie) powodowała że w toksyny nyły jeszcze
    bardziej " wchłaniane" do środka, teraz smaruje ja Ozonellą i jestme bardzo
    zadolowola
  • jaaga2 01.08.07, 16:03
    smarowałam moją córeczkę przez ok. miesiąc, miała wtedy 5 miesięcy(teraz ma 3
    latka) i tylko ta maść jej pomogła, żadna dieta i inne kosmetyki, byłam
    szczęśliwa, że lekarka przepisała mi tą maść, bo byłam już załamana stanem jej
    skóry.....obecnie mam zdrową córeczkę,która prawie wcale nie choruje, bez
    alergii, żadnych wysypek.....pozdrawiam
  • dziamulla 13.08.07, 11:26
    Zanim zastosujesz, powinnas byc swiadoma zagrozen, a niewatpliwie
    sa. po piewsze elidel jest dla dzieci, ktore ukonczyły 2 rok zycie,
    producent nie badał dzieci młodszych i sam odcina sie od
    ewentualnych skutków ubocznych, a moga to byc nawet nowotwry, bo
    niestety takie przypadki odnotowano (poszperaj na necie - znajdziesz
    wyniki). Jest to lek ponoc mniej szkodliwy, ale tez nowy, i nie do
    konca sa zbadane jego skutki dlugofalowe. Komisja Europejska ze
    wzgledu na przypadki zachorowan na nowotwory uznała , ze powinien to
    byc lek tz. drugiego tła, czyli takie, kiedy inne juz zawodza. Na
    ostatnich zjazdach alergologów ustalono, ze powinien byc
    bezwzglednie podawany o 2 roku zycie. Podejrzełam ,ze nie bez
    znaczenia jest tez powierzchnia skory iczestotliwosc uzywania. Taka
    jest moja wiedza i opinia na ten temat. Sama jestem mama 8
    miesiecznej dziewczynki z baaaaardzo zaostrzonym azsem (80% ciałka)
    i tez stałam przed tym dylematem ale stwierdziłam, ze za 10 lat nie
    bedzie komu przepraszac za ewentualne skutki uboczne, a pretensji
    nie bedzie do kogo miec, bo przeciez producent wyraznie napisał w
    ulotce, ze od 2 roku zycia. Sterydy z nautury tez sa złe, ale
    przynajmniej znane od 60 lat. Zastanów sie. Decyzja i tak nalezy do
    Ciebie, ale wiedz przynajmniej o tych watpliwosciach.Pozdrawiam i
    scisskam i powodzeniasmile
  • pyska32 13.08.07, 16:11
    Lekarze z Kliniki Dermatologii AM w Gdańsku przepisali tę maść dla
    mojej 2,5 latki .Kazali smarować dziecku twarz 2 razy dziennie
    (miała zmiany związane z wirusowym zapaleniem skóry ).Nie
    posmarowałam ani razu , właściwie nawet jej nie wykupiłam.Na zdrowy
    rozum - maść o działaniu podobnym jak steryd , a nie będący nim ,
    musi być jeszcze gorszym świństwem. Smarowałam tylko alantanem i
    skóra na twarzy doszła do siebie. Trwało to tylko 2-4 dni dłużej .
  • rafswawa24 01.04.09, 00:04
    Co ty gadasz za glupoty ...badania byly przeprowadzone randomizowane wieloosrodkowe podwojnie zaslpeione u dzieci od 3 do 23 msca i wykazaly redukcje swiadu po 2 dobie o 30% a po 4 dobie 50% zreszta zostal bardzo szczegolowo przebadany.Novartis zajal sie doniesieniami jesli chodzi o chlonniaki i oficjalna informacja jest taka ze nie potwierdzono wystepowania chloniakow i nowotworow ale monitoruja to bardzo dokladnie!!!
  • me_mme 14.08.07, 11:29
    Stosowałam - w momencie najbardziej nasilonego AZS, gdy dziecko tygodniami już
    nie spało po nocach, tylko drapało się do krwi i płakało ze zmęczenia. I wtedy
    Elidel był jedynym lekiem, który pomagał.
    Obecnie - już chyba od roku nie stosuję (mała ma teraz 3 lata).
    Owszem, zmiany AZS nadal się pojawiają, ale nie stanowią już takiego problemu,
    córeczka dużo rzadziej się drapie, prawie w ogóle już nie rozdrapuje zmian do
    krwi i śpi spokojnie w nocy.
    Także nie ma potrzeby stosowania Elidelu.
    Uważam, że jeśli zmiany są bardziej natury kosmetycznej (brzydka skóra, czerwone
    suche placki) - to lepiej z Elidelu zrezygnować, gdyż nie jest on obojętny dla
    organizmu dziecka. Zresztą, zbyt częste jego stosowanie - może spowodować, że
    skóra przestanie reagować na ten lek.
    Jeżeli już naprawdę nie ma wyjścia i trzeba zastosować Elidel - to smaruje sie
    jedynie miejsca zmian i to bardzo cieniutką warstwą
  • e-milka4422 13.01.08, 23:16
    Oddam krem Elidel(za darmo).Opakowanie jest już otwarte od
    ok.2tygodni.Osobie,której ten krem był kupiony nie służy-
    zainteresowanych proszę o kontakt do 20stycznia.Pozdrawiam
  • aloha70 15.01.08, 00:16
    Witam . rozuiem ze pani jest on niepotrzebny , a mnie jest bardzo jezeli
    niejest to broblem to z góry bardzo dziekuję.
  • aloha70 15.01.08, 01:47
    przepraszam ,zapomniałam podać adres;Marta Cywińska. Warszawa
    ul.Konopczyńskiego 5/7m 23 .kod 00-335 w-wa. oczywiście za rzesyłkę zapłacę
    ,pozdrawiam .
  • 38sandra.easy 09.11.08, 15:24
    WITAM,
    ODDAM ELIDEL 1% CREAM 100G. (ważny do 4.2009r.)
    ORGINALNE OPAKOWANIE, NIE OTWARTE, KUPIONE W NIEMCZECH.
    NAJCHĘTNIEJ OSOBIE ,KTÓRĄ NIE STAĆ JEST NA TAKIE DROGIE LEKI A KTÓRA WYMAGA LECZENIA.
    Sama osobiście kiedyś stanęłam przed takim wyborem sterydy czy elidel.
    Niestety z braku pieniędzy wybrałam sterydy.
    Dopiero kuzynka z Niemiec mi pomogła. Ja już tej maści nie potrzebuję. Dlatego chcę POMÓC i oddać ją za darmo.
    Proszę w e-mailu opisać dla kogo będzie ta maść,podać adres gdzie mogę ją wysłać i numer telefonu. (chcę aby trafiła do osób naprawdę potrzebujących ją)
    Mój e-mail sandra.w@op.pl
    Pozdrawiam, Sandra - Wrocław
  • kawusia111 01.05.09, 21:24

    nam pani alergolog przepisała również maść elidel i syrop ketotifen
    czytając Wasze posty sama nie wiem czy mam go używać!!!!
    Zdązyłam wykupić recepte (dosyć sporo kosztowała ta maść) i sama nie
    wiem co robić!!!

    --
    http://tinyurl.com/92bpf2
  • e-agnieszka30p 05.05.09, 13:51
    Moja córeczka miała około roku jak lekarka przepisała jej Elidel.Posmarowałam ją
    oczywiście i przez jakiś tydzień kuracja była zadowalająca. Niestety na nóżkach
    tam gdzie smarowałam Elidelem - ZOSTAŁY BIAŁE ODBARWIONE PLAMY. Teraz moja
    córeczka ma 4 latka i na nóżkach białe plamki.Od Elidelu właśnie (niczym innym
    jej nie smarowałam).Ja osobiście odradzam ale poradź się może innego lekarza.
  • peilin 30.05.09, 20:23
    Ja stosuje. Alergolog mojego dziecka uwaza, ze lepsze to niz sterydy.
    Pytalam kilku lekarzy i wszyscy twierdzilie, ze doniesienia o
    wystepowaniu chlonniaka sa niepotwierdzone tzn nie ma wciaz
    wiarygodnych badan, ktore by to potwierdzaly.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka