Dodaj do ulubionych

Powstał zespół, który będzie wspierał MZD

10.03.11, 07:21
Właśnie, po cholerę Ale najpierw trzeba rozpędzić co niektórych z MZD, czyli Witczewską i Goździkowską (Uniwersytet Trzeciego Wieku). Ma chyba z 70 lat, ale dalej mąci. Przede wszystkim za urągający standardom stosunek do petenta i brak kompetencji.
Edytor zaawansowany
  • ag64 10.03.11, 07:42
    Włodarze miasta powinni zastanowić się nad poszerzeniem al.Jachowicza i Kobylińskiego od Otolińskiej do Łukasiewicza do trzech pasów jezdni, ponieważ niedługo nie da się jeździć tym ciągiem komunikacyjnym w godzinach szczytu
  • Gość: pikuś IP: *.020.c64.petrotel.pl 10.03.11, 07:51
    Poczekaj.
    Płock nie może być dalej budowany jako miasto przy jednej ulcy wzdłóż miasta.
    Tak jak planują już teraz a tak też chciałeś/aś/ niech zrobią drogę od ronda WP do ronda przy Budmacie i przebudują to rondo.
    No i oczywiście Graniczną, Otolińską i Targową - tu obawiam się czy to będzie to co trzeba? Czy nie będzie to przebudowa typu ul. Wyszogrodzka lub Mickiewicza???
  • Gość: p IP: *.145.c94.petrotel.pl 10.03.11, 09:39
    "Marek Wysokiński (starszy specjalista ds. inżynierii ruchu w MZD)"
    Racja, niech w koncu popracuje... :)
  • Gość: inż.W.K. IP: *.adsl.inetia.pl 10.03.11, 09:47
    zarzucanie pani Goździkowskiej braku kompetencji to zwykłe swiństwo, tak kompetentnej osoby długo nie bedzie w MZD, to osobiste rozgrywki
  • Gość: 1234 IP: *.204.c88.petrotel.pl 10.03.11, 11:59
    Do jasnej anielki , pytam po raz kolejny : PO CO NAM TO MZD?
    Pan viceprezio pisze ze aby wspierać MZD powstaje zespół.
    Pan prezio powołuje, utrzymuje stanowisko i kilka etatów wokół niego tzw. Pełnomocnika ds. strategicznych rozwiązań komunikacyjnych, który ma się zająć najważniejszymi inwestycjami drogowymi, ostatnio przejęli zadanie "Otolińska"
    To już dwie instytucje które będę "pomagać " czytaj robić za MZD. To w takim razie czy MZD bedzie zajmowac sie tylko zbieraniem haraczu za reklamy ?
    Czy tam pracujące osoby będą tylko bąki zbijać?
    Czy to nie powlielanie, marnotrawienie pieniędzy?
  • Gość: menel IP: *.182.97.53.nat.umts.dynamic.eranet.pl 10.03.11, 13:09

    W artykule stoi:
    "Jest to interdyscyplinarny zespół osób, złożony m.in. z projektantów, architektów, policjantów, strażników miejskich oraz urzędników zajmujących się szeroko rozumianymi problemami komunikacyjnymi w mieście" - informuje wiceprezydent.

    ale w podanym kilka linijek wcześnie składzie imiennym nie uświadczysz:
    projektantów, architektów, policjantów, strażników miejskich. Zdziwił mnie zresztą niezmiernie pomysł inkorporacji strażników miejskich do ciała mającego zajmować się problematyką, którą straż miejska się nie zajmuje i zajmować nie chce. Ale może "rozchodzi się" o zapewnienie możliwie szerokiej "interdyscyplinarniości " właśnie.


    Po czym dodaje: - "Podczas spotkań analizowane są propozycje zarówno drobnych, jak i większych zmian w zakresie organizacji ruchu drogowego, w tym głównie możliwość i zasadność ich realizacji (zakres prac, bariery, koszty, terminy itd.). Analizie poddawane są pomysły zarówno specjalistów, samych mieszkańców, radnych jak i przedsiębiorców. Podczas pierwszych spotkań omówiono propozycje radnych oraz te przedstawiane kilka miesięcy temu na łamach "Gazety Wyborczej""- tłumaczy Buczkowski.

    czyli kolejne podejście do radosnej zabawy w składanie puzli z pochodzących z różnych pudełek ale przy braku obrazka - nie wiadomo co z tej układanki ma wyjść. Natomiast z góry wiadomo, co wyjdzie przy takich zasadach układania puzli. Nic wyjdzie, albo chaos i bałagan jak do tej pory.



    Więcej... plock.gazeta.pl/plock/1,35710,9228906,Powstal_zespol__ktory_bedzie_wspieral_MZD.html#ixzz1GCHUbrRI
  • Gość: dd IP: *.adsl.inetia.pl 10.03.11, 16:41
    kasy jest pzrzezciez pełno
  • Gość: z miasta IP: *.plock.mm.pl 10.03.11, 17:23
    Widać z tego faktu, że prezydent się obawia, lub ma wątpliwości aby dobrać się do WZD gdyż właśnie tam należy przewietrzyć stare pleśnie czego od lat domagają się ziomkowie z miasta. Przykładów na konieczność wietrzenia jest aż dosyć.
    Prezydent się podpiera społecznikami, tj ludżmi dobranymi dla społecznego działania zaś ten koordynujący zespól to w połowie składa się z biurokratów, a nie specjalistów. Przecież ci właśnie urzędnicy mieli i mają w swoich obowiązkach służbowych zadania o dla których ich teraz "powołano". Czy to nie zakrawa na żart? Nie rozumiem takiego działania.
    I po co kombinować skoro należy naprawić działania MZD. Przecież te postulaty obywatelskie, o których mówi się w informacji były od dawna jak nie od lat. I tu na tym forum.
  • Gość: z miasta IP: *.plock.mm.pl 10.03.11, 17:43
    Muszę coś jeszcze dodać. Ot taki przykład.
    Wiadomo, że tym przeklętym skrzyżowaniu Wyszogrodzka, -AK-JPII (obok Wisły) często zdarzają się wypadki drogowe i tzw. stłuczki. Były tez ofiary śmiertelne.
    Ludzie postulują, żeby:
    - prztasować znaki na jezdni i światła w ten sposób, aby stworzyć lewoskręt w AK.
    - na rampie sygnałów świetlnych zainstalować radar ze wskażnikiem szybkości (patrz Gostynin!) aby tych szaleńców wyhamować i karać za szaleńczą jazdę- były inne postulaty

    I ja sam w rozmowie z policjantem z drogówki prosiłem by sporządził notatkę służbową w sprawie zagrożenia na tym skrzyżowaniu. I wiecie co on mi odpowiedział? A to, że stosowne wnioski Wydział Ruchu Drogowego KM Policji już wysłał do UM w Płocku w tej sprawie. Dalej, powiedział, że na temat tego skrzyżowania mówi się w Wydziale od dawna i zagrożenie jest tam znane! Tak wynika z analiz. A wiec zagrożenie jest znane! Można powiedzieć, że Policja zrobiła to co do niej formalnie należało. jaki był ciąg dalszy ich wniosków - widzimy.
    Czy w takiej sytuacji nie należało by sięgnąć po wnioski służbowe wobec braku reakcji na wpływające wnioski do UM. Ktoś za nadanie im biegu odpowiadał... , ktoś zaniechał wykonania zadań służbowych...ktoś szkodzi.
    Czy w takiej sytuacji budowanie "tarczy ochronnej" nad niedbalstwem jest uzasadnione. czy nie lepiej zregenerować stosowny aparat by wystartował w problemy tak bardzo ważne dla miasta.
    Sorry za kielich żółci wylany na ten temat, ale przecież reakcja na fatalne zarządzanie jest jakby z automatu naturalna.
  • Gość: Obserwator IP: *.123.c74.petrotel.pl 10.03.11, 17:35
    A więc ci co nic nie potrafili wymyślić, działając w zesple mają coś wymyślić.
    Czekamy więc na wynik myślenia.
  • Gość: lolek IP: *.class97.petrotel.pl 10.03.11, 21:04
    WItczewska do widzenia, poszła sio! WYBITNY ZNAWCA UKLADU DROGOWEGO W PŁOCKU, DZIEKI JEJ WIELKIEJ WIEDZY PŁOCK STOI W WIELKIM KORKU! BRAWOOO!!! A DZIUR CORAZ WIĘCEJ....
  • Gość: menel IP: *.147.134.139.nat.umts.dynamic.eranet.pl 10.03.11, 21:28
    Ja nie jestem pewien czy sytuacja drogowa i stan dróg w mieście to wyłączna czy główna albo tylko znacząca zasluga pani M.Witczewskiej. Mimo że nie jestem jej fanem i mam zastrzeżenia do efektów pracy MZD pod jej kierownictwem, to jednak nie ją głownie obarczałabym za stan dróg w mieście. Ta pani była i jest tylko wykonawcą zadań z UMP z możliwościami ograniczonymi wysokością przyznanego budżetu.
    Ja za ten stan obarczam poprzedni wyjątkowo GŁUPI zarząd miasta, zwlaszcza prezydenta i wiceprezydenta ds inwestycji i jeszcze GŁUPSZĄ większość rządzącą w radzie miasta.
    Gdyby ktoś chciał wiedzieć dlaczego, to odsyłam do swojego wcześniejszego wpisu.
  • Gość: menel IP: *.147.134.139.nat.umts.dynamic.eranet.pl 10.03.11, 21:52
    ten wpis (z innego wątku) mialem na uwadze

    Remontów dużych nie będzie, ale za to jest tzw "molo", cały sezon wynajmu rusałki nie wiadomo po co, liczne festiwale dla przyjezdnej i miejscowej gawiedzi, doświetlona na kolorowo woda w Wiśle pod mostem, projekty tramwaju co go nigdy nie będzie, koszty obligacji do spłacania i piękne hasło promocyjne o mocy wrażeń - przynajniej to się sprawdza, bo jazda po dziurach wrażeń moc zapewnia niewątpliwie.
  • Gość: lolek IP: *.181.c86.petrotel.pl 12.03.11, 15:12
    tak racja
  • Gość: bij dziada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.11, 19:15
    skoro powstal zespol do wspierania mzd to moze powolamy jeszcze zespoly do wspierania innych jednostek a nawet spolek, mozemy tez powolac ruch spoleczny pt bezpartyjny blok wspolpracy z ratuszem
    na razie doradzalbym powolanie zespolu do wspierania tego zespolu do wspierania mzd !
  • Gość: menel IP: *.adsl.inetia.pl 13.03.11, 22:15
    Gość portalu: bij dziada napisał(a):

    > na razie doradzalbym powolanie zespolu do wspierania tego zespolu do wspierania
    > mzd !

    przypominam sobie, że niezbyt dawno temu pisałem coś o wynikach brain storming w sytuacji deficytu brains - stąd twoja propozycja wydaje mi się bardzo trafna.
  • Gość: bij dziada IP: *.070.c95.petrotel.pl 14.03.11, 10:53
    typowa metoda unikania rozwiazywania problemow jest powolywanie zespolow ds rozwiazywania problemow . powolanie zespolu sprzedaje sie nastepnie jako krok do rozwiazania problemu a rezultat ich "pracy" jako samo rozwiazanie .

    powolajmy wiecej zespolow moze herbata od samego mieszania stanie sie slodsza
  • henrykkreuz 14.03.11, 11:16
    Jak we łbie pusto, to tworzy się fikcyjne zespoły doradców, ekspertów których zadaniem jest tylko jedno: pozorowanie działania w celu utrzymania się matołectwa na powierzchni


    --
    Jedną rzeczą jest odkryć prawdę, inną zrozumieć ją, a jeszcze inną wszczęcie działania. Prawda jako taka nie ma wartości dopóki nie jest wykorzystana lub zastosowana.
  • hrabiapotocki 14.03.11, 15:00
    Rozwiązać ZDM (i kilka jeszcze innych tzw. jednostek orgaznizacyjnych, w tym MZGM-TBS i Muniserwis)) i powołać np. Zarząd Modernizacji i Naprawy Dróg. Skoro już jest zespół, nich powstanie z niego zarząd. Na czele takiego Zarządu niech stanie Miejski Inżynier Ruchu. Taki zarząd nie tylko będzie remontował drogi, ale także kooordynował inne prace (np. naprawy sieci ogólnomiejskich przechodzących pod ulicami, ustalał tymczasowe trasy komunikacji miejskiej czy też objazdy związane z remontami dróg). Dać takiej jednostce ODPOWIEDNI sprzęt (np. zlikwidować Muniserwis i przekazać sprzęt do remontu dróg Zarządowi). Będzie ni tylko oszczędniej, ale też PROFESJONALNIEJ (pod warunkiem, że w Zarządzie będa pracować PROFESJONALIŚCI, a nie osoby typu pani M.W.). A i budżet miasta na tym zyska.
  • Gość: bij dziada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.11, 16:36
    moze powolajmy uniwerslany dorazny zespol do spraw wspierania wszystkiego . bedzie on mogl byc rzucony na rozne "trudne odcinki"
    jak cos pierd....e w szkolnictwie to do szkol
    jak w inwestycjach to do inwestycji
    najciekawszy bylby zespol do spraw wspierania zespolu wspierajacego pelnomocnika ds strategicznych inwestycji drogowych w jego wspolpracy z zespolem do spraw wspierania wydzialu inwestycji .
    poniewaz piewszy zespol i drugi zespol moglby byuc ten sam wychodziloby na to ze ten zespol wspieralby sam siebie .jest to ze wszech miar godne podziwu jako realizacja zasady ze kazdy powinien troszczyc sie o wlasna d... !
    z punktu widzenia teorii organizacji jest to bieganie za wlasnym ogonem .
    szymon kobylinski popelnil kiedys taki rysunek na ktorym jegomosc krecil z wysilkiem korba jakiejs strasznie skomplikowanej maszynerii ktora napedzala mechaniczna lape ktora dzierżąc chusteczke wycierała temu kręcącemu pot spływający mu z czoła .tytuł brzmiał : maszyna do wycierania potu z czoła.

    czesc i chwała nowoczesnej organizacji ump !
  • hrabiapotocki 14.03.11, 16:42
    Najlepszym rozwiązaniem jest powołanie zespołu ds. zwalczania głopyuty i indolencji pozostałości po MM&comp. Naprawa tego, co ci "wybitni spece o wszystkiego" zpieprzyli zajmie obecnej ekipie dobre pół kadencji. To taka "świnka-skarbonka" pozostawiona w szafie przez Mirosława Mariana. Przy niej trup to małe miki, czyli Pan Pikuś.
  • Gość: bij dziada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.11, 17:06
    niestety szkód ktore wyrzadzil miastu mm nie da sie naprawic , nigdy !
    ostatnia nadzieja ze kra zabierze molo w tym roku odeszla. zemsta mileskiego została!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka