Dodaj do ulubionych

Płock wynajął agencję do promowania kultury

15.05.13, 22:29
20 kilka osób zatrudnionych w Wydziale Promocji, budżet Wydziału przekraczający ponad 20 mln! To należałoby rozreklamować, jako szczyt głupoty.
Myślę, że najwyższy czas podziękować panu Łakomskiemu dla dobra miasta! Szukać firmy i opłacać ją za to żeby samemu nic nie robić to jest bezczelność!
Edytor zaawansowany
  • Gość: Anton IP: *.play-internet.pl 15.05.13, 22:42
    SKANDAL.
  • Gość: skandal IP: *.138.c65.petrotel.pl 15.05.13, 23:01
    to mało powiedziane.Taczki gotowe.Chłopaki chyba kompletnie zwariowały.Panie derektorze Mikołaju Łakomski nie chcę być kasandrą ale derektorem się bywa.To zdanie mówiliśmy pana poprzednikom.Też poszli w siną dal.Pan też pójdzie.Najbardziej ciekawi mnie liczba uczestników Reggaelandu,którą pan podaje.Proszę dowody.Proszę bloczki jako potwierdzenie tych liczb.Redaktory z gw podają ,że np na pewnym festiwaliku było 15000 uczestników.Tylko kto to sprawdzi.Na radnych bezradnych nie liczę.Ciekawe jaki wpływ na to wszystko ma sekretarz.Wywalacie nasze pieniądze.Panie Prezydencie ale ma Pan doradców.Króciutka ławka kadrowa.Tragicznie krótka.
  • Gość: miller IP: *.009.c83.petrotel.pl 15.05.13, 22:58
    aż w UM powstanie komórka ds wyszukiwania i wynajmowania odpowiednich agencji
    takich dwóch, trzech jak Pokora z kumplem w Misiu kiedy wymyślali piosenki na różne okazje

    brak słów na to, co się w Płocku porobiło
    nie pomogą boże chęci, z gó..na bicza nie ukręci

    zatrudnia się pocioty i rodzinki, czyli tępaków w UM, to kto ma niby co robić?
    zatrudnia się agencję!!
  • Gość: do millera IP: *.138.c65.petrotel.pl 15.05.13, 23:13
    zamiast szukać agencji do promowania kulturki niech zlikwidują wydział Mikołaja Łakomskiego a kasę niech przeznaczą na zatrudnienie dobrych adwokatów.POwiecie po co dobrzy adwokaci?.Przeczytajcie sobie artykuł o roszczeniach spadkobierców działek na której za Mirosława Milewskiego wybudowano ORLEN ARENĘ.Może trzeba będzie szukać sporej kasy.Oj będzie się działo.Ciekawe czy pewien mój ulubieniec napisze interpelacyjkę.
  • Gość: Klawisz IP: 46.227.36.* 16.05.13, 07:23
    cytat:
    " nasze zadania to także turystyka, współpraca z zagranicą, zespół medialny, komunikacja społeczna, budowanie wizerunku miasta.
    "
    zgodzę się z turystyką, i współpracą z zagranicą - szczególnie Daleki Wschód, Chiny, fajnie było? :)


    bezczelność, kur... , bezczelność
  • emerica 16.05.13, 08:51
    No lepiej jakby zbudowal drugie molo za 30 milionow...

    I dobrze, ze cos sie dzieje. Czytajcie ze zrozumieniem - wartosc marketingowa tych przedsiewziec przewyzsza wklad. To tez niedobrze? Jest XXI wiek, miasta tez sie teraz promuja. Skoro pozyczka bankowa moze byc produktem, to miasto i jego wizerunek rowniez.

    Inna sprawa, ze nie wiem czy chcialbym odwiedzic Plock w oparciu jedynie o wpisy plocczan w internecie - wieczni malkontenci, malostkowi hipokryci. Nigdy nikomu sie tu nic nie spodobalo.

  • Gość: Osiecki Bogusław IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.13, 09:21
    do "emerica"

    I dobrze, ze cos sie dzieje.

    Coś??? I to wystarczy!!!???

    Czytajcie ze zrozumieniem - wartosc marketingowa tych przedsiewziec przewyzsza wklad. To tez niedobrze? Jest XXI wiek, miasta tez sie teraz promuja. Skoro pozyczka bankowa moze byc produktem, to miasto i jego wizerunek rowniez.

    Czy mógłbyś (mogłabyś) przetłumaczyć to na polski?

    Inna sprawa, ze nie wiem czy chcialbym odwiedzic Plock w oparciu jedynie o wpisy plocczan w internecie - wieczni malkontenci, malostkowi hipokryci. Nigdy nikomu sie tu nic nie spodobalo.

    Jak gdzieś sie wybieram, to chętnie zapoznaję się z opiniami tych, KTÓRZY TAM BYLI, a nie tam mieszkają. Jak tam jestem, to chętnie rozmawiam z tymi co tam mieszkają. Tak robię.
  • Gość: spec ds promocji IP: *.158.216.26.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl 16.05.13, 09:27
    emerica napisał:

    >Czytajcie ze zrozumieniem - wartosc marketingowa tych przedsiewziec przewyzsza wklad.

    Ta słynna "wartość marketingowa" to cena jaką trzebaby zapłacić, za wywołaną przez
    promowane wydarzenia obecność w mediach, gdyby zlecić ich reklamowanie w mediach.
    Ale celem nie jest sama w sobie obecność w mediach, tylko WYMIERNE KORZYŚCI DLA MIASTA - A TYCH NIE MA.
    Miasto corocznie zamawia za ok 6-8 mln usługę promocji w firmie "promocyjnej" Zawodowy Klub Piłki Nożnej Wisła Płock SA , czego efektem jest 13 500 wzmianek/publikacji w mediach o "warości marketingowej" trudnej wprost do wyobrażenia, z czego MIASTO NIE ODNOSI ŻADNEJ DAJĄCEJ SIĘ ZMIERZYĆ I WYRAZIĆ W PLN KORZYŚCI LUB POŻYTKU.
    Gdyby ta obecność w mediach i wynikjąca z tego "wartośc marketingowa" była nawet dziesięć razy większa, to misato nadal NIC BY NA TYM NIE KORZYSTAŁO.
    ZEROWY ZWROT Z TAKIEJ Z INWESTYCJI - ZERO WPŁYWÓW DO KASY MIEJSKIEJ
    Zatem tę pieniądze z punktu widzenia interesów miasta, interesów ewidencjonowanych w kasie UMP, są tracone.
    Kotrzyści odnoszą jedynie agencje reklamowe i producenci tych durnych ewentów.
  • Gość: spec IP: *.156.c71.petrotel.pl 16.05.13, 10:19
    Drodzy Państwo,

    wartość akcji promocyjnych Miasta jest 0, słownie: zerowa.
    Nie powoduje żadnych dodatkowych korzyści dla Płocka. Można zrobić badania, ale zainteresowani nie chcą, z których okazałoby się że z ponad 20mln wydawanych na promocję zysk dla miasta i mieszkańców nie przekracza 1 mln. Jednym słowem pieniądze w błoto, a właściwie pieniądze do kieszeni określonych osób, które te fanaberie realizują.

    Wszyscy się podniecają MOLO za 20 mln. A ja mówię PROMOCJA to jest prawdziwe molo!!! Rok w rok wydawane 20mln. MOLO przynajmniej stoi i je widać można nawet dotknąć. A PROMOCJĘ????
  • Gość: promocję IP: *.138.c65.petrotel.pl 16.05.13, 15:23
    tak jak molo trzeba rozebrać.Obie rzeczy potrzebne jak dziura w moście.Polecam stary most.Tam niedługo samochody będą wpadały w dziurę.Gdy wpadnie jakiś samochód to dopiero będzie promocja.Promocja jak cholera.
  • Gość: americo IP: *.138.c65.petrotel.pl 16.05.13, 10:04
    nie zaklinaj rzeczywistości i przestań ględzić te swoje kocopały.Mieszkańcy są najlepszymi promotorami swojego miasta a nie wasze chore i drogie pomysły.Myślicie,że pozjadaliście wszystkie rozumy.Kompletnie nie znacie się na promocji miasta.Tylko,że tego nie wiecie lub nie chcecie wiedzieć.Król jest nagi powiedział mały chłopiec.Promocja jest naga jak ten król.Wciskają wam ciemnotę wszelkiej maści spece od dojenia kasy,że tak ma być.Kobita sprzedająca pietruszkę ma więcej wiedzy o promocji niż wy macie.Tyle tylko,że kobita działa na swój rachunek a wy korzystacie z naszych pieniędzy.Korzystacie bezkarnie.Kończcie i wstydu oszczędzajcie.
  • Gość: AL/AD IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.05.13, 10:31
    Naczelny ile jeszcze bedziesz znosił hejterów forumowych w swojej redakcji?
  • Gość: komisja ds ściemy IP: *.147.70.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 16.05.13, 10:58
    Normalnie myślącemu człowiekowi może się wydawać, że miasto wydając pieniądze na różne wydarzenia czy dopłacając do nich dokonuje jakiejś ich oceny, wyboru i rozliczenia. Pytaliśmy o taki efekt np. w postaci odbioru medialnego, w odpowiedzi otrzymywaliśmy informacje o tym, że odbiór medialny jest wspaniały, na dowód czego odsyłano nas do jakichś egzotycznych portali zapewniając, że są bardzo wpływowe i bardzo branżowe. Kiedy ustaliliśmy że za ułamek kwoty dołożonej do wydarzenia okazało się, że można takich „bardzo branżowych” agencji czy portali kupić ze dwa tuziny. Okazało się więc, że ten cały efekt medialny , wielka ogólnoświatowa promocja to jedna wielka lipa. A przecież to właśnie dla tej przesławnej promocji w kraju i na świecie wydaje się miliony z kasy miasta. Okazuje się że nasze podejrzenia były słuszne, skoro urzędnicy wobec braku realnego odzewu medialnego postanowili sobie taki odzew kupić poprzez pośrednika w postaci agencji.

    Mało zatem, że miasto dopłaca z publicznej kasy do różnych imprez, zatrudnia całe stado urzędników od promocji , mediów, komunikacji etc., to jeszcze poprzez pośrednika opłaca substytut tego, co powinno być efektem tych wszystkich nakładów .

    Efekt medialny może bowiem być niejako organiczny, naturalny i wynikać z samej oryginalności i wartości imprezy albo opłacony, czyli z tą realną wartością nie mający nic wspólnego, bo wygenerowany sztucznie. Zwalnia to już realizatora z jakiejkolwiek elementarnej odpowiedzialności za realną jakość swojego produktu, a urzędników z czegokolwiek ,w tym z myślenia. Zapytani bowiem o odzew medialny przedstawią artykuliki, za które zapłacili z naszej kasy ostro przepłacając, bo przecież pośrednik też musi zarobić .

    To co opowiada główny sprawca tego nonsensu p Łakomski, to znaczy że takie działania są standardem na rynku kultury, to bzdura. Urząd miasta bowiem nie jest graczem czy podmiotem rynku kultury. Jest dojną krową ,a to duża różnica. Uczestnikiem tego rynku jest natomiast organizator imprezy czy eventu i jest to w jego interesie, aby produkt który sprzedaje samorządowi, miał oddzwięk medialny tak naturalny jak i opłacony, bo to mu pozwala zarabiać pieniądze, m .in. od samorządu . Dlaczego więc samorząd płaci za produkt, a potem jeszcze dopłaca do lipnego kwitu potwierdzającego jakość tego produktu ( bo niczym innym nie jest usługa tej agencji)?

    Przypomina to sytuację, w której ktoś przepłaciłby kilkakrotnie za zdezelowany samochód a potem - aby uciąć krytykę rodziny i znajomych - kupił jeszcze kilka artykułów w gazetach motoryzacyjnych sławiących zalety tego złomu.

    Godząc się na taki sposób marnotrawienia publicznych pieniędzy godzimy się de facto na to że można je wydać pod zupełnie dowolnym absurdalnym pretekstem jaki da się tylko pomyśleć

  • Gość: Osiecki Bogusław IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.13, 11:31
    do "komisja ds ściemy"

    Albo chcesz wygryźć p. Łakomskiego, albo jesteś płockim patriotą, albo znasz wartość wpłacanego podatku. "Albo", a może "i".
    Z pewnością dobrze prawisz.

    Ciekawe ile osób zatrudniał w ministerstwie Promocji nasz król Kazimierz Wielki, bo do dziś dobrze o nim mówią.
  • Gość: umobserwer IP: *.plock.mm.pl 16.05.13, 11:45
    O takich "kwiatkach" , w których to zewnętrzny podmiot gospodarczy realizuje za duże pieniądze publiczne to co powinni robic urzednicy , którzy biorą za to kasę rzędu kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie pisałem już wielokrotnie , ale dla przypomnienia kilka przykładów :

    1. Świadczenie pomocy prawnej dla wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka

    - Cena wybranej oferty : 204 057,00

    2. Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Płocka dla Prezydenta Miasta Płocka, Zastępców Prezydenta Miasta Płocka, Sekretarza Miasta Płocka w istotnych sprawach dotyczących Miasta Płocka

    - Cena wybranej oferty : 88 560,00

    3. Realizacja zadań Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przez p. Jolantę Głowacką ( rzecznik komendanta SM)

    -Cena wybranej oferty : 11 295,00 ( takich osob jest kilkanaście)

    4. Promocja projektu pn.: E _ Integracja mieszkańców Płocka zagrożonych wykluczeniem cyfrowym

    - Cena wybranej oferty : 13 736,00

    5.Przeprowadzenie działań promocyjnych na rzecz Miasta Płocka podczas przygotowań i w czasie trwania XI Memoriału Huberta Jerzego Wagnera

    - Cena wybranej oferty : 393 000,00

    6. Opracowanie dokumentu o charakterze studium pn. Polityka parkingowa Miasta Płocka

    - Cena wybranej oferty : 118 080,00

    i jeszcze wiele , wiele innych "zleceń" , suma sumarum daje to lekką ręka wydatek liczony w setkach tysięcy zlotych , jeśli nie milionów ( w skali roku czy kadencji). Zlecenie te w większości są z tzw. "wolnej ręki" .

    Tak oto wydawana jest kasa publiczna i dziwię się , że dopiero teraz gdy sprawa dotyczy "śmiesznej" w porównaniu z tymi przykladami - kwoty - gazeta się sprawą zainteresowała.
  • aglisa 16.05.13, 12:35
    Ciekawe jak duży byłby wydział promocji gdyby tak zaczęło się oceniać jego pracowników po wynikach ich działań bo zwroty ogóle jak promowanie miasta, współpraca zagraniczna itp to trochę mało. I mimo wszystko tak duży wydział promocji dla tak małego miasta to przesada.
  • Gość: Klan IP: *.play-internet.pl 16.05.13, 14:00
    A UCHWAŁ się śmieje.
  • Gość: siepytam IP: *.plock.mm.pl 16.05.13, 14:56
    - czy 10 000 zł miesięcznie na "nie wiadomo na co" to duzo czy mało?

    - kto i w jaki sposób dokona podsumowania efektów tej wydatkowanej kwoty?

    - czy decydent w tej sprawie ( i nie tylko) wie , że w systemie polskich finansów publicznych z niegospodarnością stwierdzoną w określonej jednostce sektora finansów publicznych wiążą się konsekwencje prawne wynikające z ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz z prawa karnego?

    - czy decydent w tej sprawie ( i nie tylko) wie , że niegospodarność jest przestępstwem określonym w art. 296 k.k., polegającym na wyrządzeniu znacznej szkody majątkowej przez osobę obowiązaną () w wyniku nadużycia udzielonych mu uprawnień lub niedopełnienia ciążącego na nim obowiązku?
  • Gość: ze wsi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.13, 15:03
    Do tego dochodzi następująca kwestia : ta agencja nie jest od jak pisze autor „promocji kultury” bo ona promuje eventy ( jak wynika z materiału na stronie agencji) a w szczególności nie promuje kultury ale sama organizuje te eventy w różnych miastach i działa na zlecenie pokis i reggaeland a nie miasta. Wśród swoich klientów nie wymienia miasta płock. Jak piszą sami o sobie :”realizują strategie komunikacyjne i wizerunkowe” oraz dbają o „przepływ informacji pomiędzy swoimi klientami a liderami opinii społecznej”.
    Powstaje pytanie czym zajmuje się komunikacja w ratuszu pod wodzą charyzmatycznej pani maroniowej skoro wynajęta agencja musi dbać o prawidłowy przepływ informacji i czym zajmuje się wydz promocji jeśli nie zajmuje się realizacją strategii wizerunkowej miasta ?
    Kim wreszcie są ci tajemniczy „liderzy opinii społecznej „ bo coś mi się wydaje że nie są to zwykli ludzie ale osoby mające wpływ na poglądy i opinie , rozmaici trendsetterzy, czyli tzw gremia opiniotwórcze które mogą na zlecenie wpłynąć dopiero na grupę docelową i ją tak ukształtować i pokierować aby dajmy na to na event do płocka trafiła .
    Zreasumujmy : organizator kichowatej imprezy która nie jest w stanie na siebie zarobić ani nikomu przysporzyć popularności czy wypromować przychodzi po kasę do ump – ump dopłaca mu do imprezy uzasadniając to promocją miasta-urząd ma własny wydział promocji i komunikacji które nie zajmują się ani komunikacją ani promocją- za to wynajmuje agencję której płaci za to aby dotarła do „liderów opinii”- agencja część kasy otrzymanej z ump przeznacza na płacenie tym „liderom” – liderzy docierają do grupy docelowej – grupa docelowa hipotetycznie urzeczona przez liderów przyjeżdża do płocka na kichowatą imprezę na którą bez tego wszystkiego nigdy by się nie wybrała.
    Jest to klasyczne błędne koło składające się ze zwykłego nieróbstwa i głupoty ( urzędnicy ) , działań pozorowanych i mało skutecznych ( biznes) w efekcie czego jedynym realnym wydarzeniem w tym obłędzie jest przepływ publicznej kasy do prywatnych kieszeni .
    Widać z tego wszystkiego iż tzw „ratusz” ma realne problemy z komunikacją tak wewnętrzną jak i zewnętrzną, ma problemy z formułowaniem, rozumieniem i realizacją własnych zadań, nie potrafi kontrolować własnych wydziałów czy jednostek ani wydawanych pieniędzy . Jeżeli ta diagnoza jest słuszna a nie widzę powodu dla którego nie miałaby być to wniosek jest prosty : towarzycho z ratusza wypad na pysk .Już!
  • Gość: Osiecki Bogusław IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.13, 15:57
    do "ze wsi"

    Gdybym był prezydentem miasta Płocka, to natychmiast bym Cię zaprosił na kawę i "z wolnej reki" zlecił opracowanie analizy "Mechanizmy "promowania" płockiej kultury". Oczywiście z wnioskami.
  • Gość: do Pana Bogusława IP: *.138.c65.petrotel.pl 16.05.13, 18:11
    gdybym był...ale nie będzie Pan Prezydentem.Ani Prezydentem ani....Pewnie PECu by Pan nie sprzedał Panie Bogusławie.Pewnie nie uległ by Pan naciskom o których Pan pisał.Pewne to jest to ,że może Pan "se" popisać.
  • Gość: ... IP: *.class103.petrotel.pl 16.05.13, 16:16
    nie przeczytacie teraz w Wyborczej nic złego o urzędzie, ponieważ odkąd zmienił się v-ce prezydent niemal codziennie pani Ania z Wyborczej biegnie od rana do urzędu i godzinami konsultuje każdy artykuł z v-ce – ha, ha, ha! – tak, aby żadnej prawdy nie można było wyczytać o urzędzie i nieudolnych urzędnikach – wszystko jest zakryte wielką zasłoną dymną.
  • Gość: staruch osiedlowy IP: *.205.65.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 16.05.13, 21:50
    A to akurat prawda!. Jeszcze niedawno w papierowym wydaniu GW umieszczano forumowe wypowiedzi krytyczne dla UM, dzisiaj w zasadzie zrezygnowano z forum papierowego, albo zamieszcza się wazelinkę dla UM
  • Gość: fan promocji IP: *.158.216.92.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.05.13, 07:49
    W ramach kontynuacji studiów nad meandrami "promocji Płocka" oraz jako próbę pogłebienia i przybliżenia społeczeństwu prawdziwego wymiaru i ogromnego znaczenia tej problematyki dla dalszego wspaniałego rozwoju naszego miasta sugeruję redakcji serię artykułów przedstawiających kolejne zaangażowane przez UMP agencje/firmy zajmujące się zawodowo i odpłatnie promocją Płocka w ostatnich latach i obecnie.
    Informacja powinna zawierać :
    nazwę firmy i krótki przegląd jej dorobku uzasadnijący jej wybór do roli promotora
    daty jej współpracy z miastem
    koszt usługi promocyjnej
    zweryfikowany osiągnięty wynik marketingowy
    uzyskane przez miasato wymierne imożliwe do zweryfikowania w kasie UMP (w PLN) korzyści z inwestycji w usługi promocyjne świadczące przez daną agencję/firmę.

    Przegląd sugeruję rozpcząc od prezentacji usłg promocyjnych agencji promocyjno-towarzyskiej Zawodowa Piłka Kopana Wisła Płock SA. z podaniem kwot corocznie wypłacanych tej agencji i uzyskanych przez misato wymiernych (w PLN) korzyści z tego tytułu.

    BTW: działające w Płocku agencje towarzyskie też zapewniają miastu niezła promocję, robią to pro publico bono i do tego bez kontraktu i dotacji z UMP.
    To jest bizness profesjonalny, pracują zawodowo z orintacją na sukces i wynik, ich interes jest par excellance uczciwy, klient zgłasza się, jest porządnie obsługiwany i wychodzi zadowolony, wieści swiatu swoje zadowlenie, poleca usługi inym a sam też wraca.
  • kazio13-net 17.05.13, 09:15
    kopana :

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie promocji miasta Płocka na stadionie im. K. Górskiego oraz przez drużynę Wisła Płock.

    2012
    - Cena wybranej oferty: 1 800 000,00

    - Cena wybranej oferty: 1 504 065,04

    2013
    - Cena wybranej oferty: 1 000 000,00

    rzucana :

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja miasta Płocka poprzez usługi świadczone podczas meczów piłki ręcznej zespołu Orlen Wisła Płock..

    - Cena wybranej oferty: 4 000 000,00

    i jeszcze to COŚ

    Świadczenie usług promocyjnych na rzecz Gminy podczas Budmat Drift Show 2-3 czerwca 2012 w Płocku.
    WYKONAWCA
    -Więcek Bogdan BUDMAT, ul. Otolińska 25, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

    -Cena wybranej oferty: 450 000,00
  • Gość: komisja ds ściemy IP: *.31.114.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.05.13, 09:41

    Jak wielokrotnie wskazywaliśmy w naszych wpisach na temat promocji Płocka, jeżeli się posiada strategię tej promocji i wdraża się ją w życie wydając miliony złotych, to niezbędne jest określenie wskażników realizacji celu. Wielkokrotnie o to pytaliśmy, również publicznie, zleconiodawców i dysponentów tej "promocji" .

    W odpowiedzi uzyskiwaliśmy zawsze odpowiedz, że są to rzeczy niemierzalne, niemal metafizyczne. Kiedy pytaliśmy o tak prostą rzecz jak media coverage festiwalu, na który wydano milion, odsyłano nas do jakiegoś ponoć bardzo "branżowego portaliku" . Tymczasem istnieją mierzalne wskazniki realizacji celu promocji , wiedzą o tym nasi urzędnicy, bo jeden z nich postanowili kupić na rynku . Co prawda przez pośrednika, ale zawsze. Ponieważ jednak z opisu procederu wynika, iż łańcuszek ludzi dobrej woli zaczyna się od dołożenia przez miasto dajmy na to miliona na jakąś kichę, a kończy idąc poprzez organizatora, urzędników, agencję, liderów opinii do grupy docelowej, to możemy jasno stwierdzić, iż mamy do czynienia z promocją promocji .

    Promocja, owszem - jako taka - jest ochoczo przez ratuszowych speców prowadzona i kasa płynie szerokim strumieniem, jednak jak widać, promocja ta jest słabo wypromowana, a że przez skromność zapewne nasi urzędnicy nie chcą promować sami siebie, toteż wynajęli do tego zewnętrzną firmę . Firma ta legitymując się ogromną tradycją ( 2 lata w branży) oraz doświadczonym personelem ( 5 lat w branzy) w ekspresowym tempie przekona "liderów opinii" , że kasa z Płocka wcale nie jest inna, ani gorsza niż ta z Radomia, albo nawet Skierniewic.
    Wzruszeni tym do łez "liderzy" z marszu zabiorą się za urabianie tej opinii, której są liderami w takim kierunku, aby pytanie :"gdzie są efekty promocji Płocka" nie pozostało bez odpowiedzi . Może to być na przykład wywiad w "Głosie działkowca ", Global Award przyznany przez "branżowy" portalik na Seszelach, albo nawet przebitka w programie I TVP o długości 5 sekund wyemitowana o 23.55 !!!! Lepszych efektów - jak można domniemywać - się za 60 tysiaków osiągnąć nie da. Do tego perspektywa pozbycia się kłopotliwych pytań upierdliwych i dociekliwych przedstwicieli przypadkowego społeczeństwa, pytań typu "na co wydano miliony za jedyne 60 tysięcy", opiera się na racjonalnej kalkulacji . Gdyby natomiast ktoś się bardzo natarczywie dopytywał, gdzie te miliony wcięło i jak je rozliczono to byliby już potrzebni adwokaci a nie "liderzy opinii" - oni z pewnością by się takimi drobniakami jak marne 60 tys. nie zadowolili.


  • Gość: z agencji IP: *.31.114.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.05.13, 10:06
    Serdeczne dzięki za słowa uznania dla naszej fachowości, z jaką staramy się wypełniać naszą misję pro publico bono w Płocku - słowa te przyjmujemy jako zachętę do dalszych działań.

    BTW: staramy się na bierząco doskonalić nasze kwalifikacje, w tym celu korzystamy z najnowszych zdobyczy w naszej branży, korzystamy również z dorobku naukowego i literackiego uznanych autorytetów badających te towarzyskie i ludyczne aspekty rzeszłości bliższej i dalszą. Ogromnie wiele zawdzięczamy lekturze monografii pt "Prostytucja w średniowiecznym Paryżu" oraz "Prostytucja w Europie w XVII wieku" autorstwa nieżyjącego już, nie tak tak dawano tragicznie zmarłego, niestety, wybitnego polskiego profesora Uniwersytetu Warszawskiego i Sorbony, historyka mediewisty.
    Zapoznaliśmy się również ze spuśizną innego wybitnego znawcy sztuki i literatury, życia kulturalnego i rozrywkowego, w tym instytucji uciech duchowych i cielesnych w Paryżu i Francji, zwłaszcza epoki Fin de Sciecle i początków XX wieku. Też tytan pracy i rozrywki, profesor Uniwersytetu Jagielońskiego zginął tragicznie ok 70 lat temu.
  • Gość: grat IP: *.c149.petrotel.pl 23.05.13, 08:45
    serdeczne słowa uznania za skuteczność i efekt . ciekawe czy te działania zostaną zaniechane czy nie
  • Gość: z agencji tow. IP: *.30.21.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.05.13, 09:18
    Nareszcie doceniono i właściwie oceniono dotychczasową koncepcję światowej promocji miasta Płocka i nowatorskie dokonania i niesamowite osiągnięcia na tym polu odnoszone od dłuższego czasu przez Wydziału Propagandy, Dezinformacji, Sciemy i Kształowania Obciachu na Wizerunku UMP.
    BTW: nasza agencja towarzyska z właściwą sobie dociekliwościuą oraz wytrwałością zamierza nadla monitować działania rzeczonego wydziału UMP i informować społeczństwo Płocka o jego sukcesach na niwie promocji światowej i kształtowania wizerunku.
  • Gość: ulicznik IP: *.plock.mm.pl 23.05.13, 09:55
    A teraz należy zatrudnić jaką agencję do spraw zapobiegania szczania i srania psów na ulicach i trawnikach. Myślę, że te marne 100 tysięcy zetów powinno wystarczyć.
    A na jesienie zatrudnić inna agencje do liczenia spadających liści z drzew - tez za małą kaskę nooo, gdzieś za 150 000 złotych. A co tam! Niech ludzie se zarobio!
  • Gość: kum kum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.05.13, 19:31
    jednak o ile dalej nad tym wydziałem będzie czuwać wyjątkowo kompetentny tandem czyli ropuch i jego żabcia nic się nie zmieni . ciekawe też czy charyzmatyczny dyrektor łakomski poległ za swoje czy za cudze osiągnięcia ?
  • Gość: mix IP: *.ip.netia.com.pl 03.06.13, 16:57
    pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82ock

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka