Dodaj do ulubionych

Nocne autobusy do poprawy

01.08.10, 22:11
Najciekawsze z tego artykułu jest ostatnie zdanie: "Ale organizatorem
transportu od tego roku jest Urząd Miasta i to on musi podjąć decyzję." Czyżby
był to krok wstępny do prywatyzacji KM Płock?

--
Nad wszystkim czuwa gospodarz domu. Nie da on
krzywdy zrobić nikomu
Edytor zaawansowany
  • Gość: KUUUUU IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.10, 23:54
    To oczywiście chwyt kampanii wyborczej naszego kochanego prezydenta Mirosława
    Milewskiego, który zamiast zmieniać Płock woli walić pieniądze na beznadziejny
    koncert Hitów na czasie ale nie tylko: mylą mu się barwy klubu Wisły (mimo, że
    nie jestem kibicem też to zauważyłem). Teraz powie, że zmienia dla nas trasy, a
    to tylko dlatego żeby ludzie go za to podziwiali i wybrali w kolejnych wyborach.
    Postawmy na kogoś innego kogoś kto już teraz wytyka błędy i niedopilnowania.
    Ludzie prezydent Milewski nic dla Płocka nie zrobił poprawia tylko to co
    wymyślili jego poprzednicy i sam się pod tym podpisuje. Przez 4 lata nie
    naprawiał dróg nagle przypomniało mu się, że w drogach są dziury i trzeba je
    łatać? Nie przecież zaraz zacznie się kampania i trzeba się wykazać...
  • Gość: wujek dobra rada IP: *.se 02.08.10, 00:20
    A Ty Wojtku co robisz? Prowadzisz kampanie w internecie.

    Proponuję wszystkim mieszkańcom Płocka małą wycieczkę krajoznawczą do
    pobliskiego Włocławka, rządzonego przez kolegę z partii Wojtka Hetkowskiego. Jak
    zobaczą to upadające miasto, to dwa razy szybciej wrócą niż tam jechali i będą
    dziękować w duchu, że mieszkają w Płocku.
  • Gość: KUUUUU IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.08.10, 07:57
    Wojtek prowadzi kampanie społeczną wspieraną przez młodzież Jeżeli będziemy
    odpowiadać za błędy innych to nigdy nie będzie dobrze. Wybierzmy znowu
    Milewskiego na urząd niech nam Płock sprywatyzuje będzie najlepiej. Czy wszyscy
    słyszeli o pomyśle w sprawie Petropolu, jeżeli nie to niech się dowiedzą...
  • Gość: płocczanin IP: *.plock.mm.pl 02.08.10, 08:10
    Z Rege mówi prezes... to już nie jest autobus lecz więźniarka... tacy
    groźni ci miłośnicy, no, no.

    A jak ludzie wracają ze spotkań z Playbekiem pod szmatą? Na pieszo?
  • Gość: doprava IP: *.251.c77.petrotel.pl 03.08.10, 12:48
    Ludzie! Cuda się dzieją! Wreszcie coś pozytywnego wyszło poza mury KM Płock! Oby tak dalej! Już kilka lat temu na Płockim Forum Komunikacyjnym omawialiśmy sprawę linii nocnych, zaproponowałem takie rozwiązanie - plockibus.phorum.pl/viewtopic.php?p=2078#2078. Podstawową zasadą pomysłu jest, aby wszystkie autobusy spotykały się w nocy na jednym wspólnym przystanku w śródmieściu o jednej porze. Tak robi się przecież wszędzie na świecie, właśnie po to, aby zapewnić w nocy dojazd właśnie zewsząd dowsząd - jak wspomniał pan prezes (brawo!). Najlepiej, aby ze wspólnego przystanku odjeżdżały o łatwych do zapamiętania porach, np. o pełnych godzinach (0.00, 1.00, 2.00, 3.00, 4.00), o północy i parzystych (0.00, 2.00, 4.00), o północy i o nieparzystych (0.00, 1.00, 3.00) itd. A można jeszcze ciekawiej (pomysł niemiecki): 0.00, 1.11, 2.22, 3.33, 4.44 (częstotliwość co 71 minut). Na węzeł przesiadkowy zaproponowałem przystanek w al. Jachowicza przy hotelu Petropol (oficjalnie Jachowicza Bielska w stronę al. Kilińskiego), ale dobrym miejscem byłaby również ul. Kwiatka. Trasy linii musiałyby zostać zmienione, np. 100 z Winiar przez Kostrogaj do Petropolu i dalej przez Stare Miasto, dworzec PKP, Międzytorze na Podolszyce, a 101 np. z Borowiczek przez Podolszyce, Wyszogrodzką, Spółdzielczą, Piłsudskiego i Jachowicza do Petropolu i dalej przez Stare Miasto na Radziwie i do Gór (Górek). Schemat jest tu: www.escokwu.com/doprava/schematy/plan/NOCAKI601001.gif. Tworzyć kolejną linię nocną (103), bez nawiązania na trzy pozostałe, pozbawione jest sensu. Miejmy nadzieję, że coś wreszcie dobrego zrobią w naszej szanownej KM Płock. Pozdrawiam!
  • zjadowity 03.08.10, 21:09
    Proszę sprawdzić trasy - WSZYSTKIE mają "pętlę" na Kostrogaju. Jaki
    zakład w tym rejonie pracuje całą dobę ???
    Proszę też sprawdzić godziny odjazdu z przystanku "Przemysłowa
    Kostrogaj" :
    100 - 3.42
    101 - 23.50 , 2.38
    102 - 23.54 , 3.09
    Wychodzi na to, że 101 i 102 są po prostu tylko po to, aby rozwieźć
    kierowców kończących 2 zmianę.
    A teraz porównajmy godziny przyjazdu na ten STRATEGICZNY przystanek
    100 - 4.05
    101 - 1.07 , 3.54
    102 - 0.57 , 4.10
    Zatem linie 100,101,102 mają dowieźć kierowców Kompromitacji
    Miejskiej na 1 zmianę
    Kiedyś linie nocne miały trasy i rozkłady dla "cywilnych" pasażerów,
    a kierowców woziły tzw. "erki" ale najwidoczniej w ramach
    oszczędności zlikwidowano linie dla obcych, a "erki" przekształcono
    w linie nocne i nadano im normalne oznaczenia.

    A że zbliżają się wybory..... to i 103 może nam się pojawić a może i
    104,105, wszak numerów wolnych jeszcze trochę zostało.
  • Gość: gors IP: *.adsl.inetia.pl 03.08.10, 21:14
    a nie plewy
  • zjadowity 03.08.10, 21:28
  • Gość: wiechu IP: *.132.c68.petrotel.pl 04.08.10, 01:03
    A jakże się Pan Prezes wytłumaczy z tego iż brakuje wozów do obsługi linii ?!
    Pewnie byście jeszcze pocieli jakieś kursy, szkoda że już nie ma co.. :(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka