Dodaj do ulubionych

Biletowa rewolucja

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.05, 21:53
kombinował już to Magierski razem z Sylwkiem Wiśniewskim. Obsługiwać miałą to
firma powołana na tą okoliczność w której panowie mieli mieć udziały, ciekawe
czy będzie to obssługiwało MZK czy firma zewnętrzna no i czy świnie przy
korycie te same czy sie zmieniły
Edytor zaawansowany
  • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.05, 21:55
    pamiętam artykuł w którym był szum o kamerach zamontowanych w autobusach i
    systemie GPS, chyba tylko na picowaniu się skończyło.
  • intruder 14.11.05, 22:01
    Nie ma sensu rozwazac rezygnacji z papierowych biletow. Przeciez turysci czy
    mieszkancy innych miejscowosci nie beda kupowali karty chipowej po to zeby ja
    wyrzucic jeszcze tego samego dnia lub kilka dni pozniej.

    --
    Stowarzyszenie Jagiellończyków
  • roman_j 14.11.05, 22:27
    Proponuję zacząć od prywatyzacji KM Płock, a potem od ustalenia sensownej siatki
    kursów, bo dzisiaj kiedy mam do wyboru czekać prawie pół godziny na autobus, to
    wolę iść do domu z pracy na piechotę przez pół miasta, bo i tak będę szybciej.
    Już nie pamiętam, kiedy jechałem autobusem, choć jeszcze w czasie studiów
    jeżdziłem nimi codziennie. Tylko że wtedy jeździły one znacznie częściej. :-))

    --
    Jestem Jagiellończykiem
  • Gość: K22 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.11.05, 22:37
    najpierw niech dadzą normalne autobusy i porządny rozkład jazdy, a nie.. w
    du**ch sie poprzewracało.
  • dlugopisem 14.11.05, 23:15
    roman_j napisał:

    > Proponuję zacząć od prywatyzacji KM Płock

    dlaczego? Pracownicy twierdzą, że to może tylko zaszkodzić.........i ogólnie prywatyzacja w większości zaszkodziła niż pomogła......znowu się sprzeda majątek warty kilkanaście milionów złotych za 1/100wartości a na koniec zwoli połowę załogi......choć podobno jest deficytowa
  • enaka 15.11.05, 07:17
    dlugopisem napisał:
    > roman_j napisał:
    > > Proponuję zacząć od prywatyzacji KM Płock
    >
    > dlaczego? Pracownicy twierdzą, że to może tylko zaszkodzić.........

    To nie pracownicy sa dla KM, tylko KM dla klientow. I to klienci moga
    stwierdzic, czy prywatyzacja szkodzi czy nie. Ja, jako jedna z klientek,
    uwazam, ze bardzo by pomogla

    > i ogólnie prywatyzacja w większości zaszkodziła niż pomogła......

    Jakis przyklad? Co to znaczy ogolnie? Dane prosze, a nie "ogolnie".

    > znowu się sprzeda majątek warty kilkanaście milionów
    >złotych za 1/100wartości a na koniec zwoli połowę załogi......choć podobno
    jest deficytowa

    Co to znaczy, ze zaloga jest deficytowa?
  • Gość: J IP: *.c158.petrotel.pl 15.11.05, 23:24
    Koleś! Prywatyzuj najpierw swój łeb, a następnie kup sobie wózek akumulatorowy.
    Cześć wieczny studencie.............
  • Gość: Dubi USA IP: *.nwrk.east.verizon.net 15.11.05, 01:00
    Smiech mnie ogarnol jak to ptrzeczytalem. Juz kiedys wprowadzali kasowniki z
    ktorymi tez bylo sporo zamieszania mogli pomyslec o kartach ktore zostaly
    wprowadzone w Warszawie prawie w tym samym czasie. Zastanawiam sie kto zbiera
    pianke z tych przetargow,(Magierski, ktos z UM?) zmiana kasownikow,
    wprowadzenie kamer w autobusach, kierowcy sprawdzajacy bilety na kursach
    podmiejskich, zakupy nowych ale konstrukcja przestarzalych autobusow tyle
    nowosci, reorganizacji a nie widac sukcesu w postaci zadowolonego pasazera.
    Cala Polska sie smieje bo w Plocku PiS to zlodzieje!!! (pomnik most, brak
    kontroli i logicznych decyzji w KM i wiele innych spraw...)

  • pssycho 15.11.05, 05:51
    Uwazam, iz jest to bardzo dobry pomysl sprawdzil sie w Warszawie, na jednorazowe
    przejazdy sa specjalne bilety papierowe z paskiem magnetycznym, dobrze by bylo
    wprowadzic takze bilety okresowe np dobowe i weekendowe ( piatek 18.00 -
    niedziela 0.00).
    Co do ilosci połączeń, to rzeczywiscie wyglada makabrycznie za kazdym razem gdy
    wracam do Plocka, przeraza mnie mala ilosc kursow oraz to ze w plocku mozna
    jezdzic praktycznei z wschodu na zachod) nie ma takze prystankow przesiadkowych
    w widoczny sposob oznaczonych w autobusach.

    Podsumowujac transport miejski w Płocku jest bardzo zacofany, mam jednak
    nadzieje, ze planowany zmiany usprawnia podrozowanie, a takze obniza ceny
    biletow. (w Warszawie bilet miesieczny normalny imienny na wszystkie rodzaje
    transportu miejskiego na wszystkich liniach kosztuje 66PLN)
    pozdrawiam
  • Gość: pasażerka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.11.05, 13:41
    zmiany w biletach to dobry pomysł, tylko żeby to nie była zmiana tylko wyglądu
    biletu. Dojeżdżam do pracy linią 19 (na skarpę) mogła bym też korzystać z linni
    22 w związku ztym nie mogę korzystać z biletu miesięcznego ponieważ od ul.
    Przemysłowej trasy się nie pokrywają czy nie można wprowadzić biletu bym mogła
    korzystać z tej i tej linni. W Łodzi są karnety dobowe i w ramach tego karnetu
    można korzystać ze wszystkich linni.Po za tym bilety jedno razowe za 2 zł
    powinny być podzielone naprzystanki lub w jakiś inny sposób, często z
    skorzystała bym z autobusu przejeżdżając tylko 2 przystanki, ale jeśli mam za
    to zapłacić 2 zł tak jak za całą trasę to rezygnuję w tej sytuacji KM traci
    tracąć pasażera (choćby na te 2 przystanki).No i jeszcze jedna sprawa często
    autobusy są tak zapchane, niektóre kasowniki nie czynne, że samemu nie można
    skasować biletu, prosi się o pomoc pasażerów już kiedyś nie wrócił do mnie
    karnet co z taką kartą - jak dopchać się do kasownika czy też ją stracić.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka